Cerita Lucah - Kesah nie terjadi masa aku berumur 17 tahun, jiran aku
nie pulak umur 15 tahun. satu hari aku pergi rumah dia
sebab aku berkawan dengan abang dia, panggil punya panggil,
dia jawab abang tak de, peh...! terangkat aku dan adik masa
tu dia keluar pakai baju tidur, aku pun cari alasan nak
masuk rumah dia,

"Da(nama dia)tukul ada" dia jawab ada kat
dalam stor... aku pun minta kebenaran masuk rumah dia, dia
beri masa on the way dia tanya aku ada makwe tak aku cakap "
aku mana ada makwe lain hanya kau sorang Da" dia senyum aku
pun terus rapat kat dia, aku ayat dia, aku pegang tangan
dia, dia tak marah, dngan perlahan mulut dia ngan mulut aku
bersatu, tapi satu problem dia nie tak pandai french kiss
aku pun ajar ler sikit, masa tengah kiss tu tangan aku pun
menjalar kedalam baju tidur peh hangat badan dia, aku pun
terus angkat dia bawak dalam bilik dia kunci pintu.
(ceritalucahku.blogspot.com)
aku teruskan operasi aku sambil cium tangan aku menjalar ke
seluruh badan dia, pas tu aku pun bangun aku suruh dia buka
baju mula-mula malu, dia suruh aku buka baju dulu aku pun
buka baju aku dia tenung aku, aku pegi kat dia aku terus bukakan
baju dia, peh kopek dia lentik, maklum la dara lagi aku pun
pelahan-lahan cium seluruh badan dia, masa aku aku cium tu
dia ngeliat sexsynya aku suruh dia kulum batang aku dia tak
nak geli katanya aku pun akur dengan tu terus aku jilat
pantat dia yang baru nak tumbuh bulu tu, bibir pantan dia tu
keras lagi, dah puas ngan tu, aku mula kan pulak operasi
mengepam aku angkat pungung dia taruk bantan bawah supaya
aku dapat rodok abis, mula masuk dia dah mengerang sakit, aku
cium mulut dia terus aku tekan, terus dia mengerang operasi
tu berlanjutan selama 10 minit pas tu aku suruh dia menonggeng
pulak dia punya kemut rasa nak putus batang aku, pas tu

adegan lain pulak aku suruh dia naik atas aku dia pulak duduk
atas pas tu dia baring aku pulak nak sampai kemuncak, kacau
takkan aku kalah kot pas tu aku tengok dia dah berair
sangat aku bantai lagi kuat dia sampai kemuncak aku dah nak
sampai last-last aku pancut kat perut dia dia pun cakap awak
nie kotor la pas tu aku cari baju pakai dia baju terus blah
tanpa mengucap terima kasih. esoknya bila kita orang teserempak
cuma bertukar senyuman aje . semenjak tu aku tak pernah dah
sentuh dia walaupun body dia semakin mengancam sekarang...