Aku memang selalu dah 'make love' ..... ngan bohsia aku tak main la... biasanya ngan awek orang, bini orang and ada gak ngan mak janda....tapi kali ni nak share satu cite ni... best tak best belakang kira la... berlaku pada new year baru ni.. bulan pose tu bib.....

Aku kenal awek ni dah setahun lebih... since 1997 lagi.. ada gak aku keluar ngan dia sebelum ni.. tapi aku tahu dia awek orang... muka macam anak mami tapi melayu betul... nak kata aku geram kat dia.. memang la geram.. hidung mancung... putih... kurus.... tinggi...

Masa bulan pose aku kena assign kat negeri di utara semenanjung... so selalu gak aku call dia sebab dia pun kerja belah-belah utara ni... almost everyday aku sembang ngan dia... tambah lak bulan pose tak de geng.. Masa new year tu aku tak de plan.. so aku cadangkan kat dia... amacam kalau dia turun penang... dia kata ok aje n aku pun tak kisah la... aku pun jemput dia kat bus station butterwoth petang hari khamis tu... so memula aku ingatkan nak bukak pose then hantar dia rumah member dia.. tapi tetiba aje aku terpikir apa kata kalau aku jalan plan B... aku pun tanya dia samada ok or not tidur hotel... dia kata ok... tapi 2 katil.... ahhh itu aku tau la nak adjust camne... so aku drive terus gi kat area beach.. aku check in kat Sandy Bay Paradise... kul 6 lebih... aku saja jer mintak satu katil kat reception tu... then aku inform nina (ohh nama dia nina.. lupe nak habaq)... katil 2 mahal so aku ambil 1 katil... aku cakap tak pe la.. kalau takut aku tidur atas sofa... dia senyum ajer

Check in kul 6 lebih.... then aku cakap kita mandi dulu then pergi bukak pose buffet kat bawah.. die kata ok ajer... masa nak mandi tu dia pakai towel ngan t shirt ajer... ishhh geram lak aku... tak pe la.. kalau ada rezeki dapat la aku malam ni.... mas atu puasa .. kena la tahan sikit nafsu ni..

Lepas bukak pose kitorang gi jalan-jalan kat shopping complex kat area penang , tengok wayang n pas tu makan kat padang kota... Balik bilik dah kul 11 lebih..... aku malas nak keluar dah.... so aku salin pakai short... di pun pakai short ngan singlet aje... then kitorang sembang-sembang aje la.... di letak bantal kat tengah katil sebab dia kata aku tak leh kacau dia... ishhh dia ni.. bersungguh betul... aku diam ajer.... so kitorang sembang-sembang.. dia cite pasal boipren dia la... itu la.. ini la... sambil tu tangan aku gosok-sosok kat lengan dia.... sesekali tu tercerita gak pasal sex ni... die pun ok.. open minded budak ni... so tak kisah sangat la... then tetiba aku tanya dia.. " u pernah make love ngan boifren u tak ? " dia jawab pernah tapi jarang sebab boifren dia kat UK sekarang ni... so aku tak tahu la... samada vurgin atau tak virgin lagi la minah ni..... tak pe la... ada can la aku... sambil sembang-sembang tu aku tenung mata dia cukup tajam.. dia tanya aku apsal tenung cam tu.. aku cakap geram tengok bibir dia.... die senyum aje... then dia kiss bibir aku sekali dan dia kata nak tidur .. aku pun mengalah la... then aku mintak good nite kiss... dia kiss pipi aku jer... then terus baring ngadap muka aku... dia pejam mata.. aku dok perhatikan muka dia ni... masa tu nafsu aku dah naik dah..... ishh budak ni..... kena malam ni... tetibe dia bukak mata then tanya lagi.. apsal tengok dia cam tu.. tidur la..aku tak cakap apa-apa pun... aku senyum aje..... aku tak cakap banyak terus aje mulut aku pi(ceritalucahku.blogspot.com)
cari bibir dia.. dia pun tak banyak soal..... terus berkulum-kulum lidah beberapa minit... mmmm sedap gak bau mulut dia ni... sebab tadi dah gosok gigi...aku pun dah stim ni.... aku ingat lama gak dok bercium mulut ni... mata dia kuyu aje..... pas tu aku mula la main peranan aku ni... perlahan-lahan dari bibir aku kiss tengkuk dia.... mengeliat si nina ni aku kerjakan.. tangan aku mule mengusap-usap perut dia dan perlahan-lahan naik ke atas breast dia...(34-A), aku mainkan puting dia ikut luar baju aje... masa tu mulut aku tak lepas-lepaskan mulut dan tengkuk dia.... dia dah mengerang gila... aku suka dengar perempuan mengerang bila aku make love.... aku memberanikan diri.. aku seluk tangan aku masuk dalam singlet dia... die cuba nak tepis konon... tapi aku berjaya gak masuk dan aku terus mainkan breast dia kat atas bra dia tu.... aku gosok perlahan-lahan dan kekadang aku meramas-ramas manja breast dia.... sesekali jari aku masuk usik puting dia yang dah mula nak tegang tu...

