Cerita Lucah - Dalam aku hayal memegang buah dadanya dia terus merapatkan mulutnya kepada zakar aku dan terus menghisapnya.Aku ketika itu merasa sungguh nikmat dengan tindakan nya.Selepas itu aku memberanikan tangan aku memegang bahagian bawah nya .Aku sungguh terperanjat mendapati bahagian bawahnaya mengeluarkan air yang licin dan banyak.Sebab ini adalah pertama kali tangan aku memegang bahagian kemaluan wanita.Aku cuba mencari biji yang sering aku baca dalam buku mona gersang.jari aku mula mengusuk bijinya dan kemudian aku cuba memasukan jari aku kedalam lubang kemaluannya.Kami ketika itu berada didalam posisi berdiri. Kemudian dia menarik aku sambil badannya merebah keatas kerusi sofa yang terletak diruang tamu.Aku mengikut tanpa membantah seperti bagaikan di pukau.aku terus merebahkan badan aku atas badannya.Dia menyuruh aku menghisap buah dadanya dan aku melakukan apa yang disuruhnya.

Pada ketika itu dia banyak mengajar cara-cara melakukan seks di sebab itu lah kali pertama aku melakukan seks.Dari reasi nya dia tentu faham yang aku tidak berpenggalam dalam seks.Kemudian dia menyuruh aku memasukan zakar aku kedalam kemaluannya.Dia menbaring sambil mengangkang kedua-dua belah kakinya.Aku dapat lihat kemaluannya walaupun dalam samar-samar kerana tingkap rumahnya berdekatan dengan tiang lampu jalanraya.Ketika zakar ku melonjak kedalam aku dapati terasa panas dan rasa kegelian.Maklum lah ini lah pertama kali zakar aku berada dalam kemaluan wanita tentu aku akan merasa lain dari yang lain.Aku melakukan tolak dan tarik pada zakar ku.Ketika itu aku dapat mendengar suaranya yang halus "ohhhhh eeeee sedapnya ahhhh...dan berapa minit aku terasa air aku hendak keluar dan dia menyeruh aku membuangkan air aku didalam kemaluannya.selepas itu aku terus mencapai pakaian aku dan terus beredar dari situ walaupun dia menyuruh aku bermalam dirumahnya.

Sampai didepan rumah aku,aku lihat kedua orang tua aku berada dirumah jiran ku, yang sedang sibuk mencari aku. Nampak sahaja aku mereka terus meluru kearah aku dan bertanya kemana aku pergi sehingga lewat malam.Aku cuma memberitahu yang aku kerumah kawan kerana takut dimarahi mereka.Aku terus masuk ke bilek air.Dalam bilek air aku membelek zakar aku dan aku lihat kesan basah dan melekit.

Ketika itu juga aku terbanyang satu penyesalan yang teramat sangat. Keesokan hari nya seperti biasa aku sampai di tempat kerja dan aku berjumpa dengan kakak yanti tu dia menyapa aku "sorry lah malam semalam" "tak ape semua ok" kata aku. Dia menceritakan kepada aku apa yang terjadi.Kemalangan yang membabitkan suaminya menyebabkan suaminya tidak mampu bertahan lama.Ini menyebabkan dia memilih aku untuk memuaskan nafsunya.Semenjak dari peristiwa itu aku dan kakak yanti sering melakukan hubungan seks tidak kira dimana sekali mahu pun dalam stor tempat kerja.Kalau tidak di office ,kami mengambil kesempatan pada waktu rehat. Kami akan mengadakan melakukan seks di rumahnya.Di sebabkan perjalanan dari tempat kerja kerumahnya hanya mengambil masa sepuluh minit untuk sampai.Kami mengadakan melakukan seks tanpa pengetahuan suaminya selama dua tahun.Kadang-kadang bila hujung minggu aku ke sana berbual dengan suami dan anaknya.Anak-anaknya yang menganggap aku seperti abang meraka sendiri.Suaminya pula menggangap aku seperti adik nya.Kini dia telah berpindah entah kemana. Bila usia ku menjangkau aku mula merasa satu penyesalan yang amat sangat hingga kan terbawa kedalam mimpi ku.(ceritalucahku.blogspot.com)

Apa yang aku catatkan disini bukan bertujuan untuk mencerita hal aku sebaliknya semuga menjadi satu keinsafan kepada semua supaya tidak melakukan hubungan seks dengan isteri orang.Hingga kini jika aku ingin melakukan hugungan seks dengan sesiapa aku akan pastikan perempuan itu bukan isteri orang.