Cerita Lucah - Aku memang dah lama perhatikan dia (aku tak tahu namanya tapi aku pernah mendengar orang memanggilnya Iza). Rumah dia terletak dekat dengan rumah aku. Setiap petang dia pasti akan naik basikal melalui rumah aku. Dengan seluar pendeknya, pehanya yang putih melepak membuatkan aku stim. Gunungnya yang baru nak tumbuh itu membuatkan aku lebih geram melihat dia. Suatu pagi, lebih kurang 6 pagi, aku dah tak dapat kawal nafsu ku. Setahu aku, Iza pasti akan lalu dilorong dekat dengan rumah ku setiap pagi apabila dia nak ke sekolah. Pagi itu aku atur strategi. Aku mencangkung disebalik semak menunggu dia lalu. Apa nak jadi, jadilah. Aku dah nekad dan pagi ini aku nak jamah cipap daranya. Aku dah terbayangkan bagaimana kentalnya cipap seorang yang baru berumur 15 tahun… tingkatan tiga katakan. Dari jauh aku nampak macam Iza sedang menuju kearah tempat ku bersembunyi. Mata ku memerhati sekeliling. Tak ada seorang pun berhampiran. Ini membuatkan kerja aku semakin senang. Bila Iza sampai di tempat aku bersembunyi, aku biarkan dia berlalu dulu. Aku kemudian terus bangun dan memaut tengkoknya dari belakang sambil sebelah tangan ku yang satu lagi aku tekupkan ke mulutnya. Mungkin dia tergamam sebab dia langsung tidak melawan pada mulanya. Aku terus tarik dia ke dalam semak dan aku terus memberi warning padanya supaya tidak membuat sebarang bunyi. Dari belakang, tangan ku terus meraba teteknya yang masih kecil…aku rasa mungkin saiz 32. Tangan ku yang sebelah lagi aku gunakan untuk membuka zip kainnya dan terus melondehkan kainnya. Dalam cahaya yang suram aku nampak dia memakai panties warna pink. Pehanya yang aku idamkan selama ini telah berada di depan mataku. Aku terus melucutkan pantiesnya dan punggungnya yang gebu itu aku ramas dengan ganas. Jari ku terus menusuk ke dalam juburnya sambil dia mengerakkan badannya… mungkin kerana sakit. Aku terus suruh dia duduk mencangkung. Sebelum aku lepaskan tangan ku dari mulutnya, aku warning dia sekali lagi supaya tidak membuat sebarang bunyi. Dia menggangguk apabila aku tanya samada dia faham. Kedua tangan ku dah free. Aku ambil kain dalam Iza dah terus mengikat pada matanya…maklumlah, takut kalau-kalau dia kenal aku. Tangan ku terus membuka branya dan aku terus mengentel putingnya yang kemerah jambu itu. Memang kecil tetek dia. Aku arahkan Iza supaya baring di atas tanah. Aku kangkangkan kakinya dan aku terus menjilat pantatnya. Wangi…mungkin sebab dia baru mandi. Aku jilat sepuasnya. Bulunya agak lembut dan tidak banyak. Baru nak tumbuh katakan. Aku mencari kelentitnya dan bila dapat, aku terus menjilatnya. Aku kemudian menghisap kelentit itu. Terperanjat aku seketika apabila aku dapati pantat Iza semakin basah. Dalam pada aku buat ini tanpa kerelaannuya, dia seronok juga rupanya. Dari gerakan badannya, aku dapat rasa yang nafasnya semakin kencang. Tanpa berlengah aku, aku terus keluarkan pelir ku yang sudah tegang dari seluar pendek ku. Aku terus menghalakannya ke arah pantat Iza dan dengan sekali terjah aje, aku terus masukkannya. Terdengar suara Iza berkata adoi bila aku tusukkannya. Aku terus merdayung sambil lidah ku bermain pada tetek Iza yang kecil itu. Aku dapat rasakan basah yang amat sangat. Menyangkakan yang itu adalah air Iza, aku berhenti seketika untuk melihatnya. Rupanya yang membasahkan batang ku adalah darah Iza. Memang sah anak dara lagi ni. Bestnya. Aku terus berdayung. Bila sudah hampir klimaks, aku terus lajukan pendayungan aku dan tiba masanya, aku terus pancut di dalam pantat Iza. Aku biarkan batang ku terbenam dalam pantatnya. Bila aku tarik keluar, aku arahkan agar Iza menonggeng. Dia menurut saja. Aku terus mengusap batang ku sehingga dia naik semula. Kali ini aku targetkan ke lubang jubur Iza. Sebelum itu, aku jilat juburnya dulu…aku masukkan lidah ku ke dalam juburnya. Bila dah basah juburnya dengan air liur ku, barulah aku tusuk batang ku ke dalam juburnya. Susah betul nak masuk. Aku hanya dapat masukkan setakat takuk batang ku aje. “Tolong bang. Sakit sangat,” kata Iza. Aku terus paksa batang ku agar masuk ke dalam lubang juburnya. Sedikit demi sedikit, aku berjaya melakukannya. Bila dah masuk, aku terus berdayung dalam juburnya. Aku dapat lihat bahawa dia berdarah lagi. Aku terus berdayung sehingga aku terpancut untuk kali keduanya. Kali ini dalam lubang juburnya. Bila aku tarik keluar batang ku, aku lihat ada sedikit tahi Iza melekat pada batang ku. Peduli apa…janji aku puas. Sesungguhnya aku benar-benar puas pagi itu. Itulah peristiwa hampir tiga tahun yang lepas. Korang mungkin tak percaya bahawa hari ini, Iza telah menjadi awekku. Dan dia masih tidak tahu yang akulah yang meragut mahkotanya di pagi yang bening itu. Dan sekarang, kami sering melakukan perkara sedemikian sebagai couple. teteknya masih sekecil itu. Cuma sekarang dia tidak lagi meraung bila aku tusuk batang ku dalam pantat dan juburnya. Dan yang paling aku puas mendapat dia sebagai awek adalah aku dapat main sekali dengan mak Iza. Walaupun berusia hampir 40 tahun, maknya masih anggun. Maklumlah dah lama menjanda. Cerita aku dengan mak Iza akan aku ceritakan pada masa yang lain.(ceritalucahku.blogspot.com)