Cerita Lucah - Pagi itu, Ina langsung tidak mahu berbual dengan ku. Sekali ku tegur, sepatah jawabnya. Nampak sangat dia merajuk dengan ku. Ketika bersarapan, aku sesekali usik pehanya. Bergegar pehanya di balik seluar track yang licin dan sendat membalut pehanya. Aku usik kelengkangnya, dia tidak membantah. Buat dono je. Aku teruskan usik, kali ini dia cuba menepis. Aku tidak teruskan lagi usikanku.

Selesai sahaja bersarapan, Ina mengatakan hendak pulang. Aku mengajaknya menonton tv dan dengan nak tak nak, dia duduk di sebelah ku. Sambil menonton tv, tangan ku meramas-ramas peha gebunya. Ina diam. Aku cuba kucup bibirnya, Ina menolak. Menyedari yang Ina semakin menjual mahal, aku terus tolak Ina hingga dia terbaring di atas sofa. Aku tindih tubuhnya dan terus ku kucupi leher dan telinganya yang masih tertutup dengan tudung yang dipakai. Ina memberi respon yang baik. Dia merintih kegelian. Aku selak seluar tracknya ke bawah. Cipapnya yang tembam dan berbulu halus itu aku kucupi lembut. Tanpa disuruh, Ina dengan sendirinya mengangkangkan kakinya, membenarkan mataku melihat belahan cipapnya yang berwarna gelap itu. Aku jilat cipapnya. Ina merintih kegelian. Semakin lama ku jilat, semakin banjir nampaknya. Lantas aku terbalikkan tubuhnya. Ina meniarap membiarkan punggungnya terdedah pada pandangan mata ku. Seluar tracknya yang dah 2 hari tak basuh itu sudah terselak, mendedahkan punggungnya untuk menjadi sasaran nafsu serakah ku.

Aku jilat belahan punggungnya, sesekali aku gigit kecil kerana kegeraman. Ina merintih kegelian disaat lidah ku menyentuh lubang duburnya. Jilatan ku semakin jauh ke bawah dan membuatkan dapat ku jilat cairan yang meleleh di lubang senggamanya. Ina kenikmatan. Ina tertonggeng-tonggeng menikmati oral seks yang aku lakukan. Punggungnya ternaik-naik menikmati setiap jilatan yang ku berikan. Keghairahan Ina menikmati jilatan ku membuatkan dia semakin menonggengkan punggungnya. Dia seolah-olah hendak aku jilat hingga ke dasar cipapnya, namun apa kan daya, lidah ku tidak sepanjang batang ku.

Menyedari Ina sedang high, aku lantas terus berdiri di belakangnya. Perlahan-lahan aku benamkan batang aku yang sudah terkeluar dari seluar pendek bola sepak yang telah ku londehkan ke lantai. Ina merengek keghairahan, membiarkan batang ku berendam di dalam lubang cipapnya. Aku yang geram dengan punggungnya meramas-ramas dengan bernafsu.

“Ina, aku minta maaf sebab jolok bontot kau semalam. Aku tahu kau marah kat aku. Tapi aku dah tak tahan sayanggg… ” aku berkata kepada Ina yang sedang mengemut batang ku di dalam cipapnya.

Ina menoleh kepada ku. Dia tersenyum sambil melentikkan punggungnya. Batang ku semakin keras di dalam cipapnya. Aku yakin, pasti dia dapat merasai batang ku yang serta merta keras tahap paling maksimum apabila dia menonggekkan tubuhnya.

“Sakit tau. Awak jahat lah Zin… ” kata Ina perlahan.

“Maafkan aku sayang.. Aku suka bontot kau.. Aku tak tahan… ” aku berkata dalam kenikmatan batang ku yang dikemut oleh cipap Ina.

“Oo.. suka bontot Ina ye? Takkan suka bontot je.. orangnya?” Ina menguji ku.

“Orangnya sekali lah sayang… ” kata ku sambil mengucup belakang kepalanya yang masih bertudung itu.

“Jadi Zin suka Ina pasal bontot Ina lah ye ?” Ina bertanya lagi.

