I ni adalah sorang pelajar tingkatan lima, I tinggal di sebuah negeri di Johor. I ada ini pengalaman yang I tidak boleh lupa bila-bila masa pun walaupun baru brelaku tahun ni. I ada satu kawan I yang sangat rapat dengan I. Kawan I tu adelah sorang ewek yang sngat cun.. Nama dia pun.. Adelah, saya guna shortcut-JJS. JJS mempunyai dua buah payudara yang besar dan cicapnya nampak sangat kemas walaupun dinampak dari luar. Walaupun JJS adalah awek kawan saya tapi dia suka cakap banyak dengan I, mula-mula dia berlagak macam budak pompuan baik tapi bila kali pertama saya sedar bahawa kawan I berjaya meraba kedua-dua puting teteknya, saya pun naiklah niat mau liht kedua-dua buah teteknya..

Sekali kami berdua bersembang kat rumah saya.. Hari tu kami semua ponteng sekolah-saya, kawan saya, JJS dan kawan JJS(pompuan), nama nick dia ialah KT. Ibu bapa saya sudah pergi Ipoh sebab mereka hendak pergi ke romah saudara saya kerana saudara saya nak kahwin. Jadi clearlah rumah kawan I saya selama 5 hari. Kami semua lepak aje kat rumah kawan I tu.. So semasa kami sedang bersembang, tiba-tiba JJs sudah leak kat saya yang boy dia sudah raba dia.

Dia melupakan sifat kemaluannya dan cerita kat saya tentang bagaimana perasaan dia semasa boy dia buat macam tu.. Batang I sudah stim aje semasa dia cakap dia rasa tak puas boy dia ramas payudara dia tu, tapi dia tak benarkan saya mendekatinya. Dia sudah tahu I ni sudah stim sebab tengok seluar jeans I yang menonjol kat depan. I hanya boleh pergi kat tandas dan goncang batang I puas-puas.

Hari kedua saya beranikan diri saya dan bercerita kepada dia tentang cerita blue yang penah saya tengok dan timbul perasaan utk melihat gamber blue timbul di fikiran JJS dan dia terus minta saya bawa CD blue tanpa melengahkan masa.. Saya pun tunjuk dia gamber blue yang saya ada bawa. Kami sama-sama duduk dan tengok gambar blue yang saya ade bawa tu lah. Mula-mula kita tengok cambar lesbian.. I dapat lihat payudara JJS tiba-tiba menonjol ke hadapan tanpa disedarinya dan apabila saya melihat kejadian ini batang aku terus aje stim tak kira masa.

Akhirnya keingin saya hampir berjaya tetapi apabila saya ingin menciumnya tiba-tiba kawan JJS yang saya boleh panggil KT masuk ke dalam bilik tu dan rosaklah segala masterplan saya tu tapi saya tak putus asa. Saya terus ajak dia tengok blue CD esok, tapi JJS cakap esok dia kena pergi Ipoh so I terus ajak KT tengok CD blue dan dia terus aje kata OK.

Kami berjumpa balik di rumah kawan saya pada hari keesokannya. KT dan saya tengok blue CD tu sama-sama. Tiba-tiba KT cakap nak pergi ke tandas kejap. Keinginan saya melihat segitiga emas KT mendorong saya untuk pergi mengintipnya dari celahan tandas. Saya melihat KT terus membuka pantesenya dan dia dia terus bermain-main dengan cicapnya tu denagn bunyi ah.. Ah.. Ahh. Tiba-tiba KT keluar dari tandasnya dan dia sudah melihat saya mengintipnya dari luar tu..

Dia terus memarahi saya dan dia cakap dia nak balik rumah.. Tapi saya berjaya menghalangnya.. Dia duduk kat sofa kejap. Nanti saya cakap kat dia saya nak tunjuk batang I kepada dia sebab saya sudah tengok pantat dia.. Mula-mula dia kata tak nak nanti selepas beberapa minit dia cakap baiklah.

Saya pun terus membuka seluar saya dan tunjuk dia batang saya yang sudah tegang. Dia datang dekat saya dan perhatikan batang saya baik-baik. Tiba-tiba KT buka baju nya dan menunjuk teteknya tu yang sudah keras. Dia cakap kepada saya dia nak sentuh batang saya sedangkan saya sudah tengok teteknya tu. So saya pun kata ok.