Aku cakap kat dia... "Nina.. i bukak baju u , kay.... ? " then dia jawab... "ok... tapi u bukak baju u dulu..." aku pun apa lagi... bukak baju aku.. then terus bukak singlet ia.... pehhh putih sial.. aku pun apa lagi... terus aku cium dari tengkuk turun ke dada.. dan lidah aku sesekali menjilat masuk ke celah-celah bra dia tu... memang minah ni nak asyik dah... aku punya kote pun dah tegang gila.... tapi rilek la sikit.... kena bagi yang power punye baru ada kelas.. then aku unhook bra dia dan menarik ke bra dia perlahan-lahan dengan mulut aku.... pehhhhhhh... cantik siall...... tau la.. kalau kulit putih..... breast mesti lagi putihnyer... puting dia kaler coklat muda n ada merah-merah sikit... apa lagi aku jilat puting sebelah kanan and tangan kiri aku dok gentel puting sebelah kiri.... then aku jilat lagi.... kali ni tangan aku dok gentel puting dia.. dan aku start mencium seluruh badan dia... bau badan dia memang best, aku suka bau cam ni....then aku start kissing dia lagi.. start dari breast... naik keatas ketengkuk.sambil cium ngan bibir... then sesekali lidah aku yang nakal tu keluar sambil menjilat-jilat disekitar dada, tengkuk dan puting dia... then mulut aku terus ke tangan kiri dia sampai ke jari.... then naik balik ke tengkuk..turun ke breast dia... then pergi ke tangan kanan lak..... "bangg.... u pandai la buat i stim gila.... " aku senyum aje.... aku kena bagi dia stim gila.. baru syokk.... takkan aku nak syok sorang kot... then aku terus cium bibir die lagi... tangan dia kali ni meramas-ramas rambut aku... dan sesekali dok tarik rambut aku ni.... aku turun lagi.. kali ni terus ke breast dia... aku jilat lagi... puting dia tegang gila.... then lidah aku turun lagi sampai ke pusat dia.... aku jilat pusat dia... mengeletek minah ni kena ngan ku.... memang dia menggeliat gila-gila nyer... Then aku turun lagi.... kat getah short dia... aku jilat-jilat lagi kat situ..aku cuba tarik seluar dia.. then dia pun angkat ponggong.. aku pun ape lagi.... sambil tangan aku tarik getah.... aku cium la kat tepi-tepi peha tu.... ikut seluar tu turun.... sampai kelutut aku cium..... sampai ke buku lali.... then tinggal minah ni pakai panties aje terbaring kat atas katil kat depan aku ni.... aku memang geram.. tambah lak dia pakai panties renda-renda- kaler merah... aku tengok body minah ni dari bawah sampai atas... memang best.. cantik.... tak rugi aku malam ni.. aku tak tunggu lagi.. terus lekapkan muka aku kat lurah dia yang masih berbalut ngan panties tu.. pehh.. harum siall minah ni... bau escape die kuat lagi... agaknya sampai ke pussy pun dia sembur perfume gak... aku dah tak tahan dah ni..... aku tarik getah panties dia .... then dia tak tak kata apa lagi dah.... terus aku bukakkan.. then tengok pussy dia...fuhhhhh.. memang cantik.. bulu trim gila..... putih.... bibir pussy dia pun cantik.... jarang kena main ni..... aku apa lagi...... aku kangkangkan dia.. then terus la cari bijik kelentit dia..... kali ni dia dah start meraung dah..... "aaahh uhhhh mmmmm sedap..... yess.. plissss lick me there.. yesss i love it...... u 're good fucker... " mengeliat gila... kalau ada orang pompuan baca cite ni.. mesti korang tahu macammana rasanya kalau hujung lidah dok jilat bijik kelentit kan.... pehhhh... minah ni dah tak tentu arah dah..... tangan kanan aku bukak pussy dia sikit.. memang clear aku boleh nampak bijik kelentit dia, pink kaler gitu........ aku jilat lama-lama.... jari tangan kiri aku mulakan main peranan.... seperti biasa la... aku gunakan fuckin' finger aku jolok masuk.... sambil lidah aku jilat kelentit... jari aku dah masuk dalam lubang pantat dia, aku merodok-rodok cari dia punya g-spot.... he he he he, lagi satu tempat kelemahan pompuan.. tul tak ?.... pehhhh....... aku buat gitu lama gak.... merengek gila.... batang aku usah cakap la betapa kerasnya... aku jilat kelentit dia...sampai dia tetiba dia cakap... dan badan dia kejang........ "yessss.... i can feel it... yess.... lick me.. yesss.... i wanna cumm... yess..... i wanna cumm.... YESSSS... I CUMMM.. YESSSSSSSSSS..... I CUMM.....yess....... arghhh.... uhhhh..." akujilat lagi bijik dia.... kali ni memang dia menggeletek gila-gila punyer.......... aku terasa.. air panas keluar meleleh.. kat tangan kiri aku..... pehhhh....... minah tu dah flat tapi .... masih power tu..... die senyum tengok aku....