“Ye sayang… Sumpah… kerana bontot kau lah aku nak berkenalan dengan kau. Aku sanggup buat apa saja untuk dapat jolok bontot kau.. ” aku mengaku.

Ina diam seketika. Namun kemutannya semakin keras. Aku merasakan seolah batang ku dikunyah oleh cipapnya. Kemudian Ina terus melentikkan lagi punggungnya. Sambil itu dia menggerakkan punggungnya ke depandan belakng, membuatkan batang ku keluar masuk lubang berahinya. Aku apa lagi, terus henjut. Ina merengek kenikmatan. Batang ku yang tegang gila itu keluar masuk lubang cipap Ina yang sudah lecun itu. Melihatkan tubuhnya yang melentik dan menonggeng menerima tujahan ku dari belakang, membuatkan nafsu ku semakin membara. Dengan dirinya yang masih bertudung, berbaju t dan seluar track putihnya yang terselak ke lutut itu benar-benar mencabar kelakianku. Hentakan batang ku semakin padu dan dasar membuatkan erangan Ina semakin di luar kawalan. Aku sudah tak peduli samada didengari jiran atau tidak, nafsu sudah membelenggu kami berdua. Aku mahu puas, aku juga mahu Ina puas.

Setelah agak lenguh dengan posisi begitu. Ina meminta ku duduk di sofa. Aku menuruti kehendaknya. Batang ku yang terpacak ke syiling menarik perhatian Ina. Sesekali di genggamnya dengan geram. Kemudian Ina merangkak ke atas tubuhku. Nampaknya dia ingin melakukannya dengan kedudukannya di atas tubuh ku. Tekaan ku benar. Ina menyumbat batang ku ke dalam cipapnya. Kemudian dengan sekali hentak, dia terus terduduk dan membuatkan batang ku terus menghenyak dasar cipapnya yang lembut itu. Aku serta merta senak, namun kemutan yang Ina berikan ternyata memberikan aku kenikmatan. Tanpa membuang masa, Ina terus menghayun tubuhnya turun naik di atas tubuh ku. Dapat ku lihat batang ku yang berurat dan licin berselaput lendir nafsunya keluar masuk liang senggamanya. Ina ku lihat semakin tak keruan. Tudung yang dipakainya sudah tidak terurus. Matanya terus pejam menikmati henjutan yang dilakukannya di atas tubuhku. Tangannya meramas dada ku. Aku lihat erangan Ina semakin kuat. Kali Ini matanya terpaku ke arah ku. Mukanya kemerahan. Nafasnya semakin kasar dan laju. Akhirnya Ina kekejangan. Pehanya terkejang-kejang bersama nafasnya yang putus-putus. Batang ku di henyak sekuat hatinya di dasar rahimnya. Senak juga aku dibuatnya. Namun demi kepuasannya, aku melayan sahaja tuntutan nafsunya ketika itu. Akhirnya, Ina terjelepuk di atas dada ku. Batang ku yang masih utuh terbenam di dalam lubuk nafsunya.

“Zinnn.. sedapnyaa… ” Ina merintih halus sambil memeluk dadaku.

Aku mengusap-usap kepalanya. Usapan tangan ku turun ke belakang badannya dan seterusnya ke punggungnya. Aku usap dan ramas daging yang lembut dan pejal itu. Ina kembali memandang ku.

“Zin suka bontot Ina ye?” Ina bertanya lemah kepada ku.

Aku hanya menganggukkan kepala sambil tersengih kepadanya.

“Ok, Zin boleh dapat apa saja yang Zin nak dari Ina. Zin boleh main bontot Ina. Zin boleh pancut dalam bontot Ina, tapi…. Zin mesti jadi suami Ina dulu… ” terang Ina sambil cuba mengemut batang ku yang tetap keras di dalam lubang cipapnya yang keletihan itu.

“Betul ke sayang…” aku bertanya inginkan kepastian.

“Betul sayang… ” jawab Ina.

