Sambil saya menghisap kemaluan hitam sekitar 8 inci, saya terasa kemaluan saya juga sedang dijilat oleh seorang wanita di atas katil. Kami bertiga semua bertelanjang, manakala duduk di tepi katil, ada seorang lelaki, yang juga sedang bertelanjang bulat, memerhatikan dengan senyuman. Sambil kemaluan saya sedang dijilat dengan begitu rakus sekali, saya terus memainkan peranan saya dengan kemaluan yang sedang membesar itu.

Saya seorang suri rumahtangga yang sudah mempunyai 3 anak, 6 tahun hingga 3 tahun. Semuanya lelaki. Dulu saya bekerja, tapi oleh kerana sukar untuk mencari pembantu rumah, apakan lagi yang boleh dipercayai, suami saya minta saya berhenti dan jaga anak-anak di rumah.

Hari ini, saya berada di rumah bos suami saya, yang bernama Raju, di mana kemaluan Raju yang sedang saya kulum dengan penuh nikmat. Yang sedang menjilat kemaluan saya adalah isteri Raju, Kamala. Manakala yang duduk atas katil bersebelahan Kamala adalah suami saya Aris.

Bagaimana kami boleh jadi begini? Malah bukan kali pertama kami bertemu dengan Raju dan isterinya. Ini adalah pertemuan yang agak sekian lama.

Sejak saya berhenti kerja, bila anak saya yang tua ke sekolah, banyak masa yang saya habiskan menonton TV. Sama ada melalui Astro, atau CD yang disewa, dibeli oleh saya atau suami saya, atau ada ketikanya meminjam. Dalam menonton cerita TV ini, kami berdua ada juga menonton cerita blue atau x rated.

Suami saya pula selalu membawa balik, sama ada dia beli atau pinjam, CD blue yang ada hubungan dengan bertukar pasangan. Suami saya cukup minat dan ada waktunya dia menonton cerita yang dia betul-betul minat berulangkali. Atas desakannya dan ada juga kerana saya minat nak tengok, saya pun joinlah menonton dengannya bila anak anak dah tidur.

Setelah selesai menonton, atau kadang-kadang, cerita belum habis, kami berdua pula jadi pelakonnya. Yang teruk, sayalah apabila yang suami tengah bersemangat!!

Satu hari suami saya bawa balik CD yang katanya dibuat di Malaysia . Kami pun tengok dan memang pelakunnya orang Malaysia dan mereka berempat ini suami isteri dan bertukar pasangan. Suami saya cukup seronok menonton dan seperti biasa, saya jadi 'mangsa'nya.

Apa yang saya lihat dan rasa, suami saya ini bila dia tengah hot dan juga penuh perasaan, akan bermain dengan begitu kuat dan bernafsu sekali. Saya beritahu padanya apa yang saya rasakan dan dia mengakui yang dia akan merasa benar benar bernafsu bila melihat cerita pertukaran isteri ini, lantas dia mencadangkan, “apa kata kita cuba.”

Saya agak terperanjat dan mengatakan gila, mungkin dia sudah tak sayangkan saya. Dia kata tidak. Apa yang dia ingin lakukan hanyalah sekadar seks saja. Dia masih cintakan saya. Kata katanya mempengaruhi hati saya, dan ada kebenarannya kerana bila dah menonton, perlakuan seksnya agak berbeza. Saya tidak banyak berkata dan serahkan padanya.

Kata saya, “jika abang mahu, saya ikut saja. Asalkan jangan rahsia diketahui orang lain. Nanti saya takut malu jika keluarga semua tahu.“

Selang dua minggu lepas itu, dia bagi tahu ada kenalan hendak datang ke rumah. Dia minta saya masak untuk makan malam. Dan katanya, jika semua berjalan lancar, fantasi kami boleh terlaksana. Saya pun diam saja dan lakukan apa yang perlu saya lakukan di rumah.

Sekitar pukul 8.00 malam, temannya datang ke rumah bersama isterinya. Saya diperkenalkan oleh suami saya pada Raju dan Kamala. Mereka berdua umurnya tua sedikit dari kami, cuma ada seorang anak. Kedua duanya bekerja professional.

Setelah makan, kami duduk diruang tamu. Anak- anak saya masih menonton TV manakala mereka berdua tak bawa anaknya, sebab rumah mereka ada orang gaji. Kami berbual-bual dan lepas itu anak-anak saya seorang demi seorang masuk tidur.

Kami terus berbual dan masuk ke bab seks. Raju dan Kamala mengatakan yang mereka sudah pernah bertukar pasangan dan tiada apa yang perlu ditakuti, asalkan semuanya seronok.

Suami saya berbisik pada saya adakah saya setuju untuk teruskan. Saya agak ragu ragu, tapi saya serahkan keputusan pada suami saya. Untuk permulaan dan masih malu malu, kami setuju untuk melakukannya dalam bilik berasingan.

Oleh kerana rumah kami ada 3 bilik, suami saya minta saya bawa Raju ke dalam bilik utama kami manakala dia dan Kamala dalam bilik belakang. Di bilik yang kedua, anak-anak saya tidur bertiga.
Saya bawa Raju masuk ke bilik di mana saya dan suami saya Aris memadu kasih.

Malam itu pertama kali saya ditiduri oleh lelaki lain selain dari suami saya Aris. Raju yang memangnya sudah berpengalaman, cukup bijak memainkan peranannya, hinggakan saya hilang rasa takut dan malu. Mereka balik sekitar jam 4.00 pagi.

Keesokkan harinya, Aris bertanya saya “bagaimana?”

Saya cuma kata, “macam biasa, macam abang selalu mainkan saya.”

Saya kata juga Raju pandai memainkan peranannya hinggakan saya hilang malu, dan kemaluannya besar. Saya tanya Aris, “bagaimana?”

Dia kata bagus, kerana Kamala memang berikan kerjasama yang baik. Lepas itu kami tidak lagi bercerita hal tersebut. Saya masih buat kerja seperti biasa di rumah dan suami saya bekerja.

Beberapa hari kemudian, Aris beritahu saya yang Raju dan Kamala menjemput kami ke rumahnya untuk makan malam. Kata Aris, Kamala nak membalas masakan yang saya buat dahulu untuk mereka.
Saya bertanya Aris, adakah ini membalas untuk segala-galanya. Aris kata, terserah jika setuju. Kami tunggu hari Jumaat supaya kami boleh ambil adik Aris untuk temankan anak kami di rumah. Oleh kerana esoknya hari Sabtu dan mereka tidak bersekolah, bolehlah adik Aris datang bermalam di rumah kami.

Kami sampai rumah Raju sekitar jam 8.30 malam. Rumahnya banglo besar. Kamala tunggu kami di depan pintu dan bawa kami masuk. Kemudian Raju turun ke bawah dan kami makan. Pandai Kamala masak masakan India dan Mat Sallih. Anak mereka ada perkemahan di sekolah dan orang gajinya diberikan cuti untuk hujung minggu itu.

Selepas makan, kami beredar di ruang tamu dan Kamala hidangkan air, kami minum dan berbual-bual. Raju bertanya nak tengok CD blue tak, Aris kata ok, dan Aris tanya ada local tak?

Raju kata ada, nanti dia ambil. Lepas tu dia pasangkan dan kami semua menonton. Kami lihat rumah dalam CD tu macam rumah Raju. Aris tanya, “itu rumah kamu ke?”

Raju kata ya, dan pelakunnya nanti adalah Kamala dan dia bersama pasangan Inggeris.

Apa dikatakan oleh Raju adalah benar. Kerana sekejap dari itu, masuk dalam CD itu sepasang orang Inggeris dan disambut oleh Kamala. Layanan yang diberikan oleh Kamala kepada pasangan ini sama seperti dia berikan kepada kami berdua.

Mereka duduk makan, berbual bual dan ada ketikanya ada gambar Raju, ada Kamala dan pasangan Inggeris itu. Rupanya Raju dan Kamala bertukar-tukar memegang kamera untuk ambil gambar. Lepas itu mereka semua berpanjangan sampai melakukan seks di ruang tamu itu. Mereka berempat buat bersama di atas karpet, kerusi di ruang tamu itu.

Aris cukup minat akan cerita itu, dan bila dia berminat, pasti nafsunya cukup naik. Saya lihat Kamala menghampiri Aris dan mereka terus bermesra, bercium dan sebagainya.

Serentak dengan itu juga, Raju menghampiri saya dan melakukan apa yang dibuat oleh Aris pada Kamala. Malam itu sekali lagi saya ditiduri oleh Raju. Kali ini, bukan saja saya ditidurinya, tapi dia melakukan di depan Aris. Saya dapat lihat bagaimana Aris mengerjakan Kamala, dan Aris dapat lihat bagaimana Raju mengerjakan saya isterinya. Kami lakukan saling tukar menukar dan berlarutan hingga pagi.

Hari ini, saya berada di rumah bos suami saya Raju, di mana kemaluan Raju saya kulum dengan penuh nikmatnya. Di samping itu, Kamala isteri Raju sedang menjilat kemaluan saya dengan diperhatikan oleh suami saya Aris. Kami berempat bertelanjang bulat dan sedang berada di atas katil dalam rumah Raju. Kami datang ke rumah Raju sejak dari pagi lagi. Sejak kami sampai hingga kesaat ini, berbagai posisi seks telah kami lakukan berempat.

Bukan hari ini saja kami telah lakukan. Sejak pertemuan yang kedua dahulu, kami berempat sudah menjadi kawan yang begitu rapat. Rapat untuk segala galanya, termasuk saya sudah seperti isteri Raju di mana dia boleh lakukan apa saja pada saya. Begitu juga dengan Kamala, Aris boleh lakukan sama seperti dia lakukan pada saya.

Jika dilihat dengan mata kasar, Raju adalah bos Aris, dan kami berkawan seperti orang lain. Tapi disebaliknya, jalinan persahabatan kami berlanjutan ke atas katil.

Hari ini Raju telah meratah badan saya dengan begitu rakus sekali. Jika dahulu saya merasa agak malu dan segan, tapi sekarang semuanya itu telah hilang. Yang timbul adalah nafsu saya sering dimainkan oleh Raju.

Bukan Raju saja, tapi Kamala juga telah memainkan peranannya dengan memperkenalkan saya dengan permainan lesbian. Mula mula janggal bagi saya, tapi lama kelamaan agak seronok. Sekarang ini bukan saja Aris yang seronok, tapi saya sendiri sudah dibawa arus yang begitu memuncak bersama Raju dan Kamala. Tapi yang mengembirakan saya adalah Aris tidak lupakan keluarganya. Kami rasakan kami lebih rapat dari dahulu. Kami harapkan ini akan berterusan tanpa sebarang gangguan.

Dalam kami bertemu dengan Raju dan Kamala, kami juga diperkenalkan dengan kawan-kawan mereka. Ada yang berbangsa Inggeris, Bengali, Cina dan Melayu. Bagi saya, semuanya baru dirasai.
Walaupun saya diketemukan dengan orang lain, tapi Raju dan Kamala menjadi kawan rapat kami. Pernah kami bercuti bersama dimerata tempat percutian di Malaysia. Sambil kami bercengkerama atas katil, anak-anak kami dijagai oleh orang gaji Raju.

Arislah yang begitu gembira sekali kerana fantasinya terjadi. Tapi saya tak marah, kerana apa yang dinikmatinya, saya juga merasai bersama. Hidup saya agak berubah sejak saya diperkenalkan dalam soal pertukaran isteri ini. Kehidupan saya sekeluarga bertambah erat, lebih erat dari dahulu, dan di samping itu juga, pemikiran saya bertambah matang.

Walaupun apa yang kami buat ini tidak boleh diterima oleh semua mayarakat, namun ianya memberi kami peluang bertemu dengan mereka yang mempunyai pemikiran yang luas, tanpa perasaan dengki, cemburu dan terbuka dalam banyak soal.

Perhubungan Aris dan saya dengan Raju dan Kamala berterusan seolah- olah kami sudah terikat atau saya berkahwin dengan Raju dan Kamala dengan Aris. Kebebasan bagi kami berempat tidak ada batasan. Apa lagi yang perlu kami sorokkan antara satu sama lain kerana semua diri kami, hingga kulit daging pun mereka dah lihat.

Dalam kami terus bertemu dengan Raju dan Kamala seperti biasa, kami juga diperkenalkan dengan kawan- kawan mereka yang sealiran dengan kami semua. Mungkin kerana Raju dan Kamala adalah orang kerjanya professional, maka ramailah kawan-kawan mereka terdiri dari mereka yang professional, sama ada dalam atau luar negeri.

Kalau tak dilihat dengan mata sendiri, pasti tidak ada yang percaya apa yang kami lakukan, kerana semua mereka ini berpelajaran tinggi, kerja besar, namun disebaliknya? Itu kata orang, lagi tinggi pelajaran, lagi tinggi muslihatnya.

Antara ramai kenalan Raju, mungkin kami saja yang tidak tinggi kedudukan. Tapi mereka tetap terima kami seperti mereka juga. Ini yang membanggakan saya. Maklumlah, saya ini suri rumah tangga, dulu pun bukan kerja tinggi, tapi dapat berkawan dengan mereka yang professional.

Walau pun kami rapat dengan Raju dan Kamala, mereka tidak kontrol kami. Kebebasan pada kami masih seperti biasa. Dengan siapa, ke mana kami nak pergi, tiada masaalah. Pada mereka, atau kami, jawapan ya atau tidak, adalah hak masing masing. Tiada paksaan. Malah ada ketikanya mereka pula mencadangkan.

