Kisahnye bermula begini….. Aku mula berkenalan dengan seorang budak
perempuan.. not bad looking.. namanya ialah Zarida.. dan nama tu
memang nama sebenarnya. Rasanya hanya terbilang saja perempuan yang
bernama Zarida. So jika anda kenal sesiapa yang bernama Zarida…..
Besar kemungkinan dialah perempuan yang aku maksudkan dalam nukilan
aku ni.Kami berkenalan semasa aku dan kengkawan dalam minggu
orientasi pelajar.. kami selaku senior sempatlah mengorat si zarida
ni.. memang ramai yang lawa-lawa budak junior dalam kolej kami ni
tapi.. she is the best… pada suatu hari… pensyarah kami nak bawa
bebudak freshie ni ke port dickson untuk motivasi.. as a biro ajk,
aku pun kena la ikut sekali.. dapat ponteng kuliah.. then.. di sana
we meet dan introducing each other… In that time, barulah aku tau
yg umur dia cuma muda dua tahun dari aku.. masa tu aku 21 dan dia
19.. fresh lagi ler nie.. hehehehe… kata aku dalam hati.. Then
minggu berikutnyer… aku plan nak kluar ngan zarida… dia setuju..
maklumlah senior hensem cam aku ni.. ajak jer.. sure berduyun-duyun
yang ikut.. mula-mula tu..kitorang pergi tengok wayang..masa tu kat
panggung cerita the matrix.. aku pun cuba jadi ‘matrix’ gak.. mula-
mula aku pegang tangan dia.. alasan aku bagi sebab dalam pawagam tu
sejuk.. dia ok je… walaupun terasa dia keberatan.. aku pedulik
hapa.. tgh syok2 tengok cerita…. ‘adik’ pula bangun nyanyi lagu
negaraku… aku fikir.. tak boleh jadi ni.. naik pulak dah.. aku
terus merapatkan diri dan memeluk pinggang zarida.. mula-mula tu dia
terperanjat tapi.. dia hanya mendiamkan diri.. aku pun go on laa..
Aku pun mula menggeselkan tangan kat peha dia.. saje je nak tengok
akal dia.. dia cuma kata.. “ala.. tak geli pun…” Ciss… ini sudah
tak boleh jadi ni.. aku tersenyum sendirian.. oooo nak lebih ye… ok
aku pasang plan kedua… aku mula menggelikan lutut dia.. memutarkan
jari.. sambil buat muka innocent … dia tak toleh pun kat aku..
seolah membiarkan je… aku pun teruskan je laa.. jari-jari aku
berputar.. makin lama makin ke atas… slow-slow ke atas.. dan
sekarang dah dekat pangkal dalam peha… aku pun stop…. nampaknye..
takdee respon.. aku berhenti dulu setakat tu.. tak nak teruskan…
biar slow n steady.. hehehehe… aku akan buat plan ke 3 selepas tgk
wayang ni.. Lepas abis tonton wayang.. kitorang balik ke hostel.. on
the way tu.. kitorang berhenti singgah makan kat gerai.. kereta aku
park kat lorong yang memang tersedia gelap.. Zarida pun follow aku
pergi makan… masa tu dah dekat pukul 9 malam.. Abis makan pun aku
ajak Zarida beredar.. masa dalam kereta, aku saja bukak enjin kereta
dulu… tapi belum start lagi.. Zarida bertanya kenapa tak start
lagi.. aku dengan tipu daya nya kata lah.. “biar enjin panas dulu..”
Lepas tu aku bukak topik lain… aku tanya kat Zarida yang dia dah
ader bf ker belum.. dia kata dah clash… ooo baru aku tau.. aku pun
cuba masuk jarum dan tanya kat dia yang dia pernah cium ker pakwe
dia… dia terperanjat ngan soalan aku dan tersenyum. “Takkk..”
Jawabnye sambil mencebik.. eleeehhhh aku tau.. mesti pernah punyee…
Kemudian aku kata kat dia yang aku ader beli present kat dia untuk
mlm jamuan perkenalan .. tapi Zarida beriya-iya nak present tu mlm tu
jugak.. aku kata mana boleh… nanti tak surprise… tapi dia tetap
merengek2 nak present tu jugak… aku pun kasi la sebungkus baju..