Aku terasa seperti satu kegembiraan pasa masa itu. Aku masih ingat, ketika itulah aku terus terbayang aku akan melanyak Ina walau tak kira kat mana pun. Aku akan puas menjolok bontotnya dengan kerelaan hatinya setelah aku berkahwin dengannya. Bayangan angan ku itu membuatkan batang ku semakin mengambang pesat di dalam liang senggama Ina. Ina sedar, terus sahaja dia duduk tegak di atas ku dan tanpa menunggu arahan dari ku, dia terus menghayun kembali tubuhnya turun naik di atas tubuh ku. Batang ku sekali lagi tenggelam dan keluar masuk tubuhnya.

“Ohh.. Zinnn.. Sedapnya…. Kahwin dengan Ina ye sayanggg….” Ina merintih nikmat.

“Nanti Zin boleh jolok bontot Ina puas-puas… Sedapnyaaa…. ” Kata-kata Ina itu membakar segala saraf nafsu ku.

Aku semakin tidak dapat terkawal. Keberahian ku semakin meluap-luap. Kata-kata Ina menggodaku.

“Ohh.. Ina.. aku nak pancut sayangg… ” aku memberikan amaran kepadanya.

“Zinn.. jadi suami aku ye…. pancut dalam lah sayanggg… sedappp…. ” Ina merintih menghenjut tubuhnya tidak henti.

“Inaaa.. pleaseee… bangun sayangg… Aku nak terpancut niii… ” aku memberi amaran kepadanya lagi.

Ina tidak menghiraukan amaran ku. Dia terus menhenjut tubuhnya di atas tubuhku. Aku terus tersedar akan perangkap yang Ina ingin kenakan ke atas ku. Dia ingin aku memancutkan benih di dalam tubuhnya. Dia ingin aku bertanggungjawab sekiranya dia hamil. Aku sedar semua itu. Dengan sekuat tenaga, aku cuba bangun dan hasilnya Ina terjelepuk terlentang di atas karpet. Sementara aku berdiri sambil memegang batang ku yang semakin hendak meletup. Ina yang kesakitan akibat terjatuh dari sofa setelah di tolak oleh ku hanya memerhati batang ku yang dilancap oleh ku di hadapannya. Akhirnya, air mani ku memancut menderu-deru tepat ke atas tubuhnya. Sedikit air mani ku mengenai bibir dan hidungnya. Ina memejamkan mata menikmati hujan mani yang ku curahkan kepadanya.

Setelah aku reda, aku terduduk di sofa. Ina lantas duduk disebelah ku. Air mani ku yang masih mengalir di baju dan tudungnya diabaikan. Dia terus memeluk dadaku.

“Ina, kenapa nak aku pancut dalam? Kan bahaya tu?” aku menegurnya lembut.

“Zin kan nak bontot Ina, Zin kenalah jadi suami Ina.” jawabnya ringkas.

“Tapi bukan macam tu.. Aku tak nak kau mengandung anak luar nikah.. ” tegur ku lagi.

“Ina tak nak Zin tinggalkan Ina. Ina nak Zin jadi suami Ina. Ina sayang Zin… ” Ina menyatakan hasratnya sambil menitiskan air mata.

“Boleh.. tapi bukan macam ni caranya. Aku juga nak kau Ina. Aku sanggup buat apa saja asalkan dapat bontot kau, walau pun jadi suami kau.. Tapi sekarang tak boleh.. Kita kan masih study.. ” terang ku kepadanya.

“Ina tak tahan Zinn.. Ina puas bila bersama dengan Zin.. Ina sanggup serahkan seluruh tubuh Ina asalkan Ina selalu dapat anu Zinn.. Ina puas bila Zin masuk. Ina tak pernah rasa sepuas anu Zin.. ” Ina mengaku akhirnya.

Aku terkejut dengan pengakuan Ina. Rupanya dia ni kuat nafsu. Tak hairanlah bila aku nak dia tak menolak sebelum dia merajuk semalam. Tapi apa yang membuatkan aku keliru pada masa tu adalah, dia menyatakan bahawa dia tidak pernah merasai sepuas bersama batang aku. Adakah itu bermakna bahawa dia pernah bersetubuh sebelum itu bersama lelaki lain? Aku mengambil keputusan untuk bertanyakan kepadanya tentang persoalan itu.

