Nama aku suhana. Kawan panggil aku yana. Umuraku 19 tahun.Pengalaman pertama aku wat seks pada umur aku 13 tahun. Kiranyadah lama jugalah aku wat benda ni. Orang yang meragut dara aku ialah abangkawan aku sendiri.

Time tuh aku pulang dari sekolah . Aku tumpang kereta dia sebab aku kenaldia.Lagipun rumah kami tak jauh. Pada mulanya kami berbual benda biasa, tentangsekolah,rakan-rakan. Semasa kami berbual, tangannya mula merayap kat aku. Akucubalah tepis tapi dia tetap wat gak. Dia pandu kereta menuju ke kawasan kebunkelapa sawit. Aku cuba nak lari tapi pintu kereta dah dikuncinya.

Sampai di satu kawasan tersembunyi, dia mula bertindak ganas. Sebaik sahaja diamemberhentikan kereta tadi, dia dah mula bertubi tubi mencium sue. Walaupunciumannya tidak berbalas namun dia tetap meneruskan kerakusannya. Bertubi tubimuka sue dicium sampai dah mula naik kemerahan, Sambil itu, dia mula bertindakmengambil kesempatan meraba dan meramas-ramas buah dada aku. Semasa dia berbuatbegitu, badan aku mengeliat kuat. Mulut aku mula merenget "JanganlahAbang? Kenapa tak senonoh ni sue tak nak begini

Yana ni cantiklah", rengek dan bisek abg zaf sambil meramas-ramas buahdadaku. Dia bertindak semakin liar. Dia mula membuka baju sekolahku. Segera diameraba tetek aku secara kulit ke kulit. Dia menarik baju ku hingga terdedahseparuh badanku.Kalau tadi tetek aku masih tersorok di dalam coli tapi kininyata sudah terdedah. Hasil dari ketekunan usaha rabaan abg zaf, coli akuterlucut entah ke mana. Kemerahan puting tetek aku membuatkan abg zaf tersentakkekaguman. Jari dia mula menyukat nyukat di serata pelusuk tetekku. Time nitetek aku masih kecil. Baru nak berkembang dengan putting yang baru nak timbul.

Abg zaf kemudian menyoyot tetekku sambil mengentel2 putting aku dengan lidahnya.Aku mengeliat geli dan mula merasakan sedap. Aku mula mengerang erangkesedapan. Abg zaf semakin rakus. Dia meramas-ramas tetek aku sambil mengigitputting aku. Kemudian tangannya mula merayap pada celah kangkang aku. Denganperlahan, dia mula mengusap faraj aku dari luar. Kemudian abg zaf meminta akumenanggal kain sekolah aku. Aku mengikut apa yang dikatakan olehnya.

Dengan perahan, abg zaf menurunkan seluar dalamku. Aku rasa begitu malu sekalikerana ini pertama kali aku membuka seluar dalamku depan orang lain. Abg zafmula mengusap usap faraj aku. Time ni faraj aku kecik lagi. Abg zaf meminta akumengangkang lalu dia mula menjilat faraj aku.

Jejarinya dengan rakus meneroka ke dalam lubang farajku. Ternyata lubang farajaku sudah basah dan berlendir. Jari telunjuknya mencuit-cuit biji kelentitku.Semakin dicuit-cuit, semakin kembang ianya. Abg zaf membuka zip seluar danterus melucutkan seluar dan bajunya sendiri. Aku tercenggang memerhati abg zafmembogelkan pakaian. Inilah kali pertama aku melihat kebogelan tubuh seoranglelaki. Batang abg zaf sudah cukup tegang dan keras.
Abg zaf meminta aku menghisap batangnya yang besar dan keras. Akupun mulamenghisap dan menyedut batangnya. Ternyata batang cukup besar sehinggakan akuhanya mampu menghisap tak sampai separuh batangnya. Abg zaf kemudiannyamenjolok masuk batangnya sehingga hampir ke pangkal. Batangnya terus masuk ketekak dan membuatkan aku hampir muntah dan tak dapat bernafas. Aku menghisapbatangnya sehinggakan berlumuran dengan air liurku.

Abg zaf kemudian meminta aku menanggalkan kesemua pakaian kecuali tudungsekolahku. Dia kemudiannya mengikat kain tudungku ke leherku dan memuji akusungguh cantik berbogel sambil bertudung.

Abg zaf kemudian mengangkang aku dan menjilat kembali farajku. Lidahnyabermain-main di farajku dan juga lubang duburku. Lidahnya mencuit-cuit kelintikaku dan membuatkan aku mengerang. Dalam masa lidahnya bermain kelentik aku, akumula rasa seakan nak terkencing. Aku memberitahunya yang aku nak kencing tapiabg zaf meminta aku kencing di dalam mulutnya. Semakin lama aku tak tahan danakhirnya aku terkencing dalam mulutnya. Ini kali pertama aku merasa nikmatsekali bila kencing. Rupa-rupanya inilah yang dipanggil klimaks.