(baju tu agak sexy sikit sebab belahan butang pada dada agak lebar)
Aku pun cakap pada Zarida.. ok presents tu u boleh ambik tapi u mesti
pakai baju mlm ni gak sebab i nak tengok saiz nye ngam ngan u atau
tak.. dia mengangguk dan keluar dari kereta dan pergi ke toilet
stesen minyak yang berdekatan untuk menyalin pakaian.. “adik” aku dah
keras sikit…aku pun cepat-cepat buang underwear dan hanya memakai
seluar panjang…tapi nampak menggelembung la sluar tu.. biar… biar
nanti dia stim la tengok aku..hehehehhe.. Lepas salin.. Zarida masuk
semula dalam kereta dengan memakai baju baru yang aku belikan tu..
Fullamakk… cantiknye…. puji aku pada Zarida.. terserlah keputihan
pangkal dada dia… ternampak sikit colinya yang warna hitam..
walaupun dadaa nya tak besar sangat (32-24-33) tapi cukup
menggairahkan bagi aku… “Tak seksi sangat ke camni, Hakim?” tanya
zarida… “Ehhh .. ok la tue… sesuai pun dengan u” Jawab i sambil
memuji dia.. “I ader satu lagi surprise untuk u” kata aku.. “apa
dia??” “ok..ida pejam mata dulu….” dia pun pejam kan mata dia..
kali ni aku tak kisah dah… aku perlahan-lahan hampiri dia.. dan aku
pun terus cium bibir dia.. Zarida yang terperanjat dengan kelauan aku
tu pun membuka matanya.. tetapi dia tidak menolak ku.. seolah2 memang
dia pun ingin mencium ku.. kami pun terus berfrench kiss.. lama
jugak.. Aku pun terus ambik posisi di atas dia.. sekarang ni.. aku
dan dia berkongsi seat kereta.. mmemrmmmm… kami bercium…
errmmm… tangan aku kemudian memeluknya di belakang badan.. jari-
jari aku meraba-raba belakang badannya yang halus… kemudian aku
memasukkan jari ku kedalam baju nye dari belakangh.. ersssss…..
semakin kuat erangan Ida ni.. jari-jari aku cuba mencari pin colinya
untuk aku bukak.. selepas berjaya.. aku mula memainkan jari aku di
pusatnye pula… masa ni kami masih lagi berciuman.. ermmmmmmmm
errmmmmmm cuma erangan dari ida yang membangkitkan lagi nafsu
aku..kini.. aku menaikkan jari aku ke dada..perlahan-lahan aku
meramas dadanye…… errrrrrrsassssse errrrmmm……. Zarida
mengerang keenakan… Aku yang dah tak boleh sabar lagi terus memicit
dan memulas dada zarida denganpeunh lembut daan pantas… semakin
pantas nafas zarida yang aku dapat rasakan.. ermmm.. aku pun terus
bukak bra dia.. mmm.. putingnye berwarna coklat cerah… aku terus
menghisap putingnya itu.. mmmmmm… putingnye masih kecil .. masih
lembut… mmm.. kemudian aku pun terus mencium pusat dia…dan terus
ke bawah ke seluar dia.. Zarida terus pegang aku dan tidak
membenarkan aku terus ke situ.. katanya.. dia belum bersedia.. aku
memujuknye.. dia tetap enggan.. kemudian aku berkata yang aku cuma
nak lick… setelah lama memujuk dia pun kasi dengan syarat.. lick
sahaja.. aku pun terus buka seluar dia……
Wow… bulu nyer dah di trim… cipapnye tembam pula tu… aku pun
terus menjilat di lubang nye… terasa lendir dan basah di sekeliling
lubang Ida.. emmm… aku terus menjilat kelentit… ahhhhhssss..
ngerang ida terasa yang lubang nye masih sempit dan daranya masih
ada..aku pun terus menerjah lidah ke dalam lagi… aaahhh……
errrrrrssssssss……. Zarida makin kejang dengan kelakuan kau tu..
aku pun terus mengasak bertalu-talu dengan lidah ku…… terasa air
sudah banyak yang kluar….. sedang asyik menjilat tiba-tiba Zarida
memegang kepala ku dan menekan ke dalam dengan lebih kuat lagi.. aku
tau dia sudah hampir klimakxx.. aku pun dengan laju menerjah lidah
ku.. hampair mengenai daranya…. ahhhhhh.. ahhhhhhh.. ermmmmmmmmm..
