Cerita Lucah - Pengalaman yang tak akan aku lupakan terjadi pada diriku di waktu aku berumur 16 tahun.
Pada masa itu ,pamanku berkenalan dengan seorang wanita yang sekarang telah pun menjadi bibi ku.
Kami memanggilnya Bik U kerana Bik U suka speaking slalu dengan akhiran U ini,
U itu …. Bik U …wanita yang menjadi idaman setiap jejaka muda ataupun tua pabila mereka melihatnya.
Pinggangnya yang ramping, bontot yang montok, bertetek besar, berambut panjang hingga ker pinggang,
berkulit cerah dan mempunyai bulu mata yang lentik. Aku sendiri terpegun dan terpikat pabila melihatnya pertama kali.
Dipendekkakn cerita …..Pada suatu hari, rumah nenekku ader majlis keramaian menyambut ulang tahun adik saudara ku.
Ramai yang dijemput, termasuk Bik U. Majlis bermula dari pukul 8 malam hingga ke tengan malam. Waktu itu,
aku sudah mempunyai motosikal yang baru berumur sebulan. Pada jam 10 malam, paman ku telah dipanggil untuk
kerahan perkhidmatan negara. Lalu dia bergegas ke tempat kem nya dan akan pulang dalam masa seminggu.
Bik U memberitahu paman ku bahawa dia akan pulang sendiri setelah selesai majlis itu.
Pada jam 1 pagi, setelah habis mengemas, Bik U bersiap untuk pulang ke rumahnya. Nenekku yang prihatin
telah menyuruh aku menghantar Bik U balik ke rumahnya. Aku pun bersetuju dan Bik U pun tak membantah.
Dalam perjalanan kerumah nya yang agak jauh dari rumah nenekku, Bik U memelukku kerana inilah pertama
kali dia membonceng motosikal. Masa pelukannya, aku terasa sungguh enak, apakan tidak, teteknya yang besar
membuak-buak menekan-nekan ke belakangku.
Macam-macam bermain di kepala otak aku. Tanpa ku sedari, batang ku yang berukuran 6 inchi naik tegang.
Beberapa kali aku sengaja menekan keras brek motor ku supaya aku dapat merasa lebih keenakkan henjutan teteknya itu.
Setiba di bawah kolong rumahnya, “Adam naiklah dulu” ajakannya. Mula2 aku malu tetapi, setelah dia mengatakan bahawa
ibu dan bapa nya pergi honeymoon dan hanya pulang sebulan nanti, aku pun setuju dan mula merancang kotor.
Di rumahnya tersergam indah dengan warna cat yang terang. Lantainya di alas dengan carpet tebal.
Bik U berkata, “Adam duduklah dulu, Bibik nak masak air lepas tu nak mandi, buatlah macam rumah sendiri”.
Lalu aku duduk di atas sofa membaca majalah sementara Bik U pergi mandi.
Terdengar bunyi air berderus-derus di bilik mandinya. Ingin aku mengintai tetapi aku di tahan oleh kesabaran sendiri.(ceritalucahku.blogspot.com)
Tanpa disedari, aku terlena di atas sofa kerana kepenatan. Tiba- tiba, aku merasa bahawa batang aku dipegang
oleh tangan yang halus dan sejuk. Aku membuka mataku dan Bik U dengan bertelanjang bulat duduk di sebelah
ku sambil memegang batangku yang sudah keras dek belaian tangannya yang halus. Aku kaku.
Aku ingatkan aku yang nak merancang, rupanya Bik U lagi handal dari aku.
Sambil membelai batang ku, Bik berkata “I tahu u are waiting for this. I realised when on the motorbike,
I terasa batang u keras. Nakal eh u nie” Aku tunduk malu tetapi, kehandalan Bik U bab membelai batang ku,
aku merasa keghairahan aku kemuncak. Lalu ku berkata,
“Bik U tak malu ker buat nie, nanti apa paman kata kalau dier tahu.”
