Penjaga Perpustakaan

Cerita Lucah - Sewaktu aku bersekolah dahulu, aku memang dikenali sebagai pelajar yang nakal. Tetapi kenakalan aku terhad sekadar melanggar peraturan sekolah dan asrama. Tetapi hanya ada satu kenakalan yang orang tidak tahu, iaitu kenakalan tentang seks. Kau orang semua pun bukan kenal aku, jadi tidak menjadi risiko kalau aku ceritakannya.

Sepanjang hidup buat masa ni belum pernah lagi kantoi tentang seks. Di asrama aku ada perpustakaan yang berhawa dingin dan dijaga oleh seorang perpustakawati bernama Zaiton. Aku memang dah lama geram kat kak eton. Tubuhnya berisi dan mempunyai tetek yang besar. Begitu juga punggungnya yang lebar dan gebu itu. Aku selalu melancap sambil membayangkan melakukan hubungan seks dengannya.

Suaminya bekerja sebagai seorang pegawai di sebuah syarikat swasta. Pernah juga aku melancap didalam perpustakaan dengan bersembunyi di sebalik rak-rak buku dan mengintai sebalik buku-buku di rak memerhatikan setiap gerak geri dan pelosok tubuh kak eton, terutamanya ketika orang tiada. Memang tidak ramai pelajar yang pergi ke perpustakaan.

Sehinggalah kegeraman aku sudah memuncak. Aku nekad, apa pun terjadi aku mesti nak hisap tetek dia dan jolok cipap dia. Lalu aku membeli ubat tidur di kedai ubat ketika aku keluar memberi barang. Aku datang kemudian ke perpustakaan ketika tiada orang dan ketika waktu perpustakaan berehat. Lebih kurang pada pukul 12:30 tgh aku datang dan aku perhatikan sekeliling. Tiada orang. Yang ada hanya kelibat kak eton sedang menyusun buku di rak.

Aku terus menuju ke rak yang paling belakang, iaitu port aku untuk usha line. Aku perhatikan setiap inci tubuh kak eton yang pada ketika itu memakai baju kurung sutera berwarna merah. Kemudian aku lihat dia menuju ke kaunter seperti mengambil sesuatu lantas membuka pintu untuk keluar dari perpustakaan. Aku dah ready, kalau tujuannya ke tandas bermakna aku ada masa untuk mencampurkan ubat tidur itu di dalam air bekal minumannya.

Dengan pantas aku berlari menuju ke pintu dan ku buka perlahan-lahan. Aku nampak kelibat kak eton memasuki tandas wanita. Dengan pantas aku menutup pintu dan menuju ke kaunter. Di situ aku terlihat bekas air minumannya dan terus kubuka dan menuang serbuk pil tidur yang telah aku hancurkan. Aku tutup kembali bekas air itu dan ku goncang-goncangkan supaya ia larut. Dengan pantas aku tinggalkan kaunter tanpa kesan dan aku terus menuju ke pintu belakang. Aku buka kunci pintu itu supaya aku dapat masuk apabila perpustakaan di tutup untuk rehat nanti.

Seketika kemudian aku terdengar bunyi orang masuk dan rupanya kak eton yang baru keluar dari tandas. Aku perhatikan dia terus menuju ke kaunter dan minum air bekalnya. Yes! Sasaran mengena! Kemudian dia membunyikan buzzer menandakan waktu menggunakan perpustakaan tamat. Aku yang seorang diri di dalam perpustakaan lantas terus keluar dari perpustakaan melalui pintu utama.

Di luar, aku menunggu selama 15 minit. Kata orang kedai tu, ubat itu akan berkesan selepas 15 minit diminum dan akan tertidur dengan nyenyak selama 3 jam. Selepas itu ia akan bangun dengan sendiri.

Selepas mencapai 15 minit, aku terus berjalan ke pintu belakang perpustakaan dan aku buka perlahan-lahan. Aku lihat tiada kelibat kak eton. Aku tutup perlahan-lahan pintu itu dan aku berjalan perlahan-lahan menuju ke kaunter. Aku lihat kak eton sudah tertidur dengan kedua-dua tangannya menjadi bantal kepalanya di atas meja sementara tubuhnya masih duduk dikerusi. Aku terus mengunci kesemua pintu yang ada. Terus sahaja aku mendapatkan kak eton yang sedang lena itu.

Aku peluk kak eton dari belakang dan aku angkat dia ke atas lalu aku baringkan dia di atas karpet. Tanpa membuang masa, aku terus menyelak baju kurungnya dan ternampak teteknya yang besar dan membusung itu berbalut coli berwarna hitam. Aku selak colinya dan ramas teteknya yang aku geramkan itu. Aku cium seluruh pelosok teteknya dan aku hisap putingnya sepuas hatiku. Perbuatan aku itu telah membuatkan kak eton seperti mendengus kenikmatan seolah dibuai mimpi yang memberahikan.

Aku kemudiannya menyelak kainnya dan aku dapat lihat pehanya yang putih gebu itu dan segitiga birahnya yang berbalut seluar dalam berwarna hitam. Aku dengan pantas menanggalkannya dari tubuh kak eton. Aku dapat tengok tundunnya yang berbulu halus seperti baru seminggu dicukur, cantik. Begitu juga dengan lurah cipapnya yang tembam berwarna kehitaman kelihatan lembap dan berair. Aku dapati air itu meleleh kecil di celap cipapnya.

Itulah kali pertama aku tengok cipap LIVE depan mata. Siap dah berair pulak tu! Tanduk dan ekor ghaib aku dah sebesar dunia agaknya. Aku tak tunggu lama-lama.

“Time is money” bak kata Donald Trump.

Terus aku masukkan batang aku yang dah dikeluarkan dari tadi. Dalam seluar sakit bila tgh stim. …

Jeng. Jeng. Jeng!

Tiba-tiba je aku merasa silau yang amat sangat! Aku cuba buka mataku tetapi agak payah. Perasaan aku mula kacau bilau kerana syurga kenikmatan yang aku baru nak kecapi tiba-tiba…. hilang …… Lalu aku berkata di dalam hati

” Kenapalah dia orang ni bangun awal sangat?…. Tengah sedap mimpi romen nih…… Hampeh…..”