Zarida mengerang perlahan…. dan akhirnya… dia telah pun
klimaks…… aku pun bangun dan segera menciumnye di mulut…
Kemudian aku meminta dia mengolom aku kerana aku belum lagi kluar…
Zarida kemudian terus mencapai konekku yang besar berwarna pink tu..
mula-mula dia hanya memainkan konekku ke atas dan ke bawah… aku
rasa amat besssttt bila dia menggenggam konekku kerana tangannya
punyalah lembut dan putih kemerahan.. ermmm.. aku pula yang jadi tak
tahan… aku pun terus duduk di seat aku balik dan terus buka
seluar…. Zarida yang dari tadi hanya menunduk dan melihat konekku
tu terus mendekati dan menjilat konekku….. aku yang memang tengah
tak boleh tahan tu teruss menekup kepala Zarida dan menekannya agar
dia mengolom konekku itu…. dia pun mula memasukkan konekku ke dalam
mulutnya dan mengolom….. ERRRRSSS.. ERSSSSS… aku pula yang tak
boleh tahan… aku menyuruh Ida mengolom laju-laju… dia pun
menurut… aaaaaahhhh.. aaahhh.. enaknyee… ermmm…. sambil tangan
aku meramas dadanya… aku pun bersandar… ermmmmmm… Tiga minit
kemudian aku dah rasa yang aku tak boleh tahan… aku suruh ida sux
laju2.. emm.. yeahh.. it’s comin.. baby… it’s comin….. aahh..
ahh…. aku pun terus memancutkan air mani ku ke dalam mulut Ida…
kelihatan Ida masih lagi meneruskan kolomannye agar aku sampai tahap
klimakxx yang terakhir.. aaaaahhhh… aaaaahhhhh.. uuhhhhhhhh
akhirnya aku sudah selesai… Ida pun bangun.. aku bertanya apa yang
dia rasa air mani ku itu… dia kata.. biasa je.. tawarr… emmm aku
pun berikan ciuman yang terakhir dan mengemaskan diri… kemudian
kami pun meneruskan perjalanan ke hostel….
Kami terus berhubungan lagi sehinggalah kami lost contact 2 tahun
lepas… dengar cerita dia kini berada di negeri sembilan dan bekerja
di sana sekarang.. Kepada Zarida atau sesiapa yang mungkin
mengenalinya, jika anda terbaca nukilan aku ni…. harap u akan call
i atau berikan i email Zarida di alamat:

cerita 2 Kali ini aku nak cerita pengalaman terbaru aku. Bukan
terbaru jugak la, it was happened last year, September. Masa tu aku
kena buat out station kat JB. Jumpa sorang client dari
Singapore…….Cerita aku bukan pasal client Singapore tu…ader cerita
lain. Masa aku kat sana tu, kebetulannya aku terjumpa dengan As…….
(aku cuma panggilnya As). Actually As ni gf aku masa sekolah-sekolah
dulu. Kita student SBP dulu ada ocassion tahunan yang kita panggil
PPM.(ceritalucahku.blogspot.com)
Masa tu aku wakil sekolah aku (tak payah mention ler debate ker,
basketball.) dan As pun wakil sekolah dia. 1991, masa tu PPM dibuat
di sebuah sekolah SBP kat Kelantan. Budak2 SBP yang pergi masa tu
tengah famous ngan Demi Morre la (syed putra ader, stf ader, macam-
macam), Julia Rais la (sapa ingat budak sains selangor tu) dan ntah
sapa-sapa lagi. As ni aku perhatikan sejak aku terjumpa dia hari
kedua or hari ketiga pertandingan, aku pun dah lupa. She’s something.
