Cerita Lucah - Aku kenal Faizah ni dah lama dah. Dari darjah 6 lagi.
Tapi baru sekarang akucouple ngan dia. Dia ni jenis
liar sikit. Tapi, aku tak kisah. Itu yang akucari pun.
Kalau baik sangat pun, susah nak dapat.
Aku dah couple ngan diadah 8 bulan. Setakat ni, kitorang
baru buat cemolot je. Tak lebih dari tu.Bukan aku tak try.
Dia yang tak kasi. Aku ingatkan sekejap je boleh dapat.Susah
gak.(ceritalucahku.blogspot.com)
Satu malam tu, aku datang kat rumah sewa dia. Dah dekat pukul
2 pagi dah. Saja je aku nak jumpa dia. Aku kata aku rindu
kat dia.Kitorang borak-borak kat luar rumah dia pasal
peraturan rumah sewa dia, lelakimemang tak dibenarkan
masuk. Bukan dia yang tak kasi, tapi ketua rumah dia.
Kitorang lepak luar lama gak. Pastu dia ajak aku masuk
dalam.
Akukata, “Nanti diorang perasan nanti, susah.”
“Diorang dah tidur nyenyak dah.Jangan risau laa.
Takkan takut kot?”
Aku pun masuk aje laa. Kitorang dudukkat kusyen.
Aku tak lepaskan peluang laa. Aku terus peluk dia.
Aku cium, akujilat leher dia. Dia mengerang.
“Jangan. Nanti diorang bangun.”
“Dah tu,sapa suruh ajak saya masuk tadi? Takkan nak
duduk diam aje?”
Lepas tu diadiam. Aku sambung balik.
Ntah macam mana, aku makin berang pelak. Tanganaku
meranyap cari buah dada dia. Dia tepis tangan aku.
Aku cakap laa,”Sampai bila awak nak mengelak? Awak langsung
tak kasi peluang kat saya.Jangan-jangan awak memang tak sayang
kat saya.”
“Eh! Bukan macam tu. Syasayang sangat kat awak. Tapi…”
“Kalau sayang, kenapa sampai sekarang awakmengelak kalau saya
buat macam tu? Bagi laa saya peluang kali ni, ok?”
Diadiam je.
Aku pun terus sambung balik apa yang aku buat tadi. Kali nidia
tak mengelak. Peh! Dapat jugak akhirnya.
Aku ramas secukup-cukupnya.
Aku cuba pulak nak bukak t-shirt dia. Dia bagi line lagi.
Sampai laa badandia dah takde cover lagi. Tapi, masa tu, ruang
tamu dia gelap. JAdi tak nampakjelas laa dia punya barang
tu. Ah! Janji dapat rasa, dah laa.
Aku senyum katdia. Aku kata, “Saya nak…”
Belum sempat aku habis cakap, dia tarik kepala akuterus ke
puting dia. Dia dah faham agaknya. Aku apa lagi. Heh!
Dia bisik kataku, “Saya dah bagi awak peluang. Bila awak nak bagi
saya peluangpulak?”
“Peluang apa?” aku tanya.
“Peluang yang macam awak dapat nilaa.”
“Ooo… Awak nak buat kat saya macam saya buat kat awak ni ye?”
Diaangguk.
“Mana boleh!”
Muka dia masam balik.
“Saya punya tak timbul macamawak punya. Ha ha ha!” aku buat
lawak pulak.
“Orang serius ni!”
“Okeylaa. Saya kasi peluang kat awak. Awak boleh buat apa saja
yang awak suka katsaya.”
“APA SAJA?”
Aku angguk.
“Betul ni?”
“Nak ke tak nak?” akukata.
Dia senyum, terus cium mulut aku. Dia bangun. Dia pulak yang
baringkan aku kat kusyen.
Dia tanggalkan t-shirt aku. Dia jilat-jilat dadaaku.
Best siot!
Lepas tu, dia ramas-ramas ‘barang’ aku. Aku bair ajelaa.
Dia nak buka pulak seluar aku.
Aku kata, “Awak…”
“Awak ingat!Awak kata tadi, ‘APA SAJA saya nak buat, saya boleh
buat.’ So, jangan buat-buatlupa, okey sayang?”
Aku malu sendiri.
Aku biarkan aje laa.
dah berjayadia buka seluar aku, bogel laa aku depan dia.
Dia senyum aje.
Dia urut-urutaku punya ‘barang’. Makin lama makin laju.
Aku biarkan aje. Iye laa. Sedap.Takkan nak halang pulak.
Lepas tu, dia start kulum aku punya tu. Time tu, taktau
apa nak cakap.
“Awak! Nanti kalau awak dah nak keluar, awak kasi tauye.”
Aku angguk.
5 minit lepas tu, aku klimaks. Aku pancut kat atas dadadia.
Dia tanya, “Apasal cepat sangat?”
Siot! Buat malu aku je.
“Awak taknak buat kat saya pulak ke?”
“Iye ke ni?”
“Hmmm!”
Aku tanggalkan kainbatik dia. Underware dia dah basah habis
dah.
Aku terus usap-usap dia punya’barang’. Dia mengeluh.
Aku teragak-agak, nak jilat ke tak nak.
Sekali lagidia tarik kepala aku ke anu dia.
“Cepat laa, sayang.”
Aku jilat ajelaa.
Sekejap aje. Lepas tu, aku cakap nak ‘main’ dah. Dia angguk.
Akumasukkan pelan-pelan. sampai habis terbenam semua, aku makin
laju.
Sekalilagi, 5 minit, aku dah pancut. Kat dalam pulak tu.
Lepas tu, aku jilat-jilatdia punya ‘barang’. Lama gak. Sampai
aku punya ‘barang’ tu naik balik.
Akucakap, “Saya nak ‘main’ lagi, ye?”
“Okey.”
Aku masukkan lagi sekali. Kali nilama aku main.
Lepas 2 minit, aku tukar style. Dia kat atas pulak.
Lepastu, style doggie pulak. Lama gak laa.
Lepas 20 minit tu, aku klimaks lagi. Lagisekali aku pancut
kat dalam. Puas aku malam tu.
Lepas tu, kitorang lepakatas kusyen tu sambil berbogel.
Dia tanya, “Apasal memula tadi awak keluarcepat sangat?”
Aku cakap laa, “Ni saya punya first time.”
“Ooo… Saya punfirst time jugak. Tapi takde laa cepat camtu.”
“Awak perempuan. Lainlaa.”
Dia cakap, “Awak…”
“Apa?”
“Kalau saya nak awak pancut kat dalammulut saya, awak nak tak?”
“Mana awak belajar semua ni?” akutanya.
“Kawan-kawan saya banyak yang ada cerita macam ni. Jadi,
saya pun taulaa serba sedikit. Awak nak tak kalau…”
“Okey!” aku balas.
Dia senyum,terus cari ‘barang’ aku. Bukan main laju dia hisap.
“Slow laa. Nanti cepatsangat keluar.” aku kata.
15 minit lepas tu, aku rasa nak keluar.
“Awak.Saya dah nak keluar dah ni.”
Dia angguk dan terus hisap.
aku pancut habisdalam mulut dia. Habis dia jilat. Takde pun yang menitik
kat tempat lain.Semua masuk dalam mulut dia.
Dia senyum aje.
Lepas tu, aku pakai baju, akukata nak balik.
Aku kata, “Awak… Nanti, kalau saya nak ‘buat’ lagi,boleh
ke?”
“Datang laa.”