“Kalau u bilang paman, tentulah dia marah” balas Bik U .
Hampir lima minit dia membelai batang ku. Aku dapat saksikan, betapa indahnya malam ini.
Lalu aku memegang kedua teteknya yang putih gebu dan menyonyot rakus.
Terdengar rintihan manja Bik U ketika aku berbuat begitu. Aku semakin berani, satu tangan meramas buah dadanya,
lagi satu tangan membelai pantatnya yang sudah mulai basah.
“Adam, can u be mine tonight, I can’t stand it, I want to make love with u”. Bik U bersuara manja.
Aku mengangguk sahaja kerana mulut ku penuh dengan teteknya yang besar lagi kenyal.
Bik U menghentikan belaiannya lalu menundukkan kepalanya ker arah batang ku.
Di waktu itu, aku terasa satu kehangatan yang amat sangat. Aku melihat, hampir kesemua batang ku di masukkan kemulutnya .
Bik U sering kali bermain-main kepala batang ku dengan lidah. Bontotku terangkat sewaktu dia melakukan begitu.
Ahhhhhh… ahhh….. aku merengek. Terbukti Bik U nie orang nya perakus. Hampir lima belas minit Bik U mengomol
batang ku di mulutnya. Dan aku pula, bertukar posisi 69 di atas sofa dan mula menjilat pantatnya yang sudah becak.
Bulu pantat Bik U halus, baunya harum bak bunga rose. Kami berdua merengek-rengek seperti isi dengan kuku,
tak mahu dipisahkan.
Bik U sudah mencapai klimaks nya …. “Adam, fuck me pleaseeee… pleassaeee Adam, I want yurs !!”
Tanpa berlengah aku menukar balik posisi fucking.
Aku melihat Bik U tersenyum bila terasa kepala batang ku main-mainkan di pintu pantatnya.
Dengan perlahan, aku menghenjut- henjut perlahan-lahan dan Bik U merengek-rengek ……..ahhhhhh oooohhhhh Adam,
u are the best… ahhhh… harder pleaseee…. fuck me harderrr….
Aku mula menghentak-hentak batang ku sedalam yang aku boleh ke lubang pantatnya. Dalam masa fucking,
aku meramas-ramas tetek nya yang gebu sambil mejilat -jilat puntingnya. Bik U sudah brapa kali mencapai klimaksnya.
Dia seperti tewas dalam hal ini, maklum lah dia kat bawah, aku kat atas.
Tiba- tiba, aku terasa klimaks ku kemuncak….. “Its comingg… its comingg… ahhhhhhhhh…”.
“Put it in Adam …put it in.. ahhhh… ohhh.. ahhh..” Aku lalu melepaskan lebih kurang 8 das pancutan
air mani ku ke dalam telaga bunting Bik U. Bik U mengeliat bila terasa kepanasan air mani bujang ku.
Setelah habis pancutan air mani ku, aku sengaja tak mahu menarik kluar batang ku.
“Sedap tak ?” Aku bertanya . “Sedap sayang ….u are wonderful, tak pernah I dapat sebegini besar batang lelaki”.
Aku tersenyum puas. Pada malam itu adalah seperti malam pertama untuk ku walaupun aku baru berumur 16 tahun.
Kami berdua melakukan zina bermacam-macam posisi hampir hari hingga subuh. Walaupun keletihan,
tenaga batin tetap terserlah. Dan bukan itu sahaja, ingatkan, paman ku di kemnya,
dan kedua ibu bapa Bik U pergi melancong?…….. AKU PUAS…
Kini, 12 tahun berlalu, Bik U sudah berkahwin dgn paman ku dan mempunyai 4 orang anak.
Sejak peristiwa itu, aku telah melakukan seks dengan Bik U hampir setiap minggu dan jika ada peluang terbuka,
hinggakan seminggu sebelum akad nikah, aku membaham Bik U berbanyak kali . Satu daripada anak nya hampir seiras dgn muka ku .
….hehehehe…