Tanpa melengahkan masa, dia terus memegang batang saya dan meramas batang saya. Saya berasa batang saya nak hampir tercabut apabila dia menyentuh batang saya dan tiba-tiba saya nampak KT macam sudah klimax.. Dia tiba-tiba memeluk saya kuat-kuat. Saya pun respon dengan french kiss dia puas-puas.

Saya pun mencium dia di lehernya, dan kemudian saya continue kat kedua-dua belah teteknya tu, saya hisap kedua-dua belah teteknya dengan mengambil giliran satu-per satu. KT pun memberi respon dengan meraba batang saya yang suadah tegang tu.

Sa ya pun tanpa melengahkan masa saya membuka seluar KT dan terus pantesenya. KT pula respon ngan buka seluar dan kemudian seluar dalam saya. Tiba-tiba dia tolak saya kat sofa dan cakap saya mau makan ais krim. Apa yang dimaksudkannya sudah saya paham dan saya terus cakap-cubalah.

Dalam sesaat kemudiannya, batang saya berada dalam mulut KT dan saya dapat rasa KT sedang betul-betul menyukainya batang saya. Dia mengelam batang saya selama 15 minit dan kemudiannya dia suruh saya bangun dan dia pula duduk kat sofa.

Perkataan yang dikeluarkan olehnya adalah yang saya tidak pernah saya harapkan dari dia-dia cakap kat saya.
Baby, down there baby..
Lalu menunjuk saya arah ke tempat yang saya selalu nakkan-PUSSY. Saya pun memulakan dengan hisap pehanya yang putih dan saya terus mara ke target saya tu.. Saya terus menghala lidah sya ke dalam lubang cicapnya tu. Dia terus mengerang AHH.. Yess Do it baby, do it. Harder baby, harder.

Nanti dia cakap-FUCK ME HARD BABY. Saya pun menghalakan batang saya ke lubang cicapnya tu dan main-main dahulu. KT yang takl sabar-sabar tu jerit kat saya I tak tahan ni cepatlah Fucker! Saya terus memasukkan batang saya ke dalam lubang KT. KT mengerang sekuat hatinya and suruh saya masuk perlahan-lahan. Saya pun tidak mengendahkan seruannya tu dan saya terus masukkan batang saya. Maklumlah dia ni baru 15 tahun, masih virgin lubang tu masih kettat tapi ia tak menghalang saya. Saya sudah melepasi benteng KT tu.

KT yang sudah tidak sabar terus memeinta saya lakukannya. Dia pun kerjasama dengan sorong-tarik sambil mengerang. Kami bersetubuhan selama 35 minit. KT yang suadah puas tu terus pergi ke tandas. Kemudian saya dan KT pakai pakaian kami masing-masing dan saya kat KT saya akan bersetubahan dengan dia esok lagi.

So hari seterusnya pula saya terpaksa pergi lambat setengah jam kerana saya nak pergi beli CD blue yang baru. Apabila saya pergi kat pintu, saya dengar suara KT sedang mengerang dan dia jerit YESS! YESS. Do it hard baby. Saya terkejut dengar suara KT. Saya terus memebuka pintu perlahan-lahan tanpa disedari oleh KT. Saya lihat KT dan JJS sedang berasmara. Saya tidak mahu JJS menghentikan perbuatannya selepas melihat saya. So saya duduk kat tepi pintu dan mengintipnya sahaja.

JJS yang saya hanya pernah tengok dengan pakaian pertama kali saya nampak dia tanpa sehelai pakaian di tubuhnya. Badannya memang cantik dan putih. Teteknya pula sangat cantik. Pussynya adalah yang paling cantik. Rasanya dia baru shave pussynya tu. JJS baru menghala ke arah cicap KT dan dia main-main kat pussy KT. Selepas tu saya nampak KT mengerang lagi kuat. Selepas tu saya nampak KT dan juliana (JJS) berkucupan dan bermain lidah. Kemudain saya nampak KT manghisap kedua-dua belah payudara JJS dengan sungguh mesra.