“Ina.. Saya sayang awak. Saya memang tak akan lepaskan awak ke tangan orang lain, semata-mata awak mempunyai bahagian tubuh yang awak relakan untuk saya. Tapi sebelum tu, saya nak tanya sesuatu. Saya nak awak jujur, walau seburuk mana pun jawapan awak, saya tetap akan jadi suami awak… ” kata ku mula mengujinya.

“Apa dia Zinn.. ” jawab Ina lembut.

“Ina pernah buat dengan siapa sebelum ni?” tanya ku ringkas.

Ina diam seketika, dia seperti tidak mahu memberitahu ku mengenai sejarah silamnya. Aku rasa aku perlu meyakinkannya tentang janji ku terhadapnya.

“Ina, saya dah cakap tadi, saya tak kisah dengan jawapan awak walau seburuk mana pun. Saya tetap akan jadi suami awak walau pun awak pernah main dengan berpuluh orang sebelum kita kenal… Jadi, jujurlah dengan saya.. ” aku meyakinkannya.

“mmm… Ina cuma pernah main dengan budak lelaki yang Ina cakap kawan tu. ” jawab Ina malu.

“Oo.. budak tu… Saya tak kisahlah sayang… Ina main kat mana?” tanya ku menyiasat.

“Kat rumah sewa dia. Masa tu kawan-kawan dia ada. Jadi kita orang main kat bilik.” jawabnya lagi.

Aku kenal dengan budak yang dimaksudkan tu. Dia adalah senior di kampus. Ambil jurusan apa pun aku tak pasti dan malas nak ambil tahu. Rupa-rupanya minah ni pernah main dengan dia rupanya. Patutlah time pertama kali aku main dengannya, aku langsung tak merasa halangan yang dinamakan dara. Malah, dah macam main dengan orang yang berpengalaman pulak. Itu yang aku pelik. Kalau kak Sue tu lainlah, memang dah terang-terang bini orang.

“Kawan dengan dia sejak bila?” aku bertanya lagi.

“Sejak Ina masuk U tahun lepas. Kita orang berkenalan semasa minggu orientasi.” jawabnya.

“Ooo… habis tu, start main dengan dia bila?” tanya ku lagi ingin tahu.

“Mula-mula pegang-pegang je. Ina pegang dia punya, dia pegang Ina punya. Lepas tu Ina mula hisap dia punya lepas dia paksa. Mula-mula Ina tak nak.. tapi lama-lama Ina sendiri yang nak. Ina tak tahulah kenapa… ” Ina mematikan kata-katanya.(ceritalucahku.blogspot.com)

“Start main bila?” aku mengulangi kembali soalan ku.

“Lepas tengok wayang. Ina tidur kat rumah dia. Beberapa bulan selepas exam final semester 1.

“Pancut dalam ke luar?” aku bertanya lagi.

“Pancut kat muka je. Tapi lama-lama, dia mula pancut dalam. Ina terpaksa telan pil perancang.” jawab Ina.

“Ooo.. Sedap tak rasa batang pancut dalam?” aku mengujinya lagi.

“mmm… Zin nih..Ina malu lah… ” Ina melepaskan pelukan di dadaku, terus duduk rapat di sebelahku sambil memeluk lengan ku.

“Alah… Saya nak tahu jugak selera awak.. Senang bila dah kahwin nanti.. so, sedap tak?” aku memancingnya.

“Sedap.. tapi lagi sedap kalau Zin punya yang pancut dalam perut Ina… banyakkk.. hi hi..” Ina tertawa gedik.

“Pernah main dengan dia kat mana?” Aku bertanya lagi.

“Kat rumah sewa dia dengan atas motor je, itu pun kat kebun sawit yang menghala ke rumah sewa dia. Kalau hisap, dalam panggung wayang pun boleh.. ” terangnya lagi.

“Dia pun sama macam Zin, suka bontot Ina. Semua orang lelaki macam tu ke?” tanya Ina kepada ku.

“Emm.. tak tahu pulak. Kenapa Ina kata dia pun suka bontot Ina? Dia pernah jolok bontot ye?” tanya ku.