Agak famous masa tu. Malangnya pula aku ni bukan star kat
pertandingan tu. Cuma nak cukup korum jer….heheheheh. Cuma malam
terakhir tu, bila ada persembahan or..Malam perdana what, aku ada
kesempatan untuk rapat dengan As. Sejak malam tu kitaorang jadi
rapat. Sekolah aku semua balak kan, then sekolah dia pun semua
pompuan, mungkin sebab tu juga kami jadi lebih2 rapat. Malangnya
lepas SPM, aku dengar As dapat offer pergi oversea, buat acc. Aku
pula buat matrik kat sini jer….makin lama kami makin senyap…dan aku
lost contact ngan As….. Sorry, panjang sikit mukadimah. Bukan apa,
sebab As ni ada nostalgia tersendiri dengan aku. That’s why bila aku
jumpa dia kat Grand Continental tu, aku sangat…terkejut. Tak tahu apa
nak kata. Sebab dulu pun ada feeling kat dia juga kan. Tambah pula
dia yang tegur aku dulu, tak sangka dia masih kenal aku lagi.
Dipendekkan cerita, As ajak aku Dinner ngan dia malam tu. As pakai
kemeja sutera dengan mini skirt hitam, dan rambutnya yang lurus
separas bahu itu menambahkan keseksiannya. Aku cuma pakai jeans
dengan t’shirt. Dinner tu biasa jer, kan baru jumpa. Dan nostalgik
lagi. Sesudah dinner, aku minta As menghantarku pulang ke hotel,
jimat kos, kataku. “Tak nak singgah dulu, ” pelawaku sambil-
sambil..mana tau kan. “Okay jugak…boleh I rest kejap…..” katanya
sambil tersenyum manis. Aku memaut tangannya sambil berjalan
beriringan ke lif. Aku terasa As memegang lenganku erat. Sampai di
bilik, kami duduk di sofa sambil minum dan berbual tentang banyak
perkara. As yang berada di sebelah sesekali merapatkan badanya ke
tubuhku bila terasa kesejukan air cond. Sesekali bila terkenang balik
cerita masa dulu, tiba-tiba suasana terasa sangat hening….dan
romantis. Tiba-tiba As memegang tanganku dan meramasnya perlahan.
Tiba-tiba aku merasakan satu perasaan aneh mula menjalar dalam
tubuhku. As kemudian menyandarkan kepalanya di bahuku sambil
merapatkan lagi tubuhnya ke tubuhku. Perlahan kucium kepalanya.
Rambutnya yang harum itu menusuk jiwaku.Tangannya makin kuat meramas-
ramas tanganku dan tangan kirinya mula memaut pinggangku. Dan
perlahan juga bibirku bergerak menelusuri rambutnya.. terus turun ke
telinganya.. Aku menjilat perlahan cuping dan daun telinganya.. As
menggeliat geli sambil mempereratkan pelukannya. Kini kedua tangannya
memeluk erat pinggangku dan sesekali mengerang kecil menikmati
permainan mulutku yang terus menelusuri pipinya.. lehernya.. lalu
naik lagi ke dagu.. “Aaahhhhhh..” As mula merintih kecil ketika
bibirku sampai ke bibirnya. Tiba-tiba dia menutup matanya ketika
bibirku menyentuh lembut bibirnya.. Dengan takut takut dia membalas..
mengucup.. menyedut.. . Dengan buas aku mengulum lidah As yang
bergerak lincah di dalam mulutku. Tangan kiriku mula merayap ke atas
dari arah pinggang… terus ke perut.. naik perlahan ke buah dada
kanan… dengan tapak tangan kiriku, perlahan kutekan buah dadanya
sambil memutar-mutarkan tanganku lembut. As mula menggoyangkan
dadanya dan sesekali menggerakkannya berlawanan dengan arah tanganku.
