Cerita Lucah - Sebagai seorang bujang aku menyewa sebuah rumah di pekan T
bersendirian. Rumahku dikelilingi oleh jiran-jiran yang tak
berapa mesra. Masa mula-mula masuk rumah ni (kira-kira 7 bulan lalu)
aku rasa macam dalam kandang lembu aje. Semuanya serba tak
terurus sehingga menyebabkan aku bercadang nak pindah ke tempat
lain. Tapi ada sesuatu yang telah menahan aku daripada meninggalkan
tempat itu.

Semasa mengemas bilik pada hari pertama, dari tingkap bilikku
aku terlihat satu pemandangan yang sungguh indah. Oh... seorang
wanita sedang membasuh pakaian di luar rumah, bersebelahan dengan
rumahku. Aku boleh melihatnya dengan jelas. Sambil membasuh
dia menunduk dan dari celah-celah bajunya yang ternganga aku
melihat buah dadanya yang tengah ranum dan mungkin berukuran 34-B
atau lebih. Aku tak mahu melepaskan peluang lalu memerhatikan
pemandangan indah tersebut. Tapi alamak dia terperasan aku
memerhatikannya lalu dengan tersipu-sipu menarik bajunya ke belakang.

Sejak peristiwa itu aku sering mendapat peluang mengintainya bila
ada waktu terluang. Dari dapurku aku boleh melihatnya menukar
pakaiannya di biliknya. Aku hampir melancap sendirian bila
berhadapan dengan situasi seperti ini. Lalu aku memasang angan-angan
untuk menyetubuhinya. Dan... angan-anganku itu semakin menjadi
kenyataan.(ceritalucahku.blogspot.com)

Satu hari aku melihat dia bermati-matian menahan air paip yang
melimpah dari kepala paipnya yang rosak. Aku memberanikan diri untuk
menolongnya. Aku tak punya pengetahuan tentang paip. Lalu aku
ambil jalan mudah cari kepala paip yang tak guna dan ganti dengan
kepala paipnya yang rosak. Hampir sejam membetulkan kerosakan paipnya
barulah air tak mengalir lagi. Lepas tu dia ajak aku masuk ke
dalam rumahnya. Dia sediakan minuman sejuk buatku. Lalu perkenalkan
namanya Jee. Sedap nama tu macam orangnya juga bisikku.

Dalam rumahnya aku lihat gambar perkahwinannya tergantung di
dinding. Melihat aku merenung gambar tersebut dia mencelah dengan
mengatakan suaminya bekerja di luar daerah dan pulang 3 bulan
sekali. Dia duduk agak jauh dariku. Sekali sekala dia menyilangkan
kakinya menyebabkan aku terlihat seluar dalamnya yang berwarna
kelabu itu. Aku sendiri tak tahu sama ada dia sengaja atau tidak.
Tapi keputihan pehanya dan alat sulitnya yang menonjol menyebabkan
aku mula merasakan senjataku membesar. Jadi aku cepat-cepat minta
diri. Tapi sebelum beredar dia sempat bertanya, aku makan di
rumah atau di kedai. Lalu aku jawab kadang rumah kadang kedai. Dia
ajak aku makan malam di rumahnya. Aku tak menolak

Jam 8.00 aku bersiap untuk ke rumahnya. Tapi harus berhati-hati
agar tidak dilihat jiran. Aku menyusup melalui pintu depan dan
mengetuk perlahan-lahan. Jee membuka pintu sambil tersenyum. Aduh...
senyuman yang sungguh manis. Di meja makan sudah terhidang
makanan. Jee mempelawa aku makan. Sambil makan kami berbual-bual.
Tiba-tiba tangannya menjalar di pehaku. Aku terperanjat tapi
berlagak macho. Dia kuis kaki aku dengan ibu jari kakinya. Kemudian
terus menjalar ke bahagian atas sehingga ke buah zakarku. Di
situ ia berhenti dan merenungku dengan manja. Lepas tu dia senyum.
"Tak pernah?" soalnya dengan nada yang agak kemanja-manjaan. Aku
senyum. Lepas makan kami duduk di ruang tamu. Dia minta diri
untuk ke biliknya.

Tiba-tiba dari biliknya dia memanggilku. Aku menoleh tetapi Jee
tidak kelihatan. Aku bergegas ke biliknya untuk melihat apa yang
terjadi. Tetapi gelap. Aku tak dapat melihat apa-apa. Aku
meraba-raba mencari suis lampu. Bila lampu terpasang aku dapat
melihat Jee seperti seorang bidadari. Dia hanya memakai baju
tidur tanpa pakaian dalam. Aku tergamam. Pandanganku tertumpu pada
buah dadanya yang besar itu. Putingnya menonjol. Aku melihat
pula pukinya. Hanya kelihatan bayang-bayang kehitaman.
Tubuhku menjadi panas tiba-tiba. Jee rapat kepadaku dan mula
mencumbuiku. Aku tak dapat menahan perasaanku lalu memeluknya.
Dia menghisap mulutku. Aku tak tahu bagaimana untuk melakukannya.
Jee mengajar aku satu persatu. Kami berlabuh di atas katilnya
yang empuk. Jee menindihku. batang zakarku menongkah perutnya.
Macam botol Cola usik Jee. lalu Jee menarik seluar trek suit ku
ke bawah. Dengan rakus dia melondehkan seluar dalamku. Kemudian
pakaianku habis terlucut daripada tubuhku. Oh aku telah berbogel.
Buat pertama kali tubuhku ditatapi oleh seorang wanita. Jee
memegang batangku dan mengusap-usapnya manja. Aku kegelisahan tak
tentu arah. Jee bangun dan mendapatkan sesuatu di dalam laci.
Rupa-rupanya alat pengukur. Jee mengukur butuh aku. Wow.. bisiknya
6.5 inci. dan tiba-tiba Jee mengulum batangku aku menjadi tak
tentu arah. Tubuhku seolah-olah kejang diperlakukan demikian.
Jee kemudian menghisap tetek aku. Jee menjlat-jilat seluruh tubuhku.