Pernah satu hari dahulu Raju ada menalipon Aris bertanyakan jika kami boleh 'menemankan' sepasang suami isteri dari France yang bercuti di Malaysia. Kata Raju, pasangan ini, terutama yang lelaki, mahu merasai kulit kuning langsat orang Malaysia. Jika nak India, dia dah rasai Kamala, dan Cina pun dah sudah. Jadi yang kuning langsat ni, susah.

Walau pun Raju ada teman lain yang kuning langsat, tapi dia 'tawarkan' pada kami dahulu. Bagi Aris, pasti dia berminat, nak cuba pula orang putih. Saya, cuma pengikut saja. Jadi kami bertemulah dengan pasangan ini.

Inilah kali pertama kami jumpa orang putih, walau pun dia dari France, kira putih jugalah. Lelakinya, kami panggil John, tinggi orangnya dan isterinya Mary, agak comel juga. Jika sesiapa pernah menonton siri Dallas dulu, boleh ingat Linda Evans, macam tulah Mary ini.

Kami aturkan untuk bertemu hari Sabtu, dan kami bawa mereka ke Bukit Tinggi. Kami pergi sebelah pagi dan setelah kami berjalan jalan ke kebun Jepun dan bersiar siar di Bukit Tinggi, mereka kata macam duduk di France, kerana bangunannya macam di France. Setelah makan tengah hari, kami sewa bilik untuk 'bersantai'. John juga sama seperti Raju, berpengalaman.

Walaupun kali pertama saya jumpa John, namun atas cara layanannya, saya benar benar lupa akan takut, malu, segan atau apa juga. Yang saya itu saja waktu dan peluang untuk bersamanya. Kemaluannya sederhana besar seperti Raju juga, tapi panjang. Kami lakukan berbagai posisi dalam bilik yang dingin itu.

Ada ketikanya, John yang berbadan besar itu, mainkan saya sambil kami berdiri. Maklumlah badannya besar, 'terangkat' badan saya. Aris, jangan katalah. Bila dia dapat Mary, kata orang, 'mak lalu pun dia tak perasan.’

Kali pertama saya bermain dengan Mat Sallih, best juga rasanya. Kut selalu asyik tengok CD, bila dah dapat rasa, baru tahu bagaimana penangan Mat Sallih. Yang paling best oleh John ini, oralnya cukup lama. Jilatannya pada kemaluan saya, begitu lama, hinggakan saya dah sampai banyak kali, dia masih sambung.

Kami sepatutnya balik petang itu, tapi mungkin kami pun seronok, bila John minta kami balik esoknya, kami setuju. Malam itu, kami berempat tak henti-henti berkubang atas katil, kat sofa, dalam bilik air, depan tingkap, sampai ke pagi.

Kami balik pada hampir tengah hari dan waktu itu, entah berapa gelen air mani John yang masuk dalam kemaluan saya. Tak kiralah air mani Aris juga. Walau pun ada Mary, tapi dia tak lepas peluang mainkan saya juga. Ini yang saya katakan, dengan aktiviti baru ini, saya dan Aris terus bertambah rapat.

Antara aktiviti yang berlaku dalam pertukaran isteri ini adalah melakukannya secara kumpulan atau istilah Inggeris orgy. Saya pernah menonton TV dan melihat aksi-aksi sedemikian tapi saya tidak pernah bermimpi yang saya akan melakukannya. Maklum sajalah melakukan seks dengan begitu ramai orang.

Jika sebelum ini saya hanya melakukan seks antara Aris, dan sepasang suami isteri yang lain. Tapi ini, lebih berempat. Tapi kata Aris, dah lakukan yang satu, cubalah yang lain pula. Jadi saya ni, pengikut saja.

Pertemuan ini dilakukan pada penghujung minggu. Sekitar jam 9.00 malam, Raju dan Kamala datang mengambil kami di rumah. Kami beritahu pada adik Aris dan anak anak kami yang kami ada jamuan makan malam dan akan balik lewat. Mereka sudah biasa jika kami lambat balik kerana sejak kenal dengan Raju dan Kamala, kami sering tinggalkan mereka pada hujung minggu. Sama juga macam hari ini, cuma mereka tidak tahu yang ibu mreka yang akan kena 'makan'

Tempat pertemuan itu dibuat di sebuah rumah banglo yang besar. Siap dengan swimming pool dan ada juga bilik pengawal. Jadi, keselamatan dan gangguan pasti terkawal.

Kami diperkenalkan kepada tuan rumah, David dan Irene. Mereka ini kawan Raju dan mereka semua sering berkumpul dalam 2 atau 3 bulan sekali untuk buat orgy. Mereka buat di rumah rumah tertentu. Kali ini David dan Irene jadi tuan rumah. Waktu kami sampai ada ada sepasang suami isteri Melayu. Kami duduk berbual bual seperti pertemuan biasa macam pertemuan hari jadi.

Walaupun kami semua sudah tahu ke mana pertemuan ini akan berakhir, tapi kami ambil sikap relax dan berbual hal hal umum. Lepas itu datang lagi pasangan lain dan akhirnya saya difahamkan, malam itu ada 7 pasangan. 2 pasangan Inggeris, 2 India, 2 Melayu dan 3 Cina.

Seperti yang saya katakan, mereka ini semuanya orang yang kedudukan tinggi atau businessman berjaya kerana datang dengan kereta besar besar belaka. Yang menumpang kereta cuma saya dan Aris saja!!

Setelah semuanya hadir, kami dipelawa makan dan minum cara buffet. Kami terus berbual dan ada juga TV terpasang dengan cerita x rated. Setelah makan kami terus berbual dan kelihatan yang sudah biasa dengan suasana sedikian sudah duduk berpelukan, cium mencium sama ada dengan pasangan lain atau sesama suami isteri.

Kemudian David menjemput kami main game dewasa. Yang kalah kena buka baju satu persatu. Lama kelamaan kami semua sudah tidak berpakaian lagi dan saya rasa inilah waktu segalanya bermula.

Lampu sudah digelapkan sedikit dan masing masing sudah menarik pasangan masing masing yang mereka suka. Tapi sebelum dibenarkan demikian, Tuan rumah dibenarkan dahulu memilih pasangannya. David memilih saya dahulu.

Malam itu berbagai posisi dan pasangan yang bermain dengan saya. Saya ditiduri oleh India, Inggeris, Cina dan Melayu. Masing masing boleh buat apa yang mereka suka. Boleh dikatakan 'gila' buat sex berdepan suami atau isteri, tapi inilah hakikatnya. Ada yang dibuat 2 lelaki serentak dan ada 3 lelaki serentak. Tak kurang juga dengan wanita sahaja.

Kalaulah ada saudara mara yang nampak atau tahu, atau anak anak saya nampak, pasti pengsan mereka melihat apa yang berlaku.

Malam itu juga adalah malam pertama saya menerima kemaluan dalam jubur saya yang dibuat oleh salah seorang Inggeris itu. Tapi lepas itu boleh dikatakan semua lelaki yang hadir mencuba. Aris yang sebelum ini tidak pernah lakukan pada saya pun mencuba.

Yang lebih menyeronokkan saya pada malam itu apabila saya dilakukan oleh 3 lelaki sekaligus. Seorang memasuki dalam kemaluan saya, seorang di anal saya dan seorang dalam mulut saya. Saya rasa apa yang saya lihat dalam VCD, malam itu saya dilakukan. Bila letih kami berhenti, ada yang mandi di kolam, ada yang tertidur, tapi ada yang terus menerus bersetubuh tanpa henti.

Kami balik keeesokan harinya sebelum tengah hari. Saya benar benar letih dan badan saya cukup lenguh dan sakit. Apa kan lagi anus saya. Jalan pun terasa sakit. Sampai di rumah, saya benar benar letih. Saya bagi alasan pada anak saya saya sakit, memang benar sakit pun dan inginkan berehat.

Aris relax saja. Itulah lelaki sejati !!

“Ah kenapa jalan jadi jem begini,” Faizudeen merungut sendirian dalam kereta. Dengan perasaan dongkol dia melihat jam tangannya. Lima minit lagi pukul 2.00 petang. Tak puas dengan jam tangannya dia melihat jam di dashboard kereta. Angkanya sama juga, 1.55 petang. Dia perlu hadir di bilik mesyuarat hotel berkenaan tepat jam 2.00 petang. Sebagai wakil syarikat dia perlu menghadiri mesyuarat dengan klien penting.

“Mati aku kalau begini,” dia masih merungut. “Apalah orang di depan, bawa kereta terkemut-kemut macam nak mampus.” Faizudeen masih mengomel.

Mau tidak mau dia terpaksa akur. Jam begini jalan di ibu kota selalu sesak. Dia memarahi diri sendiri kerana lambat bertolak dari pejabat. Salahnya juga kerana kerja yang sepatutnya disiapkan kelmarin ditangguh ke hari ini. Bila dia sampai ke pejabat di dapati setiausaha pejabat mengambil MC dua hari. Dia faham sangat dengan perangai setiausaha itu. Sanggup membeli MC kerana nak ponteng kerja. Dia terpaksa mencari maklumat dan menaip sendiri. Dengan menggunakan dua jari diketuk-ketuknya keyboard PCnya. Jam 12.30 baru selesai.

Faizudeen sampai di hotel jam 2.15 petang. Dia berpusing-pusing mencari tempat meletak kereta. Tak ada pula yang kosong. Dia merungut lagi dalam hati. Marah-marah kerana terpkasa berpusing beberapa kali bagi mendapat sepetak tempat parkir. Akhirnya terpaksa ditinggalkan keretanya agak jauh di tepi jalan. Biarkanlah kalau kena saman, aku terpaksa segera.

Terkocoh-kocoh dia berlari ke lobi hotel. Di tangannya ada sebuah briefcase, dipegang erat bimbang tercicir dan menyebabkan urusannya tergendala. Peluh mengalir membasahi kemejanya. Dia menghampiri kauter, seorang penyambut tamu tersenyum kepadanya dan menyapa sopan.

“Boleh saya bantu?” Tanya penyambut tamu berseragam biru gelap. Senyumannya yang manis memperlihatkan baris-baris gigi yang tersusun.

“Maaf, saya nak tanya. Wakil dari Syarikat Alpha sudah sampai?” Faizudeen bertanya dengan nafas termengah-mengah.

“Encik siapa?” Tanya penyambut tetamu lembut penuh hormat.

“Saya Faizudeen, dari Perbadanan Multimedia.”

“Tunggu sekejap encik, nanti saya semak kalau-kalau ada pesanan,” penyambut tamu yang cantik itu bersuara sopan. Dia menyelak helaian buku di hadapannya.

“Ada apa-apa pesanan?” Faizudeen bertanya dengan nada kurang sabar.

“Ada encik, wakil Syarikat Alpha tak dapat datang. Kapal terbang delay. Pertemuan dibatalkan.”

“Kenapa mereka tak beritahu awal-awal. Tak perlu saya tergopoh-gopoh seperti ini,” rungut Faizudeen sambil mengepal tangannya. Dia geram, rasa seperti dirinya dipermain.

“Saya lihat encik penat, sila encik duduk dulu. Saya boleh order minuman untuk encik.” Pelawa penyambut tetamu ramah.

Perlahan Faizudeen beredar ke ruang rehat di sebelah kiri hotel tersebut. Dia memilih satu sudut yang agak sunyi. Dia menghenyakkan diri di sofa empuk. Ada perasaan kecewa terlukis pada wajahnya. Bergegas dia ke hotel tersebut, bila sampai diberitahu yang pertemuan di batalkan. Kenapakah dia tidak diberitahu lebih awal supaya dia tak terkejar-kerjar meredah jalan raya yang sesak.

Pada saat dia termenung mengenangkan nasibnya yang malang, tiba-tiba dia ditegur oleh seorang gadis cina tinggi lampai yang berpakaian kemas. Dari cara pakaiannya dia tentu seorang ahli korporat. Orangnya masih muda dan kelihatan sungguh cantik.

“Encik ni.. Faiz, err... maksud saya Faizudeen?” Tanya gadis cina tersebut lembut sambil tersenyum.

“Ya, saya Faizudeen.” Jawab Faizudeen terbata-bata.

Faizudeen merenung gadis tersebut. Dia agak hairan bagaimana gadis tersebut mengenalinya. Nama Faiz hanya digunakan oleh kawan-kawannya waktu di sekolah. Gadis cina ini memanggilnya Faiz. Apakah dia teman sekolahnya dulu.

“Awak tak kenal saya?” Gadis cina itu bertanya sambil tersenyum-senyum.

“Minta maaf. Ingatan saya kurang baik.” Faizudeen menjawab dengan rasa sedikit malu.

Faizudeen merenung gadis cina itu dari kepala hingga ke kaki. Cantik berkulit cerah. Anggun dengan jaketnya yang berwarna hitam dipadankan dengan skirt hitam dan berkemeja putih. Di dadanya ada tanda nama tertulis Siu Lin. Apakah gadis ini adalah Siu Lin teman sekolahnya dulu, Faizudeen cuba memikirkan. Otaknya dipaksa bekerja keras.



“Aku Siu Lin, Wong Siu Lin kawan sekolah kau dulu,” Siu Lin bersuara menjelaskan siapa dia.

“Betul ke?”

