Cerita Lucah - Peristiwa ni berlaku pada penghujung tahun 1992. Saya pergi ke
rumah Abang saya di Rantau Panjang untuk mendapatkan sedikit
sumber kewangan ..masa tu saya baru masuk U...Masa tu Abang
saya belum balik dari outstation selama seminggu di melaka...
Saya sampai di rumah abang saya pada waktu pagi dan abang saya
dijangka akan balik pada petang tu...

Bila saya sampai dirumahnya, kak ipar saya, Kak Ina menjemput
saya masuk..masa tu baru pukul 8 pagi..Kak Ina masih dgn
pakaian tidur nya...soccer short dgn t'shirt..
Nampak sangat dia belum mandi lagi..
Bila saya masuk saya terus duduk atas sofa dan kak Ina terus ke
dapur buatkan air untuk saya..

Bila dia membongkok hidang air teh utk saya, saya ternampak
buah dada kak Ina putih melepak..Tak pakai bra rupanya...bisalah
orang pompuan ..bila tidur jarang pakai bra..Buah dada Kak
Ina takda besar sangat..tapi tegang dan gebu..terus je batang
saya tegang..Kak Ina jemput saya minum dan dia nak keatas...
nak siapkan laundry katanya..

Mata saya terus terpaku pada pungung dan peha Kak Ina masa dia
naik tangga..Punggungya bulat dan padat..mesti banayk air..
pehanya pula putih melepak..Tanduk saya mula tumbuh atas
kepala..saya mula membayangkan punggung Kak Ina disebalik
shortnya..mesti putih macam pehanya juga...Batang saya dah
mencanak masa tu..rasa nak melancap je...

Masa datang aje idea saya nak mengoda Kak Ina... Kak Ina dah
seminggu tak kena siram mesti gersang minta di airi..kalau kena
caranya ..boleh makan besar saya hari ni...

Aku terus lepak kat sofa sambil berfikir macam mana nak rasa
cipap Kak Ina..Lebih kurang pukul 9 Kak Ina dah siap buat
laundry dan dia dah pun mandi..harum bau sabun mandi dan
syampoo..Dia mula borak dgn aku smpai pukul 9.30..Aku mula guna
bahasa double meaning dgn dia..Dia gelak bila aku tanya macam
mana sejak kahwin dgn abang aku..maklumlah abang aku masa tu
dah 30 lebih ..duda anak dua..(dua-dua anak dia isteri
pertama dia jaga)...Manakala Kak ina pula hanya setahun lebih
tua dari aku...memang tengah solid dan bergetah-getah..

Kak Ina baru berusia 19 tahun...baru kahwin dgn Abang saya 3
bulan.Body Kak Ina saya rasa mengancam juga..34-24-34..
tingginya lebih kurang 164cm nampak tinggi dan langsing macam
penyanyi Nouri tu..Kulit diapun putih macam Nouri...Muka dia
ada la iras-iras macam Fadilla Sarif (Puteri Sinaran)...
Rambut dia ikal dan panjang...

Saya tanya dia pasal malam pertama dia ..dia malu-malu..bila
saya korek..akhirnya dia cerita jugak.. duia kata sakit macam
nak pengsan....Lepas dua tiga kali kena cocok barulah okay
sikit katanya... Masa dia cerita tu..saya tak habis habis
pandang bibir dia rasa nak cium aje..Dia masa tu pakai kain
batik dan t'shirt pendek.(ceritalucahku.blogspot.com)

Lepas tu dia atnaya aku ..pasal melancap..aku kata aku tak
selalu melancap..walaupun sebenarnya dalam sehari at aku
melancap sekali...Hari tu aku melancap lagi..sebab tu horny
semacam je..Biasa orang muda air tengah banyak..
Bila aku kata aku rasa nak melancap bila tengok punggung dia
muka dia terus merah ..malu... saya mula gosok-gosok batang
saya dari luar jeans ..Batang saya memang dah keras dari
tadi..nampak terbonjol ...Saya cuba menggoda Kak Ina dgn cara
tu...Dia kata orang lelaki ni kalau tak melancap tak boleh
ke...Saya kata boleh..tapi kena orang pompuan lancapkan ..
dia tergelak...Saya kemudian suruh dia duduk diam-diam kerana
saya nak concentrate melancap sambil bayang kan dia..Dia tanya
bayangkan apa?..Apa la bodoh sangat ..banyangkan jolok cipap
Kak Ina la aku kata...

Dipendekkan cerita akhirnya aku dapat juga merasa cipap Kak
Ina...Hari sampai 3 round saya fuck Kak Ina..samapi pukul 3
petang baru habis..Kak Ina langsung tak larat nak masak lepas
tu..terpaksah saya beli makanan lunch kat kedai..

Kak Ina puji saya pasal boleh main lama..ada la 5 kali saya
pancut hari tu..Kali pertama saya melancap depan Kak Ina sampai
pancut...Lepas dia tengok batang saya yang agak besar..
(dia kata batang abang saya cuma 5 inci..saya punya 6.5 inci)...
Dia terus stim..saya nampak Kak Ina duduk pun tak betul gelisah
semacam aje..saya pun ambil peluang sepenuhnya dgn mencium
mulut Kak Ina....dan adegan seterusnya terlalu hebat untuk
diceritakan dgn kata-kata..Kena rasa sendiri baru tahu...Cukuplah
kalau saya katakan sampai berbuih-buih cipap Kak Ina saya
kerjakan..

Itulah pengalaman pertama saya dlm bidang seks ... Lepas tu
saya lebih hebat memantat budak-budak U tempat saya belajar..
Saya ingat setakat ni dah 15 orang anak dara saya rasa..Bini
orang 2 orang ...Janda 5 orang...
Saya ingat bila dah cukup 20 orang anak dara saya nak bertaubat
dan cari isteri yang baik dan lepas tu buat anak..dua tiga
orang....and live happily ever after..