Cerita Lucah - Semuanya bermula tanpa aku sedari. Aku bekerja di sebuah pejabat kerajaan. Aku mempunyai 4 orang staf. 2 orang tetap manakala 2 orang lagi kontrak. Fara, begitulah nama pekerja kontrakku. Semuanya bermula secara tidak sengaja. Aku sering bermain game melalui internet. Fara sering menemaniku sambil gelak ketawa melihat aku gagal menamatkan game yang aku main. Aku juga tidak memikirkan apa-apa ketika dia duduk di sebelahku. Pada suatu hari seperti biasa Fara duduk disebelahku,dan aku ketika mengawal game menggunakan keyboard, tiba-tiba tersentuh teteknya. Fara terkejut, aku juga sama. Namun Fara cuma mencubit aku sambil berkata gatal ya. Aku spontan berkata, ah ah. Nak abg buat lagi ke? Fara cuma tersenyum. Aku terfikir… boleh cuba lagi ni. Sambil sambil tu aku sengaja geselkan siku aku ke teteknya. Ada respon. Fara mulai mendeser. Tandanya dia ghairah. Aku semakin berani,aku cuba ramas teteknya. Dia terkejut,dan memegang tanganku. Aku kata biarla. Bukan ada orang nampak. Kan kak ita,brahim dan ina dah keluar minum. Fara melepaskan tangan ku. Aku kembali meramas teteknya. Semakin giat lagi. Kali ini aku meramas kedua teteknya. Semakin berani aku membuka kancing baju kebayanya. Aku uli puting teteknya. Fara semakin tidak keruan. Aku apatah lagi. Aku geram… aku capai tangan Fara dan letakkan ke atas kote ku. Fara spontan membuka zip seluarku. Kemudian Fara melancapkan koteku. Aku yang keghairahan menguli teteknya, terus terpancut air mani. Fara terkejut. Sambil bertanya, apa ni?Aku yang kepuasan berkata, inilah air mani. Best ke bang,tanya Fara. Aku cakap kalau nak tau best ke tidak cuba Fara kulum kote abang. Fara tanpa berfikir panjang terus mengulum koteku. Terus keras kembali koteku. Aku mengerang kesedapan. Entah apa yang merasukku, aku terus mendirikan Fara dan menciumnya. Aku cium sepuasnya dan tanpa ku sedari aku buka baju kebayanya. Kini Fara telanjang. Aku semakin geram. Fara pula bagaikan menyerah kepadaku. Aku tanya Fara tak kisah ke? Fara cuma tersenyum dan berkata, inilah kali pertama dia buat begini. Abang jangan sakitkan Fara ya. Tak sakit Fara, percayalah,kataku. Aku terus merebahkan Fara diatas sofa bilikku. Serentak itu juga kau menanggalak seluar dan baju kerjaku. kini kami berdua telah telanjang. Aku mulai mencium Fara dan turun ke teteknya aku hisap dan aku uli teteknya. Sungguh nikmat aku rasakan. Manakala Fara sudah berada dalam dunianya sendiri. Mendesah dan mendengus keghairahan. Aku semakin berahi, aku usap usap alur pantatnya. Semakin banyak air keluar. Air maziku juga meleleh banyak. Aku yang semakin tidak tahan, akhirnya memasukkan kepala kote ku kedalam pantat Fara. Sakit bang, kata Fara. Takpa. Abang buat perlahan lahan ya. Fara, sakit menahan serangan ku. Aku yang tak tahan, melajukan sorong tarik koteku. Fara mula mengerang. Sedap lah tu. Aku sorong tarik koteku. Fara mengerang dan menggeliat sedap. Dia klimaks dulu, manakala aku meneruskan aksi sorong tarikku. Bila akhirnya aku sendiri ghairah melihat hayunan tetek Fara, aku akhir terpancut. Tak sengaja terlepas kedalam pantatnya. Kami berdua terdampar kepuasan. Fara kemudian berkata, abang dah dapat mahkota Fara,jangan abaikan Fara ya. Abang janji Fara. Kemudian kami saling berkucupan dan berpelukan. Sungguh nikmat saat itu. Aku pakaikan kembali baju Fara takut takut staf aku yang lain balik tiba tiba. Apa yang pasti, sehingga kini sudah cukup 2 tahun hubungan sulit kami berjalan. Setiap kali itulah kami lakukan perbuatan terkutuk itu didalam pejabatku. dan aku cukup bernasib baik dia tak pernah mengandung. Sungguh nikmat bersama FAra. Malah Fara lebih hebat dari isteriku. Yang pasti aku hanya mahukan Fara untuk seks sahaja. Namun untuk menjadikan dia sebagai isteriku, mungkin tidak. Fara memang hebat diranjang.(ceritalucahku.blogspot.com)