Cerita Lucah - Aku, Roslan, Johari dan Hamdan bersahabat sejak dari ITM lagi. Pada
suatu hari aku berbincang mengenai satu rancangan yang sangat menarik.
Mereka pada mulanya terkejut dengan apa yang aku cadangkan tetapi jelas
sangat berminat kerana aku tahu mereka semua ini seperti aku juga, kuat
nafsu.

Masing-masing sudah mempunyai girlfriend dan pada asasnya kami berlapan
bersahabat baik dan sering melakukan beberapa perkara bersama seperti
berkelah, mengembara ke bandar lain atau apa jua perkara yang menarik
tetapi hanya satu sahaja yang tidak kami lakukan bersama….

Idea aku ini timbul apabila aku dan kekasihku, Diana menonton sebuah
filem lucah yang menceritakan mengenai kisah perlakuan seksual secara
beramai-ramai di dalam sebuah rumah. Ia tiba-tiba menimbul idea
kepadaku kerana di dalam cerita itu, ia dilakukan oleh tiga orang
pasangan bersahabat baik.

Mulanya akan mencadangkan kepada Diana, dengan kami sering juga
melakukan hubungan seks termasuk ketika menonton filem lucah itu di
rumahku, tetapi idea ini sudah tentu lebih memuaskan nafsu aku dan
Diana yang sememangnya agak kuat nafsu.

Diana pada mulanya tidak sangka aku mempunyai idea seperti itu dan
terus menganggap aku ingin berlaku curang kepadanya tetapi aku berkata,
ada satu peraturan akan dibuat dan kita kenal dengan siapa kita
melakukan hubungan seks berbanding dengan melakukannya dengan orang
yang tidak kita ketahui lagipun kami bersahabat baik.

Walau bagaimanapun, aku tahu Diana sememangnya tidak mahu lepas peluang
kerana tidak sememangnya kuat nafsu sepertiku dan juga rakan-rakanku yang lain juga agak tampan sepertiku. Siapa yang tidak bernafsu. Jadi malam itu kami berbincang tetapi sebelum ini, aku menyuruh rakan-rakanku untuk berbincang dengan kekasih mereka sebelum datang ke rumahku untuk membuat satu peraturan atau perbincangan untuk projek seks bebas ini.(ceritalucahku.blogspot.com)

Sebagai pengerusi, aku memulakan sesi mesyuarat untuk projek mega ini.
“So, kamu semua sudah tahu apa yang akan kita lakukan pada masa yang di
mana kamu semua rasa sesuai.”
“Wait Man, ” tanya Hamdan. “Does this means we all can fuck anyone ?”
soalnya ? Aku tersenyum pendek.
“You make the rules but I surely don’t want to fuck you coz I’m not
gay.” kataku dengan nada bergurau, suasana menjadi riuh dengan derai
ketawa. Mereka sememangnya benar-benar bernafsu ketika ini.

So malam itu kami berbincang hebat, tarikh yang sesuai ialah pada malam
sebelum hari Sabtu pertama iaitu cuti kerana rancangan mega menjadi
semakin menarik apabila untuk tempoh bermula dari malam Sabtu (esok
hari Sabtunya) sehingga petang Ahad, kami tidak dibenarkan keluar dari
rumah dan bertelanjang bulat di dalam rumah sepanjang tempoh itu serta
melakukan apa sahaja yang ingin dilakukan.

Ia adalah idea dari Amy, teman wanita Hamdan, nyata sekali dia
sememangnya sangat bernafsu untuk membaham rakan-rakan teman lelakinya
itu. Hani, teman wanita Roslan pula memberi idea agar kami menandatangani
satu surat perjanjian untuk tidak berasa cemburu apabila melakukan
hubungan seks dengan orang lain pada masa itu samada berapa kerap atau
tidak dan Diana pula mencadangkan untuk tempoh satu bulan, kami tidak
dibenarkan melakukan sebarang hubungan seksual untuk persiapan yang
hebat itu. Dan secara kebetulan juga, pada hari yang ditetapkan itu,
kesemua pihak perempuannya sudah habis tempoh datang bulan.

