Selama ini, pecandu seks sering dialamatkan pada kaum pria. Stigma tersebut mungkin akibat cara pandang yang mengatakan bahwa pria adalah pihak yang seharusnya agresif di ranjang. Kenyataannya, wanita juga bisa mengalami masalah kecanduan seks. Agresitivitas dan pihak yang mengawali aktivitas seks juga bisa diselesaikan oleh wanita. Kenali wanita pecandu seks lewat beberapa ciri berikut, seperti diungkap Times of India.

1. Senang jadi magnet perhatian
Wanita yang menderita kecanduan seks (nymphomaniac) membutuhkan perhatian dari lebih dari satu orang. Dia bisa pergi sejauh apapun untuk menjadi magnet bagi banyak pria. Jadi, berhati-hatilah jika pasangan Anda menebar pesona pada seluruh teman, kolega, dan bos Anda, ataupun pria yang baru ditemuinya.

2. Selalu dalam suatu hubungan
Masa lalu hubungan mendorongnya terus meneruskan seri baru hubungan dengan pria lain. Alasan mengapa dia tidak pernah sendiri adalah bahwa ia tidak bisa berdiri sendirian.

3. Seks di mana-mana
Tidak peduli apa yang Anda katakan padanya, ia hanya akan menguraikan arti atau konotasi seksual untuk memuaskan dirinya. Dia akan melampirkan setiap percakapan dengan erotisme yang akhirnya mengarah pada hubungan
seks.

4. Seks adalah obat
Untuk semua rasa sakit, kecemasan, dan masalah, satu-satunya obat yang bekerja untuknya adalah seks. Dia tidak bisa melupakannya.

5. Terlalu sering, terlalu cepat

Itu harapannya dari hubungan. Sementara wanita normal cukup dengan berciuman dan berpelukan, dia sudah terbakar dengan keinginan membara untuk berada di tempat tidur dengan Anda, dengan penuh perintah untuk
Anda, tentu saja!

6. Tolak dia dan lihat reaksinya
Setiap pria mengalami hari di mana libidonya sedang rendah dan gagal membalas gairah Anda. Tapi, berani menolak seorang nympho atau pecandu seks, maka dia akan menyentuh pola perilaku ekstrem, termasuk meludahi Anda, depresi, dan rasa takut terhadap penarikan dari segala sesuatu di sekelilingnya. Kecenderungan ekstrem bunuh diri juga bisa menjadi pertimbangannya.

"Tidak mungkin bagi pecandu seks mewujudkan kebutuhan pengobatan untuk masalahnya. Dalam berbagai kasus, itu adalah hak prerogatif. Butuh kesabaran untuk meyakinkan dia menemui seorang pakar. Kurangnya treatment tidak bisa hanya mengungkapkan rasa malu akut pada pecandu seks, tetapi juga menyandarkan mereka dalam masalah hukum, terutama dalam kasus wanita, "jelas psikiater Dr Aruna Broota.


Sumber:http://mrcoppas.blogspot.com

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxK3J920lRiDg48SMfg3RYC2u4Bn5qqcI3uWIwxRLtGZnUTvyy0IBD6XNkfV0_gUXowNvemoD54x2BIMYysFYULByiaoAUtEiqzBohbdtza0ldOlBbMt6daqFcD8_ozqdYZ3bd7R5wEBw/s400/1_417461104l.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxbEDNT-bmANmozwDfkqrLrj8aZ2Tp9E1TnpG7WacD4gsdqVTwc0b3vKLPRSWFdpNOSYq3RrF6udDVuPbQ2onSxjDEFbZenki6AzD_SB01xyraG1DauUSePnPCsAmVKv3z5KJZg_KVhLU/s320/cewek+smu+bugil+telanjang+10.jpg

Dibandingkan pria, perempuan memiliki lebih banyak foto dengan beragam pose di Facebook. Studi terbaru menunjukkan foto sensual menjadi cara perempuan merasa lebih baik. Seperti apa?

Studi terbaru ilmuwan University of Buffalo, Amerika Serikat, Michael A. Stefanone menemukan bahwa perempuan tidak hanya bahagia saat memamerkan foto di Facebook tetapi juga pada dasarnya, mereka meningkatkan kepercayaan diri atas penampilan mereka. Stefanone percaya pertukaran foto di Facebook adalah cara bagi kaum hawa untuk meningkatkan pencitraan diri mereka.

“Kesimpulan penelitian atas perilaku pria dan wanita berasal dari fokus budaya akan pencitraan dan penampilan perempuan,” ujar Stefanone seperti dikutip dari Huffington Post.

Mewawancarai setidaknya 311 partisipan, studi itu mengukur bagaimana mereka memanfaatkan Facebook sekaligus mengukur tingkat kepercayaan diri. Ini terlihat dari pandangan koresponden atas penerimaan lingkungan terhadap mereka, hubungan dengan keluarga dan keintiman hubungan pribadi.

Wanita berusia muda cenderung menyukai perasaan saat menjadi pusat perhatian publik. Karenanya, mereka cenderung menghabiskan waktu lebih banyak di Facebook dan berbagi foto, termasuk foto yang cenderung sensual. di sisi lain, perempuan yang merasa tidak butuh pencitraan akan menghabiskan sedikit waktu di media online, Stefanone menganggap ini sebagai budaya selebriti.(ram)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgePMLzt6Db8sVbUiELQhYUv-Fz4xYKbZqQ9SkyxFZxlHwOxpdb01AtMLzOH7YtGQp2VuJGA3cEnCEODLpEcXe0oJ-lcep8KFt76P-SAAKn0LUu1Bn8knaSjMFUv-a0gp7dDwMD9vmzU_Si/s1600/cewek+bugil+rame-rame.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTBaLQobkzVVSMKk0BplwU8uBkf193W-GQqoINDhZ8QqNnsVHWQQqHAVGtQTAuok72TjdVK13ArfpzTN0MGi_YMUztij67w6qZ3OOkiGSF3bDpdEjXDOt8LSDwAcBXOx0FUfsOp0mvxNs/s1600/cewek+keren+bugil.jpg

Ada beberapa hal yang disukai pria dari pasangannya saat sedang bercinta. Tapi hati-hati, ada aksi Anda yang justru bikin dia tak bergairah. Agar acara bercinta sukses, cari tahu yuk apa yang sebenarnya diinginkan pria saat bercinta.

Ajak duluan
Mengajak pasangan untuk bercinta bukan berarti Anda gampangan dan membuat Anda tidak menarik lagi di matanya karena kurang menantang. Kebanyakan pria senang dengan tantangan selama mereka tahu sejauh apa mereka bisa mewujudkannya. Karena itu, jika Anda ingin si dia melakukan sesuatu, jangan bersikap acuh-acuh butuh, karena dia tidak mengerti sinyal Anda. Pasangan sebenarnya menunggu Anda meminta, sehingga dia pun akan bersemangat untuk mewujudkan keinginan Anda.

Kami butuh petunjuk
Dia butuh Anda untuk memandunya menuju titik-titik sensitif di tubuh Anda. Karena yang tahu tubuh Anda, ya Anda sendiri. Mana yang bisa bikin Anda terangsang dan tidak. Daripada dia salah memberi rangsangan, sebaiknya pegang tangannya dan arahkan ke bagian tubuh yang Anda mau ia sentuh. Ketika usaha ini berhasil, ia akan merasa nyaman dan rileks. Selanjutnya, ia akan lebih giat mengeksplorasi tubuh Anda.

Telepon seksi
Menelepon pasangan mungkin sering Anda lakukan, tapi pernahkah Anda menghubungi si dia dengan gaya yang seksi dan kalimat-kalimat menggoda yang bikin dia menginginkan Anda? Jika belum, coba deh. Karena pria suka dengan imajinasi liar dan telinga adalah titik sensitif dia. Goda dia dengan suara seksi Anda kemudian tutup teleponnya. Cara ini ampuh bikin dia penasaran. Dijamin, setelah Anda menuntup telepon, pasangan tak sabar untuk pulang ke rumah menemui Anda.

Sentuh kami
Setelah si dia membuat Anda senang, kini giliran si dia. Kalau si dia bukan tipe pria yang terbuka dan banyak bicara, bukan berarti Anda diam saja. Coba goda dia dengan menyentuh bagian-bagian tubuhnya, tangan, pipi, leher, telinga, dan lihat reaksinya. Jangan lupa sentuhlah dengan lembut dan awali sentuhan dengan menggunakan punggung tangan Anda.

Puaskan matanya
Pria adalah mahluk visual, yang senang melihat keindahan fisik. Sesekali manjakan si dia dengan sedikit tarian menggoda. Putar musik yang lembut dan menarilah di depannya. Jangan lupa kenakan lingerie cantik Anda dan high heels untuk memesonanya. Tenang saja, tak perlu lingerie mahal dan bermerek kok, karena si dia takkan sempat memperhatikan soal itu. Aksi Anda akan langsung membuatnya berdebar dan tak sabar untuk segera melepas pakaian.

Let's make it quick
Saat sedang menghadapi masalah, biasanya seks adalah salah satu cara pria melampiaskan perasaannya. Nah, dalam kondisi seperti ini, pria cenderung menginginkan seks yang simpel, mudah, dan cepat untuk mengurangi ketegangannya. Karena itu, saat melihat pasangan Anda sedang risau dan stres, jangan ragu untuk mengajaknya bercinta.

Cari tempat yang tak biasa
Salah satu fantasi yang ada di sebagian besar kepala pria adalah bercinta penuh tantangan. Kalau selama ini aktivitas bercinta hanya dilakukan di dalam kamar, kini saatnya Anda beralih ke tempat yang sedikit menegangkan. Misalnya, saat menghadiri pesta kantor, tarik suami ke toilet utuk bercinta. Si dia takkan menolak, justru merasa tertantang dan semakin bergairah menyelesaikan permainan dengan Anda.

Kami ingin jadi pemain
Meskipun selama ini selalu si dia yang merangkai skenario, sebenarnya si dia pun sesekali ingin berganti peran dengan Anda. Biarkan si dia santai, karena kali ini giliran Anda yang pegang kendali menjadi sang sutradara. Cobalah berinisiatif mengendalikan permainan dan memberi komando, mulai dari; kapan harus berganti posisi, seberapa cepat harus bergerak, dan lainnya.Tak perlu malu, pria akan sangat menikmati perannya sebagai pemain kali ini.

Make up sex
Setelah bertengkar dengan si dia, selama ini mungkin Anda justru membiarkannya sendiri untuk menenangkan diri. Padahal, pria paling suka bercinta setelah bertengkar. Selain bisa mengekspresikan perasaannya, aktivitas bercinta juga akan membuat Anda dan si dia cepat berbaikan kembali, kan? (Majalah CHIC/Bestari Kumala Dewi)

BAGI Anda penggemar serial "Baywatch" pasti tidak asing dengan si seksi Pamela Anderson. Keseksian Pam ternyata tak hanya di layar kaca, tapi juga dalam kehidupan nyata.


Wanita berusia 43 tahun itu keluar rumah di kawasan Malibu, Amerika Serikat, menuju mobil hanya mengenakan baju putih tembus pandang yang sangat pendek, tepatnya Senin, 18 April siang, waktu setempat


Pam bahkan sengaja memilih high heels berwarna cokelat untuk memperindah kaki jenjangnya. Dengan hanya mengenakan celana dalam dan bra berwarna putih, Pam seperti tidak terlalu memedulikan gaya busananya yang acap kali terlihat menggoda.

Dalam salah satu gambar tampak belakang, paparazzi yang memotret Pam masih bisa melihat bentuk tubuh ibu dua anak ini dalam keadaan ramping dan sehat. Bukan tanpa perjuangan, sebab dalam sebuah kesempatan, Pam berujar bahwa bersama anak-anak adalah aktivitas yang membuatnya tetap ramping.

"Anak-anak membuat saya tetap ramping. Saya berolahraga apapun bersama mereka, mulai dari sepakbola, basket, atau baseball. Saya bukan tipe orang yang suka nge-gym, tapi saya lebih memilih keluar rumah dan ke pantai untuk berolahraga air. Untuk pola makan, saya adalah vegetarian, tapi saya tidak pernah diet," jelas Pam, seperti dilansir dari Daily Mail, Rabu

Sebuah video yang diunggah di situs YouTube membuat kehebohan, video tersebut menampilkan hantu perempuan di sebuah toko telepon selular. Hantu perempuan yang menakutkan tersebut terlihat melewati sebuah pintu di belakang toko.

Hantu itu sempat berhenti sejenak dan menatap kamera CCTV yang terpasang.

Video yang diunggah oleh karyawan toko tersebut menjelaskan bahwa toko tersebut berdiri di atas lahan yang dahulunya merupakan rumah panti asuhan di jaman Victorian.

Seperti dilansir The Sun, Kamis (29/9/2011), video tersebut pun mendapatkan banyak komentar dari para pengunjung yang menyaksikan video tersebut.



Banyak yang mengatakan bahwa mereka sangat terkejut menyaksikan hantu itu melintas sambil melihat kamera, sementara yang lainnya berkomentar bahwa video tersebut adalah palsu.

Sang pengunggah meyakini bahwa hantu di dalam video tersebut merupakan salah satu anak panti asuhan yang sudah meninggal.[tercengang.com]

Berikut adalah videonya.



Sumber: http://osserem.blogspot.com/2011/09/video-penampakan-hantu-gadis-cilik.html


Tak berapa lama setelah komputer digital pertama, Colossus (1943) dan ENIAC (Electronic Numerical Integrator And Computer , 1945) dibangun, ukuran komputer semakin kecil dengan kecepatan yang meningkat dramatis secara eksponensial, apalagi setelah ditemukannya IC (Integrated Circuit) pada tahun 1960-an. Mikroprosesor akhirnya menjadi kenyataan dengan digunakannya material semikonduktor. Kini, para ahli sedang meneliti pemanfaatan material DNA (yang dimiliki oleh setiap makhluk hidup) untuk membuat super-mikro prosesor dengan kecepatan berlipat-lipat dari yang kita lihat saat ini. Singkat cerita, dalam waktu 45 tahun belakangan ini, dunia disuguhi peningkatan performa teknologi yang belum pernah terjadi semenjak manusia hidup di gua.