“Pernah, tapi Ina tak kasi. Zin orang pertama masuk dalam bontot Ina. Setiap kali kita orang main, Ina pasti kena tonggeng. Kat atas motor pun sama… ” cerita Ina lagi.

“Main tonggeng sampai pancut ke?” tanya ku lagi.

“Ha’ah… ” jawabnya ringkas.

Selepas aku mendengar pengakuan Ina kepada ku, terus terang aku katakan bahawa dia sudah tidak layak untuk menjadi bini aku. Siapa nak kahwin dengan bohsia? Tapi aku perlu menjaga hatinya kerana aku ada plan tersendiri terhadapnya. Aku bukan hendak menjadikannya sebagai isteri, tetapi sebagai pemuas nafsu ku sepanjang aku belajar di U. So, aku kena layan dia baik-baik agar dia tidak tahu rancangan ku.

Ina meminta diri untuk pulang kerana dia hendak pulang ke kampung halamannya pada petang itu. Aku merelakannya namun sebelum itu, aku meminta Ina agar memberikan aku satu lagi peluang menikmati lubang bontotnya, tetapi dia tidak benarkan, alasannya “jadi laki dulu baru boleh”. Jadi, aku memintanya untuk menikmati tubuhnya dalam keadaan masih berseluar track yang sendat dan licin membalut daging tubuhnya. Ina merelakan.

Aku memintanya menanggalkan seluarnya kerana aku inigin melakukan modifikasi terhadap seluar tracknya. Ina yang tiada idea tentang apa yang bakal aku lakukan hanya mengikut kata ku. Selepas aku dapat seluar tracknya, aku pergi menuju ke bilik. Aku keluarkan blade pisau cukur cap buaya dan terus aku tetas jahitan di kelengkang seluarnya. Membuatnya kelihatan berlubang dan sesuai saiznya untuk batang aku keluar masuk. Ina yang separuh bogel hanya menunggu ku di sofa sambil menonton tv. Dia langsung tidak tahu apa yang aku lakukan terhadap seluar tracknya yang menjadi sumber inspirasi nafsu ku. Selesai sahaja kerja jahat ku itu, aku terus keluar dari bilik dan memintanya memakai seluar. Tanpa memeriksanya terlebih dahulu, Ina terus memakainya. Namun setelah memakainya, Ina merasakan kelainan dan tangannya terus meraba punggungnya mencari sesuatu yang pelik bagi dirinya.

“Ehh.. Kenapa Zin lubangkan… macam mana kalau orang nampak nanti.. ” Ina merengek setelah menyedari seluar tracknya berlubang di kelengkang.

“Alah sayang.. orang tak perasan lah.. lagi pun, bukannya jauh sangat rumah Ina dari sini. Tak sampai 5 minit dah sampai. Dah, mari sini sayang.. ” aku memintanya rapat kepada ku.

Ina merapatkan tubuhnya ke tubuhku. Kami berkucupan agak lama. Tangan nakal ku meraba-raba punggungnya sambil mengorek lubang seluarnya. Jari ku serta merta dapat merasakan cairan hasil persetubuhan tadi masih melekit dan melicinkan geseran jari ku di kulitnya. Lama kelamaan, cairan yang tadinya hanya menyelaputi kulit cipapnya kembali mengalir dan bertambah banyak. Jari jemari ku kembali basah dengan lendiran nafsunya yang meluap-luap itu.

“Hisap saya punya sayang… ” pinta ku kepada Ina.

Ina terus berlutut di hadapan ku. Bonjolan batang ku yang jelas kelihatan pada seluar pendek ku di usap lembut olehnya. Ina lorotkan seluar ku ke bawah. Terpampanglah batang ku menegak bagai spring tegak di hadapan mukanya. Ina memerhati batang ku penuh nafsu. Matanya tajam memerhatikan kepala takuk ku yang kembang berkilat. Perlahan-lahan Ina menggengam batang ku. Di kocok-kocok batang ku perlahan-lahan. Di jilat kepala takuk ku. Kemudian tenggelam batang ku di dalam mulutnya. Ina menikmati batang ku penuh khusyuk. Sudah ketagihan batang barang kali. Atau mungkin nafsu sudah merasuk seluruh jiwa raganya. Aku kenikmatan, membiarkan Ina menghisap batang ku penuh selera. Tangan ku memegang kepalanya yang bertudung, menahan kenikmatan yang ku kecapi.

