Cerita Lucah - Aku berkenalan dengan Linda di perhentian bas. Setelah menaiki bas yang sama hampir setiap hari selama lima bulan, baru aku memberanikan diri berkenalan dengannya. Kami kemudiannya menjadi kekasih selama lapan bulan, tetapi kita tak pernah intim secara fizikal. Aku cukup percayakannya. Tetapi setelah lapan bulan, aku mendapat tahu bahawa dia mempunyai seorang 'steady' yang dia telah menjalinkan hubungan selama tiga tahun (aku ni buta agaknya?). Linda menafikannya, tetapi secara diam-diam, aku mendapat kebenaran dari kedua kakaknya sendiri. Kejujuranku dipermainkan. Mulalah aku naik gila.....

Kasih sayangku kepada Linda hilang kesemuanya.....dan ia digantikan nafsu gila yang membara. Mukanya yang cute dan pantatnya yang montok itu membuat aku tak tahan lagi. Linda tidak megetahui bahawa aku tahu perkara yang sebenarnya, dan aku pula macam biasa saja dengannya.(ceritalucahku.blogspot.com)

Pada suatu hari, aku mengajak Linda pergi ke chalet dengan mengatakan ada birthday party kawanku. Dia agak terperanjat bila berjumpa aku seorang diri saja di sana. Setelah masuk kamar, aku terus tutup pintu dan memeluknya. Aku cium dia dengan rakus sambil menjilat leher dan telinganya. Tidak ku sangka, responnya baik. Kita french kiss dan aku meramas pantatnya yang montok itu. Linda membuka butang bajuku dan aku pula membuka sweater dan colinya. Aku pun menolaknya ke katil dan menerkam keatasnya lalu menyedut dan menggigit buah dadanya macam harimau lapar. Dia menjerit kesakitan, tapi tangannya memelukku semakin erat. Setelah putingnya mengeras, aku mulalah ke bawah. Jeans dan pantiesnya ku buka perlahan-lahan, sambil menjilat dan mencium pahanya yang putih melepak. Kotekku pula semakin tegang hinggakan sakit dibuatnya. Aku pun bukalah seluar dan seluar dalam ku.

Aku menjilat cipapnya puas. Kemudian aku masukkan jari-jemari ku kedalamnya. AAahhhh! UUuuhhh! Linda beguti siok sekali. Dengan kotek yang semakin gatal, aku duduk di atas dadanya dan menyumbat kotekku kedalam mulutnya. Linda menghisapnya seperti seorang pro. Tak sangka aku. Nampak je macam budak baik-baik. Aku makin steam. Aku pun merodok-rodok kotekku ke dalam mulutnya hinggakan dia susah nak bernafas, sampailah aku terpancut ke dalam mulutnya. Linda menelan air maniku dengan enaknya. Dia pun terus menyedut-nyedut sampai adikku naik lagi. Aku dah tak tahan. Linda terus mengangkang untukku. Cipapnya masih basah jugak. UUhhhh! Sedapnya! Inilah kali pertama kotekku dapat merasa cipap. Aku menghenjut-henjut di atasnya. Linda pula memeluk pantatku dengan kakinya. "AAhhh! Faster! Deeper!", Linda merengek. Mendengar itu, aku pun mula merodok dengan kuat dan selajunya sampai dia tak boleh handle. "Bang pelan sikit". Kali ini aku terus menggila, hinggakan Linda hampir menangis. Aku pun bilang dia aku nak try doggy. Dia setuju. Sebelum dia berpusing aku menyedut lagi putingnya yang merah jambu tu. Aku masukkan semula kotekku dalam cipapnya. Berdogginya dengannya macam naik kuda. Siok betul! Lagi sekali, aku menyocok cipapnya laju-laju. UUhh! AAhh! Badannya menggeliat keenakkan....

Melihat pantatnya yang montok itu membuat nafsuku menjadi-jadi. Aku keluarkan kotekku dan mula menjilat-jilat lubang pantatnya.Dengan perlahan aku masukkan satu dan kemudian dua jariku. Aaaahhh! Linda menjerit kesakitan. Tapi aku tak peduli. Aku terus mengacu kotekku ke lubang pantatnya. Linda cuba mengelak tapi aku tak bagi can. Aku masukkan kotekku dan Linda menjerit kesakitan. Tapi aku terus menghenjut dengan sedapnya. Inilah yang aku idamkan selama ini. Linda sampaikan tertiarap kubuatnya. Tapi aku tangok dia sempat tersunyum, siok agaknya. Semasa aku dah nak tembak, aku sumbatkan lagi konekku ke dalam mulut Linda. Kali ni pun Linda menyedut habis air mani ku.

Malam tu aku klimaks sebanyak enam kali. Habis penuh muka dan rambutnya dengan air mani aku. Puas betul. Selepas hari tu, kita asyik main je. Sebulan kemudian, aku bilang dia yang aku baru dapat tahu yang dia dah ada boyfren lain. Aku pun 'action' marah dan menyuruh dia memilih. Dia memilih aku! Terperanjat jugak aku! Aku pun dapat tahu dari kakaknya yang dia telah betul putus dengan boyfren dia tu. Sebulan kemudian, dan selepas memuaskan nafsuku dengan pantatnya, dia mengajakku kawin. Di situ juga aku tinggalkan dia dengan mengatakan yang dia dah tak ada apa-apa lagi denganku. Dia menangis teresak-esak. Dia cuba contact aku, tapi aku buat bodoh je. Tapi pada suatu malam, bila rumahnya takde orang, dia menjemputku kerana hendak berdepan. Dia menangis lagi dan memintaku kembali. Dia pun memelukku. Aku memeluknya dan aku dapat rasa yang dia tak pakai coli ataupun panties.Hmmm. Aku berkata 'ya', lalu menciumnya. Dalam sepuluh minit kemudian, Linda sibuk menghisap kotekku. Malam tu aku gila, termasuklah menembak ke dalam lubang hidungnya. Aku main sampai kotek aku tak boleh naik lagi. Setelah puas, aku bilang dia yang aku hanya mahukan pantatnya dan tak mungkin aku kembali padanya. Dia begitu terperanjat hingga tak dapat menangis lagi. Setelah memancut ke mukanya kali terakhir, aku terus memakai seluar dan bajuku lalu keluar....sebelum tu aku sempat melihat muka seorang gadis yang pernah ku sayangi, penuh dengan air maniku.....

Mungkin aku kejam kerana dendam. Tetapi, berminggu-minggu aku runsing dan menangis kerana Linda...hinggalah aku berasa dendam. Tapi tidak mungkin aku dapat melupakan pantat Linda yang montok itu.....
(Siapakah yang salah..?)