Raymond Kurzweil – seorang ilmuwan, penemu, penulis, sekaligus futurist – menyatakan bahwa kemajuan komputer tak dapat dihindarkan sehingga pada suatu titik akan melampau kecerdasan manusia. Ia menghitung dengan cermat secara ilmiah, bahwa komputer akan mengungguli manusia pada tahun 2045, disebut tahun singularitas. Memang, saat ini otak manusia merupakan satu-satunya sumber kecerdasan alami yang masih lebih unggul ketimbang komputer, namun kecerdasan buatan (disingkat AI, Artificial Intelligence) yang dikembangkan komputer pun kian menyamai kemampuan otak manusia. Misalnya saja robot TOPIO (Tokyo International Robot Exhibition,IREX, 2009), ASIMO (diproduksi oleh HONDA), dan seterusnya.


Menurut Kurzweil, singularitas ini tak dapat dihindari siapapun. Berdasarkan risetnya selama belasan tahun, ia menghitung perkembangan teknologi per tahun yang diukur dari peningkatan berapa MIPS (million instruction per second/jutaan perintah yang dapat dilakukan komputer perdetik) yang dapat kita beli dengan uang 1000 dollar (atau 9 jutaan rupiah). Hasilnya, teknologi ternyata berkembang secara eksponen, bukan linier, sama seperti Hukum Moore yang menyatakan bahwa kecepatan komputer akan meningkat dua kali lipat setiap dua tahun! Ghalibnya lagi, hal ini tidak terpengaruh oleh perang, resesi ekonomi, atau kelaparan sekalipun. Perkembangan AI pada tahun 2045 diperkirakan semilyar kali dari jumlah seluruh kecerdasan umat manusia yang hidup hari ini.

Vernon Vinge dari San Diego State University memiliki ide serupa. Di depan simposium VISION-21 yangdisponsori oleh NASA pada tahun 1993, ia mengajukan thesis mengenai bagaimana manusia hidup di era singularitas. Buku “The Singularity Is Near” (2005) menjadi bestseller di seluruh dunia. Para ilmuwan di berbagai belahan dunia pun mau tak mau mengarah pada hal yang sama, meskipun tak sedikit yang mengkritisi serta menganggapnya sebagai fiksi sains belaka. Namun kenyataannya pemerintah Amerika sendiri cukup memperhatikan fenomena ini. Singularity University, didirikan pada tahun 2008 oleh NASA dan disponsori oleh Google menawarkan studi mengenai singularitas ini. Selain itu, ada pula Singularity Institute for Artificial Intelligence yang bermarkas di San Fransisco. Institut ini – dengan Peter Thiel (mantan CEO PayPal dan investor Facebook) sebagai penasihat – mengadakan konferensi tahunan yang disebut Singularity Summit.

Pada konferensi di bulan Agustus 2010 tahun lalu, peserta konferensi berasal dari berbagai disiplin ilmu dengan pokok bahasan lebih luas dari AI; psikologi, neurologi, biologi, nanoteknologi, bahkan kesehatan dan filsafat. Salah satu tema yang menarik pada konferensi ini adalah mengenai bagaimana memperpanjang usia harapan hidup manusia. Namun, di era singularitas segala sesuatunya mungkin.

Berbagi hipotesis muncul mengenai apa yang akan terjadi dalam 35 tahun ke depan. Kurzweil sendiri meyakini bahwa pada dasawarsa 2020-an umat manusia sudah mampu meningkatkan kemampuan otaknya, bahkan membuat otak sendiri, dengan bantuan komputer tentunya. Beberapa pendapat menyatakan bahwa kemungkinan besar umat manusia akan dapat mensintesis organ-organ tubuhnya menggunakan robot, sehingga mengurangi degenerasi biologis manusia, bahkan membuatnya abadi. Campuran antara manusia organik dengan robot ini, yang oleh film-film Hollywood disebut sebagai cyborg, secara luas telah menjadi topik menarik bagi fiksi sains. Beberapa futuris justru mempertimbangkan penciptaan superkomputer di mana umat manusia dapat hidup bahagia di dalamnya secara virtual. Mungkin mirip dengan trilogi film “The Matrix” (1999). Di dunia nyata, mengutip artikel di majalah Nature, para ilmuwan pun optimis dapat menunda penuaan dengan ditemukannya enzim telomerase oleh peneliti Harvard Medical School pada bulan November 2010. Enzim ini bukan saja menunda, melainkan membalik penuaan pada makhluk hidup.

Akan tetapi, ada juga hipotesis kelam singularitas. I.J. Good, seorang matematikawan Inggris, pada tahun 1965 pernah mengemukakan bahwa jika manusia mampu menciptakan mesin ultra-cerdas, maka dengan segera mesin tersebut akan menciptakan mesin ultra-cerdas lainnya dengan kemampuan jutaan kali lipat lebih cerdas. Mesin tersebut pun akan menciptakan mesin lainnya lagi dengan kecerdasan yang tak terbayangkan. Ledakan kecerdasan ini menyebabkan umat manusia menjadi “barang” purba yang – bisa jadi – segera dimusnahkan oleh mesin-mesin cerdas. Ini berarti berakhirnya ras umat manusia.



Sumber:http://ladang-hijau.blogspot.com/2011/07/anang-lamar-ashanti-di-hadapan.html







cerita sensasi artis - Aku terbaca tentang ruangan ini semasa aku masih di luar negara. Malah sekarang pun aku masih disini dan menanti untuk pulang beberapa bulan lagi. Teringat aku kisah-kisah dulu yang ingin juga aku ceritakan. Apa salahnya di kongsi bersama kan.
Semua orang bercerita yang masing-masing gagah…entah la aku tak tahu hal saiz orang lain cuma aku ni darah campuran sebelah Arab, Singh dan Melayu. So ladies you just imagine okay.(http://cerita19tahun.blogspot.com)

Beberapa tahun dulu sewaktu aku di Kuala Lumpur , ada staff perempuan baru yang jadi receptionist di tempat kerja aku. Di sebabkan aku salah seorang senior management staff. So dia panggil aku Encik Dan la..tapi aku ni tak suka sangat orang panggil aku macam tu…cukup la dengan nama. Yang canggihnya dia ni potongan badan dia….wow…yang dalam seluar tu tak diam jadinya…kat office ni office boy semua pasang jerat. Aku pun fikir jugak dapat bagus ni. Dia ni someone wife dalam linkungan 26.

Selepas 6 bulan bekerja dia dapat promotion jadi PA aku.Satu hari dia datang office aku untuk discussion pasal last minute project submision.That day dia pakai blouse terbuka kat dada. Masa dia tunduk nak exlain kat aku nampak semua buah dada dia ..pakai bra lace yang nipis…nipple kemerahan …my dick get so stiff and because of my dick size I feel so painfull……….tak tahan masa ni…rasanya dia tahu aku nampak buah dada dia…dia buat tak kisah aje….sepanjang perbincangan tu dick aku ni asyik keras aje…dah kemana pergi otak aku entah le…..

Kami habis jam 8 malam so aku ajak dia dinner dulu sebelum balik. Okay saja…..masa dinner tu dia cerita la..dia dah kawin anak seorang ..hsband main luar..sebab dia jumpa panties perempuan lain dalam kereta husband. Dah banyak kali dah…….aku ni lagi la teringin nak rasa……entah bila ya……Habis dinner bila nak balik dia bagi tahu tertinggal purse kat office. Tak apalah aku kata..kita singgah ambil on the way back..

Sampai kat office gelap aje…mana ada orang jam 11 malam. Nak masuk tak boleh..tapi aku ada password dan kunci . Mau tak mahu terpaksa teman kan dia…dah tu hujan pulak lebat masa tu. Dari parking lot ke office basah habis. Masuk dalam office merayau cari suis tapi tak boleh jugak sebab black out…dalam gelap ni teraba-raba ke meja dia.cerita sensasi artis

I dah jumpa Dan my purse, kata Wati

Okay..let go …balas ku

Bila dia berjalan ke arah aku tiba-tiba dia terlanggar aku dan kami terjatuh atas lantai…..secara spontan aku terpeluk dia dilantai dan muka dia tersembam ke muka ku…….

Emmmm…..sorry kata ku..

That okay…..balas wati……

Waktu nak bangun tu aku peluk dia sebab dalam gelap ….and my hand was holding her ass…..opsss ..sorry wati…I feel nice …wati kata.. Hmmm ..dalam hati kata why not I try to kiss her So Aku cium bibir dia…lidah menghisap setiap titisan air liur dari bibir wati…menerjah kedalam mulut dan menjilat setiap inci lelangit …… Hug..hummm…..ahhhhhhhhhhh….keluhan keluar dari mulut wati……nafsu terlalu tinggi ku kira waktu tu…..baju yang basah sebab hujan pun dah jadi kering oleh bahang nafsu…… Dari mulut aku hisap telinga wati..ke leher dan ke dadanya…

Do it to me Dan….I want to tear each part of you……

Satu persatu aku tanggalkan butang blouse Wati…….breast dia masih dalam bra lace …..aku unhook bra Wati…dan mula menghisap putting nya..susah benar sebab tenggelam…..aku sedut dan hisap macam bayi kecil …aku mula menggigit-gigit keceil putting Wati….Setipa bahagian tetek wati aku jilat……aku turun kebagian perut….dan jilat semula ke bahagian tetek Wati……Her breast is so firm about 34…..My dick ni punya la keras…macam nak pecah seluar……..

Dalam hati memang nak fuck this Wati tonight……let her remember me…..forever…..

Wati dah kuat bunyi suara nya……..Dan..please…suck it more….more…I want to come …..coming…ing……gosh….dammm good…….wati coming sewaktu aku asyik menyoyot dan meramas buah dadanya….

Shall we continue tempat lain seba aku tak selesa di office ni…

She said…my place…..my parent is not arround and my husband didn't stay with me anymore now……bisik wati….

Kami cepat-cepat berpakaian dan terus ke rumah wati…..dalam kereta kami diam saja……sampai kawasan rumah dia…gosh…..her parent much be rich….punya besar rumah……

Masuk saja dalam…wati tutup pintu and we start to kiss each other…..wati terus melucutkan setiap pakainannya…cuma yang tinggal panties G-String…aku ni bila tengok G-String lagi la keras menggila……..berahi……she take off all my cloth and leave only my Calvin Klien Boxer……trill kata Wati……

We atarted to kiss ech other……Wati baring di ruang tamu……aku mula mencium dan menjilat setiap bahagian Wati..dari hujung rambut..aku belai dan cium di hujung dahi ……hidung wati aku jilat dan cium……terus ke telinga…aku hembus perlahan-lahan…meremeng bulu roma wati

AHHHHHH…….EMMMMMMMMM……I'm wet honey……

Bantal-bantal kecil yang di pegang Wati..di ramas…bagai nak hancur rasanya bantal tu……kalau di ramas batang ku entah macamana rasanya…..

Aku kembali mecium Wati…..puas rasanya berciuman dan melihat reaksi wajahnya…….di ofice kan gelap..ini cerah…..nampak segalanya…….muka wati layu..aku menhisap lidah Wati dan entah berapa banyak air liur wati dalm mulut aku……. Ahhhhhhhhh….kuat bebar suara Wati….semakin kuat semakin bernafsu aku….

Aku kembali ke buah dadanya..indah..subur….dan masih enggelam putingnya…..aneh….jarang di pakai rupanya…..seluruh buah dada Wati penuh dengan air liur ku…..aku menggigit lembut daging pejal buah dadanya…..aku sedut dan entah berapa banyak tanda merah di buah dadanya aku sendiri tak tahu……

Aku mula turun keperut dan menjilat bahagian pusatnya……..Wati merenget manja dan tak senang duduk jadinya….. seterusnya…aku turun ke bahagian pussy wati…..basah meleleh…G-String panties…banyak mana sangatla dapat menutup kesemuanya…..aku jilat dan menyelinap masuk lidah ku di celah panties dan menyentuh bulu-bulu halus Wati……

Take me Dan……I beg you……I'm so horny…………please……..fuck me …..cerita sensasi artis
Aku masih menghisap dan menjilat kemaluan Wati dari luar dan celah panties….terkejang Wati sekejap…dah coming la tu…..

Mula menurun ke bahagian paha dan membelai dengan hujung lidah……aku hisap dan terus menjilat…tereangkat-angkat kepala wati dari atas carpet di ruang tamunya…….lidah aku terus turun ke bahagian buku lali dan aku masukan lidah di celah-celah jari kakinya……

OOOOOO….my God……I never feel like this……You are damm good……aku masih mahu explore setiap bahagian Wati……don't have to rush ……let enjoy it Wati……..Setiap kali aku jilat jari kakinya…berdenyut-denyut ku lihat pussy Wati….. Turn arround Wati…..

Bila Wati berpusing menirap……aku semakin bernafsu…Wati cuba memengang zakar ku…..be patient honey…you will touch it later…I want you to let you have the pleasure first……..jawab ku..

Please Dan..I dah tak tahan ni…….let me see you dick…..

Aku buat tak kisah ..dan kembali mengusap punggung wati…bulat . pejal..dan paling ghairah …panties dicelah punggung Wati…sebab tu aku suka G-string….. gigitan kecil dan ramasan pada ass Wati ku lakukan…..aku usap dan menjilat alur punggung Wati …menggigil nya …….