Ina kemudian melepaskan hisapannya. Terkeluar batang ku dari mulutnya bersama air liurnya yang menitis di bibir Ina. Ina segera bangun.

“Sayangg.. buat sekarang heh.. Ina tak boleh lama-lama.. Petang ni Ina nak balik kampung.. ” pinta Ina manja kepada ku.

“Ok, sayang… Tonggeng kat sofa tu sayang.. ” aku mengarahkan Ina menonggeng di sofa.

Ina mengikut perintahku. Punggungnya yang besar dan tonggek itu aku usap-usap dan ramas. Terlihat kesan kotoran yang amat banyak, hasil dari air mani ku yang telah kering, menodai seluarnya. Jika ada sesiapa yang melihatnya pasti akan terlintas di fikiran bahawa air apakah yang telah tumpah di seluarnya. Namun lebih pelik adalah semuanya berada di bahagian punggungnya. Ini kerana kesemuanya kelihatan seperti kotoran dari cecair yang memancut dan mengalir di atasnya.

Lalu aku berkata, “Ina, saya tahu Ina takkan bagi saya jolok bontot Ina selagi kita bukan suami isteri. Walau macam mana pun, saya tetap suka sebab Ina dah tahu sebab kenapa saya suka Ina. Juga kenapa Ina nak sangat kat saya.. Sebab ini kan…..”

“Zruupppp!!!!” dengan sekali hentak sahaja, batang ku terus menjunam memasuki lohong cipap Ina dari lubang di seluar track yang dipakainya.

“OOOhhhhhhh Zinnn…… sedappp nyaaa…. Uuuoooohhh…. “Ina merintih kenikmatan disaat dasar cipapnya dihentak kepala takuk ku.

“Sedap tak sayangg.. ” kata ku

“Sedap sayangg.. penuhhh…. oohhh…. ” rintih Ina.

Aku terus menghayun batang ku keluar masuk lubang nafsunya. Aku hayun cukup-cukup, sama sewaktu aku mula-mula kemaruk bila dah dapatnya tempohari. Ina merengek kenikmatan.

“Saya stim tengok awak pakai seluar ni sayangg.. ohhh… ” kata ku sambil menghayun batang ku keluar masuk.

“Kainnya licinnn… Bontot Ina seksiii… Ohhh ” rintihan ku menikmati lubang nikmat milik Ina.

Ina yang menonggeng di sofa itu semakin melentikkan tubuhnya membuatkan punggungnya semakin terdorong ke belakang. Batang ku yang keras mengganas itu serta merta tenggelam lebih dalam. Sungguh nikmat ku rasakan. Kedua-dua tanganku memaut kedua-dua pinggulnya sambil aku terus menghayun di belakang tubuhnya yang menonggeng. Gerakan dan gegaran punggungnya di setiap kali hayunan ku membuatkan nafsu semakin tak tentu arah. Di tambah lagi dengan dirinya yang menonggeng seksi, malah masih lengkap bertudung dan berpakaian, benar-benar membuatkan kemuncak ku semakin tiba. Aku masih ingat lagi, akibat terdorong oleh hawa nafsu yang begitu kuat, aku hampir sahaja mengambil keputusan hendak melepaskan benih ku di dalam lubangnya sepuas-puas hati. Namun, nasib baik pegangan ku masih kuat, aku cuba tahan sedaya upaya dari keinginan melepaskan benih di dalam telaga buntingnya.

“Inaaa.. saya tak tahan sayangg.. ohh.. nak pancutlahh.. ” aku berbisik kepadanya.

“Sayangg.. pancut lah sayanggg… dalam-dalam sayangg…. ohhh” Ina menggoda ku.

