Cerita Lucah - Sebagaimana yang telah aku janjikan, aku sekarang akan menurunkan rentetan peristiwa hubungan seks aku dengan mak Iza. Aku tak tahu berapa umurnya tapi aku rasa dia mungkin awal 40an. Badannya masih menarik.. anak tiga orang tapi dah lama menjanda. Seperti biasa, aku akan lepak kat rumah Iza. Tapi hari itu, bila aku sampai, auntie kata Iza belum balik shopping dan dia ajak aku masuk untuk menunggu. Aku menurut aje sebab aku memang biasa pun lepak kat rumah dia. Auntie terus ke dapur untuk buat air dan bila dah siap, dia letakkan air atas meja di sofa dan duduk sebelah aku. Aku anggap biasalah sebab dia pun tahu aku dengan Iza memang agak intim. Tapi pertanyaan dia selepas itu memang tidak pernah aku menduga. “Azly dah main dengan Iza?” tanya auntie. Aku terpegun seketika. Terkejut jugak. Entah macam mana nak jawab. Takut kalau-kalau aku berterus-terang dia akan marah. Maklumlah, anaknya dijamah orang sebelum nikah. Aku cuba memikirkan bagaimana aku hendak menjawabnya. “Alah. Apa nak takut. Auntie tahu Azly dah buat dengan Iza. Biasalah. Orang sekarang,” katanya. Aku hanya mampu mengganggukkan kepala aku mendengar kata-katanya. “Dia seronok tak? Ada dia meraung?” tanya auntie. Aku anggukkan kepala aku aje. Auntie terus tanya samada Iza ada mengulum batang ku kalau kami main. Aku kata tak ada sebab memang Iza geli hendak lakukannya. “Kalau auntie kulum untuk Azly nak tak?” Aku terperanjat sekali lagi mendengar kata-kata auntie. Mata ku terpandang alur dadanya dan aku terus merasakan bagaikan batang ku telah mengeras pada saat itu. Belum sempat aku jawab, auntie terus meraba seluar ku dan aku pasti, dia tentu dapat merasakan yang batang aku telah keras. Mulutnya didekatkan dengan telinga aku lalu dia meniup lembut ke dalam telinga aku. Aku memang sudah tidak dapat menahan lagi ketika itu. Walaupun malu, aku terus mengharapkan yang auntie akan meneruskan lakonannya. Auntie tanpa segan silu terus membuka zip seluar ku dan terus mengeluarkan batang ku yang sudah sememangnya keras. “Boleh tahan besar. Untung Iza dapat rasa benda ni dalam kemaluannya,” kata Auntie. Aku hanya menggangguk. Auntie terus merapatkan mulutnya di batang ku dan dengan penuh lembut, lidahnya terus bermain di sekeliling takuk batang ku. Sepanjang batang aku dia jilat sambil sebelah lagi tangannya memainkan puting ku. Auntie kemudian terus memasukkan batang ku dalam mulutnya sambil menghisap. Terror auntie melakonkkan adengan ini kerana belum sampai beberapa minit aku dah rasa bagaikan hendak terpancut. Aku terus memberitahu auntie. Dengan batang ku masih dalam mulutnya, auntie berkata, “Pancutlah. Auntie dah lama tak rasa air ni.” Aku terus tak dapat bertahan lagi dan terus memuntahkan air ku dalam mulut auntie. Habis kesemuannya dia telan. Habis adengan itu, auntie terus bangun dan terus melucutkan pakaiannya satu persatu. Bila dia dah bogel di depan aku, dia terus berbaring di atas lantai sambil mengangkangkan kakinya. “Azly. Auntie nak rasa batang Azly dalam pantat Auntie. Tolonglah auntie.” Aku terus bergerak ke arahnya dan terus melutut di celah kakinya. Aku terus menyelak bulu kemaluannya yang tebal itu sambil mencari kelentitnya. Bila berjumpa aku terus menjilat dan menghisapnya. Walaupun cipap auntie agak lusuh…mungkin kerana dah tiga orang anak, aku rasakan ianya masih memberi kesan bila aku menjilatnya. “Sedapnya Azly. Auntie dah lupa bagaimana rasanya.” Cipap auntie semakin basah…basah yang amat sangat. Aku rasa mungkin sudah agak lama auntie tidak basah sebegini kerana hari ini nampaknya dia betul-betul amat basah. Malah lebih basah dari Iza bilamana aku mainkan cipap Iza. “Masukkan cepat Azly. Auntie dah tak tahan ni.” Aku terus memegang batang ku dan dengan lembut aku terus menerjakannya ke dalam lubang auntie yang basah itu. Walaupun tak terlalu ketat, ianya masih lagi dapat meningkatkan syahwat ku. Aku terus mendayung sambil auntie mendengus semakin kuat. Hayunan punggung ku disertai dengan cengkaman tangan auntie yang semakin kuat pada punggung ku. Seketika kemudian, aku dapat rasakan kemutan cipapa auntie bila dia mencapai klimaks. Tidak pernah aku rasakan kemutan yang begitu kuat selama ini. Auntie terus terkulai walaupun batang aku masih berendam di dalam lubang keramatnya. Aku terus berdayung dan bila aku hampir klimaks, aku berhenti seketika. Dan bila aku hendak cabut batang aku dari cipap auntie, auntie terus menahan. “Pancut kat dalam. Auntie nak rasa air yang panas tu dalam cipap auntie. Jangan takut.” Aku pun, apalagi, terus memancutkan air ku dalam cipap auntie. Bila aku tarik keluar batang aku, sedikit air aku terus keluar dari cipap auntie. Auntie terus menyapunya dengan tangannya dan terus menjilatnya. “Sedap kau main Azly. Tak sangka kau memang terror. Bertuah Iza kalau macam ni,” kata auntie. Memang bertuah. Kalaulah auntie tahu yang aku telah meratah Iza semasa dia dalam perjalanan ke sekolah dulu, entah apa yang dia akan buat. Tapi aku rasa, bila dia dah rasa apa yang aku boleh buat, auntie tentu tak kisah kalau aku yang heret dia ke dalam semak dan terus merogolnya.(ceritalucahku.blogspot.com)