Dah hampir 1 jam oral sex ….entah berapa kali wati klimak entah la…mata dah kuyu angat…bila tengah stim bayangkanlah muka mana….. Aku pusing dan wati menolak ku ke lantai…..boxer ku ti rentapnya..dan tersembul dick aku… Dan………….gosh…really tick and huge…..urat dick you sampai timbul ye…….bisik Wati di telinga……

Wati mula menghisap…..di jilat bahagian kepala zakar…dengan rakus dia kerjakan kepala zakarku…lidah nya menyucuk hujung akar…terangkat aku dan bagai nak terpancut mani ke dalam mulut………sikit demi sedikit kepala Wati turun kebawah hibgga separuh zakar aku dah masuk ke dalam mulutnya..air liur meleleh keluar dari mulut…….tanpa membuan masa Wati memainkan sebahagian zakarku dengan tangannya….kesan air liur tadi melicinkan pergerakan…….zakarku terlalu tegang dan keras tapi aku masih boleh menahan mani dari keluar…itulah kelebihan yang aku ada……

Berdenyut-denyut zakarku……

Emmm…..Dan…I boleh rasa dick you semakin menegang……….wati terus pula menhisap telur ku…..wow……….melayang badan ni……..

You want my dick now……..aku bersuara…..

Do it..pump..it…stick it…….I'm yours baby………..

Wati kembali menelentang…….terkankang……..melelih air mazi keluar melimpah…….Wati pegang kepala zakarku dan memainkan di hujung kelentitnya……. Agggggggg……………..fushhhhh….kuat benar bunyi keluar dari mulut Wati….

Sedang wati memainkan di hujung pussy….tiba..tiba……zuppp..aku terus tekan masukan dick aku…separuh masuk…dan Wati………. OOHHHHHHHH…yes…….damm good…huge babyyyy……………melopong mulut wati… Aku mula pump in and out……more honey..more…….akhirnya aku tekan kesemuanya masuk …ooo..oh..oh…..so deep …..harder ..harder…………

Aku mula tari kembali keluar….tinggal hanya hujung akar dan terus tekan kembali……..nasib baik rumah wati kosong…kalau tidak mau satu rumah dengar suaranya……bau air pussy wati menaikan lagi nafsu ku…….semakin di tekan semakin banyak air yang keluar……basah bulu wati…dah tu pussy nya masih ketat….aku respect dia ni punya barang………….

Wati meluruskan kakinya dan mengepit zakarku…….sedap betul…terasa tembamnya pussy dia…….kami bercuiman semela manakala zakar masih lagi terbenan keluar masukk……..sambil bercium tangan ku tak lepas merapa setiap bahagian tubuh Wati dan bermain di breast ……aku turunkan tangan ku kebawah…sambil menekan keluar masuk tanganku berain di kelentit wati….aku ambil tangannya dan bermain bersama …….

Dammm you…so good…I'm…coming………dan aku terus menhentak kuat………… Oohhhhhhhhh…………

Aku masih belum sampai…………dah dua jam begini…masih kuat berdayung kami berdua…….. Turn your back babe…….

Wati menirap dan meluruskan badannya……..aku mainkan dick aku di celah pehanya dan terus masukan ke pussynya dari belakang…..menjerit kuat…………more baby more…….

Bila aku pump dari belakang nikmatnya makin sedap sebab Wati mengemut dengan lebih kuat lagi……sambil menhentak aku pegang ass wati dan terus menunggangnya dari belakang……….

Ummm..um……ummmmmmmmm…………

Bergoyang badan wati…….kelihatan buah dadanya juga turut bergoyang……aku mula meramas dari belakang……sambil buluku bergesel di bahagian punggungnya…………….it nice…..honey………….I'm cominggggggg………………ooooooooooooooo

Wati kembali menelentang,…..aku kembali memasukan zakarku dari hadapan…….sampai kembang dan terbuka luar faraj wati di kerjakan……..aku masukan kembali kedalam faraj …….zakarku kembali menegang di dalam pussy Wati…

Wah…you can still go on Da…Yes baby balasku..

Zakar yang mula menurun kembali menegang di dalam pussy wati……Aku ankat kepala wati dengan tangan dan biarkan di dadaku…..separuh badannya terangkat dan aku kembali menerjag faraj wati…hampir setengah jam…aku rasa dah nak klimaks……

Aku semakin menekan …….suara kami derdua jelas kedengaran….ohh…umm….yeees..yeahhh usssh…..

I will shoot inside you baby……..yes..dan do ..it………..nowwwwww…….

Aku benamkan dan terus memancutkan semuanya dedalam faraj wati…………Ohhhhhh go are good honey kataku….you tooo…..

Aku lihat jam dah 4 pagi waktu tu…..nasib baik esok hari sabtu tak kerja…..

Pagi jam 7 aku bangun …dan pulang ke apartment ku……Wati kata nak datang ke apartmentku malam nanti…………….

Why not …..I will take your ass this time balasku… I never do that… Me too watii Okay we try honey……………

Hubungan aku dengan Wati berjalan hanpir 3 tahun…..kadang-kadang di office pun jagi…dia datang tak pakai panties…..sambil bekerja aku seluk dalam skitnya…..kadang-kadang aku fuck dia dengan hanya menyelak skirt yang di pakai waktu lunch kat office……nice to try something different…..

cerita sensasi artis - Ada sekali tu aku uck dia masa dia salin baju di shooping complex……….gosh….what a lady…….. I still have some story bout her and few ithers…aku teringin nak cuba dengan mature lady …ramai kata mature ni lebih banyak experince …so anybody out there…I want to be your student…………..of course this will only between us…sex not feelings okay………

For the young and lovely ladies…lets try to explore more ……you can e-mail me mydaniel69@hotmail.com

Sorry I'm not a good writer………….if I have more support from you there I'll share more of my stories………about Pam …my apartment mate Chinese lady with big tits…….datin Nelly yang make dalam bath tub di hotel…….sampai nak patah dick aku di kerjakannya……atau pun pensyarah aku di U dulu…...sebab mabuk masa keluar dengan aku ke disko ….

Hi.. cerita lucah artis malaysia nama aku shah ....ni citer aku masa study kat oversea dulu..aku ada sorang kawan...zul nama dia...satu hari zul kata familiy dia nak datang lawat dia...since aku dok sorang dan rumah aku kire besar gak, so diorang nak tumpang rumah aku... zul dah takde ayah...yg datang mak dia(auntie zarah),akak ipar dia(kak julie) ngan adik pompuan dia(linda)..abg dia(actually abg tiri dia) tak datang sbb ada keje....3 hari diorang dok rumah aku..takde apa2 jadi..

Hari keempat..pagi tu diorang sepatutnye gi picnic,tapi bila aku bangun tengok diorang ada lagi..aku tanya apasal..diorang kata auntie zarah tak sihat....so diorang tak jadi pergi...aku suruh gak diorang pegi since kete sumer dah sewa..nak gi tempat tuh kene drive sejam gak...aku boleh jaga auntie zarah...diorang pon setuju...so tinggallah aku ngan auntie zarah kat rumah

Jam baru kol 9 pagi..auntie zarah masih dalam bilik..so aku lepak la kat ruang tamu sorang2...tak lama lepas tu auntie zarah keluar...dia masih pakai baju tido tapi muka dan rambut dia dah basah...maybe dia dah basuh muka and gosok gigi kot....aku kata kat dia breakfast kat atas meja kat dapur.....masa aku tengok auntie zarah melangkah ke dapur tu..aku stim gak coz baju tido dia nipis giler..boleh nampak bra and panties dia yg warna hitam...auntie zarah nih still mude gak lagi..baru 40 tahun..dia kawin masa umur 18 tahun..pastuh masa umur 27 tahun dia dah menjanda.. husband dia meninggal sbb accident.... body auntie zarah pon mengancam lagi..figure dia aku rasa 38-26-40...yg best nye tetek dia besar....tiba2 aku rasa stim memikirkan pasal auntie zarah....and masa tuh le suara2 sumbang yg menyuruh aku 'melakukannya'....aku pon fikir..bila lagi...ni le masanye..aku pon nekad..

Aku pergi kedapur..aku tengok auntie zarah tengah sapu jem kat roti..dia membelakangi aku....slow2 aku pon rapat kat dia....aku pegang pinggang dia..auntie zarah terkejut...dia tanya apa aku buat nih..aku tak jawab..aku terus mencium telinga auntie zarah dari belakang....auntie zarah cuba mengelak...tapi aku suruh dia diam....aku merapatkan badan aku ke badan auntie zarah....batang aku sekarang berada betul2 kat celah punggung dia yg montok tu...auntie zarah cuba mengelak lagi..dia melarang aku..malu katanya....aku kata takde apa yg nak dimalukan.... 'auntie cantik'..kataku...tangan aku mula memeluknye dari belakang...sebelah tangan aku letak kat atas dadanya....sebelah lagi kat perutnye....aku mengusap2 lembut tetek auntie zarah.....dia sudah tidak melarang lagi...teteknye dah mula mengeras....memang besar tetek auntie zarah...batang aku semakin tegang dan menikam luruh punggungnye....mulutku semakin rancak mencium auntie zarah..pipi...telinga..mata...auntie zarah makin bernafsu..nafasnye semakin kencang..sekali sekali dia menggeselkan punggungnye ke batangku..aku rasa sedap dan aku tau dia pon nikmat sama...
cerita lucah artis malaysia
Tangan kiriku mula turun ke celah kangkang anutie zarah....dia dah basah....aku melurut2 di situ....ini membuatkan auntie zarah makin seronok...tangannye memegang tanganku dan menyuruh aku meramas2 dicelah kangkangnye..tiba2 dia berpusing mengadapku....kami bertentangan mata..aku dapat lihat dari pancaran matanya yg dia amat memerlukan belaianku...dan aku tidak akan menghampakannnya....aku muncium pipi nye...turun ke bibirnye..dengan rakus dia mencium bibirku kembali....lidah kami bertemu...aku menyedut lidahnye..dia menyedut lidah ku..lama kami berkeadaan begitu...dalam masa yg sama tanganku sudah meramas2 payudaranye yg besar dan sudah semakin tegang....kiri dan kanan bertukar ganti....auntie zarah mendengus kenikmatan....tangannye sudah berada dibatangku dan meramas2 dari luar.....(http://cerita19tahun.blogspot.com)
Aku mengangkat baju tido auntie zarah dan menanggalkannye...hanya bra dan pantiesnye saja yg menutupi badan auntie zarah...mmg menarik....bibir ku turun dari bibirnye..ke leher dan akhirnye singgah ke gunung nikmat auntie....aku menjilat dan menghisap...auntie zarah menggeliat kesedapan...tangannye semakin rancak menggosok batang aku.....tiba2 dia berbisik padaku....'not here'...dan dia menunjuk kearah bilikku...aku pon mengangkat auntie zarah dan kakinye dililitkan di pinggangku....aku masih menjilat teteknye....dalam bilik aku merebahkan auntie zarah diatas katil....auntie zarah menelentang dan aku baring disisinye...kami kembali bersup lidah...tangan aku merayap dan meramas2 teteknye...dan akhir sekali berhenti di celah kangkangnye....panties dia dah basah kuyup...mmg auntie zarah jenis yg banyak air....lama aku bermain di celah kangkang auntie...jari ku aku pusingkan dalam bentuk bulatan diluar pantiesnye..kadang2 aku menjolok sedikit...tak berapa lama kemudian..auntie zarah mengepit kakinye dan serentak dengan itu keluar air dari pussy nye...auntie zarah tercungap2 kepenatan....aku pon menanggalkan baju dan seluar ku...batang ku yg besar dan keras aku halakan ke mulut auntie....aku suruh dia kulum...tapi dia tak nak sebab tak biasa.....aku suakan jugak kat mulutnye..nak tak nak dia pon masukkkan batang aku dalam mulut dia.. cerita lucah artis malaysia

Mmg dia tak pandai blowjob..aku lak yg kena ajar....susah gak dia nak masukkan batang aku yg 8 inci tuh dalam mulut dia..tapi lama2 dia dah makin pandai..atau makin syok...dia jilat batang aku turun naik...aku rasa nikmat yg amat sangat.... sambil dia blowjob..aku tanggalkan bra dia...sempat gak aku tengok size bra dia..38d..perghhhh....15 minutes dia blow aku..aku rasa nak pancut...aku tak bagi tau dia tapi aku suruh dia laju lagi.....and bila aku pancut..aku sembur kat dalam mulut dia....auntie zarah nampak macam menggelabah semacam dan cuba mengeluarkan batang aku dari mulut dia..tapi aku tahan...aku suruh dia telan air mani aku sbb aku tak suka membezir..dia pon telan air mani aku...sampai

Ini cerita benar benar berlaku pada saya kira beberapa tahun lepas.Ada this guy nak add i kat Ym. I add lah ntah macam mana dia cakap dia teruna lagi baru umur 18tahun macam tuh i rasa. Then selang berapa bulan, dah beberapa kali chat and through phone kami pun cadang jumpa lah. Suara dia memang manja kat phone. Macam budak manja.. dah anak bongsu kan..

Kami jumpa kat kelana jaya. Area mamak kami lepak. Masa jumpa i pakai pink blouse yang seksi dan terpegun dia.masa jumpa i. Kami lepak dan bercerita pasal masing masing .Dia x lah tinggi mana, budak lagi kan. I dah berkerja dan dah beberapa tahun tua darinya. Tapi dia memang cute lah. I ni suka cute boy. X suka yg tua tua.. taste i memang kat boys esspecially cute one... Hehehe

Masa berbual2 ngan dia tetiba dia tanya boleh dia kiss i x? I kata why not. Then terus depan mamak dia kiss bibir i. Tergamam i dan teruja rasanya....pandai budak ni ayat ehh..

Tapi masa tuh dia ada krisis ngan awek dia lah. i pun x kisah lah sebab i pun free thinker kan. Then pastuh i konon nak lepak rumah dia.. so i ikut motor dia ke rumah sewa dia.