Nafas As semakin mendesah….. Aku menghentikan permainan di buah
dadanya dan merayap menuju ke butang bajunya yang teratas. Dengan
lincah jemariku membuka butang yang pertama… kedua…dengan tangan
sedikit gementar…….. sampai habis !! Sambil terus mengucup
bibirnya, aku melirik ke arah dadanya yang terbuka itu. Woowwwww….!!!
licinnya… begitu putih dan gebu… sampai-sampai urat-urat halus
yang berwarna biru itu nampak terbayang di pangkal bukitnya. Aku
menghentikan ciumanku tiba-tiba…..batangku yang semakin keras terasa
sedikit sakit menekan seluar. ” Zack…..why??”, Aku tersenyum… “Tak
sangka u cantik…..sangat As…” As tertawa lirih sambil tangannya cuba
mencubit pinggangku “nakal..!!” Kesempatan itu dengan cepat kuraih As
dalam pelukan ku kembali dan menciumnya mesra dan lembut. Serentak
itu juga kedua tanganku menyusup ke belakang As dan…..TASSS!!! Bra
thriump hitamnya jatuh ke bawah. Aku mengalihkan tangan kiriku ke
depan.. dengan tapak tangan menekan lembut buah dada kanannya yang
empuk, aku menggentel-gentel lembut putingnya dengan jari telunjuk
dan jari hantuku. Puting yang semakin keras itu semakin membesar
kurasakan… tubuh As bergetar.. nafasnya mula semakin
berat. “Aaaahhhhh Zackkk.. ooohhhhhhh.” As memeluk erat leherku dan
meletakkan dagunya di bahuku sambil terus merintih dan mendengus
lembut menikmati jariku di puting buah dadanya. Aku pun dengan cepat
memasukkan tangan kananku pula ke dalam bajunya mula meramas buah
dada kirinya. Mata As layu dan dengusannya semakin kuat.
Selang beberapa minit, aku turunkan tangan kiri dan mula meraba paha
kanan As yang terletak di atas paha kirinya. Dengan lembut tanganku
merayap ke atas menikmati kehalusan pahanya.Tanganku menyusup ke
dalam mini skirtnya dan mengelus lembut pantiesnya. Dengan gerakan
gugup As menurunkan dan membuka kedua pahanya memberikan jalan
untukku. Oohohhohoho…. Dengan pantas aku meramas cipapnya yang empuk
di sebalik pantiesnya yang terasa basah. Aku menggosok-gosokkan jari
hantuku dari hujung atas hingga bawah liang cipap yang sempit itu.
Jariku bermain sepanjang garis liang cipapnya. As mempereratkan
pelukannya di leherku. Tiba-tiba As menjerit kecil ketika
dirasakannya tanganku dengan cepat menarik pantiesnya ke
bawah “Zack..jangan…..Zack….” katanya tergugup-gugup sambil
merapatkan pahanya sehingga panties yang berwarna hitam itu
tersangkut di lututnya. Aku mencium pipi As dengan mesra.. “Really ?
Do u want to stop, don,t you? I tahu apa yang u nak As…kan..” As
terdiam mendengar kata-kataku. Dia mula membuka kembali pahanya. Aku
tersenyum dalam hati…..dah makan umpan.. Dengan sekali tarik
terjatuhlah pantiesnya ke lantai. As memejamkan matanya dengan
rapat…. As mula menggoyang-goyangkan bontotnya ketika jariku
semakin rancak membelai liang cipapnya yang sudah semakin banjir.
Matanya semakin kuyu dan sesekali dipejamcelikkan apabila jariku mula
menggentel biji merah kecilnya yang tertonjol di hujung cipapnya.
“Zack…Ohhhh…zack….hhhhuuuuhhh…”rintihnya sambil menggeliat-geliatkan
tubuhnya yang seksi itu. Buah dadanya yang empuk dan kenyal itu
terasa menikam dadaku, berguncang-guncang dan menggesel-gesel lembut.
Perlahan aku menurunkan mukaku ke arah dadanya dan dengan cepat
bibirku menangkap kedua buah dada ranum itu.. bibir dan lidahku
bermain, menggentel dan menyedut kedua-dua putting dan buah dadanya.
