Isu panas khairul fahmi che mat curang dan sudah ada skandal atau kekasih baru bernama dahlia teck. Khairul fahmi baru-baru ni sudah tidak begitu mesra dengan tunangnya Aimie Harmelia. Dipercayai skandal baru tersebut merupakan punca kepada masalah perhubungan mereka.

Tunangnya juga meluahkan rasa tidak puas hatinya di laman facebook mengenai sikap khairul fahmi yang semakin teruk. Khairul fahmi juga didakwa telah pun kantoi selalu keluar makan bersama skandal baru, Dahlia Teck sambil berpegangan tangan. Selain tu, khairul fahmi juga didakwa belikan kasut baru untuk dahlia teck.

Ni la gambar skandal baru khairul fahmi che mat tu yang bernama Dahlia Teck


adoyai, rasanya si Khairul Fahmi atau lebih mesra dikenali sebagai Apek nie dah bertunang dengan jejariruncing tuh, tapi ada khabar angin yang still belum dapat dipastikan sama ada betul atau tidak berita ini kerana dah banyak blog yang bercerita hal ini

dikatakan ada orang yang melihat nampak mereka berdua kuar makan dan berpegangan tangan. Wanita yang dikatakan skandal baru Khairul Fahmi itu bernama Dahlia Teck, sama ada betul atau tidak cerita ini aku pun tak tau huhu..

namun dikatakan Apek dan JejariRuncing ada mengalami masalah apabila tunang Apek iaitu Jejariruncing meluahkan perasaannya di facebook beliau