Memang niat i nak amik teruna dia. Sampai aje dia..kata rumah dia x ada elektrik ..i kata i x kisah...mulalah adegan oral sex kita...i kata u bagi ke i amik teruna you ? Dia kata yeah u cantik memang berbaloi hilang kat you....so we undress and cium ...sampai sex aje...i dah buka semua baju dia dan baju i...dia pun mula hisap tetek i mmmmm sedap jugak budak ni layan i sampai dah basah pepek i.. so i naik atas dia ...dan i tanya dia 'are you ready?' Dia kata yeah ...i pun masuk lah dalm pepek dan lanyak dia kuat kuat..

I memang jenis kuat suara punya so dia macam syok lagi lahh...btg dia x lah besar tapi boleh lah...i x kisah sgt..penting oral sex pandai dan kuat sex dan byk round....

You tau lah rumah tuh no letrik so berpeluh peluh kita main. Tapi puas sgt. Kita jumpa jugak lepas tuh tapi ada lost contact jap...but dia dah hilang teruna dkt i dan dia.akan ingat i selalu. Memang dia x lupakan i pun.
Lps tu dia pindah ke area ampang .kami main kat ruang tamu... Main berdiri ...main giler punya...main kat taman...jugak...kiss dia memang feel giler....

I tatau lah tapi i rasa i syg dia sgt ...sampai kita gi romantik dinner n movie jugak....tapi pastuh x jumpa lagi....nanti i sambung lagi yerrrr

aku merupakan seorang anak lelaki dalam keluarga aku. ayah aku sudah lama meninggal dunia. untuk menampung hidup, ibu aku terpaksa bekerja sendiri dengan membuat kuih dan sebagainya. aku masih lagim menuntut disebuah institusi tempatan .

pada satu musim cuti penggal, aku telah disuruh oleh mak aku untuk menghantar kuih yang telah dipesan oleh seorang kenalannya.kawan mak aku ni orangnya taklah muad sangat dan taklah tua sangat. adela dalam lingkungan 35 thn. aku terus pergi naik motor buruk aku tu.

perjalanan kira-kira taklah jauh sangat lebih kurang 5 km dari rumah aku. sampai jek kat rumah dia aku pun terus turun dari motor dan terus bagi salam. mula-mula senyap jek. sampai tiga kali bagi baru ade orang menyahut. lembut suaranya.

tiba-tiba pintu terbukak. aku lihat untie sue keluar dengan berpakaian tidor yang agak seksi walaupun tak jarang cuma berbutang dudepan yang boleh gak nampakkan bentuk badannya. untuk pengetahuan kau orang aku memang suka ngan dia ni. dia masih ade suami tapi dia punyer miang ade sikit lain lah. aku pun terus lah mintak mahap dulu mungkin pasal terlambat dan mengganggu dia nak tidur.

aku tanyer mane suami dia, dia kata suami dia belum balik kerja dan anak-anak dia pergi jejalan. kebetulan aku tak tahan nak terkencing, so aku pun cakaplah nak tmpang toilet dia kejap. dia kate okey. aku terus berlari-lari anak menuju ke toilet dia pasai tak tahan sangat.

lepas jek aku melepaskan hajat kecil aku tu,aku keluar, aku lihat untie sue sedang buat air untuk aku kat dapur. aku pun cakap tak payah sesusah pasal aku dah nak balik ni. dia kate tunggu lah kejap pasal air dah jerang.aku ok jek. aku pun duduk lah dulu tetiba aku terdengar bunyi "prang" macam ade bende jatuh. untie sue menjerit . aku teru ke dapur aku lihat cerek air dia terjatuh pasal tangkai dia patah. baju untie sue habis basah dan dia menggelepar pasal panas.

aku pun bertindaklah sebagai hero dan membuka baju dia pasal nak mengelakkan dari kulit dia melecur. tapi dia menghalang kerana segan. aku tidak memperdulikannya kerana yang penting ialah keselamatan. aku teruslah merentap baju tidor nya itu. maka terseparuh bogellah diri dia dan yang tinggal hanya bra dan pantie dia yang berrambu-ramba tu jek. aku pun agak terkaku kerana aku selalu membayangkan badan dia jek tapi hari ni aku dapat tengok life . aku agak kaget tapi dapat idea dengan aku terus masuk bilik di dan amikkan dia tuala lalu aku campak kat dia. dia amiklalu terus ttup tubuh dia tu. aku tolong dia kemas benda-benda yang jatuh tadi dan dia terus masuk bilik dia untuk amik ubat sapu untuk kulit dia yang melecur sesikit tu.

azmi sini kejap tolong unti sikit. tiba-tiba dia bersuara. aku jawap ye laa lalu terus menuju kebilik dia. aku lihat dia masih lagi berbalut dengan tuala. dia minta tolong aku sapukan krim kan badan dia yang melecur. dia tak boleh sapu sendiri pasal dia ni jenis yang panik. aku pun selaklah towel dia pasal nak sapu krim. ikut hati nak jek tanggalkan terus, tapi pasal hormatkan orang tua la katakan.(http://cerita19tahun.blogspot.com)

aku terperanjat beruk biler aku lihat bulu-bulu jembut yang halus dan baik punyer trim yang kelihatan. aku tanyer dia. untie tak pakai seluar dalam ke. dia kata baru bukak pasal seluar dalam basah. aku tanyer macam mane skang ni dia terdedah ni. dia kate ok takpe pasal sakit.

aku pun segera menyapu krim ke badan dia . aku sapu lambat-lambat. mata aku tertumpu kat arah situ jek jek tapi tangan aku sapu kat lain. untie sue aku lihat kejam kan mata jek mungkin tahan sakit. aku pun sapu kat tempat tempat yang yang sakit. dah siap tapi aku tak puas nak tengok so sku selak lagi tuala dia sampai terlerai. wah lagi best. direct giler. aku pun urut kat umbun-umbun dia konon-konon sapu krim. lepas tu aku sapu kat peha dia. aku kangkang kan sikit peha dia ni supaya jelas sikit aku dapat tengok bijik dia. dia ikut jek biler tangan aku tolak peha dia. lepas tu aku main kat bulu bulu dia dan baru jek nak sentuh bijik dia dia bukak mata dan tengok aku dgn agak serius. aku cakap sorry. kemudian dia tanyer dah kebelum aku cakap belum pasal kat bawah tetek dia nampak nacam melecur so aku mintak tolong dia tanggalkan bra dia. dia puntanggalkan. wow aku terperanjat lagi dan awang aku terus menaik dengan lagi tinggi macam menara petronas. puting dia fulamak. cute giler.rasa macam nak nyonyot jek. tapi aku masih bole kontrol lagi.

aku tengok dia masih pejamkan mata dia jek. aku punlepas apu krim aku pelan pelan urut tetek dia. dia bukak mata lagi tapi kali ni dia tak mcm marah . aku tetap kata sorry tapi dia kata takpe. ape lagi aku pun terus lah mengurut lagi kedua-dua belahnya. dia mula mengeluh kecil. lepas tu tangan aku puluh menuju kebawah kelengkang dia. dan aku mula myonyot tetk dia dia dah mula stim aku tengok. aku terus amik tangan dia dan letakkan kat awang aku dan aku cium pipi, tengkuk telinga dan pelbagai tempat lagi yang difikirkan perlu. tapi dia dah tak tahan nampaknya lalu dia tarik aku dan dengan rakusnya mencium mulut aku. aku terpaksa melayan pasal kalau tak ikut kang tak sdapat yang selebihnya. lepas lama bercium mulut sambil meramas, aku mula turunkan muka kau sikit ke tetk dia sebelum menuju ke pintu gol. dia punyer pantat cantik lah walaupun dah dan beranak. aku rasa dia mesti pandai jaga pantat dengan amal petua orang dulu-dulu ni. unti sue mengerang dengan kuat lagi. tetiba dia mengejang rerupanya dia dah klimax dah. aku belum lagi, aku terus jilat pantat dia.

tiba-tiba lagi dia tarik aku dan cakap yang dia dah tak tahan so aku pun terus menghalatujukan awang aku yang bersaiz sederhana sajake arah lobang pantatnya. (aku saiz kote maintain jek tak macam cerita yang lain over giler macam mat saleh pulak batang diaorang, kite orang asia batang tak beso dan panjang sangat tapi keras no satu lah).aku sebenonyer takde pengalaman sebelum ni tapi disebabkan tak tahan aku jadik macam orang yang dah berpengalaman giler lak.

aku terus menghinggut unti sue tu dengan memecut kelajuan maksima yang mampu menewaskan watson nyambek dlam 100 meter. erangan untie sue makin kuat. eeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh aaaaaahhhhhhhhhhh aku naik segan pasaal suami dia takde kat rumah , nanti jiran kate ape pulak. tapi syaitan menutup semua perasaan malu aku dan aku terus mendayung dengan pelbagai posisi lagi.

tetiba-tiba baru sja aku nak sampai kegarisan penamat, telefon pun berbunyi dan kami terjaga dari lamunan atau dengan kata Hattan lamunan terhenti. aku ingat nak pancut dalam pasal aku belum pernah rasa la katakan.tapi aku hanya mampu pancut dalam bilik jek dan kat atas katil tu, bengang betul gua. untie sue terus bangun mendapatkan telefon. rupa-rupanya emak aku telefon bertanyakan aku ni dah balik kebelum. aku tak tau ape untie sue bohong. yang penting aku selamat.

aku terus berbaring kat katil jek . aku lihat muka untie sue ade rasa kepuasan tapi ade jugak rasa sedikit kekesalan. aku mintak mahap kat dia mungkin pasal aku terlanjur tu dia marah. rupa-rupanya di kesal bukan pasal kena mian ngan aku, tapi pasal tak sempat nak rasa pancutan aku selaku rakan muda belia negara yang sering melaungkan slogan malaysia boleh tu. aku tanyer dia enjoy tak. dia kate aku ni hebat jugak macam suami dia. mungkin kurang sikit pasal orang baru.

jadi sejak dari tu biler line rumah dia clear, dan aku cuti semester aku akan menluangkan masa aku untuk berzina lagi.
okeylah kengkawan ku yang budiman sekalian, aku nak blah dulu pasal aku dah tak tahan ni, bukan nak melancap atau main tapi nak melepaskan hajt besooor.

di harap cerita kisah yang agak benar ini dijadikan pengalan dan pengajaran kepada mereka bagi menempuhi hari-hari yang mendatang. byeeee


Tampil cantik di mata prianya adalah keinginan setiap wanita. Dipuji oleh si pujaan hati pasti menjadi hal yang dinanti setiap wanita. Konon, kebanyakan pria lebih menyukai wanita yang menggunakan riasan dan penampilan bergaya alami. Gaya penampilan apa yang disukai pria dan bagaimana mencapainya?

1. Cukup tipis-tipis

Pria tak selalu bisa mengapresiasi cara pengaplikasian make up seperti wanita. Kebanyakan pria hanya ingin melihat wajah cantik Anda. Sementara riasan smoky eye dan bibir yang merah menyala bisa menghalanginya untuk melihat kecantikan alami Anda. Cara untuk membuat penampilan Anda di bawah riasan tipis terlihat cantik adalah dengan memastikan kulit Anda terawat dan menonjolkan kelebihan pada salah satu sisi paras Anda. Setelah memastikan kulit Anda bersih, oleskan primer (alas bedak) yang bagus untuk melapisi dan melindungi kulit wajah Anda. Untuk musim panas, aplikasikan foundation yang bebas minyak hanya pada lokasi yang dibutuhkan, misal, pada titik-titik yang ada noda kehitaman hanya untuk memastikan kulit Anda terlihat cantik alami.

2. Rambut bergelombang alami

Rambut ala wanita-wanita peselancar terlihat bergelombang alami dan tidak terlalu repot penataannya, namun tetap terlihat seksi. Gaya rambut yang tertata agak "liar" tapi tetap cantik, seperti gelombang lembut dan terasa halus, juga wangi akan membuat pria tak tahan untuk bisa mengelusnya. Jika Anda memiliki rambut yang bergelombang alami, berekspresilah ala wanita-wanita peselancar. Hanya, pastikan tak ada rambut-rambut yang mencuat keluar. Anda yang memiliki rambut lurus juga bisa melakukan hal ini dengan keramas di malam hari, lalu, dalam keadaan setengah kering, oleskan gel khusus untuk membuat rambut keriting terlihat makin bagus dari akar hingga ujung rambut. Kemudian, mulailah mengepang rambut, tapi jangan terlalu erat. Lalu buka di pagi hari. Cara lain, Anda bisa memilin rambut per seksi, lalu dijepit, kemudian buka di pagi harinya.

3. Pipi yang merona

Pipi yang bersemu merah membuat seseorang terlihat muda dan bergairah. Untuk membuat kesan pipi yang merona alami, coba gunakan pemulas pipi cair atau krim ketimbang yang terbuat dari bubuk, karena bisa membuat kulit kering. Warna terbaik untuk Anda seharusnya yang menyerupai warna pipi Anda ketika sedang bersemu usai berolahraga. Cara lain yang bisa Anda lakukan adalah dengan mencubit perlahan pipi Anda, lalu pilih warna pemulas pipi yang menyerupai warna tersebut. Cara pengaplikasiannya adalah dengan memulai pengaplikasikannya di bagian tulang pipi paling tinggi ke arah bagian atas telinga Anda.

4. Bibir "nude"

Warna bibir "nude" terkesan lembut dan nyaman dicium. Tak heran pria lebih memilih melihat bibir pasangannya tanpa banyak lapisan lipstik dan gloss. Langkah pertama untuk bibir alami terlihat menarik adalah untuk menjaga bibir tetap sehat. Mulailah kebiasaan rutin untuk melakukan scrub bibir setidaknya seminggu sekali untuk mengangkat kulit mati yang menumpuk pada bibir. Di malam hari, Anda bisa gunakan sikat gigi yang sikatnya lembut untuk mengangkat kulit mati, lalu lapisi dengan lip balm yang melembapkan sebelum tidur. Lalu, untuk membuat bibir Anda terlihat lebih cantik, berikan lapisan lipgloss di bagian tengah bibir untuk siang hari. Namun, jika warna bibir Anda terlalu dekat dengan warna kulit Anda, oleskan lipstik yang satu tingkah lebih tua dari warna bibir Anda, lalu lapisi dengan lipgloss tipis.

