Dah dua tiga bulan ni aku suspek yang isteriku curang. Entah apa sebabnya aku pun tak tahu sangat. Nak katakan kami tak selalu adakan seks, selang dua tiga hari mesti aku menidurinya, tak pernah aku leka atau alpa tentang ni. Kami dah 11 tahun mendirikan rumah tangga, anak ada seorang, lelaki 7 tahun.

Nak katakan kami tak mewah dan aku tak memberi kemewahan, mustahil. Dia hanya seorang pekerja perkeranian saja di officenya, dan aku pula ahli perniagaan yang agak berjaya. Setiap bulan tak kurang dari 4 atau 5 ribu RM yang aku serahkan padanya buat belanja personal, seperti shopping dsb. Kerja-kerja di rumah tak perlu, kami ada maid Indon yang melakukan itu semua. Di laman tak perlu dijengok, ada tukang kebun part time yang datang 3 kali seminggu. Holidays - setiap tahun sekali mesti aku bawa dia overseas, setidak-tidakpun ke Bali.

Apa lagi? Nak excitement mungkin? Betul ke aku ni kurang excitement? Tak teruja selalu. Tapi dia pun perlu faham yang kadang kala hal hal bisnes memenuhi fikiranku, bukan senang nak jadi senang, lebih-lebih lagi aku ni perniaga Bumiputera. Taklah teruk sangat bisnes aku ni, tapi bolehlah tahan.

Kemewahan ada pada kami - dia ada sebuah Civic Hybrid aku belikan, pakaian yang agak berlabel mahal, kasut tersusun dan begitu juga handbag, pelbagai warna dan style, cole hann, LV, coach dll...semua ada,penuh sealmari! Aku berpendapat yang Dila, isteriku ini dah terlupa diri, tak bersyukur.

Pada hari tersebut aku pulang awal dan terus masuk rumah. Sebelum itu aku nampak motorbike besar di luar. Tak terfikir apa apa. Mungkin ada orang datang bertandang. Sebaik aku menutup pintu depan, aku terengar suara Dilla mengerang.

“Ohhhh!!! Baby!!! Fuck meeeee!!! Ohhh!!! Ohhh!!!!"

Terkejutnya aku! Tapi aku ni dilatih untuk tidak panik semasa di U dahulu sebagai seorang anggota Palapes. Aku hendap. pada masa tu remuknya hati ku, sebab aku tahu yang isteriku sedang dilanyak, difuck oleh seseorang!

Lemah kaki ku nak melangkah. Tapi aku kena rasional dan tabah ketika itu. Jangan panik dan baran. Aku bergerak perlahan ke arah bilik tidur bawah dan aku tinjau. Sambil melangkah itu, suara Dilla dan kekasihnya menjadi lebih kuat.

"Ohhh!!! Hubby you tak sampai ke sedalam ni, baby?" aku dengar suara lelaki itu.

"Ohhh!!! You sampai tahap dalam sekali sayangggg!!! Ohhh!! Ohhh!!" suara Dilla menjawab.

Aku tinjau dan aku nampak lelaki itu di atas, membelakangkan aku dan pintu, Dilla isteri sundalku itu di bawah terkangkang, memang mereka tak sedar yang aku mengintip mereka. Aku dengan senyap keluarkan phone aku dan aku rakam adegan seks lucah di depan ku itu.

Celaka Dilla, di dalam rumah kita? Sanggup kau buat curang padaku? Akan kau terima balasannya, semua itu dalam fikiranku, sambil aku merakam. Sesekali aku meninjau dan melihat Dilla dikerjakan kekasihnya.

Dilla bukannya tak cantik, malah lagi cantik dan seksi jika dibandingkan semasa dia single dulu. Buah dadanya dah lebih besar dan putingnya lebih panjang menegang apabila dia horny. Bentuk badan, memanglah seksi, ye lah, sebab dah berisi sikit, kalau dia pakai kebaya atau jeans ketat tu, pergh!!! memang nampak peha dan kakinya yang panjang dan seksi. Jantan mana pun akan mengatakan aku ni bertuah dapat isteri yang mempunyai body macam Dilla.

Aku rakam. Apabila dah reda perasaan marahku, aku mula lebih rasional.

"Baby!!! Ohhh!! I nak sampai dah niii!!! Ohhh!!!" jerit Dilla.

Aku tinjau dan aku lihat, Dilla mengerang dan mengeluh pajang sambil batang kekasihnya itu menujah masuk dalam... terangkat kaki Dilla... aku masa tu dah melutut merakamkan semuanya. Lama juga mereka fuck. 20 minit aku merakam dan mendengar dialog lucah mereka. Sesekali Dilla menghina aku. tu yang perit.

