Pengalaman 1 (Kali pertama mengintai pada tahun 1994)

Cerita ini adalah cerita pertama saya tentang pengalaman mengintai orang mandi. Saya mula melakukan perbuatan ini seawal berusia 11 tahun. Pada masa itu, saya mempunyai seorang jiran yang berumur dalam lingkungan 32 tahun. Pada masa itu, saya dan anaknya selalu bermain bersama-sama. Saya telah bermain bersama-sama anaknya sejak berusia 5 tahun lagi. Boleh dikatakan teman baik waktu kecil.

OK, dipendekkan cerita, saya terus ke bahagian yang membangkitkan kejadian saya mengintai orang mandi ini. Pada waktu itu, selepas penat berlari-lari, saya pun berehat di depan rumahnya. Pada masa itu, ibu kawan saya (yangg 32 tahun tu) membawa air untuk anaknya. Saya dan anaknya duduk pada kedudukan yang rendah, Ibunya pula selalu memakai baju berkolar bulat yang rendah. Apalagi, tersembullah teteknya yang paa pandangan saya bersaiz 34C itu.

Batang saya terus tegak pada masa itu juga. Sejak kali itu, saya selalu mengambil kesempatan untuk memperhatikan teteknya ketika dia tunduk mengangkat benda dan sebagainya. Dari celah bajunya juga kadang-kadang boleh ternampak.

Saya sememangnya tidak pernah merancang untuk melihat keseluruhan tubuhnya. Namun, pada suatu hari, saya bermain-main bersama anaknya sehingga 7 petang. Pada masa itu, saya sedang menonton TV sambil berehat bersama anaknya. Tiba-tiba, ibunya bangkit dari tempat duduknya yang sedang menjahit baju. Dia masuk ke biliknya lalu keluar dengan tuala di tangannya.

Maka, tahulah saya bahawa dia akan mandi. Saya pun bangkit dari tempat duduk dan melangkah ke belakang rumahnya. Terdengar suara air menjirusi tubuh dan turun ke lantai. Sahlah itu adalah ibunya sedang mandi. Tubuh saya bergetar keseluruhannya apabila membayangkan tubuh bogelnya. Sehingga detik itu, saya belum pernah menonton filem blue. Saya hanya mendengar cerita dari kawan-kawan di sekolah saja.

Entah datang dari mana idea untuk melangkah ke bahagian paling belakang rumahnya yang agak terlindung oleh semak samun. Bahagian belakang rumahnya adalah lebih tinggi dari kedudukan bilik airnya. Oleh itu, saya pun cuba meninjau apakah wujud peluang untuk mengintai. Rupa-rupanya siling bahagian belakangnya itu mudah untuk dipisahkan.

Saya pun memisahkannya perlahan-lahan. Alamak, rupanya dia sudah habis mandi dan telah mengenakan coli. Tapi, sejak dari hari itu, saya telah mempunyai cara yang baik untuk mengintainya. Keesokan harinya, saya tidak bermain lagi dengan kawan saya. Saya menunggu dengan setia di sebalik siling itu..

Akhirnya, saat yang ditunggu telah tiba. Ibunya telah masuk ke bilik mandi. Selepas menggantungkan tuala dan pakaiannya, dia pun membuka bajunya. Kini, tinggal branya saja. Selepas itu, dia meletak tangannya ke belakang untuk melepaskan branya. Berderau darah muda saya yang masih berusia 11 tahun ketika itu. Teteknya memang besar, seperti yang saya agak 34C itu tadi kini melayang bebas seolah-olah menyambut kedatangan mataku.

Kemudian, dia melepaskan seluarnya bersama CDnya sekaligus. Tersembullah bulunya yang lebat itu. Sebelum ini, saya pernah mendengar pengalaman kawan saya mengintai, dia mengatakan pantat perempuan berbulu lebat. Asalnya saya tidak percaya, tetapi kini saya percaya apabila melihat dengan mata kepala sendiri.

Tibalah masa untuk ibu kawan saya ini membersihkan badannya. Dia tidak menggunakan shower tetapi baldi kecil untuk mengambil air dari tempayan. Dia tidak menyedari langsung segala perbuatannya diperhatikan. Selepas 5 atau 6 baldi air disiram, dia pun menyabuni tubuhnya.

Proses menyabuni tubuhnya dimulakan dengan tangan kiri. Kemudian, dia akan menyabuni susunya yang segar itu. Bergoyang sedikit teteknya apabila disabuni sedemikian. Saya pun berimaginasi bahawa saya yang akan menolongnya menybuni teteknya itu. Selepas itu, dia akan menyabuni tangan kanannya sebelum tiba giliran kakinya. Akhir sekali, bahagian vagina akan dibersihkan. Hairannya, dia membersihkan ala kadar sahaja bahagian penting itu.

Saya tanpa membuang masa lagi terus mencapai batang dengan tangan kanan. Sambil tangan kiri menyelak siling, saya melancap dengan pemandangan indah di hadapan mataku. Selepas 4 minit, dia akan habis mandi. Tetapi, dalam 30 saat melancap, air maniku akan keluar kerana pemandangan di hadapan mata terlalu menarik.

Perbuatan ini saya ulangi selama 20 ke 30 kali. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Pada suatu hari, saya terlalu awal parking mata kat siling itu. Dia yang ingin mencapai penutup kepala (untuk elak kepala basah ketika mandi) ternampak mata saya. Dia memanggil nama saya. Saya terperanjat gila dan terus cabut dari tempat itu.