Tapi, ada pula yang akan mengatakan, bahwa pria akan suka dandanan wanita yang terlihat percaya diri mengenakan apa pun yang ia kenakan. Bagaimana menurut Anda?



Sumber:http://ruang-unikz.blogspot.com/2011/09/4-dandanan-cewek-yang-disukai-cowok.html

Awas jangan terlalu konsen ! Berbahaya untuk kesehatan ...he..he...









http://www.wiki4you.co.cc/2011/02/ni-gan-abg-indonesia-yang-berdada-besar.html


Berciuman merupakan salah satu aktivitas yang menyenangkan untuk dilakukan bersama pasangan. Aktivitas itu pun bisa membuat pasangan lebih dekat.

"Semakin sering pasangan berciuman, mereka semakin bisa berkomunikasi romantis atau dekat," ujar Michael Christian, penulis 'The Art of Kissing', seperti dikutip dari Webmd.
Namun jika aktivitas itu dilakukan dengan tidak benar, bukan tidak mungkin momen tersebut jadi membuat Anda dan pasangan bertengkar. Kesalahan dalam berciuman juga bisa membuat pasangan turn off.

Menurut Christian, kesalahan yang sering dilakukan pria saat berciuman adalah mereka terlalu agresif dengan lidah. Sedangkan bagi pria, kesalahan yang kerap dibuat wanita adalah tidak mau membuka mulutnya dengan cukup lebar. Sementara kesalahan yang paling sering dilakukan baik pria maupun wanita adalah kurangnya variasi.

Untuk lebih detailnya, berikut ini lima kesalahan yang sering dilakukan pria saat berciuman seperti dikutip dari Hubpages:

1. Terlalu Menekan dengan Lidah
Para pria, Anda harus ingat, berciuman dengan pasangan bukanlah suatu kompetisi. Jadi Anda tidak perlu terlalu menekankan lidah Anda ke dalam mulut wanita dan berharap si dia melakukan hal serupa atau membalasnya.

Banyak pria yang tidak menyadari kesalahan ini. Mereka suka sekali menekankan lidahnya saat berciuman. Padahal seharusnya masuklah ke dalam mulut dengan perlahan. Usahakan jangan menekan lidah Anda di antara gigi wanita dan terlalu dalam.

2. Membersihkan Gigi
Poin nomor dua ini mirip dengan kesalahan pertama. Hanya saja, di poin kedua ini pria menggunakan lidahnya untuk mengeskplorasi gigi wanita. Apa yang dilakukan itu bisa membuat wanita merasa tidak nyaman.

3. Menggunakan Air Liur
Saat berciuman apalagi jika dilakukan dengan 'panas', biasanya akan melibatkan air liur di dalamnya. Hal ini tentu tidak akan membuat wanita keberatan. Namun jika si pria terlalu banyak menggunakan air liurnya, sudah pasti hal itu membuat wanita turn off.



Sumber: http://blognyajose.blogspot.com/2011/08/5-kesalahan-pria-saat-berciuman.html

Anda tahu Park Min Young? Dia adalah artis cantik dan sexy terkenal asal Korea Selatan. Artis yang kini dikabarkan berpacaran dengan Lee Min Ho juga aktor asal Korea. Lee Min Ho dan Park Min Young pernah bermain bersama dalam serial drama "City Hunter".

Park Min Young lahir 4 April 1986 lulusan Universitas Dongguk. Park Min Young sudah membintangi beberapa serial televisi Korea diantaranya The Recognition of Honor dan Unstoppable High Kick! Sementara di layar lebar artis cantik ini baru membintangi satu fil yaitu The Cat (2011). Berikut adalah foto hot dan sexy Park Min Young.







Sumber:http://asaborneo.blogspot.com/2011/08/foto-hot-dan-sexy-park-min-young.html


Saat berhubungan seks dengan pasangan yang berisiko, kondom cukup efektif melindungi perempuan dari penularan penyakit. Namun pada usia tertentu, perempuan lebih menikmati bercinta tanpa kondom dengan berbagai alasan sebagai berikut.
Salah satu alasan yang terungkap dalam sebuah survei di Australia adalah karena pesan-pesan kesehatan reproduksi tidak menjangkau perempuan dewasa. Berbagai penyuluhan tentang seks yang aman lebih banyak ditujukan pada generasi muda, karena dianggap lebih berisiko.

"Kemungkinan para perempuan yang sudah tua sudah bukan 'generasi kondom'. Karena itu program keluarga berencana mulai diarahkan untuk menjangkau perempuan berusia 40 tahun ke atas," ungkap Deborah Bateson, aktivis keluarga berencana di New South Wales seperti dikutip dari News.com.au, Kamis (25/8/2011).

Alasan berikutnya adalah kurangnya pemahaman bahwa kondom bukan sekedar alat kontrasepsi, sehingga fungsi kondom dianggap semata-mata hanya untuk mencegah kehamilan. Kebanyakan perempuan dewasa yang sudah menopause merasa tidak mungkin hamil, sehingga tidak butuh memakai kondom.

Padahal menurut Bateson, kondom juga berfungsi sebagai alat pelindung dari penularan berbagai jenis Infeksi Menual Seksual (IMS). Risiko penularan penyakit seperti HIV/AIDS, raja singa atau sifilis serta kencing nanah atau gonorrhea bisa dikurangi dengan kondom.

Menurut survei terbaru yang dilakukan badan keluarga berencana di New South Wales, perempuan mulai tidak tertarik untuk hubungan seks dengan menggunakan kondom setelah memasuki usia 40 tahun. Makin tua, kesadaran untuk melindungi diri dari IMS makin rendah.

Survei tersebut dilakukan terhadap 1.788 perempuan dewasa yang terjading melalui berbagai situs jejaring sosial pada Februari 2009. Sebanyak 62 persen dari seluruh partisipan merupakan perempuan dewasa yang usianya sudah mencapai 40 tahun ke atas.




Sumber: [unikaja.com]

Aku berumur 23 tahun dan sedang menuntut di salah sebuah institusi pengajian tinggi. Kisah yang ingin aku paparkan ini memang benar-benar terjadi pada diriku setahun yang lepas. Aku pun sendiri tak menduga yang perkara ni benar-benar berlaku.

Kisah bermula bila aku mengenali satu girl ni dari ruangan berkenalan sebuah majalah. Nama dia Alice (bukan nama sebenar), berumur 19 tahun, Chinese dan rumah dia kat Kajang. Aku yang boring melepak kat hostel ni cuba ler menghantar surat pada Alice ni. Aku expect yang dia takkan balas surat aku seperti surat yang aku hantar kat orang lain yang cuba aku nak kenal daripada majalah. Dah sebulan berlalu, aku masih lagi tak dapat balasan dari surat yang aku hantar. Memang aku dah agak dah!!!

Tapi dengan tidak di sangka sepucuk surat yang aku tak kenal tulisannya sampai ke bilik aku. Aku tengok cop stem tu cop pos office Kajang. Surat itulah surat yang meneruskan hubungan aku dan dia melalui pos. Setelah 3 bulan berutus surat, tiba pula time aku nak cuti semester. Sebenarnya aku nih orang KL tapi belajar kat IPT di pantai timur. Jadi sebelum aku balik, aku dengan dia dah setkan satu pertemuan kat KL. Aku bagi dia nombor telefon aku dan dia janji akan call aku waktu aku sampai kat KL nanti.

Sehari selepas aku sampai kat KL, Alice telefon aku. Jadi aku set satu blind date kat CM. Dia setuju je. Tepat pada waktu yang dijanjikan, maka bersualah aku buat kali pertamanya dengan Alice. Dia nih boleh tahan cun dan body dia memang menarik minat aku. Buah dada dia boleh kata besarlah jugak. Cuma ketinggian kurang sikit. Dia pakai baju kot ala secretary memang menampakkan body dia macam kerengga. Kita orang greet lebih kurang dan terus gi lepak kat restoran mamak dalam Central Market tu. Lepas tu kita orang pun borak-borak cerita pasal diri sendiri. Sebelum aku terlupa, masa aku berutus surat ngan dia, aku banyak cerita-cerita yang lucah dan dia pun layan baik jugak. Masa tu aku tanya dia, dia pernah kena fuck ker, dia kata paling kuat dia buat pun ringan-ringan jer dengan pakwe lama dia tapi dia memang suka melancap kalau tengok cerita blue. Aku yang dah banyak pengalaman nih pun cerita kisah-kisah sex aku yang lalu pada dia. Dia nampak memang interested dengan cerita aku.

Kitaorang borak kat restoran mamak dalam CM tu sampai pukul 7.30 malam. Lepas tu aku cakap aku nak lepak kat Hard Rock pasal aku kalau kat KL aku memang regular kat Hard Rock tu. Dia cakap dia nak ikut. Aku pun tak kesah ler. Kita orang pun pergi kat sana dan lepak minum. Dia layan aku minum kat situ sambil sambung borak-borak. Mula-mula dia cakap nak balik pukul 10.30 tapi bila tiba waktunya, dia cakap dia nak extend lepak ngan aku sampai tutup. Aku risau gak pasal dia nih minor lagi and one more thing camner lak dia nak balik nanti. Aku ni cuma pedestrian jer kat KL ni. Dia cakap nanti dia suruh mak dia jemput. Aku pun tak kesah ler. Kita orang pun layan sampai Hard Rock tu tutup.(http://cerita19tahun.blogspot.com)

Lepas tu aku ajak dia makan kat City Garden sebab jam baru pukul 1 pagi. Lepas gi makan nasi lemak kat situ dia pun nak balik. OK. Aku pun teman dia gi telefon. Nak dijadikan cerita, handset mak dia pulak tutup. Banyak kali dia cuba tapi memang out of service. Panik sekejap. Aku pun memberi cadangan pada dia supaya bermalam di hotel pasal aku pun dah penat dan nak balik rumah. Dia cakap dia takut dan suruh aku temankan. Aku pun OK jer (dalam hati aku, yes!! Line sudah terbuka).

Kita orang pun check in kat Asia Hotel. Aku saja mintak tingkat tinggi-tinggi supaya line lebih clear. Takut gak aku kalau-kalau ada checking. Masuk-masuk jer bilik, Alice terus capai tuala dan mandi. Time tu aku dah terfikir kalau aku dapat dia malam nih sure best nyer. Memang putih melepak kulit dia. Body solid lak tu. Paling best dia nih memang belum kena usik dek orang lagi. Masa dia mandi tu, aku pun berfikir untuk menyusun strategi aku. Maklumlah Alice nih anak dara lagi. Tak boleh nak paksa-paksa. Nanti aku kena kes rogol lak nanti. Lagipun aku nak dia feel sekali dengan aku. Kalau buat tanpa rela mesti kaku je nanti. Mana nak best cam tu.

Selesai dia mandi, dia terus berselimut dan baring kat katil. Bilik yang aku tempah tu bilik dua katil bujang. Dia pun aku tengok muka cuak je. Aku pun layan borak ngan dia lagi. Tujuan aku untuk kusutkan sikit fikiran dia.

Setelah banyak bercakap kosong, aku tanya dia, “Alice takut ker?”. Dia menggeleng kepala. Lepas tu aku pun terus try, “Boleh tak I tidur kat sebelah you?” Tanpa menunggu jawapan dia, aku terus jer ke katil dia. Mula-mula dia berpaling. Aku pun suruh dia nyanyikan lagu untuk aku. Dia pun nyanyi ler walaupun aku tahu dia dah menggelabah gak ngan aku. Aku yang bersikap gentlemen takkan terus-terus jer nak balun tanpa memikirkan kepuasan dia. Sambil dia menyanyi aku pun menjalankan aktiviti tangan yang lembut. Aku usap jari-jemari dia. Aku teruskan dengan kerja tu sampai dia start membalas usapan aku. Lepas tu aku peluk dia erat-erat dan terus aku bagi belaian manja aku. Aku bermain lidah di sekitar pangkal leher dia dan telinga dia sampai aku nampak dia cukup stim dengan belaian aku. Mata dia dah semakin kuyu. Aku tahu dia dah naik ghairah dengan perbuatan aku. Memang aku mementingkan kepuasan maksima pada couple aku supaya mereka tahu yang aku ni hebat di ranjang.

Dari situ, aku dan Alice terus berbalas kucupan. Kucupan demi kucupan dan tangan aku dah start menjalar ke arah buah dada Alice. Memang dari petang tadi aku mata aku kuat terpesong ke arah buah dada dia. Boleh tahan besar, memang padat dan hebat. Aku meramas-meramas buah dada dia yang masih dibaluti sambil kami kissing. Time tu aku bukakan baju dia dan seterusnya baju aku dengan sebelah tangan tanpa memberhentikan tugas anggota badan yang lain. Fuhh!! Badan dia putih bersih. Memang adik aku yang kat bawah nih dah mencanak-canak nak keluar dari tahanan dia, tapi aku masih lagi bersabar dan mengikut step supaya tak segera tamat permainan ini.

Dah puas aku meneroka dalam mulut dia dengan lidah aku, aku start turun slow-slow
ke bawah. Sampai je kat area gunung dia, aku terus menanggalkan bra yang dipakainya. Terbonjollah buah dada dia. Puting dia belum lagi pucat menandakan belum ada lagi orang yang pernah hisap (hehehe). Aku memang dah geram pada tadi lagi terus jadi macam bayi baru lahir. Dengan rakus aku hisap buah dada dia. Mula-mula sebelah kiri dengan yang sebelah lagi diuli seperti mamak uli tepung roti canai. Dah puas aku hisap yang sebelah kiri, aku pindah pulak ke sebelah kanan. Aku hisap, aku sedut, aku jilat, aku gigit, pendek kata semua aku buat. Alice masa tu memang dah tak larat tak tolak kepala aku lagi. Mula-mula dia tolak tapi pasal aku bagi dia stim kaw-kaw punya terus dia pasrah. Itu belum lagi usik yang bawah lagi tu.

