Cerita Lucah - Dulu sebelum dia kahwin,kami berkawan bagai nak rak, tapi
barang kali takde jodoh bila dia kena pinang dulu oleh lelaki
pilihan keluarganya. aku frust habis tapi sebelum kami berpisah
dia beritahu aku yang apa pun terjadi dia tetap sayangkan aku.
aku cakap kat dia balik, tak ade gunanya kalau cinta untuk aku
tapi badan untuk orang lain.( tiru filem ali setanlah tu )
lepas tu kami pun berpisah secara rasmi.
biar pun berpisah disebabkan kami berjiran jadi hubungan jiran
tu tetap ada cuma taklah semesra dulu. dah tak banyak bercakap.
sehinggalah hari perkahwinannya aku cabut kejohor bahru sebab
malas nak tengok dia bersanding lagi sakit hati bila memikirkan
malam pertama dia.(ceritalucahku.blogspot.com)
lama jugak aku kat jb, kemudian bila aku balik kampung masa
nak raya tahun tersebut dia dah pun mengandung. lagilah aku tak
boleh cakap apa, tapi mengenangkan aku ni berjiran. aku pun
terpaksa lah mesrakan diri ini.
lepas tu aku cabut balik jb, cuma selepas 6 bulan aku balik dia
dah pun dapat baby lelaki,dah tamat pantang.

suatu petang sedang aku leka membersihkan laman rumah dia
panggil aku betulkan dapur gasnya yang tak mahu menyala. aku
tanya kat dia laki dia mana. dia kata laki dia ada kerja luar.
lepas tu aku tanya lagi mak bapak ada rumah tak . dia kata takde.
mula mula aku kata aku segan lagi pun nanti apa pulak orang
cakap. dia tanya aku balik, nak tolong ke tidak. aku anggukkan
kepala.
kemudian aku terus kedapurnya dan mulalah belekitu dan ini. tak
lama lepas tu dah ok. aku nak blah tapi dia panggilaku.

"abang kat liza lagi ke?"
aku tak jawab apa apa. malas nak layan. tapi malas nak layan
pun mata aku meliar memandang dadanya yang gebu tu, yang hanya
dibalut oleh t-shirt putih.
aku tenang aje.
tiba - tiba dia pegang tangan aku.
"sebenarnya liza masih sayangkan abang, dan hari ini liza akan
serahkan apa yang abang mahukan dulu. ?". aku terkejut, masih
ingat lagi rupanya pada kata kata aku dulu.
dia merapatkan badannya pada aku.maka aku terasalah aku pada
buah dadanya yang mengancam tu.konek aku pun stim serta merta.
tiba tiba aku ramas buah dadanya yang masih bercoli itu. tapi
dia menepis dan memberitahu aku bukan disini dan bukan sekarang
dia kata. malam nanti suruh aku datang lepas jam 9 malam.

tepat yang dijanjikan tanpa memberitahu keluarga ku,aku keluar
dan ikut pintu kerumahnya. dia dah menunggu dipintu dan selepas
pintu dikunci,kami segera keruang tamu. aku pun risau jugak
takut takut kalau keluarga dan laki dia balik mengejut. tapi
bila dah dia terangkan segala galanya barulah aku tenteram sikit.

" malam ni abang buatlah apa yang abang suka kat liza". dia
beritahu. dan aku yang dah lama menanti ni, terus aje meramas
buah dadanya yang mengancam dan mengiurkan.
" liza tahu ini yang abang nakkan dari dulukan". aku cuma angguk
aje. diatas sofa aku aku baringkan dia dan selepas itu mulut
aku mencari mulutnya. cium mencium punterjadi dengan rakusnya.
dia tak membantah walaupun sebelum aku meramas buah dadanya
dia telah berpesan supaya jangan tergesa gesa.
sebelah tangan aku meramas buah dadanya dan sebelah lagi
memegang tengkuknya. kemudian aku masukkan tangan aku kedalam
bajunya dan melewati coli yang dia pakai, kali ini aku ramas
buah dadanya tanpa sebarang pelindung lagi.aku mula stim gila.
dan dia terus kelu dengan mata yang kuyu memandang aku. putingnya
kue gentel habis habisan. tanganya memeluk badan aku.
tak lama selepas itu aku bangun kat dia dan mula nak buka
bajunya tapi dia kata kena masuk bilik. dan waktu tu baru
aku perasan anak kecilnya.dia kata anaknya tidur. dan kami
beriringan menuju ke katil. sampai dipenjuru katil aku tanggalkan
segala pakaian aku dan yang aku tinggalkan cuma seluar dalam
yang jelas menampakkan ketegangan batang aku. dia memandang
dengan satu senyuman. lepas aku tanggalkan bajunya dan coli
yang dia pakai,lepas tu kain batiknya sekali.
seperti aku dia pun cuma berseluar dalam yang aku lihat telah
pun basah.
perlahan lahan aku baringkan dia dan perlahan lahan juga aku
tindih dia. batang aku yang tegang mula dia sentuh. aku bisik
kat dia. suka tak. dia jawab suka.
aku cari buah dadanya dan aku mula mengentel, kemudian aku
hisap putingnya. seperti baby aku merasakan yang aku telah
rasakan air susunya. sungguh nikmat sekali. tangannya mula
masuk kedalam seluar dalam aku dan meramas batang aku.aku jadi
tak keruan sebab ini kali pertama batang aku diramas oleh
perempuan.
dia tanya kat aku sedap tak hisap dia punya tetek. aku cakap
best. hisap punya hisap aku ingat banyak juga air susu yang dah
aku minum secara percuma darinya. lepas kiri aku hisap kanan
punya dan akhirnya dia tegur aku supaya tinggalkan untuk babynya.
agaklama juga aku menghisap teteknya itu. lepas tu aku turun
kebawah dan lihat pantatnya yang dah basah.
aku tak tunggu lama sebab lepas buat apa yang patut kat pantat
dia aku mula mainkan peranan aku. batang aku aku masukkan
kat dalam pantatnya dan aku gasak dia dengan bertubi tubi.

erangannya dan layanannya membals asakkan aku benar benar
membuatkan aku seronok.
sambil main aku ramsa teteknya, aku jilat dan aku gigit lehernya,
aku minum air susunya. wow sesungguhnya itu yang
menyeronokan.dan tanpa aku sedari aku dah nak capai kemuncak.
aku tak nak tanya kat dia nak buang kat mana yang aku tahu
ketika aku memancutkan air mani aku kat dalam pantatnya dia
telah memeluk aku dengan erat apatah lagi sebelum aku nak
pancutkan air mani aku tu aku dah pastikan yang batang aku tu
benar benar dah masuk sepenuhnya.
aku tak cabutkan serta merta.ingatkan nak biarkan dia berendam
lama sikit tapi kata orang tak baik biarkan batang berendam
lama lama dalam pantat perempuan.
"banyak air abang. puas liza bang. lagi pun abang hebat".
aku senyum aje. kemudian aku cium bibirnya. dan aku ramas
teteknya. aku rasa stim lagi dan main lagi tapi dia kata nanti
dulu karang sambung balik sebab babynya dah nangis barangkali
nak nyusu. so, sambil dia nyusukan baby nya aku pun turut
sama menyusu dengan dia.

tengah malam aku balim tapi pagi esok aku datang sebab dia
pun tak sabar sabar nak main dengan aku. sekarang ni barulah
aku faham yang dia sesungguhnya mencintai aku.
sekarang ni dia dah ada baby baru, anak sapa tah aku pun tak
tahu tapi kalau ada masa yang terluang pasti dia akan
menyusukan aku sekali.