Abg zaf kemudian mengosok batangnya dipermukaan farajku. Perlahan lahan kepalabatang abg zaf menyondol nyondol dicelah tangkupan kelopakfarajku. Air liurkupada batang abg zaf dan faraj ternyata mencukupi. Begitu mudah kepala batangabg zaf menyondol sasaran. Takuk kepala batangnya dah pun terbenam di celahfarajku.

Abg zaf pun terus memasukkan lagibatangnya ke dalam lubangfaraj aku. Tiba tibabatang abg zaf rasa tersekat bagaikan ada suatu benteng yang menghalangkemaraannya. Kepala batang abg zaf dengan bertambah garangnya meneruskanhentakkan pada permukaan selaput lubang daraku. Abg zaf menolakkan lagibatangnya ke dalam. Kali ini ia masuk sekerat batang. "Aduhhhh Pedihnyakat faraj sue." aku bersuara merenget kesakitan.

Dengan rakus kepala batang abg zaf menrejam farajku dengan menyondol masuksemahu yang mungkin. Bercerap selaput dara aku diranapkan oleh batang abangkawan sendiri. Serentak dengan itu aku terjerit lagi, "Sakit abanggggarhh…aku mula meraung kesakitan. Air mataku mula mengalir. Kesakitan yang akualami tak dapat dikatakan lagi. Tak pernah aku rasakan sakit sebegini. Ketikaini batang zaf sudah masuk separuh. Aku lihat farajku sudah berdarah.

Abg zaf kemudian terus menekan batangnya sehingga masuk kesemuanya. Serentakdengan itu aku terjerit lagi, "Sakit abangggg ! Tak muat… faraj sue dahkoyak ni ahhh…aku terus menjerit sakit. Aku dapat rasakan batangnya bukansetakat masuk kedalam faraj malah terasa mencucuk ke dalam perut.

Kesakitan di farajku sungguh memeritkan. Sama sekali aku tidak mendugapemecahan daraku mendatangkan kesan yang sebegitu rupa. Punggungku megeliat takhenti henti. Lubang faraj yang sempit itu sedaya upaya cuba diselesakan untukmenampung batang abg zaf.

Abg zaf bertindak untuk meringankan kesakitan farajku. abg zaf terus menghisaptetekku. Akibat dah terlalu geram abg zaf menyoyot putingku. Aku terusmengeliat sedap. Lendir syawat mula terbit dari faraj aku. Abg zaf kembalimenghenjut farajku. Namun begitu mulutnya masih menghisap tetekku. Teknik duaaktiviti yang berjalan serentak itu ternyata amat berkesan. Ia bukan sajaberjaya melunturkan kesakitan pada pantatku malah ia juga telah menyuntiklimpahan kenikmatan yang tidak pernah dialami.

Sedap sungguh berzina dengan yana. Tapi abang dah tak tahan sangat lagi. Abangperlu lepaskan nafsu ni kat dalam faraj yana.". Serentak dengan itu abgzaf pun menjerit kesedapan. Air mani abg zaf pun meledak keluar. Lima dasledakkan padu dilepaskan oleh batang abg zaf. Kemudiannya diiringi pulabeberapa das ledakkan ringan. Kencing putih yang melekit lekit itu tersimbahdan terpalit dengan banyaknya pada pintu rahim aku. Takungan air benih yangcukup likat memenuhi setiap rongga di dalam lubang faraj aku. Keseronokanberzina yang sebegitu rupa sudah pasti akan membuntingkan gadis yang sesuburaku. Namun aku sudah terlupa akan itu semua.

Abg zaf segera bangun. Batang yang masih tegang itu didapati penuh bersalutberanika lendiran. Aku pula masih lagi terbaring mengangkang. Abg zaf tundukuntuk meneliti keadaan lubang lubang farajku. Hanya beberapa titik air manidapat dilihatnya pada belahan farajku. Tangan abg zaf membelek belek pada alurfaraj yang dah ternganga itu. "Arrrrr " aku merengget kengiluan.Maklumlah faraj aku baru saja pecah dara. Jadi memanglah faraj itu masih lagiterasa sengal. Perlahan lahan abg zaf membuka kelopak faraj aku untuk mencarisesuatu.

Rupanya lubang faraj aku ternganga membentuk bulatan seperti sebuah telaga. Didalam telaga itu penuh berisikan kepekatan air mani abg zaf. Turut bercampur didalam takungan itu, abg zaf dapati ada lendiran yang berwarna kemerahan. Makaternyatalah bahawa dara aku telah tumpas pada batangnya. Dengan perlahan,lendir yang bertakung didalam faraj mula meresap kedalam rahimku. Lantas diatersenyum panjang dan kemudian mengucup bibir aku.

Abg zaf menanti hingga kesemua lendir itu meresap kedalam rahim barulah kamiberpakaian semula. Kemudian dia menghantar aku pulang kerumah dan berpesansupaya aku tidak menceritakan hal ini kepada sesiapa. Inilah pengalaman akuyang pertama.