Dah puas aku teroka dua buah gunung tu, aku slow-slow turun ke bawah. Aku aku jilat habih sambil buat love bite kat area antara bukit dan lurah tu. Sebelum aku masuk ke kawasan larangan dia, aku pusingkan dia ke belakang. Aku tarik sikit underwear Alice kebawah. Lidah aku bermain di kawasan bumper dia pulak. Memang merah-merah aku buat kat bumper dia. Mana taknya, nyamuk paling besar kat situ tengah gigit dia. Alice yang memang dah tenggelam di lautan asmara, semakin suka dengan cara aku. Aku tahu tu sebab mula-mula dia rasa janggal je nak sentuh aku tapi sekarang dia dah pegang aku erat-erat. Ada kalanya rambut aku macam nak tercabut dia tarik.

Aku jilat sampai ke lutut sebelum aku pusingkan dia semula. Bila aku dah pusingkan dia, aku tengok seluar dalam dia dah lencun. Aku perasan dari tadi lagi tapi bila aku tengok kali nih memang basah sungguh. Alice nih memang dah sampai masa untuk mencari kepuasan yang optima tapi aku belum nak lagi. Macam biasa, aku dari lutut dia slow-slow naik ke pangkal peha dia. Sampai je kat tempat yang masih berbalut tu aku stop. Alice macam tahu-tahu jer aku suruh dia lucutkan panties dia. Merimbun hutan dia. Tapi takpelah, mungkin dia bukan jenis yang reti trim-trim bulu ni. Aku sambung balik kerja aku dan kali ni kat tempat yang terakhir. Memang basah tempat tu. Tak pernah aku tengok tempat tu begitu punya banjir. Tapi pada mula jumpa lagi aku tengok dia nih memang jenis banyak air. Fuhh!! Sedapnya, tak terkata. Aku memang paling rakus kalau buat servis kat tempat tu. Sambil Alice mengerang kat atas aku makin cergas dengan aktiviti aku kat bawah tu. Biji dia kembang. Aku suka betul tengok mutiara tu. Aku geli-gelikan dengan lidah aku. Makin kuat bunyi mulut dia makin aku rancak aku mainkan bahagian sulit dia tu aku mainkan dengan mulut dan jari-jemari aku. Belum pernah kena ler katakan. Dia punya reaksi memang macam dah tak ingat dunia masa tu. Cukup khayal dengan belaian aku.

Setelah aku rasa cukup kat bahagian tu, aku naik balik dan berciuman dengan Alice. Kali nih aku tengok dia lebih advance dari mula-mula tadi. Dia dah pandai meneroka mulut aku dengan lidah dia. Segenap pelusuk mulut aku lidah dia pergi. Kita orang berkucupan beberapa ketika dan seterusnya aku pulak nak keluarkan harimau buas aku. Aku buka seluar aku underwear aku lalu adik aku pun terhunus keluar. Dari tadi tegang, baru time ni aku keluarkan dia. Alice punyalah terperanjat.

“Wow! That thing is so big. I always masturbate with those tabung uji, tak besar macam nih”, begitulah kata-kata Alice yang aku ingat. “Let me see it a little closer”, dia terus tarik adik aku. Dia pun mengamati benda yang dia tak pernah lihat sebelum ni. Adik aku nih boleh ler dikategorikan besar jugak. Dalam karier aku melakukan sex, memang orang paling puji sekali pasal adik aku ialah kepala dia besar dan bila mengembang dah jadi macam cendawan.

“May I suck it?”, Alice nih… hisap jelah. Takkan aku nak marah kot (hehehe). Alice pun hisap batang aku sambil aku pulak rileks melayan perasaan. Tapi aku tak biarkan lama pasal first shot memang kejap jer. Aku bagi dia bermain kejap dengan adik aku sampai aku rasa cukup time nak membenam adik aku.

Sebelum aku nak benam adik aku, aku letak bantal kat atas punggung dia sikit supaya
bumper dia tak terayak huru-hara nanti. Lagipun dengan cara tu, bumper dia tak ler cepat jatuh. Aku tanya dia, “Are you ready for this?”. Tanpa banyak bicara dan cukup stim, Alice mengangguk kepala dia. Aku tahu dia tak tahan pada tadi lagi. Tapi aku rileks lagi. Aku main-main dengan jari aku dulu sebab aku tahu pantat dia kalau terus-terus masuk, meraung dia nanti. Aku slow-slow tolak jari hantu aku. Aku buat finger fuck dulu. Dah cukup separuh jari tu aku sorong tarik baru aku placing adik aku kat bibir pantat dia. Aku starting mendayung kat gigi-gigi air dulu(hehehe). Alice memang dah tahan nak rasa time tu terus berkata, “ Come on dear”. Dari gigi air tadi, terus adik aku menjunam ke lautan yang lebih dalam. Macam biasa bunyi mengerang timbul lagi. Aku cukup taksub dengan bunyi tu. Mulanya aku mendayung dengan slow kemudian melajukan sedikit pergerakan sorong tarik tu. Cukup licin pergerakan aku sebab air dia dah cukup banyak. Nikmatnya tak terkata… cukup sedap. Aku dapat kali ini memang cukup ketat. Memang aku hayun cukup-cukup.

Aku kemudiannya menukar posisi. Dia duduk di atas pulak. Kali ni time dia pulak mengayak. Huh! Memang nak patah batang aku dibuatnya. Tapi aku tak kesah sangat sebab lebih sedap dari sakit (hehehe). Alice tak pandai mengayak sangat. Beberapa kali jugak batang aku terkeluar daripada lorong dia. Aku dapat merasakan yang adik aku ni telah meneroka ke alam yang baru. Ke alam yang membuatkan dia bahagia. Tapi tak cukup bahagia lagi sebab… aku kena tukar posisi.

Kali ni aku minta cara doggy pulak. Alice memang tak menolak dah sebab dia memang nak rasa semuanya dari aku. Walaupun dia tak pernah buat tapi aku yakin dia cukup arif dalam pemerhatian dia daripada cerita-cerita blue yang ditontoninya. Aku macam biasa ler… style nih memang aku cukup suka sebab batang aku boleh masuk sepenuhnya. Dah beberapa minit aku sorong tarik, aku terasa nak keluar. Apalagi, aku terus kaw-kaw punya henjut. Bila cukup jer time, aku pun keluarkan adik aku dan adik aku terus muntah kat belakang Alice. First shot tu likat sekali. Air dia punya pergi sampai ke rambut Alice. Fuhh.. tak terhingga kenikmatannya. Lepas jer adik aku muntah, Alice menoleh kepadaku dan mengukir satu senyuman kepuasan. Dia cium aku sebab dia cukup bahagia time tu. Dah lepak kejap kat katil tu Alice pergi bilik air membasuh badan dia. Aku masih lagi lepak sambil aku memikirkan satu benda. Apa yang aku tengah fikirkan masa tu ialah kalau Alice anak dara, mana darah dara dia. Aku nak gak simpan buat kenangan. Aku tak tahu apa pendapat kau orang tapi aku rasa mungkin dara dia hilang sebab dia ni kuat melancap. Mungkin tabung uji yang telah memecahkan dara dia. Ataupun memang dara dia pecah sebab dia ini aktif sangat. Biasalah kalau orang yang aktif ni, mungkin time dia beraktiviti dia pecah dara. Tapi Alice bersumpah kat aku yang dia tak pernah bagi orang lain pantat dia… walaupun sentuh dan aku percaya akan kata-katanya. Tak kesah ler semua tu… aku pun malas nak pening-pening.

Selesai jer Alice basuh badan dia, terus dia ke pangkuan aku. Dia cakap dia nak hisap adik aku sebab dia cakap sedap sangat… macam aiskrim (hehehe). Alice kali ni dah pakar sikit. Aku pun rileks tengok dia dengan rakusnya menghisap adik aku. Lepas tu dia cakap dia nak try anal sex pulak. Aku keberatan nak buat anal sex kali nih sebab Alice belum cuci dan mungkin dia tak tahu cuci lagi lubang kunyit tu. Aku cakap lain kali ler… takkan player baru main side A lepas tu nak terus auto reverse side B(hehehe). Dia pun tak membantah dan kita orang pun start second round….third round…foruth round dan akhirnya round kelima pada pagi itu dengan bermacam-macam style.

Kami keluar hotel pukul 11 pagi dan aku hantar dia pergi balik kerumah. Aku teman dia naik komuter. Kat dalam komuter tu, sempat lagi dia hisap adik aku. Memang line clear pulak kat gerabak aku tu jadi aku selamba cowboy aje ler…Alice ni pun satu. Dia terpikat sangat dengan adik aku. Kalau nak pun tunggu ler time ‘line clear’ dulu. Ini nak time tu jugak. Inilah satu kerja gila yang aku rasa aku takkan buat lagi. Buatnya jurugambar nampak… naya aku.

Sampai kat Kajang, aku pun ambil komuter balik KL. Kami berjanji akan berjumpa petang nanti. Lepas tu aku pun balik rumah dengan wajah yang penuh kelesuan. Petang tu kita orang jumpa dan kali ni kami mengulangi perbuatan kami kat rumah member aku. Member-member nak tumpang sekaki tapi aku tak bagi ler pasal dia bukan bohsia.

Selepas aku pulang ke kampus aku, aku pun terus contact dia macam biasa. Time aku cuti semester tu, aku ada jumpa Alice dua tiga kali dan… kali terakhir aku jumpa dia, dia kata itulah pertemuan kami yang terakhir kerana mak dia tak merestui aku kawan dengan dia pasal berlainan bangsa dan dia pun sebenarnya dah ade balak lain. Aku pun tak kesah sangat sebab dia masih nakkan sex daripada aku. Memang kami bina relationship tu bukan nak jiwa-jiwa sebab awal-awal lagi aku cakap aku ni flirter dan all rounder.

Sekian sahaja cerita pengalaman aku ini. Kalau sambutan daripada cerita ini amat menggalakkan, mungkin aku akan ceritakan kisah aku yang lain pulak. Jumpa lagi.

Tanggal Rilis : 2011
Jenis Film : Drama | Family | Fantasy
Diperankan Oleh : Brian Presley, Kurt Russell and Melanie Lynskey

Ringkasan Cerita FILM TOUCHBACK (2011) :

On the game winning play of the biggest game of his life, the best High School Football player in the nation injures his knee and destroys his dreams of a college and professional career. But fifteen years later, he receives the opportunity of a lifetime: the chance to go back and change history in this inspirational sports drama written and directed by Don Handfield, and also starring Kurt Russell.

http://www.imdb.com/title/tt1628055


[Quality : DVDRip]
[File Size : 450 MB]
[Format : Matroska >> mkv]
[Resolution : 640X352]
[Source : DVDRip.XViD-LEGEND]
[Password : mediafire4u.com]

Part1
Part2
Part3


Source : http://www.downloadfilem.com/film-touchback-2011.html


Tanggal Rilis : 29 June 2011 (USA)
Jenis Film : Action | Adventure | Sci-Fi
Diperankan Oleh : Shia LaBeouf, Rosie Huntington-Whiteley and Tyrese Gibson

Ringkasan Cerita FILM TRANSFORMERS 3: DARK Of THE MOON (2011) :

Pemerintah Amerika selama ini ternyata tak sepenuhnya jujur mengungkapkan apa yang mereka ketahui. Selama bertahun-tahun mereka mencoba mencari tahu tentang keberadaan makhluk hidup lain selain manusia yang menghuni bumi namun mereka tak pernah mengatakan kalau sebenarnya mereka telah memiliki sejumlah bukti.

Saat Apollo 11 mendarat di bulan, ternyata para astronot ini menemukan bukti-bukti keberadaan makhluk hidup dari luar bumi. Mereka menemukan bangkai kapal yang ternyata adalah kapal yang mengangkut muatan yang konon bisa mengakhiri perang besar antara Autobots dan Decepticons. Pesawat ini mendarat darurat di bulan dan bangkainya ditemukan oleh para astronot Amerika Serikat.

Tak ada yang tahu keberadaan kapal ini sampai Autobots menemukan bukti-bukti lokasi kapal ini. Optimus Prime (Peter Cullen) dan kawan-kawan pun berangkat ke bulan untuk mencari tahu kebenarannya. Mereka menemukan Sentinel Prime (Leonard Nimoy, mantan pemimpin Autobots, dalam keadaan koma dan membawanya pulang ke bumi. Ternyata, tanpa sepengetahuan Autobots, ada rencana jahat untuk mengambil alih Galaksi Bima Sakti demi kepentingan Cybertron. Dalam kondisi kritis seperti ini, sekali lagi Sam Witwicky (Shia LaBeouf) harus ikut terjun membantu para Autobots.


http://www.imdb.com/title/tt1399103

[Quality : DVDRip | BRRip]
[File Size : 600 MB | 900 MB]
[Format : Matroska >> mkv]
[Resolution : 624x256 | 1280x528]
[Source : DVDRip.XviD-TWiZTED | 720p Bluray x264-MHD]

Part1
Part3
Part4
Part5
Part6

Password:300mbfilms.com


Source : http://www.downloadfilem.com/film-transformers-3-dark-of-the-moon.html

Disini aku ingin menceritakan pengalamanku bersama seorang kakak berumur di ofisku. kisah ni bukanlah fantasi tetapi kisah yang memang benar terjadi padaku. Terpulang pada korang nak percaya atau tidak nak kata cerita aku bohong, tapi aku hargai pada yang percaya. yang pasti, benda ni adalah sesuatu yang besar terjadi dalam hidupku dan aku ingin sekali berkongsi.kisah ni berlaku dekat bandar K,

Kakak suriana, berumur 35, telah berkahwin dan mempunyai 3 org anak. Straight to the point lah

kak suri berbadan sedikit berisi, berbontot besar dan berambut sedikit berhighlight. Keemasan. SEXY.. Muka nya putih2

biase je. credit sikit ler coz kak suri ni gemar bersolek, kadang2 dengan lipstick berkilat

dan touch up nampak ler sikit kesedapan kakak suri ni.

