Cerita Lucah - Aku mempunyai agak ramai staff dibawah jagaan aku.Boleh dikatakan hampir 90% perempuan.Dalam ramai-ramai tu ada sorang, ida memang menarik, badan emmm memang best.Aku selalu membayangkan yang indah apabila menatap ida.Kebetulan aku ni gersang apa taknya ada bini tapi tak minat macam mula-mula kahwin dulu.

Satu hari hujan turun dengan lebat, masa tu dah pukul 9.00 mlm. Staff aku yang lain dah balik, pak we jemput.Ida termenung sebab tak boleh balik. Aku yang kebetulan belum balik lagi terus menghampiri ida.Masa tu aku tak terfikir pun apa yang aku bayangkan selama ni. Aku berbual dengan ida, tanya peribadi,keluarga dan pak we.Emmm rupanya belum ada pak we.Hujan semakin lebat, hari kian malam, badan kian sejuk.Aku nampak ida berpeluk tubuh tanda sejuk.Aku tanya dia sejuk ke.Ida mengaguk.Aku buka jaket dan letakkan ke atas bahu ida.Tangan aku tersentuh pangkal leher ida yang gebu.Aku duduk rapat di samping ida.Ida relaks jee.Aku paut pinggang ida, ida relaks je.

Ida tanya aku, En. ni romantik la.Aku beritau diri yang aku minat kat dia.Ida senyum manis.Nafsu ku bergelora.Aku cium pipi ida.Ida membalasnya.Tanpa ku duga ida terus merangkul leher ku lalu dikucup bibirku terus ke leher sambil membuka baju ku.Aku panik tapi gembira.Ida terus rakus membuka seluarku dan terus membuka seluar kecil ku.Awang ku yang memang dah keras terus terpacul.Ida menerkam awangku lalu dijilat sepuas-puasnya.Emmmm indahnya hidup ini. Aku membuka baju kurung ida.Lalu aku uli teteknya yang emmm saiz 32 beee...aku terus kepantatnya..aku jilat sepuasnya ...lama betul aku tak rasa pantat ...ida mengeliat keenakan.

Aku dah tak tahan lagi, aku baringkan ida beralaskan lantai lalu aku tusukan awangku kedalam pantat ida yang gebu.kami bardayung hampir 2 jam.aku puas ida pun puas.mulai hari itu ida kerap pulang lewat untuk menjilat awangku. tapi kini ida sudah pulang ke kampung halamannya.aku gersang lagi.mungkinkah aku akan bertemu dengan ida yang lain

Aku memang gersang apa taknya isteri aku lansung tak mahu layan aku.Katanya sibuk,penat,dah tua tapi umur belum pun 30 dan aku pulak baru awal 30an.Aku teringat ida, terasa-rasa pantatnya yang tembam,kelentitnya yang panjang dan teteknya yang saiz 32. 3 bulan telah berlalu, tiba-tiba ida call kata nak datang KL lawat emak saudaranya.Emmmm bestnya.

Saat yang ditunggu pun tiba, aku jemput ida di Pudu Raya.Ida saja ambil tiket malam supaya dapat jumpa aku.Bila ida turun dari bas aku rasa macam nak terkem je. Ida senyum je, tu yang aku tambah geram.Masuk je dalam kereta ida terus dakap dan cium pipi ku.Abang tak tahanlah .. tulah ayat yang ida ucapkan.Tangannya terus masuk kedalam seluar aku sambil meramas-ramas awangku. Aku terus memandu dan kami menginap di rumah tumpangan kat bukit bintang.Sesampai je dalam bilik aku terus terkam ida, aku bogelkan dia, aku uli dan aku hisap teteknya.Aku terus kepantatnya lalu aku jilat sepuas-puasnya.Ida mengerang keenakkan.(ceritalucahku.blogspot.com)

Setelah puas aku menguli ida, ida pula menghisap awangku.emmm ..aku rasakan bagai dunia ini milik aku dan ida sahaja. aku dah tak tahan lagi lalu aku tusukan awangku ke pantat ida yang tembam dan berair.ku tusuk sedalam-dalamnya.setelah penat berjuang akhirnya aku pancutkan air mani ku kedalam pantat ida.setelah aku keluarkan awangku, ida terus menjilat hingga kering. kami terus berasmara sehingga pagi.masa berlalu begitu pantas.akhirnya aku terpaksa berpisah dengan ida.Kini sudah lebih 6 bulan aku tidak bertemu ida.Mungkinkah aku akan bertemu ida lagi ..atau aku akan bertemu dengan ida yang lain