Memang kuat betul godaannya. Kalau tak ye ye, dengan suaranya yang seksi, diiringi rengekan kenikmatan, meminta ku memancutkan air mani, mahu saja rasanya aku lepaskan kat dalam. Tapi macam yang aku kata tadi, aku kuatkan lagi semangat ku, kerana ada misi yang aku nak jalankan ke atasnya untuk jangka masa panjang.

Akhirnya aku sudah tak dapat bertahan. Aku terus tarik keluar batang ku dari lubang berahinya. Berbuih-buih batang ku yang berselaput dengan air berahi Ina. Terus sahaja aku rapatkan batang ku ke belahan punggungnya. Air nafsu Ina yang melekat di batang ku terus membasahi permukaan kain seluar tracknya yang licin dan sendat membalut bontotnya. Akhirnya….

“Criittt… Crittt… Crittt…. ” memancut-mancut air mani ku terus ke atas punggungnya.

Serta merta seluar tracknya basah dengan benih ku yang masih banyak dan pekat itu. Ina menoleh ke arah punggungnya. Dia melentikkan tubuhnya dan mendorong bontotnya agar rapat menghimpit batang ku yang sedang terpancut. Ini membuatkan nafsu ku semakin meletup. Kejang gila aku rasakan. Terasa seperti sama keadaannya sewaktu pertama kali aku memuntahkan benih dilancap oleh kak Sue. Aku menggigil sambil kedua-dua tangan ku tak lepas meramas dan menggengam kedua-dua pinggulnya.

Selesai sahaja kejang ku, air mani ku juga turut berhenti menyembur. Aku sumbat kembali batang ku ke dalam cipapnya dari seluarnya yang berlubang itu. Aku tundukkan badan ku dan ku kucupi mulut Ina yang sedang menoleh ke arah ku. Aku mengucupnya agak lama. Mungkin kerana kami akan berpisah sementara kerana cuti semester.

Lepas tu kami kembali berdiri dan mengemaskan diri. Ina meminta diri untuk pulangke rumah sewanya. Aku mengizinkannya dan menemaninya hingga ke pintu rumah. Aku perhatikan dia berjalan meninggalkan rumah. Lenggokkan punggungnya memang menawan. Lebih-lebih lagi, kesan basah dan kotoran akibat kesan air mani ku juga sangat jelas kelihatan. Nasib baik aku buat lubang di kelengkang, jadi tak nampak kecacatannya apabila dia berjalan. Aku memerhatikannya hingga dia jauh dari pandangan. Aku tersenyum sendirian, melihat mamak penjual roti memperlahankan motornya apabila berhampiran dengan Ina. Pasti dia tertarik dengan kesan basah di seluar Ina yang masih basah dan masih terdapat cairan keruh yang kental meleleh perlahan di punggungnya. Kelihatan mamak itu terus melajukan motornya melepasi Ina dan terus keluar dari taman.

“Hmm.. pasti dah stim agaknya.. Balik tibai bini lah tu.. ” detik hati aku sambil tersengih memerhati gelagatnya.

Begitulah kisah antara aku dan Ina. Memang aku admire gila bontot dia time tu. Sewaktu cuti semester, aku selalu melancap sendiri sambil mengenangkan saat-saat memberahikan sewaktu kami berdua bersetubuh, lebih-lebih lagi di saat aku meliwatnya. Memang tonggek dan bulat bontotnya. Aku tak menyesal kalau betul aku jadi laki dia. Tapi itu semua tinggal kenangan.

Ina kantoi exam dan dia kena buang U. Aku yang mendapat 3.75 terus utuh study di U. Aku terus tidak menemuinya. Puas aku cari-cari sewaktu nak ambil rsult, tapi tak jumpa. Mungkin dia malu dengan resultnya. Aku sedikit ralat sebab misi ku untuk mempergunakan Ina bagi memuaskan hawa nafsu ku sepanjang waktu study telah gagal, namun aku tetap berasa puas, sekurang-kurangnya aku dah dapat apa yang aku nak. Lebih-lebih lagi aku berasa lega sebab tak lepaskan dalam cipapnya. Tapi kalau aku jumpa dia lagi.. aku nak henjut lagi cukup-cukup…. sebab aku dah tahu kelemahan dia kat mana.. Jahat kan aku nih…