“Aku la, siapa lagi. Ada berapa murid yang nama Siu Lin di sekolah kita dulu? Kau jangan buat-buat lupa pula, kita kan sama-sama aktif sukan.”

“Astaga. Hampir aku tidak mengenali kau kalau kau tidak menegurku. Kau sekarang dan berubah. Kau benar-benar cantik. Badan kau langsing. Di sekolah dulu kau agak chubby.” Faizudeen mengenang kembali kawan baiknya itu.

Siu Lin hanya tersenyum gembira. Dia senang dengan pujian Faizudeen. Dia masih ingat lagi semua perkara yang berlaku di sekolah dulu. Peristiwa dia dan Faizudeen beromen dekat tangga kecemasan Plaza Ampang City dan hubungan cinta monyet mereka berdua. Tapi hubungan tersebut putus selepas mereka tamat sekolah menengah dan Faizudeen keluar negara melanjutkan pelajaran.

“Lama betul kita tidak berjumpa. Mari kita ke atas ke bilikku.” Ajak Siu Lin.

Faizudeen mengikut Siu Lin menuju ke pintu lift. Dia gembira kerana berjumpa dengan kawan lamanya. Kawan lamanya yang akrab tapi mesra. Dia terkenang kembali masa di sekolah dulu. Siu Lin seorang gadis bijak dan sedikit nakal. Tingkah lakunya agak lepas bebas.

“Kau kerja di sini ke?” Faizudeen bertanya sambil menunggu pintu lift terbuka.

“Ya, aku kerja di sini. Selepas tamat universiti aku mendapat kerja di sini dan diberi tugas sebagai Pengurus Pemasaran. Kau kerja di mana? Dah kahwin?”

“Aku kerja di sebuah perbadanan. Aku dah kahwin, ada anak satu. Kau bagaimana?”

“Aku dah kahwin, tapi suamiku bekerja di Dubai. Kami jarang berjumpa.”

“Dah sampai. Ini bilikku. Sebagai pengurus kami diberi sebuah bilik di hotel ini.” Jelas Siu Lin sambil membuka pintu bilik.

Siu Lin melangkah masuk di ikuti oleh Faizudeen. Bilik tersebut agak besar dilengkapi sebuah katil besar, sofa dan perabot seperti bilik hotel mewah bintang lima. Faizudeen duduk di sebuah sofa sambil merenung bilik tersebut yang kelihatan mewah. Siu Lin menuju ke sebuah peti ais di sudut bilik dan mengambil dua tin minuman. Satu untuk dirinya dan satu untuk Faizudeen.

Faizudeen merenung Siu Lin yang duduk di sofa di hadapannya. Gadis cina ini sungguh cantik. Agak berbeza dengan Siu Lin waktu sekolah dulu. Dia terkenang kembali kisah lama. Di benaknya tergambar kisah mereka berdua. Dia masih ingat bila Siu Lin datang memeluknya. Sambil tersenyum manja Siu Lin menyandarkan kepala ke bahunya. Siu Lin memegang erat tangan kanan sambil memeluk bahunya.

Faizudeen turut mengambil kesempatan dengan mencium rambut Siu Lin sambil tangan kirinya melurut kearah pinggang gadis tersebut. Bila Siu Lin mendongakkan kepalanya maka dengan spontan Faizudeen melabuhkan bibirnya ke bibir Siu Lin yang basah. Siu Lin membalas dengan menyambut bibir Faizudeen dengan rakus dengan mengigit-gigit kasar bibir Faizudeen sambil bermain lidah. Faizudeen dapat merasakan yang Siu Lin amat berpengalaman didalam aksinya. Faizudeen tidak peduli akan semua itu malah dia semakin galak apabila tangan nya beralih ke arah buah dada milik si Siu Lin.

Faizudeen mendengar Siu Lin merengek manja apabila dia meramas kasar buah dadanya walaupun dari luar t-shirt putihnya. Melihatkan aksi Siu Lin yang semakin kasar lalu Faizudeen terus memasukkan tangannya ke dalam t-shirt Siu Lin sambil mencari sasaran yang lebih tepat iaitu puting tetek amoi tersebut. Siu Lin memberikan kerjasama kepada Faizudeen apabila dengan sendirinya menarik bra berwarna krim ke atas agar memudahkannya untuk bermain-main dengan puting teteknya.

Seperti orang mengantuk di sorong bantal maka Faizudeen dengan bersemangat waja terus meramas kasar buah dada Siu Lin sambil matanya tidak lekang melihat buah dada gadis cina yang sederhana besar dengan puting yang telah tegang. Tangan Faizudeen meramas manja paha gebu milik Siu Lin sambil bibir mereka bertemu dan kedua lidah berlaga-laga diantara satu sama lain. Apabila tangan Faizudeen mula menyentuh bahagian panties yang di pakai oleh Siu Lin dengan pantas dia menarik tangan Faizudeen lalu di letakkan ke arah buah dadanya.



Faizudeen kembali meramas manja buah dada Siu Lin manakala dia membebaskan bibirnya dari bibir Faizudeen dan terus bersuara yang dia belum bersedia lagi apabila Faizudeen cuba untuk sampai ke arah perigi cintanya itu. Sambil Siu Lin memerhatikan tangan Faizudeen yang meramas manja buah dadanya, Faizudeen pula cuba untuk menggigit manja puting tetek yang telah sekian lama diidam-idamnya. Siu Lin terus saja memeluk erat kepala Faizudeen bila lidahnya menari-nari di puting yang telah mengeras.

Siu Lin memerhati Faizudeen di hadapannya. Dia hairan melihat Faizudeen yang tenggelam dalam dunianya sendiri sambil tersenyum-senyum. Siu Lin menggoyang-goyangkan tangannya di hadapan muka Faizudeen tapi tiada reaksi daripada Faizudeen. Faizudeen tetap memandang ke depan tanpa berkelip-kelip.

“Faiz, you bermimpi ke siang-siang begini,” jerkah Siu Lin sambil menepuk paha Faizudeen.

“Apa, apa kau cakap?” Faizudeen bersuara terpinga-pinga. Dia mula sedar dari lamunannya. Kenangan indah sewaktu sekolah dulu mengusik kalbunya.

“I lihat you hanyut dalam diri sendiri. You bermimpi ke?”

“Tidak. Aku terkenang kembali peristiwa dulu waktu kita sekolah. Aku seperti mendengar kau mengerang bila aku meramas tetek kau,” Faizudeen tersengeh.

“You memang nakal waktu itu. Tapi I seronok dengan tangan nakal you,” balas Siu Lin tersipu-sipu.

“Itu kisah lama zaman kita budah-budak,” Faizudeen bersuara lemah sambil membayangkan kisah-kisah mereka berdua waktu bersekolah.

“Kalau you mau boleh kita sambung sekarang,” cabar Siu Lin sambil tersenyum menggoda.

“You jangan cabar I,” jawab Faizudeen dengan mata terbeliak. Dia terkejut dengan kata-kata Siu Lin tadi.

“I tak cabar you, I ajak you.”

“You jangan main-main, Siu Lin.”

“I tak main-main. I serius,” Siu Lin bersuara sambil menarik tangan Faizudeen ke arah katil. Faizudeen mengikut seperti kerbau dicucuk hidung.

Siu Lin menolak lembut badan Faizudeen hingga Faizudeen terbaring telentang di atas tilam empuk. Dengan pantas badannya menindih badan Faizudeen dan bibirnya mula memagut bibir Faizudeen. Keharuman parfum yang dipakai Siu Lin merangsang kelelakian Faizudeen. Dia mula membalas melumat bibir segar amoi tersebut. Mereka berpelukan melepaskan rindu masing-masing. Sambil mencium bibir dan muka Faizudeen, tangannya mula meraba dada Faizudeen dan butang baju Faizudeen di lepas satu persatu.

Tangan Siu Lin makin ke bawah. Benjolah di celah paha Faizudeen diramas-ramas. Faizudeen terasa enak bila kemaluannya diramas-ramas si amoi. Walaupun batang zakarnya masih terbungkus celana namum gerakan-gerakan tangan Siu Lin memberi rangsangan dan sensasi enak. Batang zakar itu makin mengeras dan meronta-ronta ingin bebas.

“Dulu kita hanya separuh jalan. I ingin selesaikan hari ini,” Siu Lin bersuara sambil kedua tangannya membuka talipinggang dan seluar Faizudeen.

“Kalau itu yang you mau, I setuju. Okey, kita buka pakaian masing-masing.”

Mungkin kerana dipengaruhi nafsu maka masing-masing pantas saja melepaskan pakaian yang melekat di badan. Siu Lin melihat Faizudeen yang telah telanjang dengan penuh kekaguman. Tubuh kekar berdada bidang dengan batang zakar yang terpacak keras amat mempesona Siu Lin. Sementara Faizudeen juga kagum dengan lekuk-lekuk badan Siu Lin yang indah. Tetek berkembar sederhana besar itu kelihatan padat dan kencang. Dan yang paling mempesona ialah bulu-bulu hitam agak lebat menghiasi tundun yang membengkak. Bulu-bulu hitam itu amat kontras dengan warna kulit Siu Lin yang putih bersih.

Siu Lin mendekati Faizudeen dan merangkulnya. Bibir meraka kembali bertaup. Tangan masing-masing meraba tubuh antara satu sama lain. Mereka bergomolan dan kedua tubuh itu terbaring di katil. Faizudeen tak sabar menunggu lama-lama. Wajahnya diarahkan ke paha Siu Lin. Pantas dia membuka paha Siu Lin lalu membenamkan kepalanya di situ sehingga kelangkang Siu Lin tepat menghadap ke mukanya. Aroma vagina Siu Lin dihidu dan disedut dalam-dalam. Faizudeen menjadi gila dengan bau vagina wanita cina yang sungguh enak. Burit isterinya pun jarang dihidu dengan penuh nafsu seperti ini.

Beberapa minit kemudian Siu Lin merasakan benda yang lunak dan basah menggeletek vaginanya. Faizudeen mula menggerakkan lidahnya menjilat kelentit Siu Lin. Sekali sekala lidah itu meluncur ke dalam lubang vagina dan menjilat dinding vagina yang mula basah. Lidah tebal dan misai nipis itu terasa menari-nari hingga Siu Lin merasa geli. Suara-suara erangan kecil mula kedengaran.

Siu Lin seperti terbang di awangan. Suaminya sendiri tak pernah berbuat segila ini, mencium bahkan menjilat-jilat lubang vaginanya. Tangan Faizudeen bergerak ke atas melalui perut nipis dan menemui buah dada Siu Lin yang sangat kenyal yang pernah diramas-ramasnya satu ketika dulu. Jari-jarinya yang besar bermain-main dengan memicit-micit pangkal buah dada dan menggentel puting tetak hingga benda itu terasa makin mengeras.

Siu Lin tidak tinggal diam. Tangannya meraih tongkat sakti kepunyaan Faizudeen yang sedang terpacak keras sejak tadi. Digengam dan digoyang batang berurat itu. Siu Lin cuba mengukur dengan tangannya. Batang Faizudeen sungguh besar dan panjang, hampir dua kali ganda kepunyaan suaminya. Siu Lin geram dengan kepala bulat berlekuk itu.

Perlahan-lahan dijilatnya kepala bulat. Digerakkan lidahnya menjalari setiap pelusuk batang itu, buah pelirnya yang berkedut-kedut disedut-sedut. Gerakan mulut kembali ke hujung zakar, dijilat dan dikulum. Siu Lin membuka mulutnya lebar-lebar bagi menampung batang zakar yang besar dan panjang. Dikulum dan dihisap. Faizudeen rasa sungguh sedap permaian mulut si amoi. Isterinya sendir tak mau bila disuruh melakukannya. Jijik katanya.

Siu Lin seronok menjilat dan mengulum zakar Faizudeen. Dari dulu dia ingin melakukannya tapi suaminya tak mengizinkan. Kepala pelir suaminya yang sensitif itu akan mudah memancutkan maninya bila saja tersentuh lidah Siu Lin yang kasar dan hangat. Siu Lin tahu zakar tak bersunat memang sensitif. Justeru itu dia menyarankan suaminya agar berkhatan tapi suaminya enggan. Sejak itu keinginannya untuk blowjob disimpan saja.

Butuh Faizudeen dihisap dan dijilat oleh Siu Lin. Sementara Faizudeen terus menjilat kelentit Siu Lin yang agak besar dan menonjol. Kelentit Siu Lin sekarang menjadi sasaran mulut Faizudeen. Buntut Siu Lin terangkat-angkat bila lidah Faizudeen berlegar-legar di kelentitnya. Kelentit cina yang tak potong itu sungguh enak bila disedut-sedut.

“Siu Lin, I dah tak tahan, I nak rasa burit you,” pinta Faizudeen.

Siu Lin tidur telentang di atas tilam empuk. Kakinya dikangkang luas menunggu tindakan Faizudeen seterusnya. Faizudeen bergerak mencelapak Siu Lin. Faizudeen kemudian menghalakan kepala zakarnya betul-betul diantara celah kedua paha Siu Lin. Burit Siu Lin yang tembam itu terlihat jelas. Dua bibir yang ditumbuhi bulu tebal terbuka. Terlihat alur merah telah teramat basah.




Perlahan-lahan kepala zakar Faizudeen membelah tebing faraj Siu Lin dan perlahan-lahan menyelam ke dasar lubuk bila Faizudeen menekan punggungnya. Faizudeen menekan zakarnya sehingga bulunya menyentuh bulu Siu Lin. Lancar saja perjalanannya kerana burit Siu Lin teramat basah dengan air cintanya yang bercampur dengan air lior Faizudeen. Siu Lin menjerit keenakan.