“Arrghhhhh……Zackkk….Please..Zackkk..Oooohhhh…” Sesaat aku bangun, dan
dengan cepat membuka bajuku. Sambil tersenyum, aku membuka pula
jeansku. Kulihat mata As tertumpu pada bahagian yang menonjol di
kelangkangku. Aku mendekati wajah As yang menanti dengan pandangan
sayu.. kukucup bibirnya dengan lembut….sambil dengan lembut juga
kulepaskan baju putih nipisnya sehingga bahagian atas tubuhnya
terpampang, menakjubkan …dan mengghairahkan. Perlahan kubaringkan
tubuh seksi yang masih bermini skirt itu di atas sofa yang cukup
lebar itu… lalu perlahan kutindih tubuh montok itu dan aku mula
mencium bibir, leher, telinga, dan pipi As. As kian mendesah dan
memeluk leherku dengan erat.. Aku merasakan kenyalnya buah dada As
yang menikam dadaku. Sambil bibirku terus beraksi, aku mula membuka
kedua paha As sambil menyelakkan mini skirtnya ke atas menutupi
perutnya. Cipapnya yang terpampang empuk itu seolah menggamitku untuk
segera dijamah. As menggeliat semakin kuat apabila kutempelkan
batangku selari dengan alur cipapnya. Dan sambil perlahan-lahan aku
memutar-mutarkan bontotku untuk merasai dan menikmati sensasi yang
kian terasa. Sambil tangan kiriku meramas-ramas lembut buah dada As
yang kenyal itu, tangan kananku mula turun ke bawah dan menolak
seluar dalamku hingga ke paras lutut. Batangku yang kian mengeras itu
kini bergeselan dengan cipap empuk As tanpa sebarang alas
lagi. “Ouuuuuuuhhhh …Zackkk …ouhhhhhhh…” rintihnya ketika aku
mula menggerakkan bontotku membuatkan batangku yang keras itu
menggesek-gesek biji kenikmatannya yang semakin membengkak. As
memutar punggungnya mengikut goyangan punggungku. Suara rintihan,
dengusan nafas, dan kucupan mesra memenuhi ruang bilik itu.. Peluh
mula bercucuran di wajah As. Dengan mata terpejam, mulut menganga,
dan wajah kenikmatan As kian memperhebatkan putaran punggungnya. Aku
tahu, As mula merasai sensasi yang tidak mampu tertahan lagi. Aku
kembali mencium muka, leher, dan buah dada As, kali ini dengan
gerakan dan mainan lidah yang buas dan rakus. Batangku yang melintang
di atas liang cipapnya kugesel-gesel dengan cepat.. As kembali
menggelinjang dan menjerit-jerit nikmat.. “Ohhh.. ohhh.. Zackk..
geli..uuhhhhh….” ” U like it, As…? U like it?”
“Hmm…Yess…..Zackkk..aarrghhhh…” As mengangguk sambil mengeluh kuat
ketika mulutku dengan keras menyedut puting kedua buah dadanya…..
tiba-tiba As memeluk kepalaku yang masih berada di dadanya dengan
kuat…dan..
“ZACKKK….OOUUUHHHH………….. EMMMMMMH…….” As menjerit perlahan
sambil menyemburkan cairan hangat dari liang cipapnya.. ..mulutku
terus menyedut dan memintal puting kedua buah dadanya… semakin kuat
dan keras… “AAAAAHH… Zackkk…..” Tubuh As menggelepar sejenak dan
kejang selama beberapa saat. Selama beberapa ketika aku membiarkan As
merasai dan menikmati sensasi pertama yang dirasakannya. Permainan
masih panjang.. bisikku dalam hati.

cerita 3 Peristiwa ni berlaku baru baru ni aje masa aku tengah
belajar Form 6 di sebuah negeri di Semenanjung Malaysia. Aku harap
cerita aku dapat le menghiburkan korang semua. Cikgu Syiken ni ajar
BM di kelas aku. Aku memang tak tahan ngan body dia. Tetek selambak
besar. Bila dia berjalan je, bergoyang goyang kiri kanan. Punggung
toksah cakap le. Besar cam bumper Satria. Time dia mengajar je mesti
konek aku stim. Apa taknya, mata aku sayik kat tetek dia aje. Cikgu
takde le tua sangat. Umur dia 37 tahun. Asal Johor. Anak tiga. Dia
stay kat negeri aku baru tiga bulan. Suami masih lagi kat Johor ngan
anak anak dia. Dia tinggal sorang kat rumah sewa. Aku pulak memang
jenis baik ngan cikgu. Dapat gak aku jadi dia punya murid kesayangan
dia. Nak dijadikan cerita, time balik sekolah tu hujan lebat gile.
Member aku plak dah ponteng. Tak dapat aku tumpang kereta member aku.