"Hubby I tak masuk dalam ni sayanggg!!! Ohhhh!!! " atau "You punya lebih tebal dan besar sayanggg!!!!" Macam2 lagi yang I dengar. Beberapa minit selepas itu, si kekasihnya pula yang klimaks.

“Ohhhh Dilla I nak pancuuuuttt!!! Arhhhh!!! Kemut kuat lagiiiiiii babbyyy!!!!"

Celaka betul!

"Pancut kat luar sayangg.... No! No! Jangan lahhh kat dalammmm!!!" Suara Dilla menghalang.

"Ohhhh!!! Arghhhh!!! " aku rasa si kekasihnya tadi tu dah pancut sikit kat dalam.

"Kat dada I ni lah sayanggg!!!" mesti Dilla dah keluarkan batang kekasihnya tadi tu dan si sundal isteriku itu inginkan mani dipancut ke dadanya?

Celaka punya Dilla!

"Kat muka I sayanggg..."

"Nahhhh!!! ambik kau Dilla!!! Babyyyy!!! Ohhh!!!" suara kekasihnya memancuntukan ke dada dan ke muka Dilla.

Aku mendengar dan merakamkan semuanya.

"Ohhh baby...." aku terdengar mereka kissing. Kemudian mereka senyap seketika. Tentu mereka keletihan dan berehat.

Aku menamatkan rakaman. Aku nak keluar sebelum aku ditemui.

"You nak lagi tak rasa pantat I ni baby?" tanya Dilla sebaik saja aku merangkak ke pintu depan.

"Of course lah baby.... best pussy you ni sayangg... mesti lah I nak, ketat gilerr...you kan tak dapat dari suami you tu." suara kekasihnya.

Aku terperanjat sangat. Rasanya aku nak ambik parang kat dapur tu dan cincang saja mereka berdua ni. Tapi aku mesti nak rancang dengan baik untuk balas dendam ni...bukan membunuh dan mencincang jawapannya, itu terlalu mudah dan baik untuk sundal aku ni!

"Ketat lagi I punya ni? Hehehehe!!!" suara Dilla dalam nada menggatal.

"Batang you pun best lah....panjang dan gemuk.... bila you tujah masuk, sampai dalam sangat..... hehehe!!! Dilla suka tu...sakit sikit tapi sedap!!! Tak macam hubby I tu, tak sampai 4 inci pun...tak dalam lah!"

Celaka Dilla! ia kata aku punya 4 inci! Batang aku ni besar panjang! lebih dari 6 inci. Dilla menipu. Dia dah gilakan seks!

"Mesti lah I nak lagi sayang....bila bila you call I, I akan datang ok sayang... I tahu kalau I tak datang, you pergi cari jantan lain pulak!"

Celaka Dilla, berapa ramai yang dah fuck isteri aku ni?

Aku terdengar bunyi orang bingkas dari katil. Aku segera merangkak keluar. Di luar aku ambil gambar motor dan nombornya sekali. Akan aku jejaki si kekasih Dilla ni. Aku berdendam, akan aku balas dendam. Biar sundal ni tahu dan rasa betapa sakitnya hati ku ni.

Aku terus berjumpa Kamal, sahabat baikku, yang juga telah dicurangi isterinya beberapa tahun dulu. Aku menunjukkan video klip yang aku rakam. Kami berbual dan berbincang. Kamal memberi aku beberapa cadangan dan keputusannya adalah pada tanganku. Dan dia akan sentiasa memberi kerjasama untuk aku membalas dendam.(ceritalucahku.blogspot.com)

Pertama aku mesti tidak menunjukkan apa-apa perubahan. Buat tak tahu saja, walaupun betapa sakitnya hatiku mengenangkan kecurangan Dilla sundal itu. Kemudian aku secara rahsia memasang kamera kecil close circuit di tempat tempat strategik dalam rumah untuk aku merakam kecurangan dan gerak geri Dilla celaka itu. Kemudian aku merancang untuk mengetahui kekasih Dilla dan memerangkap, atau mengenakannya, agar dia merasa betapa pahitnya sebagaimana yang aku rasai.

Dilla seperti biasa tidak mengesyaki apa-apa. Dia tetap horny dan aku menjalankan tanggunjawabku sebagai suami, aku sakit hati, tapi aku ingin tahu. Malam itu, dua hari selepas aku mengetahui Dilla curang, dia aku fuck, aku tak make love padanya, aku fuck dia!