Ok,dalam ofis aku tak payah cerita la memang ramai perempuan, dan kak suri ni tergolong dalam

golongan senior, mulut pun bising and jenis yang budak2 muda dalam ofis tak berani lawan.ada gak aku dgr cerita ramai yang benci especially perempuan

coz dia ni garang tak tentu pasal, action sikit and mulut laser, and baik sesangat kat budak laki2. Mungkin kalau disusun semua staff perempuan korang tak akan toleh pun kak suri coz banyak lagi

yang muda dan slim. aku pun tak pernah minat kat bini org lebih2 lagi dah umur 30an, cuma ada lah sekali sekala bila kak suri

mengenakan baju macam kebaya nyonya ataupun baju kurung satin, aku akan curi2 pandang, tapi tak pernah la sampai nak buat modal melancap.

terus terang aku cakap, aku ni memang ghairah tengok baju kebaya/baju kurung kalau yang seksi. lebih2 lagi sekarang trend pompuan

giler pakai kebaya dgn tight pants ketat atau lebih gila lagi kebaya nyonya dengan skirt hitam plain ketat. Memang tertarik da domb!,memang menimbun gambar koleksi dalam ofis tangkap curi dalam 6670 cabok aku..termasuklah(http://cerita19tahun.blogspot.com)

gambar kak suri. aku masih ingat tanggal July 7, 2006, hari jumaat.hari bersejarah.

pagi tu, aku masuk kerja macam biasa,memang hari tu ramai budak2 ofis perempuan gemar pakai baju kurung,kebaya.Bajet nak nampak sopan tapi yang pakai kebaya transparent and dalam cover dengan tube pun ader. asyik2 dok tenung screen computer,kak suri pun lalu,

aku toleh, benda pertama aku lihat ialah seluar hitam ketat panjang stretchable (macam dekat seluar ketat yang selalu mamat le tour de langkawi pakai tu)

membalut bontot besar yang sedikit out of shape, kemudian kebaya nyonya hitam ketat. tak pulak jarang atau nipas tapi kombinasi pakaian kak suri tu nampak

fuckable, dengan high heels tingginya dan juga rambut yang berhighlight. Macam sarong party girl..tapi edisi pencen. aku snap curi2 gambar and berdebar2 coz meja kak suri depan aku je. Kak suri senyum je bila perasan aku asyik tengok dia. Entah mungkin dah nasib, dalam pukul 11 lebih bos pangil and suruh aku dan kak suri ke branch satu lagi settle prob kat sana. Aku yang tengah stim tengok kak suri,disuruh plak berdua-duan apa lagi beb. Masuk keter, aku pun drive slow coz aku bajet terus balik rumah petang nanti kalau prob setel. macam2 cerita kak suri bukak, sampai la tentang kawasan tempat company tempat aku kerja punya projek. “kalau contractor besar tak lingkup, memang dah siap tempat tu” kata kak suri tentang projek company kami.”kalau sempat kau bawak kakak kat sana,nak tengok macam mana” kata kak suri. aku pun makin stim ler,coz kawasan tu tak ada org sangat and rumput pun panjang, kalau nasib baik aku plan rogol je kakak ni..hahar. dalam keter aku asyik jeling2 paha kak suri,. Kain ketat hitam dan jenis licin seluarnya perfect membalut pahanya yang berisi, perasaannya macam tengok kulit epal,licin, gemuk, dan sedap. Kebaya nyonya ketatnya menampakkan buah dada seorang isteri yang dah beranak tiga,besar dan sedikit lembik, paling asyik bagi aku perutnya yang sedikit boroi, kurang sikit jer nak sama tinggi dengan payu daranya. Mungkin sesetengah akan geli,tapi bila dah dalam keadaan tu, aku stim plak. Takkan kurang nak kisah “erina badan slim berbaju seksi kenak jolok” je. These amateur women deserve to be fuck also.

“kau ni tak kawin lagi ke” Tanya kak suri. “tak la kak, belum ada calon”. “argh tipu la budak muda macam kau ramai gadis kat ofis tu nak” “heh, aper la akak ni,tapi kan kak,kalau boleh I nak yang macam kakak, berisi” “ye ke,kalau kau nak kau kawin la dgn akak kalau laki akak mampus hahah” aku terkejut dengan keceluparan kak suri, patut pun ramai budak perempuan tak suka. Tapi tak pe, muka garang tu kalau bajet melancap aku malam ni memang banyak sperma keluar.


Sampai kat branch, kita org setel, tapi rupanya tak la sesusah mana, dalam pukul 12.30 dah selesai. “tak sempat kita ke perumahan terbengkalai tu, kau ni tak solat jumaat ke?” Tanya kak suri. “tak apa la kak,dekat je, memang dah lambat pun masjid jauh”. Aku pun drive and masuk ke area tu. Area tu dalam 5 minit drive dari jalan utama, kawasan macam gurun, panas and hanya rumah mamat indon setinggan je nampak. Masuk lagi ke dalam nampak la perumahan tu, aku pun drive keliling.”memang habis kiter kalau pembeli komplen kat tv3” kata kak suri sambil tersenyum. Sampai jalan mati, aku pun berhentikan kereta and tengok2 sekeliling. “kak rasa kawasan ni memang banyak org jahat bersembunyi”, macam2 lah cerita kak suri, semua nya tak menunjukkan rasa kurang senang apabila berdua dengan seorang lelaki yang 12 tahun lebih muda dari padanya. Dalam 10minit, mungkin selepas dihasut syaitan, kak suri pun mungkin perasan kot. Dia yang dari tadi sibuk tengok2 sekeliling mula nampak selesa duduk di kerusi, diturunkan sedikit kerusi sambil berpeluk tubuh.aku sengaja kasi aircond sejuk.hah, ni kalau dapat, memang aku terkam,tapi masalahnya aku tak pernah pun buat benda macam tu. Ok, habis teruk pun kissing dengan ex aku, rosni. Suasana mulai sunyi, dalam pukul 1.00 lebih,aku dan kak suri dalam kereta, dekat area secluded dgn kak suri kelihatan fuckable dengan kebaya nyonya dan seluar ketat. “memang org fikir kita dua buat projeck” kata ku.”haha, bodoh nya, tak kan la dengan perempuan tua, up la sikit dik”..memang open minded kak suri ni. “kak tak ada org,jom kita beperang” “haha,kau ni tolol ke” jawab kak suri, nampak selesa dgn gurauan ku. Kak suri pulak amik peranan, dia cucuk2 perutku,bajet nak geletek tapi aku balas balik, kita org berdua ketawa sambil halang menghalang, sampai satu tahap aku menggengam tangannya dan cuba halang, kak suri kata aku main tipu. Dalam fikiran ku masa tu, tak sangka aku sedang bermesra dengan seorang isteri org. nafsu ku membuak2.dari butang kebaya nya, nampak baju dalam putih nya, aku dapat idea. “eh, semut aku tunjuk dekat celah kebayanya and aku cucuk belahan kebaya itu sampai jariku mengenai kulit dada kak suri.kak suri gengam tanganku dan gigit.aku meraung. Kak suri ketawa sambil memperbetulkan rambutnya lepas berlawan tangan dgn ku. Suasana kembali sunyi, hari makin panas dan aku tengok jam dekat proton wira ku menunjukkan pukul 1.14 petang. “kak nak pulang?” Tanya ku memancing. “awal jugak…” balas kak suri. Plan mengena dan aku pun cuba nak tunjukkan yg kitaorng akan lama kat situ, aku pun matikan enjen. Aku paling badanku kearah kak suri dan perhatikan mukanya..Melihatkan rambut kuning berhighlight, bulu kening yang dicukur, nafsuku membara, terkenang aku kisah2 isteri2 moden yang kehausan dan gemarkan lelaki muda. Kak suri tenung aku macam minta sesuatu, perlahan aku buka tangan dan letak kat atas bahu,kak suri pulak melandingkan kepalanya atas bahuku.sekarang, kepala kak suri ada dibawah daguku. “wow, dgr lah degup jantung” gurau kak suri tanpa rasa berdosa. Aku melihat diriku pada cermin pandang belakang,aku berasa bangga kerana mendapat bini org dalam pelukkan,lebih lebih lagi yang garang dan yang sedang menggunakan baju kebaya yang sememangnya aku inginkan. Aku beranikan diri mencium kepalanya dari atas walaupun masih beralutkan tudung. kak suri rangkul perutku, aku membalas dan merangkul tubuhnya dan tanganku mengurut2 belakang badannya hingga ke dubur. Bahagian alur duburnya ku gesel dgn jari tengah dan kelingking hingga panas jari ku. Aku mengepit kemaluanku dgn kedua kakiku dan menekan2 (cara ku melancap tanpa diketahui; stealth mode). Kak suri menarik2 tali leher ku dan memuji kesegakkan aku. Aku meraba2 lagi punggungnya dan kak suri bangun semula.aku melepaskan tanganku. “kak, akak tak marah kan?saya memang geram tengok akak”. “hmm, kalau dah nafsu memang, apa2 yang depan memang kau ngap”. “harap ni rahsia ye kak, saya memang geram tengok kakak” kataku berterus terang. “saya geram tengok kakak pakai kebaya fesyen macam ni and terus terang memang cantik”. Kalau lah kakak isteri saya, saya akan suruh kakak pakai macam ni dan saya buat seks dgn akak tanpa membuka baju, seluar hanya londehkan setengah and high heels tu jangan dibukak.. Saya akan pilih kakak kalau dibandingkan dgn perempuan2 dekat ofis. Kak suri terkejut dgn pengakuan ku. “memang satu penghargaan bagi kakak. Selama ni kakak tak pernah dipuji, even suami kakak, kebaya nyonya kain jarang akak dirumah pun tak pernah peduli, walhal baju tu memang baju raya akak yang paling berdosa..haha.akak cuba goda tapi suami akak lurus bendul and tengok macam biasa. Pertama kali org ambik perhatian pada apa yang kakak pakai. “kalaulah kakak single, saya akan pinang kakak dan kunci dalam rumah”. “hah, kau ni, ada2 je.. ”jom sambung” kata ku. “jom” kata kak suri. Dia meletakkan kepalanya pada dadaku dan bermain2 dgn butang bajuku. Aku membuka butang dan meraba2 kulitku. Kak suri menyembamkan muka dan mengigit. Aku menarik kepalanya, ku tenung dalam2 dan perlahan aku membetulkan rambutnya, kemudian aku mendekatkan mukaku..kak suri perlahan menutup mata,dan terjadilah…

“mmphhh….mmpphh…” dengus kak suri. Aku mengigit2 lembut bibirnya. Tanganku yang satu memeluk bahunya manakala yang satu lagi mengesel2 celah kangkangnya yang masih berbalut seluar. Kedua kakiku sibuk menekan2 kemaluan ku dan aku dapat rasakan air maniku semakin hendak keluar. Aku memicit2 pepek kak suri dari luar dan sedang asyik liplocking dan menyedut sebanyaknya air liur kak suri, kak suri cuba mencari kemaluanku. Aku menghalang kerana aku menghormati kak suri sebagai isteri org. aku tak ingin dahulu dan biarlah ianya hanya sekadar ciuman ghairah. Beberapa minit selepas itu,aku melepaskan air mani dan memberitahu kak suri. Kak suri lantas mengeluarkan tisu, dan memaling ke arah lain. Mungkin menyuruhku mencuci air mani itu. Perasaan aku ketika itu bagai menang satu peperangan. Kak suri berpeluk tubuh memandang keluar dgn tudung yang hamper terlepas, aku dengan baju yang terbuka dan sedang mengelap kemaluan ku, seperti aku telah menyetubuhi kak suri.

“jgn kasitau org, ni rahsia kita” kata kak suri serius. “yup, kalau boleh nak lagi”…”kak,boleh tak kakak pakai baju kebaya jarang yang akak kasi tau tadi?” “kenapa? Kau nak tengok?”Tanya kak suri. Aku hanya tersenyum. “kak,saya tak kisah kakak gemuk ke, isteri org ke, yang penting pakaian kakak yang membuat saya tertarik. “hmm.okey, kau msg akak kebaya macam mana yg kau nak akak pakai.” kata kak suri sambil tersenyum. Aku menghidupkan enjen kereta dan mengundurkan kereta, sambil kak suri memperbetulkan tudungnya. Perang kecil telah pun selesai. Akan bersambung kalau ada yg berminat nak tau lagi apa terjadi.heh

Bagaimana aku hendak mula bercerita tentang diriku di sini?..Mungkin di sini tempat aku meluahkan dan berkongsi dengan korang yang aku di lahirkan sebagai perempuan. Maafkan aku sekiranya nama-nama yang tertera di sini berkait dengan sesiapa saja, tidak bermaksud untuk menyinggung perasaan sesiapa saja. Aku, Hazlina di lahirkan 32 tahun dulu, sudah berkahwin dan punya 2 orang anak yang masih kecil, badan ku tidak sehebat artis yang cantik tu, tapi lelaki mana pun sekiranya aku lalu di depan mereka pasti aku akan perasan mata mereka seolah-olah menjilat keseluruh perusuk badan ku, yang pasti aku masih menarik walaupun sudah beranak dua.