Camna nih, hujan lebat gile ni. Takkan takde orang aku boleh
tumpang. ” Hey Man, awak tak balik lagi? Mana member awak tu?” “Dia
dah blah cikgu, sorang la saya ni” ” Jom la tumpang saya dulu, nanti
lepas hujan saya hantar awak balik, ok?” Camna ni…? Rumah aku ngan
rumah dia memang jauh berbeza. Bukan duduk satu taman perumahan pun.
Tiba tiba aku teringat yang dia ni tinggal sorang. Untung untung
boleh aku rasa pantat dia hari ni. “Baiklah, saya ikut cikgu.” Cikgu
Syiken tersenyum panjang bila kau bagi jawapan positif. AKu terlihat
betisnya yang putih melepak masa dia singkap kain nak masuk kereta.
Mata aku memang tak lepas. Kena pulak pakai kebaya ketat. Apa lagi,
gunung dua buah tu memang tersembul le. Bergoyang takyah cakap le.
Jalan plak berlenggang. “Hei, tengok apa tu? Nakal betul awak ni
Man.” Aku tesenyum malu. Kereta Cikgu Syiken meluncur laju membelah
hujan. Masa perjalanan tu aku tanya macam macam kat dia. Tetiba je
soalan cepu mas keluar. “Cikgu boleh tahan ke camni?” “Maksud Man,
tahan camna tu?” “Alah, suami ngan anak anak jauh. Tak rindu ngan
diorang.” “Apa nak buat Man. Terpaksa, lagi pun diorang akan
berpindah kat sini dalam masa dua bulan lagi. Tahan je la. Dulu tidur
berdua, sekarang sorang”. Berderau darah aku aku bila Cikgu Syiken
cakap camtu. Ah, apa hal pun aku nak juga rasa pantat dia hari ni.
Mana tahan tengok barang dia. Nak jugak pegang. “Peluk bantal panjang
je la” Kami pun sampai ke destinasi. Aku terus keluar dan mengiringi
Cikgu Syiken masuk ke rumah teres dua tingkat miliknya. ” Man duduk
dulu ye, Cikgu nak masuk bilik jap” “Oklah” Cikgu Syiken jalan
berlenggang masuk ke biliknya. Aku pulak mengelamun sorang. Aku pun
bangun nak pergi tandas. Masa tu aku tengok pintu bilik Cikgu Syiken
terbukak sikit. Mak aihh, first time aku tengok pompuan bogel secara
live. Dia tengah lap badan dia. Tetek memang besar. Punggung pulak
bulat dan licin. Dia mengelap celah kangkangnya sambil main ngan
jari. Tiba tiba Cikgu Syiken terpandang aku. “Eh, Man ingat sapa
tadi. Masuklah.” Aku pun perlahan lahan menghampiri Cikgu SYiken yang
masih bertelanjang bulat. Dia pegang tangan aku dan meletakkan ke
atas teteknya. “Cikgu tahu Man selalu tengok tetek cikgu. Hah,
pegang lah puas.” Aku macam tak caya je. Apa lagi pulunlah. Aku hisap
putingnya dengan rakus sekali. Hujan masih mencurah curah. Aku masih
lagi pakai baju seragam sekolah. Aku stop kejap. Bukak baju aku pastu
sambung. Aku tengok dia rilek aje aku hisap tetek dia. Dia suruh aku
stop. Pastu dia bukak seluar aku. “You tak pakai seluar dalam Man?
Patutlah asyik tersembul daripada tadi” Aku senyum aje. Nah tu dia,
batang aku 7.4 inci tersembul kat muka dia. Perlahan lahan dia main
kepala pastu dia kulum sedalam dalamnya. Aku dah tak boleh nak
bayangkan camna nikmat sekali bila konek aku kena kulum. Dia jilat
habis ngan telur aku sekali. Mata aku terbeliak manahan nikmat
bergelora. Lama gak dia kulum. Pastu aku bangunkan dia dan mula start
french kiss. Nafas aku ngan dia dah takleh kontrol. Tangan aku
merayap ke cipapnya yang tembam. Aku dapat rasakan air makin banyak.