Kemudiannya, JJS pula memeainkan peranannya dan manghisap kedua-dua belah payudara KT. Kemudian JJS minta KT menghisap cicapnya. KT pun terus menghisap cicap Juliana. JJS pula hanya mengerang saja dengan kepuasan yang sejati. Selepas tu pula, kedua-dua mereka baring di katil tanpa sebarang pakaian dan berborak-borak. Masa tulah yang saya paling stim. Saya dengar KT cakap pengalaman dia dengan saya hari sebelumnya. JJS pula cakap dia pun nak rasa batang saya dimulutnya dan juga dicicapnya tapi dia hanya tak berani.

So, KT yang berpengalaman dengan saya cakap dia akan fix untuk berasmara dengan esokan harinya. Selepas JJS dan KT suadha berpakaian saya pun masuk bilik mereka dan saya hanya beritahu saya sudah beli CD blue yang KT mintak tu. KT tanya saya kenapa batang saya tegang saya hanya cakap kat dia saya baru tengok cerita lesbian orang india pertama kali. KT cakap dia ada treat utk saya keeokan harinya. So saya yang sudah tahu plan hanya kata OK.

So pada keesokkan harinya pula, saya dapat apa yang saya inginkan untuk selama ini.. JJS. Kita orang tak cakap banyak lagi terus bercium, bertaut, I gomol bibir juliana dan dia balas. Tangan I cari cangkuk coli dia kat depan, memang senang, pakai dua jari aje, sudah terlondeh! Dua payudara JJS I sambut mesra, putingnya I gentel dan uli sampai keras, I tarik-tarik sikit. Sudah rasa macam nak jatuh I tarik JJS rebah atas katil kawan saya, katil besar, memang syok.

I sudah tak tahan, zip jeans dia I tarik kebawah dan dia tak melawan langsung malah membantu dengan mengangkat ponggongnya sikit. Beres! Seluar panties dia warna putih, darale tu, dan kecil. I sudah stim gila terus I rentap, koyak. JJS tersentak juge tapi I cepat-cepat tolak tangan dia yang cuba nak tutup cipap dia tu. Memang cantik segitiga Juli ni, bulu tak panjang macam kepala askar komando aje, rapat, I nampak belahan bibir cipapnya tapi macam takde ruang belahan, memang kemas cipap anak dara 15 tahun ni.

I tak lengah masa lagi terus hisap puting dia dan sebelah tangan cari biji si Juliana, jumpa! sudah agak keras dan cicap dia sudah berair. JJS I tengok kuat meramas cadar katil bila I romen dia cukup-cukup. Sebelah tangan lagi kuat sibuk mengurut belakang I. Ntah masa bila I bukak seluar sendiri dengan spender I tak ingat cuma kita orang sudah telanjang bulat masa tu, best punya. Konek I sudah keras habis, air mazi pun sudah keluar. Adengan berat sudah nak mula, I sudah nekad nak merasa cipap dara, sebelum ni sudah experience.. Tahulahkan.. Ngan siapa tu!

I cepat-cepat cium dan kulum lidah JJS sambil tu I bukakan kelangkannya luas, tangan dia asyik nak mengurut belakang I aje. I bangun melutut dan ambil bantal sebiji, I angkat pinggang si dara ni dan letakkan bantal tu kat bawah ponggong dia. I nampak jelas cipap dia menonjol naik, merekah sikit. Mata JJS nampak kuyu habis nafas dia kencang deras bila I pegang konek I dan mula mengacukan kat rekahan bibir cipap yang menati. I hisap lagi lidah dia, ada reaksi ganas dari JJS, tapi memang syok la tu..

Saat-saat yang ditunggu daHPun tiba, junaman tikaman pertama I ke dalam lubang cipap JJS ditahan oleh selaput daranya yang I rasa agak kental. Tangan JJS tiba-tiba aje cuba menolak dada I yang beralun,

"Sakittlah?I tak ndak?" Rengek Juliana.

Konek I yang memang tak mengenal belas kesian I rodokkan lagi, memang sasaran sudah tepat tapi selaputni kira degil juga melawan!

