Cerita Lucah - Baru satu minggu aku belajar mengaji Quraan dengan Pak Salleh. Sebelum ini
aku belajar mengaji disurau yang ada dikawasan perumahan itu. Kata ayah disurau
tu terlalu ramai budak-budak yang belajar, jadi ustaz yang mengajar tak dapat
memberikan tumpuan sepenuhnya. Kerana itulah aku masih belum lancar membaca
Quraan. Lagi pun belajar dengan Pak Salleh, tak payah pergi jauh-jau kerana
Pak Salleh hanya tinggal selang dua pintu saja dengan rumah teres kami.

Pak Salleh adalah ayah kepada Kak Sodia, baru saja datang dari kampong dan tinggal
dengan Kak Sofia selepas kematian isterinya. Kata Kak Sofia oleh kerana ayahnya
itu tinggal bersaorangan, dia minta supaya ayahnya itu tinggal bersama dengannya.
Kata Kak Sofia lagi, dikampong tak ada orang yang nak jaga makan dan minum
ayahnya yang telah berusia lebih dari 50 tahun itu.

Hari itu setelah balik dari sekolah, aku menukar pakaian dan kemudianya kedapur
untuk makan apa yang ada. Ketika ini aku berusia 12 tahun, dalam darjah 6. Biasanya
ibuku menyediakan makanan diawal pagi sebelum ketempat kerja bersama-sama dengan
ayahku. Sementara adikku yang berusia 3 tahun pula dihantar kerumah pengasuh tidak
jauh dari situ juga.

Selepas makan aku terus kerumah Pak Salleh untuk belajar mengaji. Setelah aku beri
salam, barulah Pak Salleh membuka pintu. Memang diwaktu begini hanya Pak Salleh
yang ada dirumah. Kak Sofia dan suaminya abang Johari ketempat kerja. Petang
nanti barulah mereka balik, sama juga dengan ayah dan ibuku.

Selepas beberapa kali membaca, barulah Pak Salleh datang untuk mengajarku. Tapi
entah macamana pada hari itu, sedang aku membaca, aku terasa nak kencing pula.
Tapi aku terpaksa menahannya kerana Pak Salleh sedang mengajar aku membaca
ketika itu. Setelah selesai saja Pak Salleh mengajar, aku terasa nak terkeluar
saja air kencingku. Lalu aku cepat-cepat menuju kebilik air. Memang aku tahu dimana
letaknya bilik air kerana rumah Pak Salleh ni sama saja dengan rumahku, maklumlah
rumah teres. Dengan tergesa-gesa aku terus masuk, selondehkan seluar dalamku,
duduk mencangkong dan terus pancutkan air kencing. Shhhhrrrruuuuuutttttt... Ah
barulah lega rasanya. Aku kemudiannya membuka paip air dan pancutkan pada kemaluanku
untuk membasuhnya.(ceritalucahku.blogspot.com)

"Mana boleh Zizah basuh kencing macam tu. Mesti digosok-gosok supaya bersih"
terdengar suara Pak Salleh.

Alangkah terkejutnya aku bila mendengar suara Pak Salleh yang telahpun tercegat
dimuka pintu bilik air itu sambil memandang kearah aku yang masih lagi mencangkong
dengan kemaluanku yang ternganga begitu. Rupa-rupanya kerana nak cepat tadi aku
terlupa nak tutup pintu, dan kencing pula betul-betul mengadap kearah pintu. Tak
dapat nak ceritakan bagaimana malunya aku ketika ini.

Aku cepat-cepat bangun, menarik seluar dalam ku keatas untuk menutupi kemaluanku.
Terketar-ketar saja tanganku ketika itu kerana panik dan malu.

"Biar Pak Salleh tunjukkan bagaimana cara membasuh kencing dengan betul. Kalau Pak
Salleh tak ajar, sampai bila pun Zizah tak tahu caranya" tiba-tiba aku terdengar
suara Pak Salleh.

Aku yang tengah panik dan malu itu tidak terkata apa-apa. Pak Salleh terus melangkah
masuk kebilik air dan menghampiri aku. Kemudian Pak Salleh minta aku londehkan
semula seluar dalamku dan duduk mencangkong seperti tadi. Aku yang tengah panik itu
seperti dipukau dn mengikut saja apa yang disyruh oleh Pak Salleh.

Pak Salleh membuka paip air dan memancutkan kearah kemaluanku. Sambil itu aku dapat
merasa tangannya mula menyentuh kemaluanku sambil digosok-gosoknya perlahan-lahan.
Dengan cara Pak Salleh mengusap-usap begitu pada kemaluanku, aku mula terasa geli,
rasa geli yang lain dari biasa. Geli yang bercampur dengan rasa enak. Semakin
jari-jari Pak Salleh bergerak-gerak, semakin enak aku rasa.

"Bahagian dalam juga mesti dicuci, baru betul-betul bersih" terdengar lagi suara Pak Salleh.

Aku semakin enak dan khayal dengan sentuhan jari Pak Salleh. Dan yang paling aku
terasa nikmat ialah bila jari-jari Pak Salleh menyentuh-yentuh satu benjolan
dibahagian atas dicelah kemaluanku. Dan yang aku tahu sekarang ialah aku sedang
merasai satu kenikmatan yang belum pernah aku rasai sebelum ini.

Aku bertambah khayal dan enak bila jari Pak Salleh semakin lama semakin kedalam.
Apa lagi bila Pak Salleh menjolok-jolokkan jarinya keluar masuk pada lubang
kemaluanku. Ah.. begitu enak sekali aku merasakannya hinggalah aku akhirnya
mengeluh dnan mendengus dengan satu kepuasan dan kenikmatan yang tidak terhingga.

"Basuh dan cuci dengan cara beginilah baru betul-betul bersih" kata Pak Salleh
kemudiannya sambil aku lihat dia tersenyum saja kepadaku.

Aku cepat-cepat bangun dan menarik seluar dalamku keatas semula. Kegelian dan
sedikit ngilu terasa pada kemaluanku bila terkena seluar dalam. Aku segera keluar
dari bilik air dan seterusnya memberitahu Pak Salleh yang aku nak balik kerumahku.
Aku nampak Pak Salleh seakan-akan ingin berkata sesuatu atau ingin memberitahuku
sesuatu. Tapi aku terus saja membuka pintu dan berjalan pulang kerumahku. Bukannya apa-apa, tapi sebenarnya aku terasa malu untuk memandang muka Pak Salleh selepas kejadian itu.

..... Bersambung...