Malam itu seperti biasa, aku membaca sebelum tidur. Dilla aku tahu horny... dia dah berubah, selalu horny... mungkin itu sebabnya dia curang, aku tak ada untuk memuaskannya, dan adakah aku bersalah jugakah?

Berbalik pada malam itu, Dilla mengenakan baju tidur seksinya, tapi ianya yang belum pernah aku lihat. Adakah ia hadiah dari kekasihnya? Nightie yang nipis jarang, labuh di dada, menampakkan lurahnya. Dilla memang mempunyai buah dada yang bersaiz besar, 34C... tegang dan menarik. Memang menjadi fokus setiap lelaki jika dia memakai blouse atau baju t yang ketat. Baju itu singkat berwarna hitam, cukup seksi.

"Abang...." aku pun mengangkat kepala.

"Dilla nak abangggg!!!" dia pun menanggalkankain pareo yang dipakainya, panties lacy yang kecil.

"I nak habiskan satu bab lagi ni..." aku jawab.

Dilla pun naik ke atas katil dan merangkak ke celah peha aku. Tangannya terus ke batang suaminya. Jari jari Dilla mengurut batangku, ia bertambah besar, keras... konsentratsiku pada buku di tangan terganggu.

"Sayang nak niii, abangggg punya ni! Besar dan keras... dah ready untuk sayang ni," rayu Dilla dengan manja. Dia menguraikan kain ku dan terus mengolom dan menghisap batang ku.

“Hmmm..." terkeluar suara deraman nikmat dari mulut ku.

Tak tahan sebab Dilla pandai beraksi... sejak bila dia pandai beraksi dan menggoda ni aku pun tak pasti....adakah dari pengalaman bersama kekasih-kekasih nya? Kemudian dengan perlahan dibelainya buah aku... lembut jari jari isteri sundal aku ni.

Malam itu aku fuck Dilla, terpaksa je.... tapi oleh kerana geram aku kasar sikit malam tu.... aku sondol dalam dalam... tujah kuat dan laju... sundal yang aku gelar isteri selama ini. Meraung raung Dilla. Macam macam yang dikatakannya.

"Ohhh!!! Abanngggg!!! Besaaaarrrnya! Dalaaammm tuuu, banggg!!!"

Aku buat dia macam pelacur murahan. Aku fuck dia dari depan, style missionary, dari belakang style doggie, dan dari bawah.... aku biarkan dia klimaks berkali kali.... selalunya aku dah pancut dulu dah, tapi oleh kerana dendam yang ada dikesumat aku ni...aku lanyak secukupnya Dilla sundal ni.

"Besar? Panjang?" aku kata padanya.

"Huhu! Bangggg. Abang punya besar danpanjangggg!!! Awwww!!! dalammmnyerr!!!" Dilla tahu batang suaminya besar dan boleh memuaskannya.... tapi dia perlukan batang selalu.

Aku ramas buah dadanya dan aku gigit sedut buah dadanya yang perfect itu, aku kasar dan Dilla mengerang. Aku tinggalkan kesan gigitan love bites di kedua dua buah dada Dilla... dan juga di leher dan di celah celah peha gebu nya.... biar boy friend nya nampak!

"Ohhh!!! Abangggg!!! Arghhhh!!!! Dilla klimaks niiii!!!" Dilla kejang dan otot otot
seluruh anggotanya keras. Dia mengerang dan jari-jarinya mengenggam kain cadar... dan dia pun klimaks kali entah ke berapa kali malam itu.

Setiap kali Dilla klimaks, dia akan lemah longlai, aku tonggengkan dan masuk pula dari belakang, aku tujah sedalam dan selaju mungkin. Sekali lagi Dilla mengerang kenikmatan dan klimaks...

"Ohhhh kuatnya abangggg malammmm niii!!!"

Setelah aku pancut ke dalam pantat Dilla, semuanya reda. Aku rebah ke atas Dilla, batang aku , aku biarkan di dalam pantatnya... biar batang tu berendam selama mungkin. Selalunya aku dah cabut keluar dah. Tapi malam itu aku biarkan batang aku berendam dalam lubuk pantat Dilla... terasa aku kemutan kemutan dinding pantat Dilla... Dilla memeluk aku dan mengucup telinga dan pipi ku.

Aku biarkan saja. Aku masih mendendam, walau pun aku puas malam tu, walaupun Dilla melayanku dengan baik sekali, tapi hatiku masih sakit.