Selepas itu, pada malamnya saya datang ke rumahnya dengan perasaan penuh takut dan gementar. Namun, dia tidak memarahi saya di depan semua orang. Mungkin kerana dia sendiri malu. Tapi, dia mengejek saya dengan mengatakan saya telah ada girlfriend walaupun hanya berusia 11 tahun. Oleh kerana saya terlalu takut, saya hanya diam saja pada masa itu.

Saya cuba mengintainya 3 ke 4 kali selepas itu, tetapi kemudiannya dia akan berpusing ke arah lain. Hanya nampak bahagian belakang saja. Akhirnya, dia telah meletakkan satu papan besar di bahagian saya mengintai itu. Suaminya juga pernah memberi "warning" secara tidak langsung.

Pada masa itu, suaminya datang ke tempat saya mengintai dan bertanya apa yang sedang buat. Saya berlagak bodoh sedang mencari benda yang hilng di atas lantai. Sejak masa itu, saya tidak berani lagi mengintai ibu kawan saya itu...

Namun, itulah pengalaman pertama dalam hidupku melihat wanita bogel. Dan berbeza dengan kawan-kawan sebaya, saya melihatnya secara "live" dan bukan melalui video CD. Apabila direnung kembali, saya sedikit menyesal kerana tidak memuji keindahan tubuhnya secara terus terang seperti yang dilakukan oleh beberapa penulis di halaman web Rumah Seks. Oleh kerana masa itu saya baru berusia 11 tahun, tentunya mereka akan memaafkan saya, bukan begitu? Selain itu, jika badan bertuah, dapatlah merasai persetubuhan dengan wanita sebenar walaupun hanya berusia 11 tahun.

Selang setahun kemudiannya, jiran saya ini telah berpindah. Oleh kerana tidak mendapat peluang lagi, saya telah menghentikan kegiatan ini. Saya hanya memuaskan nafsu dengan menonton filem blue secara bersendiriam dan melancap. Sehinggalah apabila saya berumur 16 tahun...


Pengalaman 2 (Kali kedua mengintai pada tahun 1999)

Selepas tamat tingkatan 3, saya bertukar sekolah ke sebuah sekolah di bandar yang terletak 30 km dari tempat tinggal saya. Oleh kerana lokasinya yang agak jauh, saya mula menyewa bilik di rumah yang berdekatan dengan sekolah semasa tingkatan 4. Rumah ini ada 3 bilik, bertingkat 2. Semua bilik terletak di tingkat atas. Terdapat dua tandas di rumah ini. Satu di tingkat bawah dan satu lagi di tingkat atas.

Di rumah ini, teman serumah saya adalah 3 orang perempuan yang lain yang sedang bersekolah di tingkatan 6. Dari ketiga-tiga orang ini, hanya satu saja yang saya minat. Namanya Yen (bukan nama sebenar). Yen berambut pendek ikal, mempunyai kulit yang putih melepak, tinggi 162cm. Potongan badannya sangat menarik, 33-25-34 pada pendapat saya. Yen tinggal sebilik dengan Jane (bukan nama sebenar).

Yen selalu memakai seluar pendek sahaja apabila berada di dalam rumah selepas tamat persekolahannya. Ini menampakkan kulit pahanya yang sangat putih dan merangsang nafsu muda saya. Selain itu, T-shirt yang dipakainya juga longgar pada bahagian lengan. Oleh itu, saya selalu menggunakan kesempatan ini untuk melihat melalui celahan lengannya. Tapi, saya tidak puas hati kerana saya mahu melihat seluruh buah dadanya.

Setiap pagi, Yen dan Jane akan menukar uniform sekolah di dalam bilik sebelum pergi ke sekolah. Saya memerhatikan perkara ini semasa saya bersarapan pagi di meja yang terletak tepat menghadap pintu mereka. Pada bulan pertama, tiada apa-apa yang ganjil berlaku. Tetapi, pada suatu hari, teman sekolah saya mencadangkan supaya mengintai mereka bertukar pakaian melalui lubang kunci. Apalagi, keesokan harinya, saya bangun awal dan menunggu masa mereka bertukar pakaian uniform sekolah di dalam bilik.

Secara diam-diam, saya melekapkan mata ke arah lubang kunci. Memang bertuah saya kerana dapat melihat Yen membuka pakaiannya. Pada hari itu, saya berjaya melihat tubuh sebelah atasnya yang hanya berbalut coli putih untuk 5 saat sahaja kerana Yen telah mengenakan pakaian uniform sekolahnya. Strategi ini nampaknya telah dikesan oleh mereka kerana beberapa hari kemudiannya, lubang kunci itu telah ditutup dengan kertas.

Kemudian, saya mendapat idea baru. Saya merancang mengintainya melalui pintu bilik mandi bahagian atas. Saya pun menebuk dua lubang kecil di pintu itu. Yen selalu mandi pada pukul 5.30 pm, sekitar itu. Pada kali pertama saya mengintainya, hanya nampak pehanya sahaja. Ternyata lumayan putih! Namun, saya mendapat tahu bahawa Yen mandi dengan mencangkung. Saya tidak mengetahui mengapa sedemikian kerana sebelum ini saya ingatkan semua orang mandi berdiri.

Bersambung . . . .