"Sedap Faiz, sedap" kata Siu Lin.

Faizudeen meneruskan aksi sorong tariknya. Badan Siu Lin kemudian dipeluknya kemas sambil mulutnya berlegar di gunung kembar Siu Lin yang sedang mekar itu. Sesekali terdengar Siu Lin mendengus kesedapan. Faizudeen meneruskan aksi sorong tarik makin laju. Makin ganas Faizudeen bertindak makin enak bagi Siu Lin. Faizudeen memang geram dengan Siu Lin yang solid dan cantik itu.

Sejak dari sekolah dulu memang Faizudeen geram dengan Siu Lin. Kulit Siu Lin yang putih kuning itu amat menggodanya. Sekarang Siu Lin telah berada dalam pelukannya. Peluang ini tak boleh disia-siakan. Dayungannya makin laju. Tindakan Faizudeen yang kasar dan ganas itu menyebabkan ghairah Siu Lin menggelegak.

"I dah nak keluar." Tiba-tiba Siu Lin menjerit kuat.

Bila mendengar Siu Lin berkata demikian Faizudeen melajukan lagi kayuhannya dan balak besar dan panjang menekan semahu-mahunya ke dalam lubang burit Siu Lin. Muka Faizudeen berkerut manahan nikmat.

"I dah keluar," kata Siu Lin kepada Faizudeen. Serentak itu Faizudeen merasakan kepala butuhnya bagaikan disiram dengan cairan hangat.

"I pun nak keluar, pancut dalam atau luar?" tanya Faizudeen.

“Pancut dalam Faiz, akak nak rasa you punya,” kata Siu Lin selamba.

Sedetik kemudian Siu Lin merasa cairan panas menerpa pangkal rahimnya. Pancutan kuat yang menerpa rahimnya itu membuatkan Siu Lin menjerit penuh nikmat. Bergetar seluruh anggotanya menikmati pancutan kawan sekolahnya itu. Terketar-ketar pahanya penuh nikmat dan lazat. Belum pernah dia merasa kenikmatan seperti ini bila dia bersama suaminya.

"Jangan cabut lagi, tahan dulu," kata Siu Lin.

“Okay, okay," kata Faizudeen.

Faizudeen terus memeluk Siu Lin. Dikapuk kemas badan Siu Lin yang mekar itu. Selepas beberapa minit Faizudeen mencabut pelirnya dari burit Siu Lin. Faizudeen amat puas boleh melepas air nikmatnya dalam burit kekasih lamanya yang cantik manis. Bukan selalu dia dapat peluang seperti ini.

"Banyak you punya air, sedap rasanya. Batang awak yang besar panjang tu sungguh sedap. Lubang I macam digaru-garu," kata Siu Lin.

Siu Lin membaringkan kepalanya di atas dada Faizudeen yang bidang dan dihiasi rambut keriting. Siu Lin mengerling balak Faizudeen yang mula mengecut. Dipegang-pegang dan diramas-ramas batang zakar Faizudeen yang telah memberi kepuasan kepadanya. Belum pernah dia merasa sepuas hari ini. Zakar Faizudeen memang gagah. Benar kata kawannya, lelaki yang bersunat mampu bertahan lama. Sayang kerana suaminya tak mahu bersunat. Belum pernah dia merasa puas bila bersama suaminya yang mengalami premature ejaculation. Ini semua kerana kulit kulup itulah, fikir Siu Lin.

Siu Lin dan Faizudeen keletihan selepas bertarung hampir satu jam. Mereka tidur keletihan di dalam bilik yang nyaman dengan udara air-con. Mereka terlupa tugas yang perlu diselesaikan.

Saya dan isteri saya tinggal di sebuah bandar. Kami mempunyai seorang anak dan dia tinggal di sebuah asrama. Saya sentiasa ke luar negeri. Jadi isteri saya berseorangan di rumah selepas dia kembali dari kerja.

Pada suatu hari saya bertanya kepada isteri saya, "Sayang, apa you akan buat jika seorang ingin buat seks dengan you?".

Isteri saya terkejut bila saya tanya macam itu.

Saya tanya lagi, "Jangan takut, saya tak marah kalau you nak buat seks dengan dia".

Isteri saya diam seketika dan dia jawab, "Saya akan buat seks dengan dia kalau abang tak marah."

"Hmmm ingin juga you nak cuba dengan orang lain ye? Oklah you boleh buat seks dengan orang yang you suka tapi saya nak tengok macam mana you buat seks. Boleh tak?" saya tanya lagi.

"IIsssyyy.... abang ni. Nanti abang akan cemburu," isteri saya berkata.

"Aalleeee.. saya takkan cemburu. Tengoklah nanti."

Isteri saya beritahu saya bahawa dia ingin buat seks dengan bossnya. Bossnya mamak. Bossnya juga pernah beritahu isteri saya bahawa dia ingin buat seks dengan isteri saya kerana isteri saya seorang yang jelita dengan potongan badan 34-30-32. Buah dada isteri saya yang besar memang memikat ramai orang.

Pada suatu hari boss isteri saya menelefon isteri saya dan berbual. Tiba-tiba bossnya berkata bahawa dia nak datang ke rumah saya. Kebetulan pada masa itu saya berada di rumah. Isteri saya beritahu saya bahawa bossnya nak datang ke rumah saya dalam masa setengah jam.

Saya dah agak bahawa inilah masa yang saya tunggu-tunggu. Saya segera sorok di sebuah bilik di mana saya dapat lihat dengan jelas apa yang mereka buat. Isteri saya memakai baju malam merah jambu yang sangat seksi. Ia membuatkan batang saya keras dan tegang.

Bossnya datang ke rumah selepas setengah jam. Walaupun bossnya tidak cerah tapi handsome juga. Bossnya duduk dan berbual dengan isteri saya. Semasa berbual bossnya asyik lihat buah dada isteri saya. Masa itu isteri saya tidak memakai apa-apa selain baju malam. Baju malam itu pula benangnya jarang.

Isteri saya tau bahawa bossnya asyik pandang buah dadanya. Isteri saya memegang kedua-dua tangan bossnya dan meletakkannya di atas kedua-dua buah dadanya. Bossnya pula syok dan mulalah meramas-ramas payu dara isteri ku sambil mencium mulutnya. Kejadian itu membuatkan batang saya keras lagi. Saya segera membuka semua baju dan seluar dan berbogel sambil mengurut batang saya.



Mereka berciuman lebih kurang 10 minit. Kemudian isteri saya membawa bossnya ke bilik tidur. Saya juga pindah ke tempat lain di mana saya dapat lihat dengan jelas apa yang mereka buat. Isteri saya membuka butang baju bossnya satu persatu dengan perlahan-lahan. Kemudian dia cium badan bossnya sambil turun ke bawah.

Tangan isteri saya mula membuka seluar bossnya. Kemudian dia cium dan gigit dengan manja batang bossnya. Pelahan-lahan tangannya menurunkan spender boss.

Wow.... Batangnya sangat panjang. Lebih kurang 10 inci. Saya tak pernah lihat batang yang sebesar itu walaupun dalam gambar blue. Mungkin sebab itulah isteri saya nak buat seks dengan dia.

Isteri saya mula menjilat hujung zakar bossnya. Kemudian pelahan-lahan dia mengulum zakar boss itu. Isteri saya cuba masukkan seluruh zakar ke dalam mulutnya. Ternyata tak boleh. Tapi dia cuba masukkan juga.

Kemudian sampailah giliran bossnya. Bossnya menidurkan isteri saya di atas katil. Dia mula beri france kiss. Kemudian dia pelahan-lahan cium leher. Bossnya mula membuka baju tidur isteri saya. Dia mulalah menghisap tetek isteri saya seperti seorang bayi kehausan. Dan tangan satu lagi meramas-ramas tetek yang lain. Isteri saya menekan kepala boss ke arah teteknya sambil mengerang. Matanya terpejam kerana terasa nikmat dengan berbuatan bossnya.

Selepas minum susu dengan tetek kanan dia mula pindah ke tetek kiri dan mula menghisap susu. Mungkin bossnya sangat dahaga. Dalam hati saya fikir bahawa kalau dia buat macam tu nanti saya tak dapat walaupun satu titik susu.

"Hey simpanlah untuk saya sikit", hati saya berkata.

Selepas agak lama dia menghisap tetek isteri saya, dia turun dan menjilat puki isteri saya.

"Uuuuhhhh.... uuuuhhhhh..... uuhhhhh," isteri saya mengerang kenikmatan.

Bossnya cuba masukkan lidahnya ke dalam lubang puki isteri saya sambil menyentuh gulinya. Isteri saya sangat seronok agaknya. Kangkangan isteri saya semakin besar. Dia menekan kepala bossnya ke arah lubang puki.

Sebentar lagi lubang puki isteri saya akan dimasuki batang seorang mamak yang panjang. Bossnya bangun dan gosok batangnya dengan cecair puki. Pelahan-lahan dia masukkan batangnya.

"Uuuuhhhhhh... uuuuuhhhhh... uuuuhhhhh..." erangan isteri saya semakin jelas didengar.

Kemudian mulalah permainan sorong tarik. Isteri saya turut bergerak mengikut ragam bossnya. Buah dada isteri saya yang bergerak ke atas dan ke bawah sungguh mengasyikkan. Lama kelamaan permainan sorong tarik semakin laju.

Walaupun lama dia main, keseluruh batang bossnya tidak dapat masuk ke dalam lubang puki mungkin kerana ia menyentuh dan terhalang oleh dinding dalam puki.

Selepas agak lama bermain sorong tarik dia mencabut batangnya daripada lubang puki dan masukkan batangnya ke dalam mulut isteri saya. Isteri saya cepat menerimanya dan mengulum. Selepas beberapa saat, air mani pancut dengan kencang kedalam mulut isteri saya. Cecair putih itu tertumpah juga daripada mulut isteri saya.




Selepas rehat beberapa minit bossnya mandi dan balik mana kala isteri saya masih baring di atas katil. Saya segera masuk dan tanya macam mana pengalaman seks tadi.

"Bang... nilah pengalaman seks yang sangat soronok yang saya tak dapat sejak saya kahwin. Bang... boleh saya buat dengan dia lagi?" isteri saya berkata.

Saya rasa begang pada masa itu kerana isteri saya menyindir saya macam tu. Semua itu memanglah salah saya kerana membenarkan isteri saya buat seks dengan orang lain.

"Bang.... boleh tak bang?" isteri saya tanya lagi.

Saya tak boleh buat apa-apa dan terus setuju dengannya.

Membaca cerita-cerita di http://cerita19tahun.blogspot.com/ ini mengingatkan diriku pada 19 tahun yang lalu saat pertama kalinya aku merasakan nikmatnya seks. Saat itu usiaku 11 tahun dan masih duduk di kelas 6 SD. Dan orang-orang pertama yang menjadi pemuas nafsuku adalah Mama dan adikku sendiri.

Sudah sejak berumur 7 atau 8 tahun aku mempunyai keingintahuan dan hasrat yang kuat akan seks. Secara sembunyi-sembunyi aku sering membaca majalah dewasa milik orang tuaku. Biasanya hal itu kulakukan saat sebelum berangkat sekolah dan orang tuaku tidak di rumah. Saat membaca majalah tersebut aku juga beronani untuk memuaskan hasratku.



Pada saat usiaku 10 tahun, hasratku akan pemuasan seks semakin besar, maklum saat itu adalah masa puber. Frekuensiku melakukan onani juga semakin sering, dalam sehari bisa sampai 4 kali. Dan setiap hari minimal 1 kali pasti aku lakukan.

Pada suatu sore ketika aku duduk di kelas 6 SD, saat itu tidak ada seorang pun di rumah. Papa sedang bertugas keluar kota, sedangkan Mama dan adikku sedang mengikuti suatu kegiatan sejak pagi. Aku gunakan kesempatan tersebut untuk menonton blue film milik orang tuaku. Sejak pagi sudah 3 film aku putar dan sudah 4 kali aku melakukan onani. Namun hasratku masih juga begitu besar.

Ada adegan yang sangat aku sukai dan aku sering berkhayal bahwa aku menjadi pemeran pria dalam film itu. Adegan itu adalah saat seorang pria sedang berbaring sementara wanita pertama duduk di atas penis sang pria sambil menggoyangkan pinggulnya dan wanita kedua duduk tepat di atas mukanya sementara sang pria dengan lahapnya menjilati vagina wanita kedua tersebut.

Aku segera menurunkan celanaku bersiap melakukan onani sambil menyaksikan adegan favoritku. Di tengah-tengah kegiatanku dan film sedang hot-hotnya, tiba-tiba terdengar suara pintu pagar dibuka. Saat itu menunjukkan pukul 20.00, ternyata Mama dan adikku sudah pulang. Segera aku kenakan celanaku kembali dan mengeluarkan video dari playernya kemudian meletakkannya kembali di tempatnya. Lalu baru aku membukakan pintu untuk mereka.

"Eh Wan, tolong bantu masukkan barang-barang dong", Mama memintaku membantunya membawa barang-barang.
"Iya Ma. Shin, di sana ngapain aja? Koq sepertinya capek banget sih?", aku menyapa adikku Shinta.
"Wah, banyak. Pagi setelah aerobik terus jalan lintas alam. Sampai di atas udah siang. Terus sorenya baru turun. Pokoknya capek deh.", Shinta menjelaskannya dengan bersemangat.