"Aduii makk? Sakitlee? ishh" jerit Juliana bila I rasakan konek I akhirnya berjaya menembusi benteng pertahanan seorang dara. Terus dengan gagah menceroboh masuk ke dalam lubang yang amat sempit, susah juga rasanya. Akhirnya rapat juga konek I ke dalam lubang cipap bekas dara ni, bulu kami bertaut mesra. I rasakan telur I tersadai atas kedua belahan peha JJS. I pun mule le kerja sorong tarik, I tengok lelihan airmata berderai di sudut matanya. Kesian juga JJS, tapi konek jahanam ni terus juga dengan kerja nya sorong dan tarik. Terasa sangat sempitnya lubang anak dara 15 tahun ni.

Tanpa disangka sangka JJS memegang belakang tengkuk I dan mengucup bibir I dengan lemah dan juga dahi I, kepala dia rebah kembali bila I memulakan rentak ayunan yang agak deras, tangan dia mencengkam lengan I di kedua belah sambil kepala dia melentuk liuk, muka JJS merah padam menahan nikmat, peluh membasahi kami berdua.

Rengekkan dan dengusan JJS membuat I tak tertahan dari pancutan, tapi I cuba juga, henjutan I semakin rancak sudah agaknya 15 minit sudah. Juliana sekali lagi mengangkat kepalanya dan dengan mata tertutup rapat tapi mulut ternganga mengeluh panjang dan belakangnya ternaik kejang. I rasakan konek I macam di genggam kemas dan I pun tak tahan lagi terus memancut sepuasnya di lubuk dara.

Kami terkulai lemah, I tengok air pekat putih dan kemerahan bercampur darah selaput dara melilih keluar dari cipap Juliana dan menitis ke atas cadar katil? I biarkan aje, tak larat nak buat apa-apa. Selepas tu pula saya dan JJS pergi mandi bersama-sama. Nanti kami berpakaian semula dan saya tanya dia pengalaman pertama kali kita buat. Dia kata syok juga. Dia kata kat saya nak buat lagi tapi baginya ia adalah kali yang terakhir bagi JJS kerana dia terpaksa pergi ke Ipoh kerana hal keluarga. So dia cakap kat saya dia nak buat threesome sebelum dia pergi Ipoh.

So saya kata kat dia OK dan siapakah partner kita untuk hari terakhir kami ponteng sekolah. Dia kata saya, KT dan dirinya akan mempunyai masa yang baik esok dan tulah pengalaman terakhir bagi JJS. So dia kata dia nak the best dari saya dan KT so saya cakap I will do it just for your darling. So tibalah hari kelima dan terakhir bagi kami bersatu. So, tanpa melengahkan masa saya terus menyeru JJS dan KT duduk di tepi saya dia ata katil sambil menonton gamber blue.

Tiba-tiba KT minta saya menghisap teteknya tu, saya pun tanpa melengahkan masa menciumnya dengan mesra sambil membuka branya tu. Saya terus meramas kedua-dua buah teteknya dan menuli-uli kedua-dua bijinya yagn sudah keras tu. Saya terus memasukkan teteknya ke dalam mulut saya dan memainkan peranan saya tu.

Tiba-tiba saya ditarik oleh JJS.. Dia kata dia sudah tak sabar sudah. Dia suruh saya lakukan apa yang saya lakukan untuk KT tadi. So, saya terus membuka bra JJS dan melakukan tugas saya. Saya menghisap payudara dengan penuh emosi dan JJS pula bermain-main dengan rambut saya. Saya meguli-uli kedua-dua biji payudara si JJS tu.

Kemudian pula KT kata dia nak something special utk I, so dia suruh saya menghisap cicapnya. Tanpa melengahkan masa, saya terus menghalakan mulut saya di cicapnya dan main-main ngan lidah saya. Kemudian saya menghisap pantat KT sampai dia klimaks kali pertama. Air maninya membasahi mulut saya. Tanpa disedari oleh KT di kemudian mencium mulut saya yang dibasahi oleh air mani KT.

JJS yang sudah tidak sabar suruh saya membuka pakaiannya. Dia duduk dalam posisi doggy style. Saya menarik blausnya ke atas dan saya membuka pantesenya dan meramas-ramas lubang cicap si Juli ni. Saya kemudiannya menghisap lubang punggung mula-mula, diikuti oleh lubang pantat si Juli tu. Saya menghisap pantat Juli selama beberapa minit dan saya terus menghala ke cicap JJS. Saya menghisap cicap JJS dengan penuh mesra.