Then dia tolak aku berbaring..... kali ni giliran dia pulak.... dia start cium aku dari bibir... tengkuk.. dada... puting aku.... terus ke bawah..... minah ni dah tak tahan dah.... terus dia bukak seluar ngn underwear aku.. dah macam orang hilang akal.... terus dia sambar batang aku ngan mulut dia... habis semua dijilatnya... telur-telur aku pun habis kena jilat.. power bib...... dia blow job aku best gila... sesekali dia gigit batang aku... pehhh..... best siull.. blow job.. tak kena gigi pun..... power gila......

Aku cakap kat dia.... buat 69... dia kata ok..... apa lagi... pussy depan mata.. aku jilat lagi..... lama gak gitu...... sampai aku dah rasa nak cum jugak... then aku cakap dia.. aku nak cum dah ni... dia kata tak pe la... dia nak air aku yang ni...... semakin laju dia suck batang aku.... dan aku yang dah tak keruan tu memang dah tak boleh tahan minah ni dari terus sedut air mani aku.... apa lagi..... terpancut la air mani aku kat dalam mulut dia tu..... masa tu aku kepit kepala dia ngan peha aku.... pehhh... minah ni power.... die sedut air aku gila-gila.. macam nak terkeluar semua isi badan aku tu... dia telan air aku habis licin... sampaikan air aku yang last kat lubang tu pun dia jilat habis..... dia cakap dia suka rasa air manilelaki.... lemakk..... he he he he..... aku senyum ajer.....