Kemudian Jee bangun. Perlahan-lahan Jee membuka pakaiannya.
Mula-mula aku melihat buah dadanya yang besar itu. Lepas tu
barulah kelihatan pukinya yang dilitupi oleh bulu hitam yang agak
lebat. Jee berbaring disisiku. Dia menarik tanganku ke puting
susunya. Tanganku mengeletar. Jee arahkan aku hisap putingnya.
Aku buat seperti Jee lakukan padaku. Kemudian Jee kangkangkan
kakinya Jee suruh aku lihat pukinya. Aku jadi bertambah gamam.
Aku melihat satu lurah yang kelihatan berair dan lembab. Baunya
semerbak. dan aku menyukainya. Pada celah lurah itu ada semacam
daging yang tersembul dan berwarna kemerah-merahan. Aku
menyentuhnya dan Jee mengerang perlahan. matanya kelihatan kuyu
sambil merenungku dengan penuh makna.

Dia membisikkan sesuatu ke telinga ku. Itu permintaannya dan aku
rela melakukannya. Lalu aku menjilat pukinya mengikut arahan
Jee. Jee seolah-olah terdampar kelemasan seperti karam di lautan.
Dia menarik kedua-dua tanganku sehingga aku tertiarap di atas
tubuhnya. Butuhku menekan perutnya. Aku mengangkat punggungku.
Jee meraba butuhku dan memegangnya sambil memandunya ke lubang
pukinya. Dan tiba-tiba aku seperti orang yang tergelincir ke
dalam kolam. Aku telahpun menyetubuhinya Butuhku terbenam ke dalam
lubang pukinya. Dia menekan-nekan punggungku sehingga seluruh
batangku memenuhi lubang pukinya. Jee mengarahkan aku
menggoyang-goyangkan punggungku. Aku menuruti kehendaknya. Aku
merasa sungguh nikmat dan dengan sendiri aku mengayuh dengan
laju. nafasku tercungap-cungap. Jee mengerang kesedapan. aah...
aah.. ah.. ah.. owww! emmmmm!!!. Teruskan... laju oww.. laju
lagi. Suaranya yang manja itu membuatkan aku tambah bernafsu.
Peluh membasahi tubuhku dan mula menitik ke atas tubuh Jee. Mel...
lakukan lagi..rayunya. aku meneruskan tugasku. sambil itu
teteknya aku hisap dan gentel. Katil Jee berbunyi mengeriut
bertalu-talu. I suka bunyi tu, laju lagi pinta Jee. Aku
menghayunkan punggungku dan Jee mengeserkan punggungnya. Dari
lubang pukinya terbit bunyi yang sungguh mengasyikkan bila batangku
berlaga dengan bibir pukinya. Jee benar-benar menyerah. Aku
menawan Jee seperti tawanan perang. Dan aku dapat merasakan dia
bertambah agresif. Aku juga mengalami perubahan yang mendadak.
Kayuhanku semakin laju, terasa dunia jadi hitam Jee berteriak
sepuasnya tubuhnya mengelijang dan tersentak-sentak. Pelukannya
longgar dan matanya terpejam sebentar. Bila dia merasakan aku
semakin ganas Jee memelukku erat-erat. lakukan bisiknya sambil
tersenyum. Aku memejamkan mataku dan tubuhku mengayuh deras. Aku
benar-benar hilang pertimbangan lalu meyebut nama Jee berulang
kali. You boleh lakukannya bisik Jee memberi semangat dan
tiba-tiba tubuhku terasa kejang dan mula tersentak-sentak.
Serentak dengan itu juga terasa pancutan-pancutan yang deras
memasuki lubang puki Jee. Jee menerimanya dengan gembira. Dia
mengerang. Kami berdua terlentang dalam keadaan yang tidak
bermaya. Mel you hebatlah.. puji Jee padaku. Aku memeluknya
sambil menghisap lidahnya.

Sejak kejadian itu kami semakin rapat dan susah untuk dipisahkan.
Kami sering melakukan persetubuhan tanpa mengira siang atau
malam. Asalkan ada peluang aku akan membantai tubuh Jee yang
gebu itu. Jee banyak berjasa padaku. Dia yang mengajar aku
segala-gala tentang seks. Aku amat mencintai Jee. Suami Jee tak
tahu hubungan kami dan kalau dia tahupun aku tak kisah kerana
Jee dah bagi persetujuan untuk berpisah dengan suaminya yang
lemah tenaga batin itu. Sehingga kini aktiviti persetubuhan kami
berjalan seperti biasa. Aku semakin berpengalaman hasil tunjuk
ajar Jee.