Setelah itu mereka mandi dan makan malam. Sementara aku duduk di ruang keluarga sambil menonton acara TV. Setelah mereka selesai makan malam, adikku langsung menuju ke kamarnya di atas. Mama ikut bergabung denganku menonton TV.

"Wan, ada acara bagus apa aja?", Mama bertanya padaku.
"Cuma ini yang mendingan, yang lainnya jelek", aku memberi tahu bahwa hanya acara yang sedang kutonton yang cukup bagus.

Saat itu acaranya adalah film action. Setelah itu ada pembicaraan kecil antara aku dan Mama. Karena lelah, Mama menonton sambil tiduran di atas karpet. Tidak lama sesudah itu Mama rupanya terlelap. Aku tetap menonton. Pada suatu saat, dalam film tersebut ada jalan cerita dimana teman wanita sang jagoan tertangkap dan diperkosa oleh boss penjahat. Spontan saja penisku mengembang. Aku tetap meneruskan menonton.

Ketika film sedang seru-serunya, tanpa sengaja aku menatap Mama yang sedang tertidur dengan posisi telentang dan kaki yang terbentang. Baju tidurnya (daster) tersingkap, sehingga sedikit celana dalamnya terlihat. Tubuhku langsung bergetar karena nafsuku yang tiba-tiba meledak. Tidak pernah terpikir olehku melakukan persetubuhan dengan Mamaku sendiri. Tapi pemandangan ini sungguh menggiurkan. Pada usia 29 tahun, Mama masih terlihat sangat menarik. Dengan kulit kuning, tinggi badan 161 cm, berat badan 60 kg, buah dada 36B ditambah bentuk pinggulnya yang aduhai, ternyata selama ini aku tidak menyadari bahwa sebenarnya Mama sangat menggairahkan.

Selama ini aku benar-benar tidak pernah punya pikiran aneh terhadap Mama. Sekarang sepertinya baru aku tersadar. Nafsu mendorongku untuk menjamah Mama, namun sejenak aku ragu. Bagaimana kalau sampai Mama terbangun. Namun dorongan nafsu memaksaku. Akhirnya aku memberanikan diri setelah sebelumnya aku mengecilkan volume TV agar tidak membangunkan Mama. Aku bergerak mendekati Mama dan mengambil posisi dari arah kaki kanannya. Untuk memastikan agar Mama tidak sampai terbangun, kugerak-gerakkan tangan Mama dan ternyata memang tidak ada reaksi.

Rupanya karena lelah seharian, ia jadi tertidur dengan sangat lelap. Dasternya yang tersingkap, kucoba singkap lebih tinggi lagi sampai perut dan tidak ada kesulitan. Tapi itu belum cukup, aku singkap dasternya lebih tinggi lagi dengan terlebih dahulu aku pindahkan posisi kedua tangannya ke atas. Sekarang kedua buah dadanya dapat terlihat dengan jelas, karena ternyata Mama tidak mengenakan bra. Langsung aku sentuh buah dada kanannya dengan telapak tangan terbuka dan dengan perlahan aku remas. Setelah puas meremasnya, aku hisap bagian putingnya lalu seluruh bagian buah dadanya.

Tiba-tiba Mama mendesah. Aku kaget dan merasa takut kalau-kalau sampai Mama terbangun. Tetapi setelah kutunggu beberapa saat tidak ada reaksi lain darinya. Untuk memastikannya lagi aku meremas buah dada Mama lebih keras dan tetap tidak ada reaksi. Walau masih penasaran dengan bagian dadanya, namun aku takut jika tidak punya cukup waktu. Sekarang sasaran aku arahkan ke vaginanya. Mama mengenakan CD tipis berwarna kuning sehingga masih terlihat bulu kemaluannya.

Aku raba dan aku ciumi vagina Mama, tapi aku tidak puas karena masih terhalang CD-nya. Jadi kuputuskan untuk menurunkan CD-nya sampai seluruh vaginanya terlihat. Namun hal itu tidak dapat kulakukan karena posisi kakinya yang terbentang menyulitkanku untuk menurunkannya. Jadi terpaksa aku rapatkan kakinya sehingga aku bisa menurunkan CD-nya sampai lutut. Tapi akibatnya aku jadi tidak bisa mengeksplorasi vagina Mama dengan leluasa karena kakinya kini merapat. Apakah aku harus melepas semuanya? Tentu akan lebih leluasa, tapi jika Mama sampai terbangun akan berbahaya karena aku tidak akan bisa dengan cepat memakaikannya kembali.

Berhubung nafsuku sudah memburu, maka aku putuskan untuk melepaskannya semua. Lalu aku rentangkan kakinya. Sekarang vagina Mama dapat terlihat dengan jelas. Tidak tahan lagi, langsung aku cium dan jilati vaginanya. Lebih jauh lagi, dengan kedua tangan kubuka bibir-bibir vaginanya dan aku jilati bagian dalamnya. Aku benar-benar semakin bernafsu, ingin rasanya aku telan vagina Mama. Tidak lama setelah aku jilati, vaginanya menjadi basah. Setelah puas mencium dan menjilati bagian vaginanya, penisku sudah tidak tahan untuk dimasukkan ke dalam vagina Mama. Aku kemudian berdiri untuk melepas celanaku. Lalu aku duduk lagi di antara kedua kaki Mama dan aku bentangkan kakinya lebih lebar.

Dengan mengambil posisi duduk dan kedua kakiku dibentangkan untuk menahan kedua kaki Mama, aku arahkan penisku ke lubang vaginanya. Tangan kananku membantu membuka lubang vagina Mama sementara aku dorong penisku perlahan. Aku rasakan penisku memasuki daerah yang basah, hangat dan menjepit. Tubuhku gemetar hebat karena nafsu yang mendesak. Setelah beberapa saat akhirnya seluruh penisku sudah berhasil masuk ke dalam vagina Mama dengan tidak terlalu sulit, mungkin karena Mama sudah melahirkan dua orang anak.

Mulailah kugoyangkan pinggulku maju mundur secara perlahan. Kurasakan kenikmatan dan sensasi yang luar biasa. Aku memutuskan untuk memuaskan nafsuku, apa pun yang terjadi. Semakin lama gerakanku semakin cepat. Dengan semakin bernafsu, aku peluk tubuh Mama dan mengulum dadanya, sementara penisku terus bergerak cepat menggosok vagina Mama. Aku sudah tidak peduli lagi apakah Mama akan terbangun atau tidak, biar pun terbangun aku akan terus menggoyangnya sampai aku puas.

Sungguh nikmat. Bahkan lebih nikmat daripada fantasiku selama ini. Setelah aku berjuang keras selama 6 menit, akhirnya aku sudah tidak tahan lagi hingga aku benamkan penisku dalam-dalam ke vagina Mama. Aku rasakan spermaku mengalir bersamaan dengan sensasi yang luar biasa. Seakan melayang sampai-sampai terasa sakit kepala. Aku biarkan penisku beberapa saat di dalam tubuh Mamaku.

Setelah cukup rileks, aku cabut penisku. Aku puas. Aku tidak menyesal. Aku kenakan kembali celanaku. Sebelum aku kenakan kembali CD-Mama, aku puaskan diri dengan meremas-remas vagina Mama. Setelah itu aku rapikan kembali daster Mama. Aku matikan TV dan naik menuju kamarku di atas. Aku langsung rebahan di atas kasurku. Walau aku merasa lelah tapi aku tidak bisa tidur membayangkan pengalaman ternikmat yang baru saja aku rasakan. Pengalaman seorang anak SD yang baru saja melakukan hubungan seks dengan Mamanya sendiri.

Membayangkan hal tersebut saja membuat nafsuku bangkit kembali. Aku berpikir untuk kembali melakukannya dengan Mama. Aku berjalan keluar kamar menuju ruang keluarga. Namun di depan kamar Shinta adikku, entah apa yang mengubah pikiranku. Aku berpikir, kalau Mama saja tidur sedemikian lelapnya maka tentu Shinta juga demikian. Apalagi selama ini Shinta kalau sudah tidur sulit sekali untuk dibangunkan.

Perlahan aku buka kamarnya dan aku lihat Shinta tertidur dengan menggunakan selimut. Aku masuk ke kamarnya dan aku tutup lagi pintunya. Seperti yang sudah aku lakukan dengan Mama, aku juga sudah bertekad akan menyetubuhi Shinta adikku sendiri. Walaupun ia bangun aku juga tidak akan peduli.

Lalu aku singkap selimutnya dan aku lepaskan dasternya serta tidak CD-nya. Sekarang Shinta sudah benar-benar bugil. Karena Shinta belum memiliki buah dada, sasaranku langsung ke vaginanya. Vaginanya sungguh mulus karena belum ditumbuhi rambut. Aku rentangkan kakinya lalu aku cium dan jilati vaginanya. Sekali-kali aku gigit perlahan. Lalu aku buka lebar-lebar bibir vaginanya dengan jariku dan kujilati bagian dalamnya.

Setelah puas menciumi vaginanya, aku bersiap untuk menghunjamkan penisku ke dalam vagina Shinta yang masih mulus. Aku rentangkan kakinya dan aku tempatkan melingkar di pinggangku. Aku ingin mengambil posisi yang memungkinkanku dapat menyetubuhi Shinta dengan leluasa.

Lalu kuarahkan penisku ke lubang vaginanya sementara kedua tanganku membantu membuka bibir vaginanya. Aku dorong perlahan namun ternyata tidak semudah aku melakukannya dengan Mama. Vagina Shinta begitu sempit, karena ia masih kecil (saat itu ia baru berusia 9 tahun) dan tentu saja masih perawan. Tapi itu bukan halangan bagiku. Aku terus mendorong penisku dan bagian kepala penisku akhirnya berhasil masuk. Namun untuk lebih jauh sangat sulit.

Nafsuku sudah memuncak tapi masih belum bisa masuk juga hingga membuatku kesal. Karena aku sudah bertekad, maka aku paksakan untuk mendorongnya hingga aku berhasil. Namun tiba-tiba saja Shinta merintih. Aku diam sejenak dan ternyata Shinta tidak bereaksi lebih jauh. Walaupun aku tidak peduli apakah Shinta akan tahu atau tidak, tetap saja akan lebih baik kalau Shinta tidak mengetahuinya.

Kemudian aku mulai menggoyang pinggulku, tetapi gerakanku tidak bisa selancar saat melakukannya dengan Mama, karena vagina Mama basah dan tidak terlalu sempit, sedangkan milik Shinta kering dan sempit. Aku terus menggesekan penisku di dalam tubuh Shinta semakin lama semakin cepat sambil memeluk tubuhnya. Ada perbedaan kenikmatan tersendiri antara vagina Mama dan Shinta. Karena vagina Shinta lebih sempit maka hanya dalam waktu 3 menit aku sudah mencapai orgasme.

Kubiarkan spermaku mengalir di dalam vagina Shinta. Aku tidak perlu khawatir karena aku tahu Shinta belum bisa hamil. Aku tekan penisku dalam-dalam dan aku peluk Shinta dengan erat. Setelah puas aku kenakan lagi pakaian Shinta baru aku kenakan pakaianku sendiri. Aku berjingkat kembali ke kamarku dan tertidur sampai keesokan paginya.

Pada pagi harinya aku agak khawatir jika ketahuan. Tapi sampai aku berangkat sekolah tidak ada yang mencurigakan dari sikap Mama maupun Shinta. Sejak saat itu aku selalu terbayang kenikmatan yang aku alami pada malam itu. Aku ingin mengulanginya. Dengan Mama kemungkinannya bisa dilakukan jika Papa tidak di rumah. Jadi akan lebih besar kesempatannya jika melakukannya dengan Shinta saja. Walaupun pada saat melakukannya, aku tidak peduli jika diketahui tetapi tetap akan lebih aman jika mereka tidak mengetahuinya. Maka hampir setiap malam, aku selalu bergerilya ke kamar Shinta. Namun aku hanya berhasil sampai tahap melucuti pakaiannya. Setiap kali penisku mulai masuk, Shinta selalu terbangun.

Empat bulan sejak pengalaman pertama, aku belum pernah lagi melakukan sex. Pada bulan kelima, aku masuk SMP dan pada pelajaran biologi aku mengenal suatu bahan kimia praktikum yang digunakan untuk membius. Saat itu aku langsung berpikir bahwa aku bisa menggunakannya bersetubuh dengan Shinta lagi.

Setelah pelajaran biologi, aku mengambil sebotol obat bius untuk dibawa ke rumah. Pada malam hari setelah semuanya tertidur, aku masuk ke kamar Shinta. Sebuah sapu tangan yang telah dilumuri obat bius aku tempatkan di hidung Shinta. Setelah beberapa saat, aku angkat sapu tangan tersebut dan mulai melucuti pakaian Shinta. Dan setelah aku melucuti seluruh pakaianku, aku naik ke ranjang Shinta dan duduk di antara kedua kakinya.

Aku mengambil posisi favoritku dengan menempatkan kedua kakinya melingkari pinggangku. Aku masukkan penisku ke vaginanya dengan perlahan sampai keseluruhan penisku masuk. Goyangan pinggulku mulai menggoyang tubuh Shinta. Aku memeluk tubuhnya dengan erat dan penisku bergerak keluar masuk dengan cepat. Karena aku yakin Shinta tidak akan terbangun maka aku bisa mengubah posisi sesukaku. Seperti sebelumnya, saat pada puncaknya aku biarkan spermaku tertumpah di dalam vaginanya.

