Hye...Cerita in adalah salah satu dari pengalaman aku yang paling seronok.Aku merupakan seorang lelaki melayu biasa.Tidak begitu hensem dan berbadan sederhana.Namun,aku berjayameniduri ramai gadis kerana bermulut manis(jaga-jaga bila bertemu aku wahai anak dara sekalian).Cerita ini ada diubah suai sedikitbagi menambahkan keseronokannya.Tapi,90% of it are true.

Aku mula berjinak-jinak dengan sex sejak umur 10 tahun.Tapi,cuma sekadar skodeng anak dara orang mandi jela.Masa itu aku terlihat gambar model memakai skirt paras peha,koteku mencanak keras.Senak aku dibuatnya.Sejak itu,aku selalu skodeng jiran aku mandi.Aku semakin liar apabila telah bermimpi ketika berumur 12 tahun.Korang mesti pahamkan?aku pun mula meraba rakan-rakan perempuanku.Dalam mereka takut-takut,tapi ketagih pula akhirnya.

Sex pertamaku ketika aku baru lepas menduduki UPSR.ketika itu sekolahku mengadakan perkhemahan dipadang sekolah.Seperti biasa,aku mesti meraba sekurangkurangnya seorang rakan perempuanku.kami melakukannya di tangga sekolah yang tersorok.Pada malam ke2 camp tersebut,aku pergi ke port biasaku untuk melepaskan gianku.dan aku terlihat satu tragedi yang menimpa rakanku dari kelas lain.Jihah(bukan nama sebenar),telah dirogol oleh 2 orang rakan sekelasnya secara bergilir-gilir.Disebabkan hujan lebat dan ribut petir,tiada siapa yang mendengar jeritannya.Tidakku sangka,rakanku akan diperkosa dengan ganas oleh raknnya sendiri.Ok.Enough with that.Selepas melihat kejadian itu,aku mula berfikir yang aku pun sepatutnya melakukannya.

Jadi,pada malam berikutnya,aku mengajak rakan perempuanku yang paling rapat,Ira(bukan nama sebenar) untuk bersamaku.Selepas pukul 12malam,kami bertemu ditempat biasa.Aku terus berbogel dihadapannya dan menyuruhnya menghisap konekku seperti yang aku lihat pada malam sebelumnya.Ira terpaku. Aku pun dengan ganas memegang kepala Ira dan mendekatkan bibir comelnya ke konekku.Dengan pasrah,Ira mengikut perlakuanku(walaupun konekku masih tidak memasuki mulutnya).Aku membuka mulutnya,dan tiba-tiba ira meronta.Namun disebabkan aku telah memegang kepalanya dan bibirnya telah mencium konekku yang keras,dia terpaksa menerimanya.lebih kurang 5 minit konekku dalam mulutnya,aku terpancut air maniku buat kali pertama didalam mulut perempuan. ira terpaksa menelan keseluruhan air maniku sambil menangis teresak-esak.Aku berusaha memujuknya dengan meraba-raba badannya.Lupaku katakan,tubuh ira sangat menggiurkan.Walaupun baru berumur 12 tahun,namun ira memiliki tubuh seperti remaja 17-18 tahun.bertubuh tinggi,potongan badan yang menarik dan berbuah dada yang agak besar untuk umurnya(sekarang lagi seksi.tapi telah berkahwin).Ira menggeliat dalam tangisan.Aku pun mula mencari cipapnya dan meramas dengan ganas.Buat pertama kali,aku memicit kuat kelintitnya dan ira terus menjerit kesakitan.

Tidak lama kemudian,ira klimaks.tubuhnya lemah longlai.Aku yang masih bernafsu untuk bersetubuh terus membuka satu persatu pakaiannya hingga berbogel.konekku yang telah tegang semula sejak merabanya terus aku cuba tusukkan kedalam pantatnya.Beberapa kaliku mencuba,namu gagal.malahan aku termasuk kedalam cipapnya.Ira meronta kesakitan,namun lemah.Aku terus berusaha dan akhirnya berjaya.Ira melawanku,namu disebabkan masih lemah daripada klimaks pertama dalam hidupnya dan aku merupakan seorang lelaki,Ira tidak mampu berbuat apa-apa selain merintih kesakitan.Konekku rasa pedih setelah memasuki pantatnya.

Aku berdia seketika bagi menghilangkan rasa pedih.Kemudian aku mula menghenjut kuat seperti rakanku yang telah merogol jihah pada malam sebelumnya.pantat ira berdarah dan aku seperti hendak klimaks.Aku melajukan dayungan dan akhirnya aku terpancut puas didalam pantat ira.Aku terbaring disisi ira keran terlalu letih.Ira tertidur dalam dan aku cuma berbaring saja.kemudian konekku mencanak kembali.Aku mengangkangkan ira kembali dan menutuhnya lagi.ira melawan aku tapi aku menumbuk perutnya dan ira pengsan. pada mala itu aku menutuh ira lebih dari 5 kali sehingga subuh.dan round ke3 ira dapat menerima perbuatan aku itu dan mula memberi respon.

Sehingga aku tingkatan 2,kami masih melakukannya.Dan kebiasaanya,aku tiba-tiba datang dan 'merogolnya' tanpa melakukan foreplay pada round pertama. aku akan ceritakan pengalaman seku dengan gadis-gadis lain sepanjang hidupku sehingga kini.harap maaf jika jalan ceritaku agak membosankan kerana aku tidak pandai bercerita.Tapi,semuanya adalah benar dan merupakan pengalamanku.dan aku hampir didakwa merogol anak dara orang yang akhirnya aku terlepas atas sebab-sebab tertentu.hingga berjumpa lagi.