Cerita Lucah - Aku ada seorang guru,namanya Zaharah. Dia tak pakai tudung.Very
cute and short.
One day, aku pergi jumpa dia di lab. Masa tu, cuma aku dengannya
saja. Tengah kami
bincang, tiba-tiba, kakinya tersepak kakiku. Aku pun hairan satu
macam. Dia tersenyum
malu. Aku pun ikut senyum. Lama-lama, dia gosok-gosokkan kakinya
pada kaki aku. Lepas
tu, raba-raba seluarku. Batang aku jadi tegak.Nafasku tercungap-cungap.
Kemudian,
entah macam mana,kami bercumbu-cumbuan. Tak pernah aku lihat Cikgu
Zaharah sebegitu
ghairah. Sambil kami bercumbuan, dia mengusap rambutku dan dadaku
lalu membuka butang
bajuku. Masa itu, dia pakai kebaya dan aku nampak branya yang warna
coklat. Teteknya
taklah besar sangat.Aku segera membuka kebayanya dan menaggalkan
branya itu. Lalu aku
meramas tetek cikgu Zaharah yang bernipple besar itu. Dia merengek-rengek
kepuasan.
Oooooooh...Aaah
sedap...kuat lagi!! Aku pun menghisap putingnya yang pink itu dan
lagi kuat dia
terjerit-jerit. Lepas itu, tangannya meramas batangku yang telah tegak
hampir 90 darjah.
Aku pun tanyalah," Nak hisap batang saya, cikgu?" Dia mengangguk.
Lalu dia kulum
batangku dengan bibirnya yang penuh sensuos itu. Hampir 15 minit dia
hisap batang aku,
sampai aku tak tahan lalu terpancut air mani ke dalam. Dia telan
dengan rela. Setelah
kempis batangku, kami berehat sebentar sambil mendakap each other.
Katanya, aku lagi
kuat daripada suaminya. Setelah batang ku tegak balik, I terus buka
coli hitamnya. Aku
nampak bulunya sangat lebat dari pantat hingga ke dubur. Aku bertambah
terangsang. Secara
automatik, dia kangkang kakinya dan menggunakan jarinya untuk
stretch dia punya

clitoris. Aku masukkan dua batang jariku dan mengurut-urutnya.
AAAAAAAH UUUUMPH sedap
kuat lagi. Masa itu, dia telah menggeliat seluruh badan. Aku jilat
cipapnya. SEEDAP......
.Aaaaaaaaaaaaaaah, jeritnya.
lubangnya telahpun basah dangan air mazi yang banyak.Aku dah tak
tahan lagi lalu
kumasukkan batangku ke dalam. Aku aim kat biji kelentitnya. Kemudian
aku sorong dan tarik
dengan kuat. Zaharah terus buang sandalnya lalu mengepit kakinya
pada punggung aku.(ceritalucahku.blogspot.com)
Kami berdayung lama sampai dia cum dulu.