Sejak saat itu hampir setiap hari aku menyetubuhi adikku, Shinta. Sesekali jika Papa sedang di luar kota, aku juga menyetubuhi Mama. Alangkah beruntungnya aku. Dengan ilmu pengetahuan, suatu hambatan ternyata dapat diselesaikan dengan mudah.


TAMAT

Aku punya teman SMU dulu. Hubungan kami sangat baik, karena kami sama-sama aktif di OSIS. Setelah lulus, ia melanjutkan pendidikan ke Australia, sedangkan aku, karena keadaan ekonomi yang pas-pasan, puas menamatkan pendidikan di salah satu perguruan tinggi swasta di Jawa Tengah. Setelah lulus, aku bekerja di Jakarta. Entah suatu kebetulan atau bukan, saat bekerja di salah satu perusahaan swasta, aku bertemu kembali dengan Anna, yang bekerja di perusahaan rekanan perusahaan kami. Kami bertemu waktu ada penandatanganan kerjasama antara perusahaannya dengan perusahaan tempatku bekerja. Kami pun kembali akrab setelah tidak bertemu sepuluh tahun. Ia masih tetap cantik seperti dulu. Dari ceritanya, aku dapatkan informasi bahwa ia memperoleh master di bidang marketing. Selain itu, sama sepertiku, ia telah tiga tahun menikah, suaminya orang Jawa Timur, tetapi mereka belum dikaruniai anak; sedangkan aku ketika itu masih lajang. Usai kerja, kami suka pulang bareng, sebab rumahnya searah denganku. Kadang-kadang jika ia dijemput suaminya, aku ikut numpang mobil mereka.

Aku tak pernah terpikir kalau temanku Anna memiliki suatu rahasia yang suaminya sendiri pun tak pernah tahu. Suatu ketik – kuingat waktu itu hari kamis – aku ikut pulang di mobil mereka, kudengar Anna berkata pada suaminya,

“Pa, lusa aku ulang tahun yang ke-28, kan? Aku akan minta hadiah istimewa darimu. Boleh kan?”

Sambil menyetir, suaminya menjawab, “Ok, hadiah apa rupanya yang kau minta, sayang?”

“Hmmm, akan kusebutkan nanti malam waktu kita ….” sambil tersenyum dan mengerlingkan mata penuh arti.

Suaminya bergumam, “Beginilah istriku. Kalau ada maunya, harus dituruti. Kalau tidak kesampaian, bisa pecah perang Irak.” Kemudian tak berapa lama, ia melanjutkan, “Gimana Gus, waktu SMU dulu, apa gitu juga gayanya?”

Kujawab, “Yah, begitulah dia. Waktu jadi aku ketua dan dia sekretaris OSIS, dia terus yang berkuasa, walaupun program kerja aku yang nyusun.”

“Idiiiih, jahat lu Gus, buka kartu!” teriak Anna sambil mencubit lenganku pelan.

Suaminya dan aku tertawa. Sambil kuraba bekas cubitannya yang agak pedas, tetapi memiliki nuansa romantis, kubayangkan betapa bahagianya suaminya beristrikan Anna yang cantik, pintar dan pandai bergaul.

Aku kemudian turun di jalan depan kompleks perumahan mereka dan melanjutkan naik angkot ke arah rumahku yang letaknya tinggal 3 km lagi.

Aku sudah lupa akan percakapan di mobil mereka itu, ketika malam minggu, aku cuma duduk-duduk di rumah sambil menonton acara televisi yang tidak menarik, tiba-tiba kudengar dering telepon.

“Gus, kau ada acara? Anna dan aku sedang merayakan ulang tahunnya. Datanglah ke rumah kami. Dia sudah marah-marah, sebab baru tadi aku bilang mau undang kau makan bersama kami. Ok, jangan lama-lama ya?” suara Dicky, suami Anna terdengar.

“Wah, kebetulan Mas, aku sedang bete nich di rumah. Aku datang sekitar 20 menit lagi ya?” jawabku.

“Baiklah, kami tunggu,” katanya sambil meletakkan gagang telepon.

Aku bersiap-siap mengenakan baju hem yang agak pantas, kupikir tak enak juga hanya pakai kaos. Sepeda motor kukeluarkan dan segera menuju rumah Dicky dan Anna.

Setibanya di sana, kuketuk pintu. Anna membuka pintu. Kulihat gaunnya begitu indah membalut tubuhnya. Potongan gaunnya di bagian dada agak rendah, sehingga menampakkan belahan payudaranya yang sejak SMU dulu kukagumi, sebab pernah kulihat keindahannya tanpa sengaja waktu ia berganti baju saat olah raga dulu. Kusalami dia sambil berkata, “Selamat ulang tahun, ya An! Panjang umur, murah rejeki, cepat dapat momongan, rukun terus dalam rumah tangga”

Tanpa kuduga, tanganku disambut dengan hangatnya sambil diberikannya pipinya mencium pipiku. Yang lebih tak terduga, pinggiran bibirnya – entah disengaja atau tidak – menyentuh tepi bibirku juga. “Trims ya Gus,” katanya. Aku masuk dan mendapati Dicky sedang duduk di ruang tamu sambil menonton televisi.

Dicky dan Anna mengajakku makan malam bersama. Cukup mewah makan malam tersebut, sebab kulihat makanan restoran yang dipesan mereka. Ditambah makanan penutup berupa puding dan beragam buah-buahan membuatku amat kenyang. Usai makan buah-buahan, Dicky ke ruang bar mini dekat kamar tidur mereka dan mengambil sebotol champagne. “Wah, apa lagi nich?” tanyaku dalam hati.

“Ayo Gus, kita bersulang demi Anna yang kita cintai,” kata suaminya, sambil memberikan gelas kepadaku dan menuangkan minuman keras tersebut. Kami bertiga minum sambil bercerita dan tertawa. Usai makan, kami berdua kembali ke ruang tamu, sedangkan Anna membereskan meja makan.

Dicky dan aku asyik menonton acara televisi, ketika kulihat dengan ekor mataku, Anna mendatangi kami berdua. “Mas, ganti acaranya dong, aku mau nonton film aja! Bosen acara TV gitu-gitu terus,” rajuknya kepada suaminya.

Dicky menuju bufet tempat kepingan audio video dan sambil berkata padaku, ia mengganti acara televisi dengan film, “Nah, gitulah istriku tersayang, Gus. Kalau lagi ada maunya, jangan sampai tidak dituruti.”

Kami tertawa sambil duduk bertiga. Aku agak kaget waktu menyaksikan, ternyata film yang diputar Dicky adalah film dewasa alias blue film. “Pernah nonton film begini, Gus? Jangan bohong, pria seperti kita jaman SMP saja sudah baca Playboy dulu, bukan?”

“He .. he .. he .. nonton sich jangan ditanya lagi, Mas. Udah sering. Prakteknya yang belum,” tukasku sambil meringis. Agak risih juga nonton bertiga Anna dan suaminya, sebab biasanya aku nonton sendirian atau bersama-sama teman pria.

“Anna kemarin minta kita nonton BF bertiga. Katanya demi persahabatan,” ujar suaminya.

“Ya Gus, bosen sich, cuma nonton berdua. Sekali-sekali variasi, boleh kan?” kata Anna menyambung ucapan suaminya dan duduk semakin rapat ke suaminya.

Kami bertiga nonton adegan film. Mula-mula seorang perempuan Asia main dengan pria bule. Lalu pria Asia dengan seorang perempuan Amerika Latin dan seorang perempuan bule. Wah, luar biasa, batinku sambil melirik Anna yang mulai duduk gelisah. Kulihat suami Anna sesekali mencium bibir Anna dan tangannya yang semula memeluk bahu Anna, mulai turun meraba-raba tepi payudara Anna dari luar bajunya. Cerita ketiga semakin panas, sebab pemainnya adalah seorang perempuan Asia yang cantik dan bertubuh indah dan dua orang pria, yang satu Amerika Latin dan yang satunya lagi bule. Si perempuan diciumi bibir lalu payudaranya oleh si pria bule, sedang si pria Amerika Latin membuka perlahan-lahan rok dan celana dalam si perempuan sambil menciumi lutut dan pahanya. Kedua pria tersebut menelentangkan si perempuan di sofa, yang satu menciumi dan meremas payudaranya, sedang yang lain menciumi celah-celah paha. Adegan itu dilakukan secara bergantian dan akhirnya si pria bule menempatkan penisnya ke klitoris si perempuan hingga si perempuan merintih-rintih. Rintihannya makin menjadi-jadi sewaktu penis tersebut mulai memasuki vaginanya; di bagian atas, payudaranya diremas dan diciumi serta disedot si pria Amerika Latin. Si perempuan kemudian memegang pinggang si pria Amerika Latin dan mencari penisnya untuk diciumi dan dimasukkan ke dalam mulutnya. Si pria memberikan penisnya sambil terus meremas payudara si perempuan. Begitulah, penis yang satu masuk keluar vaginanya, sedang penis yang lain masuk keluar mulutnya.

Aku merasakan penisku menegang di balik celana dan sesekali kuperbaiki dudukku sebab agak malu juga pada Anna yang melirik ke arah risleting celanaku. Aku merasa horny, tetapi apa daya, aku hanya penonton, sedangkan Anna dan Dicky, entah apa yang akan mereka lakukan selanjutnya. Kukerling Dicky dan Anna yang sudah terpengaruh oleh film tersebut. Gaun Anna semakin turun dan payudaranya sudah semakin tampak. Benar-benar indah payudaranya, apalagi saat kulihat yang sebelah kiri dengan putingnya yang hitam kecoklatan, sudah menyembul keluar akibat jamahan tangan suaminya. Desahan Anna bercampur dengan suara si perempuan Asia di film yang kami saksikan. Mereka berdua tampak tidak peduli lagi dengan kehadiranku. Aku lama-lama segan juga, tetapi mau pamit kayaknya tidak etis. Kuluman bibir Dicky semakin turun ke leher Anna dan berlabuh di dada sebelah kiri. Bibirnya melumat puting sebelah kiri sambil tangan kanannya meremas-remas payudara kanan Anna. Gaun Anna hampir terbuka lebar di bagian dada.

Tiba-tiba Anna bangkit berdiri dan menuju dapur. Ia kemudian keluar dan membawa nampan berisi tiga gelas red wine. Ia sodorkan kepada kami berdua dan kembali ke dapur mengembalikan nampan.

Aku dan suaminya minum red wine ketika kurasakan dari arah belakangku Anna menunduk dan mencium bibirku tiba-tiba, “Mmmmfff, ahhh, An, jangan!” kataku sambil menolakkan wajahnya dengan memegang kedua pipinya.

Anna justru semakin merapatkan wajah dan tubuhnya dari arah atas tubuhku. Lidahnya masuk dengan lincahnya ke dalam mulutku sedangkan bibirnya menutup rapat bibirku, payudaranya kurasakan menekan belakang kepalaku. Aku masih mencoba melawan dan merasa malu diperlakukan demikian di depan suaminya. Rasa segan bercampur nafsu yang menggelora membuat wajahku semakin memanas, terlebih atas permainan bibir dan lidah Anna serta payudara yang ditekankan semakin kuat.

Kudengar suara suaminya, “Tak usah malu, Gus. Nikmati saja. Ini bagian dari permintaan spesial Anna kemarin. Kali ini ia tidak minta kado yang lain, tapi kehadiranmu.”

Aku berhasil melepaskan diri dari serangan Anna dan sambil terengah-engah kukatakan, “An, tolong … jangan perlakukan aku seperti tadi. Aku malu. Dicky, aku minta maaf, aku mau pulang saja.” Aku bergegas menuju pintu. Tapi tiba-tiba Anna menyusulku sambil memeluk pinggangku dari belakang. Sambil menangis ia berkata, “Gus, maafkan aku. Aku tidak mau kau pulang sekarang. Ayolah, kembali bersama kami.” Ia menarik tanganku duduk kembali.

Aku terduduk sambil menatap lantai, tak berani melihat wajah mereka berdua. Di seberangku, Dicky dan Anna duduk berjejer. Dicky berkata,

“Gus, tolonglah kami. Ini permintaan khusus Anna. Sebagai sahabat lamanya, kuharap kau tidak keberatan. Sekali lagi aku minta maaf. Kami sudah konsultasi dan berobat ke dokter agar Anna hamil. Ternyata bibitku tidak mampu membuahinya. Padahal kami saling mencintai, aku amat mencintainya, dia juga begitu terhadapku. Kami tidak mau cerai hanya oleh karena aku tidak bisa menghamilinya. Kami tidak mau mengangkat anak. Setelah kami bicara hati ke hati, kami sepakat meminta bantuanmu agar ia dapat hamil. Kami mau agar anak yang ada di dalam rumah tangga kami berasal dari rahimnya, walaupun bukan dari bibitku. Aku senang jika kau mau menolong kami.”

Aku tidak menjawab. Kucoba menatap mereka bergantian.

Kemudian Anna menambahkan kalimat suaminya, “Aku tahu ini berat buatmu. Jika aku bisa hamil olehmu, anak itu akan menjadi anak kami. Kami minta kerelaanmu,Gus. Demi persahabatan kita. Please!” katanya memohon dengan wajah mengiba dan kulihat airmatanya menetes di pipinya.

