Cerita Lucah - Cerita ini terjadi semasa aku baru menghabiskan pengajaran di IPT . Kena balik kampung
dulu untuk tunggu posting . Boring bagai nak rakk . Kerja ku hari-hari adalah
bersembang di warung Pak Mat dengan member-member aku .Pak Mat ni sangat baik hatinya .
Umur dalam lingkungan 45 tahun . Ada anak 5 orang semua dah besar panjang .Bini dia
nama Fatimah , aku panggil Kak Temah , umur dia 42 , cantik dan sangat sopan dengan
pakaian bertudung rapi.Keluarga aku sangat rapat dengan mereka berdua .Kadang kala
kalau rezeki murah , aku pun selalu minum free kat warungnya .Hidup Pak Mat ni agak
senang kerana juga mempunyai beberapa rumah yang disewakan .
Pada suatu hari , Pak Mat berkunjung ke rumah aku .Katanya pada ayah aku , terpaksa
bergegas balik ke ibu kota disebabkan kenduri kahwin saudaranya .Pak Mat akan balik
sekeluarga dan beliau juga meninggalkan kunci rumahnya kepada ayah aku dan minta
ditengok-tengokkan pada waktu malam , takut kecurian .
Ayah telah memberikan tugas baru kepada aku .... kena tidur seorang di rumah Pak Mat .
Aku berbelah bagi tapi kena ikut arahan boss.Pada malam pertama , selepas makan malam ,
lebih kurang jam 9 malam ,aku bawalah bekal VCD utk ke rumah Pak Mat .Sampainya di sana
terus aku buka lampu ruang tamu dan lampu luar . Suasana sepi .... seram jugak aku .
Bagaimana pun aku terus buka TV dan tengok VCD . Kira-kira jam 11 malam , rasa dah
mengantuk .Aku rasanya nak tidur kat ruang tamu .. tapi aku tengok bilik tidur Pak Mat
tak tertutup rapat .Aku ingin jugak nak tengok bilik dia .. bukan senang nak tengok bilik
tidur orang woii !!...
Aku buka lampu dan aku tengok biliknya kemas .Aku buka almari kabinet , tengok baju-baju
pun tersusun rapi .. bila aku buka laci kecil tu .. nampak seluar dalam & coli kepunyaan
Kak Temah .. Semasa tu aku rasa teransang..Rupa-rupanya hebat juga apa yang dipakai
oleh Kak Temah .. Aku perhatikan ada juga seluar dalam sutera jenis kecil ( nak tutup
kemaluan pun rasa susah ) , ada jenis berbunga dan ada jenis bertali halus .Ada pelbagai
jenis dan warna , hitam , putih , pink , orange .. Ada sehelai tu warna putih tapi
terlalu jarang ..Aku mula bayangkan Kak Temah posing dengan pakaian macam tu , adik kecik
aku dah mencanak naik .Aku tak sangka ... Kak Temah yang bertudung lingkup macam tu
ada collection pakaian dalam yang hebat . Ada satu jenis tu pakai tali sahaja.. eeeeee
macamanalah kalau dia pakai , aku tak boleh bayangkan . Aku cium ... harum baunya .. aku
lurutkan kat batang aku ..Aku tanggalkan kain pelekat yang aku pakai .. aku cuba pakai
seluar dalam tu .... lucu jugak pasal dia punya kecik kat depan sampai nak tutup adik
kecil aku ni susah .. issskkk mengarut betul lah aku ni ..
Aku tanggalkan balik dan terus aku ke kabinet yang terletak dekat katil ....
( Bersambung ..... Bhg kedua lebih panas )(ceritalucahku.blogspot.com)