Batang aku pulak menunjal nunjal ke perut dia. Dia aku peluk semahu
mahunya. Pastu aku baringkan badan dia. AKu kangkang kaki dia dan
smerbak bau pantat menerjah ke lubang idung aku. AKu terus menghumban
muka aku ke pantatnya. Kelentit dia aku jilap dan gigit semahunya.
Rasa geli dah hilang plak lantaran nafsu dah sampai kat
kepala. “Uhhh, ahhh, uuuhh, jilat lagi Man..uhhhh” Tetiba dia tarik
rambut aku dan dia klimaks kali pertama. “Man, cepat Man, cikgu dah
tahan ni, cepat masukkan batang Man tu dalam pantat cikgu” ” Rileks
la cikgu” Aku pegang batang aku dan mainkan di sekitar pantatnya.
Perlahan lahan aku masukkan batang aku ke dalam pantatnya.Uhhhh,
besarnya Man, pelan pelan sikit” Mungkin kerana tiga bulan tak kena
ngan suami dia, pantat jadik ketat. “Tarik dulu Mannnn,
ughhhhh” “Emmmmm” Lega sikit Cikgu Syiken setelah aku tarik sikit
batang aku. Kepala je masih dalam pantat dia. “Tekan Man….jangan
sampai habis…uoghhhh’ Aku pun memulakan sorong tarik. “Uhhh…
dalam lagi…. cikgu boleh terima lagi.. dalam lagi.. uhhh.. ahh.”
Berdecup decup aku bunyi batang aku berlaga ngan pantat dia. Aku
hayun semahu mahunya. Berkeriut bunyi spring katil. “Cikgu nak pancut
Man….cikgu pancuuuuutt Mannnn” Cikgu Syiken samapai terangkat
punggungnya. Tangannya yang lembut memegang erat pada lengan kau yang
bertongkat di kiri kanan dada Cikgu Syiken. Aku pun sambung hayun
balik. Aku tekan sampai santak hingga ke pintu rahim. Matanya
terbeliak menahan serangan aku yang bertubi tubi. “Ahhh.. MAnnn….
cikgu pancuut lagi iee.. ahhhh” Klimaks kali kedua sedangkan aku
belum rasa apa apa lagi. “Ouhhhh,emmmmm, iyahhhh, laju Man.” Dia
punya suara satu bilik berkumandang. AKu terus hayun. Pantat nya
terus mengemut batang aku. Sampai nak tercabut rasanya. Dah 30 minit
masa berlalu. Sampai satu ketika aku rasa nak pancut. Aku melajukan
hayunan batang aku. “Ouhhhhhhhhh,emmmmmmm,yahhhhh, laju Mannnn,
cikgu pancuttt lagiiii” Punggungnya terangkat angkat. Kepalanya
menggeleng ke kana ke kiri menahan nikmat tak terhingga. Tangannya
memegang pinggang aku. Kemutan pantatnya yang bertalu talu
menyebabkan aku hilang kawalan. “cikgu, saya nak pancutttt
niiii,ahhhhhhhhhh.hahhhhh” Aku tekan sampai santak. Matanya terbeliak
ketika aku memuntahkan air mani aku ke dalam pantatnya. Berdas das
aku tembak. Pantatnya tak henti henti mengemut batang aku. Aku pun
mencium dia tanda terima kasih kasih. AKu tarik batang aku dan dia
hisap air mani yang lebih sampai habis. “Awak punya power la
Man” “Biasalah, sentiasa power katakan” Aku berbaring di sebelahnya
sampai bermain main ngan teteknya. Tangan Cikgu Syiken plak kat
batang aku. ” Apa kata Man tidur rumah cikgu malam ni? Esokkan cuti.
Cikgu belum puas lagi ni. Stay kat sini ye, sayang..” “Oklah, sayang”
Aku tipon family aku kata aku tidur rumah member aku. Jam dah
tunjukkan pukul 6.00 petang. Hujan dah berenti. Batang aku keras
balik tak sampai lima minit. “Cepatnya naik you punya Man” “cikgu, I
pun nak sekali lagi” Aku pun memulakan pelayaran kali kedua. Tunggu
sambungan aku camna skill aku dalam tape blue aku praktikkan kat dia.