Ni I nak cerita… ada masa tu I masterbate dekat office (after office hour)but my action was being watch by the cleaner girl, I pun dengan cepat cover up…. Dia cuba lari tapi I kejar dan tangkap dia….. dia cuba nak lepaskan diri…. I susah jugak nak pegang dia sebab seluar I dah nak terlondeh nasib baik masa tu I belum pancut lagi, so I pun tarik seluar i dengan tangan kiri dan kuat-kuat I pegang dia dengan tangan kanan. Strugle punyalah kuat sambil tu dia cakap “Tolong Pak jangan apa-apakan saya”… alamak Indonesianlah I masa tu panic jugak….. Lepas tu I pun kurangkan sikit kekuatan I pegang dia sebab I takut kena charge merogol pulak….. Slow-slow I cakap jangan takut, I bukan nak apa-apakan dia …. I cuma nak dia jangan cakap apa-apa kat siapa-siapa tentang perbuatan I tu….. Dia pulak dengan nada yang tergagap-gagap cakap kat I yang dia sanggup buat apa saja asalkan I lepaskan dia….. Masa tu I tak teringat apa-apa, I pun kata OK.. I lepaskan dia tapi I mintak kat dia jangan cakap kat siapa-siapa , dia angguk kepala. Malam tu tengah I masterbate sebab teringatkan cerita-cerita you, I pun dapat satu Idea bagus punya….

Pagi-pagi tu awal-awal I dah datang I terserempak dengan dia dekat lift so I pun tarik dia ketepi dan cakap kat dia… dia datang ke M’sia nie ada permit ke…. Dia jadi takut…. tergagap-gagap dia cakap yang dia datang secara haram…. dia mintak tolong kat I supaya jangan laporkan kepada polisi (guna perkataan indon lah nie..) I pun cuba buat jerat, I suruh dia datang jumpa I lepas office hour lebih kurang pukul 8 malam….

Tengahhari tu I tak sabar menunggu petang dan malam, I buat sibuk-sibuk bile boss I datang tempat I, nak cover sikit…

Malam pun tiba…. tepat 8.10 minit dia datang office I sambil terjenguk-jenguk…. dia dah pakai baju biasa, baju kurung, masa tu I dah stim dah sebab dia nampak cute pulak….. I ajak dia masuk…. Dia tengok kiri kanan… I kata kat dia dah tak ada orang dah masa nie… dia pun masuk dan duduk sebelah I…. I tanya dia …. dia datang sorang ke? dia kata ye Abis tu I tanya lagi… ada orang tahu ke yang dia datang sini… dia kata tidak…. wah ini sudah bagus….. I pun cakap kat dia yang I ajak dia datang nie bukan nak… repot dia kat polisi….. dia senyum…. Ok lah tu agaknya…. I tanya lagi dah berapa lama dia keje di sini, M’sia, dia kata baru 2 bulan…. Umur dia berapa dia kata 22 tahun…. wah ini masih canggih lagi ni… Dia tanya pulak I … “Bapak sudah berapa lama keje…” I terkejut jugak masa tu bila masa Aku kawin dengan mak dia nie… tapi OKlah lepas tu sebab dia Indon memang biasalah Indon panggil Bapak tu macam Encik.

I jawablah serba sedikit…. Lama cerite2…. I pun terus masuk Bab hari tu…. I kata kat dia yang hari tu dia janji nak buat apa saja asalkan I lepaskan dia… Ya dia masih ingat…. Lepas tu dia tambah “Yang boleh saya buat saya buat”…. Aku masa tu malu-malu nak cakap tapi aku teruskan jugak…. aku kata kat dia… “Hari tu awak nampak apa saya sedang buat, boleh tak kalau awak buatkan untuk saya macam tu” muka dia merah… “Tak mahulah pak” jawap dia… tapi hari tu awak sudah janji sama saya kata I sambil masa tu muka aku pun dah malu-malu jugak…. Kita orang pause jugak lah buat sementara waktu… Suddenly dia start balik…. dia tanya kenapa aku buat macam tu…. aku pun masa tu malu gila nak jawab… aku pun cakap kat dia…..(ceritalucahku.blogspot.com) yang masa tu aku tengah baca cerita blue dan aku stim abis tu aku terus melancap…. muka dia merah lagi …. Aku pun bukak site tu untuk dia… dia jawab “saya tak pandai baca Pak”…. Alamak macam mana nie…. Lepas tu aku ada idea….. aku bukak pulak collection gambar couple harcore aku…..

Dia terkejut…. Dia kata malu nak tengok…. aku jawablah nak malu apa….. dia kata macam mana aku tangkap gambar nie semua…. Aku gelak, aku kata gambar nie semua ada dalam internet… lagi lah dia terpegun… tak faham satu benda…. ahhh susah mau cerita aku kata kat dia…. Aku terus sambung niat aku tadi … aku tanya lagi ” Bisa enggak buat pada saya”…. Dia jawab kalau bikin seperti gambar tu maksud dia “fuck” dia tak mahu sebab dia jawab “Saya masih suci” masih virgin lah tu….. Ini yang buat aku makin stim nie sebut pulak pasal virgin. Aku kata tak lah cuma pegang dan urut kote aku aje…. Dia terfikir jugak sekejap apa dia fikir aku tak tahu la… yang aku nak masa tu dia lancapkan aku aje…

Tiba-tiba dia angguk…. Aku happy gile masa tu…. awang aku ada orang nak gosok…. Aku pun terus pergi kat pintu utama ofis … tutup sikit lepas tu aku tutp terus second door office aku…… aku ajak dia pergi rest room…. bilik tu ada sofa senang sikit… takkan nak buat dekat meja aku sempit sikit…. lagi pun dekat rest room tu tertutp sikit……

Masuk-masuk rest room aku terasa stim sebab ternanti-nanti saat-saat indah untuk aku….. aku cepat-cepat londehkan seluar aku, lepas tu spender aku….. Dia terkejut tengok kote aku… dalam hati aku takkan dia nie tak pernah tengok kote kot…. masa tu kote aku stim-stim suam aje…… aku bawak kote aku ke pada dia ….. dia malu-malu tengok tempat lain…… ake pun malu jugak tapi aku beranikan diri, aku duduk sebelah dia….. aku pegang tangan dia aku letakkan kat kote aku dia pegang tapi lemah je… mata dia masih pandang tempat lain…. Aku bersuara sikit ….. genggam kuat sikit…. dia pun genggam.. aku terus bersandar…. fuh tangan dia punya lah lembut… stim aku hanya dengan genggamannya…. Aku pun gerakkan tangan dia sbab aku tengok asyik stay aje….lama lepas tu aku lepas kan tangan aku tapi tangan dia masih mengurut kote aku….. wah respon baik punya…. masa nie kote aku dah mula nak menegang habis dah nie…. tiba-tiba dia toleh kat aku… masa tu aku tengah kejam-kejam celik…. sambil kawal nafas aku….. bila aku tengok dia, dia pandang tempat lain…. sekarang dia mula tengok kat kote aku… dia terkejut agaknya sebab tadi kote aku biasa aje tapi sekarang dah membesar