Sedangkan saya menghisap cicap si JJS tu, KT pula tiba-tiba membuka seluar saya dan meraba-raba batang saya. Dia kemudiannya mengelam batang saya sampai saya boleh merasa bulu saya menyentuh mulutnya tu. Selepas saya sudah puas, KT suruh saya bangun dan dia menghisap batang saya tu dengan mesra. Saya pula meraba-raba payudara si JJS sambil mencium-ciumnya.

Kemudian JJS pula menghisap batang saya, si JJS ni betul-betul ganas orangnya apabila berkenaan ngan hal hisap-menghisap. Kemudian dia dan KT menukar-nukar menghisap batang saya tu. Nanti kemudiannya mereka dua bersama-sama menghisap batang saya tu. Nanti, mereka berdua menolak saya ke atas katil dan JJS sambung menghisap batang saya dan KT pula datang kat saya dan saya berciuman ngan dia dan menghisap kedua-dua buah teteknya. Selepas tu pula, KT duduk kat depan mulut saya dan saya pula menghisap-hisap cicap KT tu.

Pas tu pula JJS terus mengkangkang dan dia menghalakan cicapnya ke atas batang saya dan memasukkannya perlahan-lahan ke dalam lubang cicapnya tu, selepas sudah masuk sedalamnya tu, JJS mula sorong-tarik perlahan-lahan. Dia kemudiannya mula sorong-tarik dengan lajunya sambil mengerang aarrhhgghh.. Yyyeess!! KT sudah bangun dari posisinya dan saya mula menjoloknya ngan cepat lagi. KT pula mencium-cium dan menghisap payudara si JJS tu.

Selepas tu, si KT pula dudk dalam posisi doggy dan suruh saya memasukkannya. Saya terus memasukkannya dengan cepat dan KT pula menjerit ngan sekuat hatinya. JJS hanya duduk dan perhatikan saja tindak-tanduk KT tu. Kemudian JJS mencium-cium dan menghisap payudara KT tu.

Juliana kemudiannya ber'masturbate' dan air maninya yang sedang keluar dihisapnya dengan kedua-dua tangannya. Dia duduk kejap dan perhatikan saya menjolok si KT. Dia nanti menghisap kedua-dua buah payudara KT tu. JJS nanti diposisikan dalam doggy style dan saya menjoloknya dengan sekuat hati dan secepat mungkin. JJS pula menghisap cicap si KT yang sudah koyak rabak akibat daripada hasil saya tu. KT tu pula mengerang dengan sekuat hatinya tu kerana cicapnya sudah kembang dan terkoyak.

JJS kemudiannya bermain-main dengan cicap si KT tu. Saya pula bermain-main dengan payudara si KT tu. JJS kata kat saya dia nak saya buat dia sampai dia puas hati. JJS tidak menghenti menghisap-hisap cicap si KT dangan agresifnya. Nanti saya menukar posisi saya dan sambung balik kerja saya. Hanya apa yang berlaku adalah pertukaran orang. KT telah magambil alih tempat JJS dan saya mula menjoloknya tu. KT pula menghisap cicap si JJS tu yang juga sudah koyak rabak.

Selepas tu pula, kedua-dua mereka sudah puas dan mereka berdua-dua berlawan lawan untuk rasa kanji batang saya tu. Saya pun menembak kanji ke dalam mulut si JJS yang sudah untung tu. So, kita sudah sampai ke penghujung pengalaman saya ni. KT sudah terselamat daripada jolokan saya tu tapi JJS terperangkap di rumahnya kerana dia sudah mengandung. So kenalah dia kat rumah dia. Saya yang sudah tahu hal ini cabut ke Ipoh.

Maklumlah, keluarga Juliana juga menghantarnya ke Ipoh untuk tinggal bersama-sama emak saudaranya di Pengkalan. Walaupun saya akan berjumpa dengannya setiap hari Ahad, dia tidak mahu perkara ni berlaku lagi, dia hanya membenarkan saya meraba-raba tetapi kini hal ini pun saya tidak jadi buat.

Kini, JJS sudah mempunyai balak baru iaitu nama nicknya Boblan.. Kononnya. Tapi juliana perlu tahu bahawa saya adalah orang yang pertama mengajarnya buat sexs..

Jika sesiapa yang mengenalnya tolong menunjuknya pemgalaman ini dan lihatlah reaksinya.

E N D