Pihak perempuan juga membuat satu cadangan yang lebih memberahikan
iaitu mereka mahu satu pusingan untuk setiap pasangan bertukar-tukar
pasangan, bermakna ada empat pusingan dan kemudian selepas itu, mereka
mahu diberi kuasa untuk memilih mana-mana lelaki yang mereka mahukan
untuk pusingan bebas.

Kami juga mencadangkan bahawa segala aktiviti seks dilakukan tanpa
bersembunyi dari pandangan sesama kami atau dengan kata lain, tidak
dibenarkan melakukan hubungan seks di dalam tandas atau bilik tidur.
Jika pun di dalam tandas, mesti ada pelaku seks yang lain atau bertiga.
Asalkan tidak berdua sahaja.

Diana pula mencadangkan bila masa si lelaki sudah klimaks sedangkan si
perempuan belum, dia dibenarkan untuk mendapatkan klimaksnya dengan
sesiapa pun. Satu idea yang sangat menarik, memang Diana sangat
bernafsu sekali.

Satu cadangan yang sangat menarik dan jelas dengan serta merta
membangkitkan nafsu aku ialah tiada kondom akan digunakan. Mana
tidaknya, aku dan Diana tidak pernah tidak menggunakan kondom, begitu
juga dengan Hamdan dan Amy dan Roslan dan Hani.

“You guys always used condoms ?” tanya Suraya teman wanita Johari
dengan hairan. Dan ketika itu, Johari tersenyum lebar. Dia sememangnya
bertuah.

Melihat cadangan itu, Amy, Hani dan Diana terus mengajak Suraya
berbincang, sudah tentu menanyakan sesuatu atau mungkin rasanya ketika
melakukan hubungan tanpa kondom dan tidak lama kemudiannya mereka pun
bersetuju. Diana tersenyum memanjang apabila aku menoleh ke arahnya.
Diana kemudian berkata, kami (yang lelaki) boleh pancut air mani kami
dalam atau luar atau dimana-mana yang mereka (perempuan) mahukan dengan
syarat mesti diberitahu dahulu kepada mereka.

Suraya juga berkata beliau akan membekalkan pil pencegah kehamilan
kerana dia bekerja di bahagian ubat-ubatan sebuah hospital kerajaan.
Aku pula menyediakan rumah dan untuk mengelak rasa syak wasangka
jiran-jiran walaupun rumah aku agak jauh dari rumah-rumah lain dan
tidak berkembar, kami tidak dibenarkan membawa kereta apabila datang ke
rumahku.

Hamdan pula berkata dia akan membawa segala filem-filem lucah untuk
ditonton bagi menaikkan nafsu sekiranya semua orang sudah keletihan.
Mendengar cadangan Hamdan semua orang ketawa kecil. Mungkin mereka
memikirkan seperti apa yang sedang aku fikirkan, adakah kami akan
keletihan nanti ?

Roslan mencadangkan pada malam itu, semua bulu kemaluan harus dicukur.
Aku cuba membantah kerana bulu itu menambah kegelian dan nafsu walaupun
Diana jarang menyimpan bulu pukinya dengan lebat tetapi aku tidak dapat
mengelak kuasa demokrasi yang setuju dengan cadangan itu.

Dan satu syarat penting yang paling mencabar bagi semua kami ialah,
selain dari tidak dibenarkan melakukan sebarang hubungan seks dalam
tempoh sebulan, kami juga tidak dibenarkan melakukan hubungan seks
sendiri atau dengan kata lain melancap dalam tempoh satu bulan. Sesuatu
yang sudah pastinya sangat mencabar sekali.

Selesai mesyuarat yang hebat untuk projek mega itu, aku mencadangkan
untuk berhentam sebelum berpuasa sebulan nanti. Mereka angguk sahaja,
siapa yang tahan dalam tempoh sebulan. Jadi mereka balik ke rumah
masing-masing dan malam itu aku dan Diana, ehem…tahu-tahu sajalah…