Cerita Lucah - Sejak peristiwaa Pak Salleh menunjukkan cara membasuh kencing padaku
tempuh hari, aku selalu teringat dan terbayangkan peristiwa itu. Yang
sangat aku bayangkan ialah kegelian dan rasa nikmat ketika tangan Pak
Salleh bermain-main dicelah kemaluanku. Walaupun aku rasa malu untuk
memandang muka Pak Salleh ketika aku belajar mengaji, tapi dalam hatiku
kadang-kadang mengharapkan agar Pak Salleh menunjukkan semula cara membasuh
kencing seperti dulu. Tapi Pak Salleh tidak langsung menyebut tentang perkara itu.

Seperti biasa hari sabtu iaitu hari aku tidak bersekolah, aku belajar
mengaji disebelah pagi. Lebih kurang pukul 8.30 pagi aku mula berjalan
menuju kerumah Pak Salleh. Seperti biasa aku memberi salam dan sekejap
kemudiannya Pak Salleh membukakan pintu.

"Zizah bacalah dulu, Pak Salleh nak baring kejap kepana Pak Salleh rasa
tak sedap perut pagi ni" kata Pak Salleh yang kemudiannya masuk kebiliknya
meninggalkan aku untuk membaca dan mengaji dibahagian luar.

Aku membuka Quraan dan membacanya beberapa kali untuk melancarkan bacaanku.
Kalau bacaanku tak lancar dan tak betul, aku tidak akan disuruh membaca
ayat yang lain. Kerana itulah aku terpaksa membacanya berulang kali. Tiba-tiba
aku terdengar seperti ada orang memanggil namaku. Aku memberhentikan
bacaanku untuk mempastikannya.

"Zizah!!, datang sini kejap" terdengar suara Pak Salleh dari dalam biliknya.
Suaranya agak lain, mungkin dia sedang sakit perut seperti katanya tadi,
fikirku. Lalu aku bangun dan menuju kebiliknya.

"Boleh Zizah tolong sapukan minyak urut ni pada perut Pak Salleh. Rasa
sakit sangatlah" kata Pak Salleh sambil menekan dan mengurut-urut perutnya
yang telah terdedah itu.(ceritalucahku.blogspot.com)

Aku yang kasehan dengan Pak Salleh, terus menghampirinya yang terbaring itu.
Aku ambil botol minyak yang dihulurkan oleh Pak Salleh dan sapukan pada
perutnya. Pak Salleh minya supaya aku sapukan rata-rata. Aku agak malu untuk
menyapu minyak tersebut hingga kebahagian bawah pusat Pak Salleh tapi Pak
Salleh minta juga kerana katanya dibahagian itulah yang dia terasa sakit
yang amat sangat. Jadi aku hanya menghulurkan tanganku melalui bahagian bawah
kain sarongnya saja, tanpa melondehkan kainnya. Aku terasa kesat dan kasar
saja dibahagian bawah itu lalu aku cuba intai-intai dan aku dapati ada bulu-bulu disitu.

Semasa aku melumurkan minyak itu juga aku dapati kain Pak Salleh bergerak
dan terangkat-angkat saja, seolah ada sesuatu dibawah kain tersebut yang
bergerak dan melonjakkan kain tersebut. Aku memangnya tahu dibawah kain itu
ada konek Pak Salleh seperti mana adikku juga. Tapi kena pula bergerak-gerak,
fikirku. Entah macamana aku jadi teringin untuk mengesahkannya. Aku ingin
melihat sebesar mana konek Pak Salleh, adakah sebesar konek ayahku yang aku
nampak semasa ayahku sedang tidur dulu. Lalu aku intai-intai disebalik celah
kainnya yang agak terlondeh dan longgar itu sambil aku berpura-pura menyapu
minyak. Agak terkejut juga aku bila aku dapati begitu besar konek Pak Salleh
yang sedang tegang dan menegak itu.

"Zizah tak boleh sapukan minyak setempat saja. Kena sapu pada bahagian atas
dan juga bawah" tiba-tiba Pak Salleh memberitahuku.

"Mari sini biar Pak Salleh tunjukkan bagaimana nak sapu minyak" kata Pak
Salleh lagi sambil mengarahkan aku supaya baring diatas katilnya. Serbasalah
juga aku tapi aku ikut saja arahan Pak Salleh.

Pak Salleh meminta aku longgarkan kainku supaya menampakkan perutku. Lalu

tangannya mula menyapu minyak pada perut dan pusatku. Bukan itu saja Pak
Salleh juga minta supaya aku singkatkan bajuku, katanya untuk menyapu minyak
pada bahagian dadaku. Jadi boleh dikatakan bahagian dada dan perutku telah
terdedah. Nasib baik aku memakai singlet dalam, kalau tidak tentu buah dadaku
yang baru membengkak dan sebesar telor ayam itu akan terdedah juga.

Tangan Pak Salleh yang sentiasa bergerak-gerak turun naik dari pusat hingga
kedadaku itu telah membuatkan aku terasa geli. Dan kegeliannya semakin lama
semakin berubah menjadi keseronokan seperti mana Pak Salleh membasuh kemaluanku
dulu juga. Apa lagi kadang-kadang tangan Pak Salleh tersasul hingga kebawah
singletku dan tersentuh pada buah dadaku yang sedang tumbuh itu. Begitu
juga ketika Pak Salleh melumurkan minyak dibahagian bawah pusatku, kadang-kadang
tangan Pak Salleh terlebih hingga kebawah seluar dalamku menyebabkan aku
menjadi bertambah geli dan enak.

Semakin lama aku semakin khayal dan dibuai keenakan. Walaupun aku terasa
tangan dan jari Pak Salleh telah menyentuh dan mengusap-usap pada kemaluanku,
aku tidak membantahnya kerana setiap sentuhan itu memberikan kenikmatan
semata-mata. Pak Salleh melondehkan seluar dalamku kebawah pun aku biarkan juga.

Dalam aku memejamkan mataku menikmati keenakan, aku terasa celah kemaluanku
disondol-sondol dan digesel-geselkan dengan suatu benda yang lain dari
jari-jari Pak Salleh. Lebih besar dari jarinya. Aku biarkan juga kerana geselan
itu menambahkan lagi kenikmatanku. Tapi bila benda besar tu semakin kedalam,
aku mula terasa sakit. Lalu aku membuka mataku untuk melihatnya. Barulah aku
tahu rupa-rupanya Pak Salleh telah mengeselkan koneknya yang besar itu kecelah
kemaluanku yang telah berlendir-lendir itu.

"Kenapa Pak Salleh letak konek Pak Salleh disitu?" tanya aku dengan rasa pelik.

"Pak Salleh nak urut 'pepet' Zizah ni. Kalauurut dengan jari takut terkena
kuku dan sakit pula" jawab Pak Salleh.

"Zizah takut sakitlah Pak Salleh" beritahuku.

"Pak Salleh urut perlahan-lahan saja, kalau sakit Zizah beritahu pada Pak
Salleh" jawab Pak Salleh lagi.

Aku lalu membiarkan Pak Salleh untuk terus mengesel-geselkan koneknya pada
celah kemaluanku. Begitu geli dan nikmat rasanya bila kepala konek Pak Salleh
menyentuh pada hujung kelentitku.

"aduuuuhhhh... sakittt..." teriakku bila Pak Salleh menolak koneknya agak
kedalam kemaluanku. Dan serentak dengan itu aku bangun dari baringku.

"Kalau Zizah rasa sakit, Pak Salleh urut lain kali sajalah" kata Pak Salleh
dan terus menarik koneknya dari kemaluanku.

......... akan disambung lagi.