“Tapi, bagaimana dengan perasaan suamimu, An? Kau tidak apa-apa Dick?” tanyaku sambil menatap wajah mereka bergantian.

Keduanya menggelengkan kepala dan hampir serempak menjawab, “Tidak apa-apa.”

“Aku pernah cerita pada suamiku, bahwa dulu kau pernah punya hati padaku, tapi kutolak karena tidak mau diganggu urusan cinta,” papar Anna lagi.

“Ya Gus, Anna sudah ceritakan persahabatan kalian dulu. Aku dengar darinya, kau bukan orang yang suka jajan dan sejak dulu kau tidak nakal terhadap perempuan. Kami yakin kau bersih, tidak punya penyakit kelamin. Makanya kami sepakat menentukan dirimu sebagai ayah dari anak kami,” tambah suaminya. “Bagaimana Gus, kau setuju? Kau rela? Tolonglah kami ya!” pintanya mengiba.

Aku tidak menjawab. Hatiku tergetar. Tak menduga ada permintaan gila semacam ini dari sepasang suami istri yang salah satunya adalah sahabatku dulu. Namun di hati kecilku timbul keinginan untuk menolong mereka, meskipun di sisi lain hatiku, merasakan getar-getar cinta lama yang pernah timbul terhadap Anna.

“Gus, kau mau kan?” tanya Anna sambil berjalan ke arahku.

“Baiklah, asal kalian tidak menyesal dan jangan salahkan jika aku jadi benar-benar suka pada Anna nanti,” jawabku tanpa berani menatap muka mereka.

“Tak apa, Gus. Aku tak keberatan berbagi Anna denganmu. Aku tahu kau dulu tulus mencintai dia, pasti kau takkan menyakiti dia. Sama seperti aku, tak berniat menyakiti dirinya,” kata Dicky lagi.

Anna lalu duduk di lengan kursi yang kududuki sambil memegang daguku dan menengadahkan wajahku hingga wajah kami bersentuhan dan dengan lembut ia mencium kedua kelopak mataku, turun ke hidung, pipi dan akhirnya bibirku ia kecup lembut. Berbeda dengan ciumannya tadi, aku merasakan kenyamanan yang luar biasa, sehingga kubalas lembut ciumannya. Aku hanyut dalam ciuman yang memabukkan. Sekelebat kulihat Dicky mengamati kami sambil mengelus-elus risleting celananya.

Anna mengajakku duduk ke sofa panjang, tempat Dicky berada. Kini ia diapit olehku dan suaminya di sebelah kanannya. Kami berdua terus berciuman. Adegan di video kulirik sekilas, suasana semakin panas sebab si perempuan Asia sudah disetubuhi oleh dua pria sekaligus, yang satu berada di bawah tubuhnya dengan penis menancap dalam vaginanya, sedangkan penis yang satu lagi memasuki analnya. Kedua penis tersebut masuk keluar secara berirama menambah keras rintihan dan jeritan nikmat si perempuan. Kami bertiga terpengaruh oleh tayangan demikian, sambil melihat film tersebut, aku terus menciumi wajah, bibir dan leher Anna, sementara suaminya sudah membuka gaun Anna, turun hingga sebatas pinggulnya hingga terpampanglah kini kedua payudaranya yang sintal.

Desahan Anna semakin liar ketika lidahku menggelitiki lehernya yang jenjang dan suaminya berganti memagut bibirnya. Bibir dan lidahku semakin turun menuju celah-celah payudaranya. Tangan kiriku meremas payudara kanannya sambil bibirku melumat puting payudara kirinya. Ia mengerang semakin kuat, ketika tangan kiriku turun ke pinggulnya dan mengelus-elus pinggul dan pinggangnya. Ciumanku semakin turun ke perutnya dan berhenti di pusarnya. Lama menciumi dan menggelitiki pusarnya, membuatnya makin menggeliat tak menentu. Suaminya kulihat berdiri dan membuka seluruh pakaiannya. Dicky kini dalam keadaan bugil dan memberikan penisnya untuk digelomoh Anna. Dengan bernafsu, Anna mencium kepala penis suaminya, batangnya dan akhirnya memasuk-keluarkan penis itu ke dalam mulutnya. Tangan kanannya memegang batang penis suaminya sambil bibir dan lidahnya terus melakukan aksinya. Kulihat penis suaminya agak panjang, lebih panjang dari punyaku, maklum suaminya lebih tinggi daripada aku, cocoklah Anna mendapat suami tinggi sebab tingginya 167 Cm, sama denganku.

Sambil terus memesrai penis suaminya, Anna mengangkat sedikit pantat dan pinggulnya seakan-akan memberikan kesempatan buatku melepaskan gaunnya sama sekali. Secara alamiah, kedua tanganku bergerak menurunkan gaunnya hingga ke lantai, sehingga tubuh Anna hanya tinggal ditutupi selembar kain segitiga di bagian bawahnya. Tangan kiri Anna bergerak cepat melepaskan celana dalamnya. Kini ia benar-benar telanjang, sama seperti suaminya. Anna duduk kembali sambil menelan penis suaminya, hingga pangkalnya. Ia sudah benar-benar dalam keadaan puncak birahi.

Aku mengambil posisi berlutut di celah-celah paha Anna. Kuamati sela-sela paha Anna. Vaginanya dihiasi rambut yang tipis, tapi teratur. Agaknya ia rajin merawat vaginanya, sebab rambut itu dicukur pada bagian labia, sehingga memperlihatkan belahan yang indah dengan klitoris yang tak kalah menariknya. Kuarahkan jari-jariku memegang klitorisnya. “Auuwww, aaahhh, enak Gus … terusin dong ….” Desisnya sambil menggeliatkan pinggulnya dengan indah.

Aku tidak menjawab, tetapi malah mendekatkan wajahku ke pahanya dan lidahku kujulurkan ke klitorisnya. “Ooooohhhh, nikmatnyaaaaa …..” desahnya sambil mempercepat gerakan mulutnya terhadap penis Dicky.

Kuciumi klitorisnya sambil sesekali melakuan gerakan menyedot. Klitorisnya sudah tegang sebesar biji kacang hijau. Indah sekali bentuknya, apalagi ketika kukuakkan labianya bagian atas klitorisnya. Kedua labianya kupegang dengan kedua tanganku dan kubuka lebar-lebar lalu dengan lembut kujulurkan lidahku menusuk ke dalam vaginanya. “Aaaaaahhhhhh …. Gusssss …. kau pintar banget!” rintihannya semakin meninggi. Aku melakukan gerakan mencium, menjilat, menusuk, menyedot secara bergantian, bahkan tak urung kuisap klitoris dan kedua labianya secara bergantian, hingga erangan dan rintihannya semakin keras. Cairan vaginanya mengalir semakin banyak. Kusedot dan kumasukkan ke dalam mulutku. Gurih rasanya. Kedua tangannya kini memegang belakang kepalaku dan menekankannya kuat-kuat ke pahanya sambil menggeliat-geliat seksi. Semakin lama gerakannya semakin kuat dan dengan suatu hentakan dahsyat, ia menekan dalam-dalam vaginanya ke wajahku. Agaknya ia sudah orgasme. Kurasakan aliran air menyembur dari dalam vaginanya. Rupa-rupanya cairan vaginanya bercampur dengan air seninya. Anehnya, aku tidak merasa jijik, bahkan kuisap seluruhnya dengan buas. Ia menolakkan kepalaku, mungkin merasa jengah karena kuisap seluruh cairannya, tanpa mau menyisakan sedikit pun. Aku tidak mengikuti perlakuannya, tapi terus menekan wajahku menjilati seluruh cairannya yang menetes dan mengalir ke pahanya.

Aku masih bersimpuh di celah-celah paha Anna, ketika ia mendekatkan wajahnya mencium bibirku. “Makasih ya Gus, kamu pintar banget bikin aku puas!”

Kulihat Dicky terpengaruh atas orgasme istrinya, ia berdiri dan berkata, “Ayo sayang, aku belum dapet nih!”

“Aaahh, aku masih capek, tapi ya dech. Aku di bawah ya,” sambutnya sambil menelentangkan tubuh di sofa panjang tersebut. Suaminya mengambil posisi di sela-sela paha Anna dan menggesek-gesekkan penisnya ke klitoris Anna. Anna kembali naik birahi atas perlakuan Dicky. Makin lama Dicky memasukkan penisnya semakin dalam ke dalam vagina Anna. Anna membalas dengan membuka lebar-lebar pahanya. Kedua kakinya dipentang dan dipegang oleh kedua tangan suaminya. Anna lalu mengisyaratkan aku mendekatinya. Aku jalan mendekati wajahnya. Ia lalu membuka celana panjangku hingga melorot ke lantai. Celana dalamku pun dibukainya dengan ganas dan kedua tangannya memegang penisku. Sambil menyentuh penisku, perlahan-lahan ia dekatkan wajahnya ke arah pahaku dan menjilat kepala penisku. “Ahhh, ssshhh, Ann …. Nikmatnyaaaa,” desahku sambil membuka bajuku. Kini kami bertiga benar-benar seperti bayi, telanjang bulat. Anehnya, aku tidak merasa malu seperti mula-mula. Adegan yang hanya kulihat dulu di blue film, kini benar-benar kualami dan kupraktekkan sendiri. Gila! Tapi akal sehatku sudah dikalahkan. Entah oleh rasa suka pada Anna atau karena hasrat liarku yang terpendam selama ini.

Anna semakin liar bergerak menikmati tusukan penis suaminya sambil melumat penisku. Kedua tanganku tidak mau tinggal diam dan meremas-remas kedua payudara Anna dengan putingnya yang semakin mencuat bagaikan stupa candi.

Bersambung . . . . . . .

“Masih lama mereka kembali, Liani?” tanyaku asal saja sambil meraih gelas minumku. Gadis itu menatapku lurus-lurus di mataku. Entah apa yang ada dalam benaknya malam ini. “Entah.” Katanya sambil menggeliat, merentangkan tangannya, kedua pangkal lengannya terangkat ke atas menampakkan ketiaknya yang bersih.

“Mungkin dua puluh menit atau setengah jam lagi mereka kembali. Katanya ada perlu, Bang.” Gadis itu menguap dengan enaknya di depanku. Kemudian ia menengadah menampakkan lehernya yang putih mulus itu. Hmm.. gadis ini agak-agak mirip Chinese walau sebenarnya bukan. Tapi terus terang aku cukup tertarik dengan kesintalannya.

“Kenapa gitu, Bang? Bosen ya… Nggak sabar ingin cepat ketemu.”

“Tahu aja perasaan orang…” jawabku sambil tertawa kecil.

“Hmm… tahu dong. Nggak sabar pengen… ”

“Pengen apa, hayo!”

“Pengen … ‘itu’ ya… ” katanya nakal sambil terkekeh.

“Itu apa? Itu … kalau itu kamu juga punya kan?” kataku agak sembrono. Gadis itu merapikan posisi duduknya agak cepat. Tapi kemudian dia santai lagi sambil terus menggeliat, seolah ada kepenatan yang hendak dilepaskan dari tubuhnya itu. Dua gundukan dada itu menyembul dari balik gaun tidurnya yang berwarna biru itu. Tampak tali behanya yang berwarna hitam.

“Ngeliatin apa sih?” katanya sambil memperbaiki tali kutang yang agak melorot di bahunya. “Nggak.” Jawabku sekenanya. Ku lihat ia menatapku tajam. Aku balas menatap. Wajahnya tampak memerah. Aku menahan nafas. Apa rasanya gadis ini? apa bedanya dengan Cenit kekasihku?

Pikiran-pikiran itu berkelebat cepat begitu saja. Seolah dunia sudah jungkir balik. Tak ingat lagi dengan Cenit, dengan Rinay temannya yang barangkali akan pulang. Aku pun bangkit, meraih tangan gadis itu. Liani diam saja, tapi dia tersenyum sambil tertawa sedikit.

“Nggak ada waktu, Kak…” katanya pelan tapi membalas remasan tanganku. Kuselipkan jemariku di jemarinya, dia membalas. Matanya menatapku seolah mengatakan, kalau ingin melakukannya lakukanlah sekarang juga mumpung Cenit dan Rinay belum pulang. Dan itu tidak masalah apakah mereka akan tahu atau tidak, aku pandai menjaga rahasia.

Bisikan-bisikan itu mengiang di telingaku semakin membuat gairahku bangkit. Apalagi jika kulihat tubuh Liani yang montok dan dadanya yang naik turun menahan nafas yang mulai terengah.

Semakin lama remasan semakin erat. Tubuh kami semakin merapat dan terasa tubuh gadis itu memanas. Entah oleh nafsu entah oleh hasrat yang tertahan. Tidak, aku tidak akan menyia-nyiakan kehangatan yang disuguhkan gadis ini, meski bukan kekasihku, tapi… perselingkuhan selalu terasa nikmat.

Dia memang beberapa tahun lebih tua dari gadisku, cenderung lebih dewasa, tapi tak kusangka dia menyimpan kehangatan dan hasrat memadu cinta yang begitu terpendam dan panasnya memancar di malam ini.

“Kak… di dipan itu aja, yuk.” Ajaknya. Senyumannya dari wajahnya yang memerah kelihatan agak genit. Aku setuju, walau pun cuma dipan beralas kasur tipis jadilah. Yang penting aku bisa menikmati tubuhnya malam ini.