Aku bertudung dan kadang kala aku pun berkaca mata tengok pada keadaan tinggi aku hanya 5 kaki 4. Aku akui yang aku ni punyai perasaan naluri sek yang kuat, walaupun aku ni kalau di lihat macam perempuan yang sungguh baik sesangat. Kelebihannya aku boleh menahan gelora yang begitu memuncak walaupun aku tahu pasti perempuan biasa tidak punyai keistimewaan ini, mungkin aku tidak normal. Aku rasa pasti ada wanita seperti aku.

Dalam sejarah hidup yang aku lalui akan ku coretkan buat tatapan kelian, aku tahu, nafsu ini memang payah hendak di kawal lebih-lebih lagi korang pembaca yang lelaki ni. Aku tahu nafsu lelaki sejak umur ku 15 tahun dan aku dapat merasanya apa bila umur ku meningkat 18 tahun, di sini gelora memuncak itu aku hadapi dengan tenang lebih-lebih lagi apabila di lihat muka aku sungguh innocent sangat, semua orang mungkin tak akan percaya, bayangkan saja kalau korang punya kekawan yang bernama " INA" keperatusan nya wanita yang bernama ina ni lembut dan cantik kan?

Aku punya darah campuran jawa, jadi mungkin genetik bentuk dan paras tu pun mengikut. Kalau aku berdiri di depan cerminkan diri, aku akan rasa ghairah sangat dan kerap aku lakukan sebelum mandi dan selepas mandi, aku akan berkemban tuala saja.

Aku memang punyai bentuk yang melentik dari hidung, mulut, jari jemari kecilku, tetekku dan punggung. Aku tidak minta diri ni di jadikan begini tetapi itu lah, masa umur ku belasan tahun aku nak bersuarakan tentang perkara ini jauh sekali tetapi apabila sudah bekerja dan berumah tangga aku rasa macam malu dan segan itu sudah berkurangan.

Kekadang masa aku di pejabat aku akan sengaja mengoda bebudak di pejabat tu , mana tidaknya dengan cara aku tersendiri tanpa menggada mahu pun termanja-manja dan ku gunakan suara ku dan sengaja aku pakai baju kurung ku yang nipis sedikit supaya bayang di dalam nampak dalam keadaan samar-samar.
Aku perasan bebudak pejabat memang suka borak di sebelah ku sambil kekadang mata mereka tertengok kot-kot ada ruang yang dapat mereka lihat di dalam baju ku..aku perasan walaupun aku ni wanita, tapi walaupun aku perasan aku tetap biarkan saja. Bukan yang muda saja yang tua pun sama.

Aku akan ceritakan pekara yang belaku di pejabat di siri siri akan datang. Ayah aku tidak punyai pendapatan yang besar untuk menampung kami , ibu, aku dan 2 adik lelaki ku.

Jadi rumah kami tidak la besar seperti rumah-rumah orang lain. Rumah kami masa tu punya 2 bilik sahaja, jadi aku akan berkongsi sebilik dan adik-adik lelaki ku, Di sebabkan ibu ku bekerja sambil ambil upah menjahit, jadi aku kekadang terasa menjaga adik kecil yang masih bayi apabila balik dari sekolah, sementara yang sorang sekolah sebelah petang.

Seperti hari-hari biasa aku ni je anak perempuan mereka kena la buat apa yang patut, ntah cam mane ari tu kepala aku rasa macam sakit je. Bila aku lihat adik ku sudah tidor, aku punya tarik bantal dan tidur juga, tetiba aku di kejutkan tangisan adik kecil ku, lalu aku tukar lampin tapi dia masih merenggek macam laparkan susu, seperti biasa ibu akan tinggalkan perah susunya dalam bekas simpan pelas air panas di atas peti ais, aku bangun dan kendung adik ku dalam rangkul ku sambil aku berjalan ke dapur mencari pelas air tu..

di ruang dapur aku anak bersila sambil meriba adik ku ohh jauh lak pelas ni dalam keadaan duduk bersila aku bongkok kan badan mencapai pelas tadi..adik masih menanggis kelaparaan ¡Kheehh belum sempat aku menarik pelas air tu, aku terasa cam sejuk dan sedutan kecil di puting tetek ..aargh..cepat- cepat aku tarik mulut adik ku dari puting ku

" hey..adikkkkk geli laa kak long" ,sambil aku tergelak kecil , rupanya adik ku sempat pula menyoyot puting ku masa tangan ku mencapai pelas air tadi, t shirt yang aku pakai singkat dan terangkat keatas dan menutup mukanya bila aku meriba dia.

Biasa laa di umah, aku akan bebaju sahaja tanpa pakai bra..panas dan lemas ku rasa bila di bendung. Tapi hari itu buat tersentak di benak fikiran ku nak mencuba rasa tetek ni di nyoyot, sambil tangan ku memegang botol susu tu ku lihat hampir separuh susu ibu sudah di telan adik ku,

aku tarik botol susu tu lalu ku suarkan putting ku ,emmm¡Ksedap bercampur geli sampai ke tulang belakang ku dapat rasakan, dan dapat aku rasa sesuatu kemutan di dalam pangkal rahim ku, tetiba badan berpeluh halus dan gementar ku rasa jantung ku berdegup laju, kepala yang pening tadi ku rasa ilang tapi ku rasa macam nak pitam pun ada..heheehe..memang sedap pertama kali ku rasa..

emm adikku isap hanya sekejap sekejap mungkin sedutan kali ini dia tidak dapat susu, fikiran nakal aku mula mencari supaya adik terus menghisap lagi..aku puting botol susu itu bersebelah puting ku sambil air susu tu mengalir ke mulut adik ku¡Kemmm jari jemari ku membelai kepala adik ku¡Kemm enak sangat..tak terkata ayat ku..masa tu aku rasa suatu naluri ibuan dalam hati ku¡Khanya wanita saja leh rasa semua tu¡K.

Aku mengenali keindahan perasaan geli di ari-ari dan kemaluan ku serta setiap bahagian sensetif ku ini rasa sungguh teransang itu pun secara tidak sengaja, malu aku nak menceritakan tapi menang benar.

Hari berganti hari nakal aku masa tu dah menjadi-jadi kekadang saja aku kata pada ibu yang aku nak bermain dengan adik wa hal aku memang bermain dengan dia..bila ibu ada di umah aku guna cara lain pula bagi mengantikan susu ibu..
emm aku ambil susu pekat dalam peti ais dan ku calitkan pada puting ni..emm memang dia isap..hehehe J ..pada kekawan wanita cuba laa korang try bagi sesiapa yang belum berkahwin laa..

Umur ku meningkat tapi ibu ku tidak pun menyedari kelakuan anak nya yang sungguh nakal ni¡Kwajah aku selamba je..apa orang kata kontrol ayu laa tu.. Di sekolah pun aku tidak menceritakan perkara ni walaupun kawan baik aku sekali.
Bila adik ku sudah besar aku sudah tidak dapat lagi menjalankan aktiviti itu lagi.

Takut nanti dia sudah pandai mintak depan ibu ku sendiri..
Fikiran ku masih mencari cara lain pula..sedangkan hati resah nak cari penganti adik kecil ku..nak di kata aku ni tak pandai berkawan ngan bebudak lelaki lagi sekolah aku semuanya perempuan je..

Seperti biasa bila pulang dari sekolah aku akan mengemas umah termasuk la bilik aku sendiri. Bila mengemas bilik aku terjumpa VCD adik lelaki aku yang sorang lagi tu..emmm dah agak dah bebudak lelaki suka tengok cerita cam gini.
Aku tak laa beriya sangat nak tengok , mungkin aku lebih suka buat dari tengok¡Kjadi sekarang aku dah tau perangai adik lelaki ku ni..emm " malam aku nak umpan dia " hati ku bersuara.

Tiba malamnya aku akan masuk tidor jam 10.30 mlm pasal besok hari sekolah lagi..aku tau adik lelaki ku selalu masuk tidur lambat, ntah apa dia buat pun aku tak pasti¡Kagak dia nak tengok vcd tu laaa supaya bila semua orang tidur baru laa dia senang nak jalan kan projek dia kot..

Malam ni dan seperti malam yang lain bila tidur aku akan pakai baju tidur dan berseluar panjang kadang kala pakai t shirt dan seluar bermuda. Tapi hari ini akan ku pakai baju tidur yang berbutang di depan seperti kemeja. Selalu bila tidur lampu semuanya aku tutup cuma lampu tidur di luar sahaja yang menyala.
Seperti biasa bila lampu tutup aku akan buka bra aku tanpa buka baju aku akan tarik kuar melalui lengan baju aku dan letak bawah bantal .hehehe..bebudak perempuan tau laa..hehehe..(http://cerita19tahun.blogspot.com)

Aku pun baring dan tak sampai dalam setengah jam aku perasan adik ku masuk bilik tu tanpa memasang lampu..emmm aku dah agak tentu dia cari vcd tadi..aku biarkan je..tak sampai 25 minit lagi dia masuk bilik aku lagi¡Kaku masih pura-pura pejamkan mata sambil mengintai apa dia buat..dia seolah-olah resah kehulu ke hilir dan terjingkit-jingkit pelan berjalan¡K

agak nya supaya aku tak terjaga kot¡Kemmm dah pasti..adalah benda di carinya..emm dalam sepuluh minit dia kuar dan masuk kembali kali ni dia cam mengurut sesuatu di seluarnya aku kurang nampak kerana gelap..lepas tu dia mula merangkak menghampiri katil aku, keaadaan badan aku ketika itu terlentang sambil tapak tangan ku menutup dada manakala bantal kecil ku tutup muka ku..jantung ku rasa kencang sangat..

aku masih mengawal perasaan ku walaupun mata ku kecilkan dan tak pasti apa tindakan selanjut adik akan buat¡Kemmm aku perasan tangan dia dah cuba cuwit-cuwit tangan aku , agaknya nak pastikan aku ini sudah terlena¡Kaku diam je..tapi di sebabkan dada ku kocakkan jantung tadi dan nafas yang cuba aku kawal terasa deras sangat, lalu aku mengiring menghadap dia..

dia seolah terus jatuhkan badan supaya aku tak nampak dia¡Kdalam itu aku nampak dia duduk menghadap aku sekali lagi dia mencuit tangan aku¡Ksah dalam hati dia aku dah lena¡Kemmm kali ni aku nampak tangan dia semacam menjalar mencari sesuatu dia luar baju ku¡K.aku rasa jari jari dia menekan-nekan dada ku sambil tangan kanan dia mengurut anu dia dengan laju.

Kali ni aku ramas telapak tangan kiri dia sudah mencekup sebelah tetek kiri ku¡Kaarrgh..aku rasa macam berapi denyutan pangkal rahim ku., tapi aku masih mengawal perasaan, adakalanya dia ramas tetek kiri ni tapi tak kuat..mungkin takut aku tersedar¡KOooooo¡Kberpeluh ku rasa¡Ktapi dia semacam org yang tak sedar diri melayan nafsu dia..

aku pun sama..ada masa nya terasa tak tahan..terus aku rangkul kan kaki menahan denyutan di pepek ku¡Kdia tersentak dan berhenti dari meramas aku¡Kdan buat2 baring dan aku masih lagi pura2 tidur, tapi aku terlentangkan diriku dan mengankat kedua belah tangan ku ke atas kepala sambil bantal kecil tadi masih menutup muka ku¡K.aargghh..

apa agak kali dia nak lakukan pada kak long nya¡Khati ku dan fikiran ku bermain teka teki..aku pun rasa macam merelakan dada ku di teroka oleh adik kandung ku..

Betul pun dia pon semacam gelisah bila aku berposisi baring terlentang¡K.seolah dalam bilik bedah ¡Kaku menunggu masa dua tetek ku ini akan di jamah nya¡K.sambil tu aku lihat seluar pendek bola dia sudah londeh sikit¡Keemm memang itu pertama kali ku lihat kemaluan adik ku setelah dia bersunat¡K
tegang macam¡Ksusah nak ke bayangkan.. Uuuh..emm bila kedua-dua telapak tangan di letakkan di atas tetek ku ni sambil dia mencium dari luar baju ku¡Kemmm aku rasa malam ni bukan malam pertama bagi dia ¡Kmungkin sudah berhari-hari aku di perlukannya tanpa aku sedari¡Kohhhhtidakkkk¡Kbukan aku yang mengoda dia¡Ktapi aku telah di pekosa adik ku sendiri sewaktu tidur tapiiiii aku rela kan nyaa demi kesedapan yang aku perolehi¡K

aku sudah punya penganti adik kecil ku..emmm¡Kemmm dalam hati aku menahan,¡Kbutang baju aku di buka hanya satu butang atas tidak di buka¡Kterselakkan baju tidur ku tadi hanya tetek sebelah kanan jadi hidangan adik ku¡K.mula dia cium macam kucing menghidu..pastu dia jilat putting..ku¡Kaaaaarhhh sedap..

terpaksa ku menahan kegelian seluruh badanku..antara jilat dia nyoyot tetek ku macam adik kecil ku laku kan..aarrghh makkk sedapnya¡K.aku dah biarkan kedua dua adik menjamah tetek ku¡Kbiarlaaa aku rela di pergini dari aku lakukan dengan orang lain.

Aku tak dapat menahan geli lagi dan supaya adik ku tidak perasan sengaja aku mengiring sebelah lain supaya susah dia nak meraba , meramas dan menghisap tetek ku lagi¡K.aku perasan dia bangun dan pergi tidur ke katil dia.. dan aku masa tu masih merindui pengalaman pertama aku itu..

dan dia masih meneruskan projek dia selang seli malam sehingga satu hari dia kantoi¡Ktapi aku tidak marah dia tapi kali ni aku rela kan dia buat tanpa mata ku tutup tapi dengan syarat aku tidak benarkan dia..masukan batang dia di dalam rahim aku..setakat nak meraba seluruh badan ku¡Kaku relakan..tapi hari-hari period ku tidak benarkan kena tetek ku sakit bila di ramas¡Khemmmm¡K
Kami hidup begini¡Ksehingga kini ayah dan ibuku tidak mengetahui kejadian ni¡K