Tak habis kat situ saja ..... aku cakap.. aku nak sambung.. kali ni aku nak fuck pussy dia and aku nak cum dalam pussy dia.... dia pun cakap dia nak gak.. sebab dia tau lepas ni mesti main lama.. sebab dua-dua dah cum seround dah.... aku senyum ajer.... then aku baringkan dia.... biasa la... aku kangkangkan dia sikit....dia cakap masuk pelan-pelan.... aku pun halakan batang aku yang memang keras dari tadi kebibir pussy dia tu.... aku gosok batak aku melurut dari atas kebawah kat pussy dia... pussy dia memang dah basah.. so saja aku lurut bagi ikut rentak dulu... basah kepala batang aku kena air pussy dia tu.... kemudian aku tekan perlahan-lahan... masukkan kepala dulu... then tarikk.. then tekan.... then tarik.... masa aku tarik keluar tu aku tengok 'kepala' batang aku tu kembang semacam ler.......(macam ular tedung... tapi ini ULAR TEDUNG SELUAR.. he he he). berkerut muka dia masa aku nak masukkan separuh batang aku... besar tak besar la.. normal aje.. panjang 6 inci.... ok la tu...... tapi yang aku pasti.. lubang dia masih ketat... berbeza ngan lubang bini orang yg aku pernah main sebelum ni.... aku pun apa lagi... mula-mula tu memang aku ayak dia perlahan-lahan... then kaki dia dah peluk rapat pinggang aku.... pehh..... aku biarkan batang aku terendam.... dan aku menjilat-jilat puting dia sampai tegang gila-gila punyer.... aku mulakan henjutan dan aku ambik jari dia dan letakkan kat bijik kelentit dia... aku tengok mata die pejam.. jari die dok gentel bijik kelentit dia.... batang aku dok keluar masuk lubang pussy dia... bila alir dia dah banyak keluar.. aku pun lajukan henjutan aku tu... licin ajer keluar masuk.... minah tu usah cakap la..... aku tak nak cakap besar la... tapi minah tu memang aku romen gila-gila malam tu.... sambil aku fuck dia... aku jilat tengkuk dia... aku ramas puting dia... pehh.. mata dia kuyu
gila....... mulut die usah cakap la.. dok ughh ahh ughh ahhh aje dari tadi......

Aku rasa second round ni dekat sejam gak aku main.... sampai dia dah 3 kali orgasm... macam-macam style aku pulun ngan dia.... senget sana la... senget sini la...... aku angkat dia.... atas meja..... tepi katil.... pehhh........tapi antara yang best.. aku make love ngan minah ni.... tangan dia tahan kat meja... then ada cermin kat depan.... pehh... aku tengok senirik dalam cermin macammana aku henjut dia and tengok muka dia live gitu....... memang minah ni bau badan dia best.. bau pussy dia pun best.... sampai sekarang kalau aku teringat mesti stim punya....

Last sekali memang aku henjut laju-laju.... aku dah tak larat nak henjut... apa lagi... aku baringkan dia kat atas tilam tu.. aku henjut gila-gila punya laju........ die punya jerit, sekali aku henjut.. sekali die mengerang.... korang bayang senirik la......peluh aku usah cakap la.... aku tak kira.. malam ni aku nak pancut dalam gak.. aku henjut sampai aku rasa nak klimaks dah..... then aku cakap.. aku nak tembak dah ni..... kaki dia lagi kuat peluk pinggang aku... apa nak buat.. pehhhh.... aku pun terasa nak terpancut.. dan.. terus kan henjutan......crutttt..... crittt.... crit......... PEHHHHHHHH............ pancut dalam... fuhhhhhh..... kaki dia memang peluk aku rapat-serapatnya.... batang aku terbenam sedalam yang boleh kedalam lubok pussy dia.... pehh.....aku tak kira la.. mengandung pun mengandung la.. itu belakang kira...puas gila malam ni........ dia cakap apa kat aku tau.... "i puas gila... tak pernah rasa macam ni.. rasa nak tercabut kepala lutut... habis badan lemah....... thankss.... " .....aku terus terbaring atas badan dia tu..... aku biarkan batang aku kat dalam pussy die untuk seketika.. sampai lembik baru aku cabut......... terus tertidur dua-dua ekor...

Kul 3 pagi aku tersedar...... aku ingatkan mimpi... rupanya minah ni tengah dok menjilat batang aku.. apa lagi.. pekena lagi la...... pehhhhh....

Hari raya baru ni aku gi rumah dia.... aku senyum aje... then next week kitorang janji nak lepak penang lagi... mesti dia dah syok kat batang aku la tu.... tapi aku kena tengok schedule dulu... takut nanti clash lak...

Itu la cerita aku...... kalau ada yang nak tukar-tukar pengalaman... email aku bayang69@hotmail.com aku sedia nak layan korang bercerita..... aku ada banyak cite lagi.. tapi aku sibuk hari ni... biasa la.. cuti raya pun 2 hari ajer.... kalau rajin nanti aku taip lagi...