Maka, seperti orang kesetanan sambil berpeluk erat kami melangkah ke arah dipan. Di pinggir dipan ia melepaskan pelukanku, dan perlahan tapi pasti menurunkan gaun tidurnya.

Aku hanya bisa memandang mengagumi tubuhnya yang putih mulus dan penuh padat berisi itu. Sementara menurunkan celana dalamnya ia memandangku sembari menatap ke arah bawah. Oh, aku belum membuka celana panjangku, terlalu mengagumi kemolekannya….

Tak lama kemudian kami sudah berpelukan hampir tanpa busana. Dia berada di bawah dalam posisi tradisional. Siap dan menanti untuk dimasuki oleh lelaki yang bukan kekasihnya ini.

Kalau Cenit memerlukan fore play yang cukup lama sebelum terbangkitkan, dia barangkali tidak memerlukan itu. Atau… “Kalau malam begini… aku selalu membayangkan bersamamu, Bang. Bisiknya di telinga, kedua tangan melingkar erat di leherku. Pipinya menempel erat dipipiku.

“Benarkah?” jawabku sambil mencium pipi hangat itu. Liani mengangguk. “Kadang bayanganmu begitui jelas seolah merasuki tubuhku…. Kalau begitu aku suka… emmh.. basah, Bang.”

“Oh, ya?”

“Iya… coba kamu rasakan, Bang.” Katanya sambil menggerakkan pantatnya, menggesekkan tumpukan kemaluannya di batang penisku. Ya, terasa hangat dan basan…

“Sebelum kamu datang, aku sudah membayangkan dirimu.. emhhmmm… tanpa sadar ‘dia’ pun … sudah basah… Aku mencium telinga Liani, dia seperti merinding., tubuhnya menggelinjang karena merinding kegelian.

“Kadang…” bisiknya lagi, “Keluar banyak sekali, sampai membasahi celanaku… sekarang juga udah begitu, Bang.”

Ya, aku rasakan itu, sangat hangat dan sangat basah. Penasaran aku menyelusupkan jemariku ke daerah itu. Ya ampun! Sepertinya aku memasukkan tanganku ke seember lumpur yang hangat. Tak disangka, gadis pendiam ini ternyata menyimpan bara begitu panas. Sebuah rahasia yang selama ini dia pendam…

“Masukkan punyamu, Bang!” pintanya … “Aku udah gak tahan lagi, sedari tadi aku menahan rasa terhadapmu… jangan sia-siakan malam ini… walau sebentar, aku akan puas….”

Gadis itu menggelinjang sekali lagi, membetulkan posisi berbaringnya dan membuka pahanya sedikit lebih lebar agar mudah aku menggelosorkan kemaluanku ke liang senggamanya yang hangat itu.

Terasa meluncur dengan lancar memasuki kemaluan gadis itu. Terus masuk dan membenam sambil ke celah yang paling dalam. Gadis itu mengetatkan pahanya dan pantatnya mulai bergoyang ke kiri da ke kanan.

Tubuhnya terasa semakin memanas. Pelukannya begitu erat dan buah dadanya yang menempel menekan ke dadaku. Dia sudah begitu bernafsu, nafsu yang di pendam lama dan ingin di lepaskan dalam pelukanku malam ini juga.

Terus terang di menit-menit penuh cinta itu aku tidak ingat lagi dengan Cenit. Gadis ini butuh dipuaskan. Hasrat yang sudah menyeruak tidak bisa lagi di tarik surut ke dalam. Segala rem sudah di lepas dan kami pun melayang tanpa kendali menikmati semuanya malam ini….

Kurasa hujan di luar semakin deras. Titik air yang berjuta-juta itu seolah berlomba terjun ke bumi menimbulkan suara gemuruh tidak henti-hentinya. Tapi gemuruh itu tak sedahsyat gemuruh nafsu kami berdua, aku dan Liani yang tengah menikmati cinta.

Entah sudah berapa kali batang kemaluanku keluar masuk liang senggamanya. Sudah berapa kali pula dia menggepit-gepit dan memelukku dengan erat dengan kedua tangannya. Entah berapa kali ia terengah dan menggelinjang menggeram penuh nikmat.

“Hhhhhh… ehhhhhhh..hhhhhh….” erangnya setiap kumainkan dan kutekan pantatku ke kemaluannya. Luar biasa, setiap tekanan ke bawah di balasnya dengan tekanan ke atas.

Kurasa sudah sepuluh menit aku mengayun pinggul di atas tubuhnya. Liang kemaluannya terasa semakin rapat dan sangat licin, mencengkram kuat batang kemaluanku yagn menegang.

Aku kendurkan sedikit gerakanku. Mengalihkan perhatian ke tubuh bagian atas. Liani mengerti, ia meregangkan tubuhnya menarik kepalanya ke belakang, membiarkan buah dada besar yang putih berkeringat itu meenyeruak dari pelukanku. Buah dada gadis desa yang besar dan kenyal, tidak seperti payudara anak-anak kota yang besar tapi loyo….

Dua gumpalan kenyal itu pun kusergap dengan mulutku. Ku lahap dan kukunyah-kunyah sepuas hati. Putting susunya yang merah itu ku kulum dan kuhisap-hisap sambil kugigit sedikit.

Hanya sebentar saja, gadis itu menjerit tertahan….

“Ohhh.. geli, Bang!” aku terus mengulum…. Berganti ke kiri dan ke kanan, kemudian tanganku pun meremas-remas pangkal payudara Liani dengan gemas. Sangat kenyal, hangat dan enak rasanya.

“Aku udah gak tahan lagi… Bang,” rintihnya lirih, tubuhnya semakin panas dan berkeringat, tubuhku juga sama. Dalam hawa malam yang cukup sejuk karena hujan itu seolah tubuh kami mengeluarkan uap. Tubuh bugil bermandi keringat yang mengebulkan asap nafsu birahi tak tertahankan.

Setelah puas dengan buah dada kenyal itu, aku memeluk punggung gadis itu. Kurasa dia mengangkat lututnya, menggepitnya di pantatku. Kemudian ia menurunkan kedua tangannya dan memelukku di pinggang.

“Tekan-tekan lagi, BAng.” pintanya.

Aku juga sudah pingin merasakan gesekan kemaluannyai. Sambil saling berpagut erat aku mengayunkan lagi pantatku di atas rengakahan pahanya yang montok itu. Dia pun semakin menggepitk-gepitkan kakinya.

Sekarang kami konsentrasi ke setiap gesekan, setiap lipatan, setiap senti dari liang kemaluan Liani. Malam ini sunguh hanya milik kami berdua. Gesekan-gesekan itu semakin lama semakin berirama. Sementara Liani melakukan aksi yang menambah kenikmatan, ia menggepit… lalu menahan. Gepit tahan gepit tahan…. Oh tak terlukiskan enaknya bercinta dengan gadis ini.

Gesekan itu semakin intens kami lakukan. Sampai-sampai kami tak sadar kalau hujan sudah berhenti. Malam di luar terasa hening…. Tapi di atas dipan yang berbunyi kriak-kriuk ini dua tubuh saling memompa berpacu mengejar waktu. Takut kalau Cenit dan Rinay keburu pulang.

Aku pun mempercepat ayunanku… sehingga di malam yang menjadi sunyi ini terdengar jelas suara penisku yang keluar masuk ke kemaluan Liani. Beradu rsa dalam limpahan cairan kemaluan Liani..

‘Crekk.. Crekk.. Crekkk. Crek…Crekkk.. Crrek….

Kejantananku naik turun menggesek lipatan-lipatan dinding kemaluan gadis itu. Bunyinya terdengar jelas sekali di telinga kami berdua. Sesekali kutekan akan kuat, gadis itu membiarkan dan menerima tekanan itu, menggeolkan pantatnya berkali-kali agar kelentitnya lebih tersentuh pangkal atas kemaluanku yang keras.

“Tekan terus, Bang.. aihh…”

Aku menekan lagi sambil menggerakkan pantat ke kiri dan ke kanan. Mungkin dia merasa gatal dan ingin gatal itu digaRinay sampai tuntas…. PenggaRinaynya adalah batang kemaluanku yang dia cengkram dan dia benamkan sedalam-dalamnya.

“Ohhh..ohhhhhhhhh,” lolong gadis itu melepas nikmat. Seluruh liang senggamanya berkedut-kedut dan sembari menggepit kuat. Tubuh Liani menggelinjang dan menegang menahan rasa enak ketika ia mengeluarkan air mani kewanitanya.

“Eughhh…hhhhh… euuughhhhh….. ahhhhh… ” rintihnya sambil menyurupkan wajahnya ke leherku, lehernya nafasnya menderu, air liur berceceran dari bibirnya yang merah.

Saat itulah aku pun bersiap hendak keluar dan menyemburkan kenikmatan di kemaluanku. Tapi sesuatu menyebabkan aku berhenti …Masih dalam keadaan bersetubuh dengan Liani… ada sekelebat bayangan melintas. Aku memandang dengan ujung mataku, di lantai tampak ada dua bayangan seperti diam terpaku. Aku pun terkejut … bayangan siapa itu?

Perlahan kulihat wajah Liani yang matanya masih setengah terpejam. Kemudian matanya perlahan terbuka… Dia pun melihat bayangan itu dan menatap langsung ke ruang tengah. Samar-samar di bola matanya yang hitam itu kulihat dua sosok berdiri menatap ke arah kami.

Itu bayangan Cenit dan Rinay! Rinayanya sudah beberapa menit tadi mereka berdiri di sana, menatap kami yang sedang asyik memagut cinta. Apakah mereka tadi mendengar juga.. bunyi crek…crekk.crekk.. alat kelamin kami yang sedang berkelindan? Entahlah, aku tak berani membayangkan hal itu.

Anehnya, meski pun Liani sudah tahu kehadiran mereka, dia diam saja. Tidak memberi tanda bahwa kekasihku dan temannya sudah pulang. Bahkan seolah membiarkan mereka menonton kami yang sedang beradegan mesra di atas ranjang.

Terdengar bunyi deheman kecil, dehem khas suara perempuan. Seolah memaklumi kami yang masih dalam posisi senggama ini. hmmm… aku tahu itu suara Cenit, aku bisa membedakannya.

Sedetik dua detik aku tak tahu apa yang harus kuperbuat, kemudian Liani melakukan sersuatu yang tidak kuduga. Dia seperti melambaikan tangan dari balik punggungku. Menyuruh kedua ‘adik’ kostnya itu masuk ke kamar…

“Teruskanlah, Bang. Nggak apa-apa, kok….” Bisiknya di telingaku. “Ngapain malu.. kita kan sedang enak, kamu enak aku enak…. Mereka juga pasti maklum….”

Oh, ya? Bercinta dengan orang yang bukan pacar, dan dilihat oleh mereka pula? Apa pula ini?Exibit kah ini? Ya, sudah! Aku gak sempat memikirkan sejauh itu. Kalau bagi Liani tidak apa-apa, dan Cenit serta Rinay pun justru menikmati pemandangan ini…. kuteruskan saja.

Perlahan dua gadis itu berlalu, seperti tak terjadi apa-apa, kecuali tawa kecil Rinay yang terdengar. Aku memandangi mereka yang pergi menjauh, tiba-tiba Cenit menoleh ke belakang. Dia menatap mataku langsung, di bibirnya tersungging senyuman yang aneh … di situasi seperti ini… senyum yang tampak nakal.

Aku tak tahu apa akan terjadi sesudah ini, bagaimana hubunganku dengan Cenit? Bagaimana pula aku akan menemui mereka setelah ‘permainan’ penuh keenakan ini? Tak bisa lagi aku berlagak seperti seorang lelaki yang setia hanya pada satu perempuan. Tapi tampaknya Cenit pun tak keberatan jika aku mengencani kakak kostnya Liani.

Ah. Dunia ini memang aneh… di tempat yang tampaknya biasa-biasa saja ternyata tersimpan bakat-bakat cinta yang terpendam yang menanti untuk dikeluarkan dan dinikmati setiap lelaki semacam aku. Aku tak tahu harus bergembira atau… entahlah!

Aku meneruskan permainanku dengan Liani. Gadis itu sudah sampai ke puncak syahwatnya… kini giliran aku. Perlahan-lahan aku mulai memompa lagi … kemaluanku naik turun menggesek kemaluan Liani yang basah itu. Bunyi crek.. crek.. crek.. creeeek… terdengar ke segenap ruangan.

Aku agak termangu mendengar suara itu… tidakkah akan sampai ke telinga mereka berdua yang sekarang sudah ada di kamarnya?

“Terusin aja, Bang….. Kalo enak ngapain juga di berhentiin” bisik Liani seolah hendak menghapus keraguanku. Maka aku pun meneruskan lagi, kali ini dengan irama yang lebih cepat dan… tak lama kemudian creett…cretttt… sambil menekan aku keluarkan air maniku di dalam kemaluan Liani yang mencengkram erat itu. Oh nikmatnya.

Beberapa menit telah berlalu. Sesudah menghapus keringat di dadaku Liani mengenakan pakaiannya. Kemudian sambil bernyanyi-nyanyi kecil ia merapikan rambutnya yang kusut masai. Wajahnya tampak puas. Sangat puas telah beroleh kenikmatan yang selama ini didambakannya. Seraya membetulkan tali beha dan menyempalkan payudara besarlnya ia berkata.

“Bang, aku masuk dulu ke dalam…. Nanti Cenit kusuruh keluar, ya!”

Bersambung . . . . .