Cerita Lucah - Selang beberapa hari dari kejadian itu. Hamid telah mengajak kakaknya keluar dating. Demi gelora nafsu yang membara, kakaknya sanggup mengambil cuti pada hari berkenaan, namun dia menipu anak-anaknya bahawa dia bekerja pada hari itu. Jadi anak-anaknya pada hari itu terpaksa pulang sekolah menaiki bas sekolah.

Sepanjang perjalanan di dalam kereta, tangan nakal Hamid tak jemu meraba dan mengusap peha kakaknya Rohaya. Kain satin berwarna emas yang digandingkan bersama baju kurung berwarna krim yang jarang dan mempunyai banyak bulatan kecil berwarna emas yang kilat itu kelihatan merangsang nafsu Hamid.

“Baju Uda ni cantiklah…” kata Hamid sambil matanya melirik ke baju kurung kakaknya. Terlihat corak bungaan berwarna merah dan putih yang agak besar menghiasi beberapa tempat di pakaiannya.

“Ye ke.. Hehehe… Kalau bajunya yang cantik, kenapa peha ni pulak yang diraba?” tanya Rohaya menguji.

“Peha Uda yang gebu ni nampak seksilah bila pakai kain kilat macam ni.. Tak tahan…” kata Hamid sambil tangannya memulas stering membelok ke kawasan pantai yang tiada orang.

“Sebenarnya kain baju kurung ni Uda design macam gown, sebab nak sesuaikan dengan baju jarang macam ni..” kata Rohaya.

“Macam gown ye.. Kenapa tak buat macam kain biasa je… Barulah seksi sikit…” kata Hamid mengusik.

“ish tak nak lah.. Uda malulah.. Lagi pun mana lah sesuai umur Uda ni pakai baju macam tu… Uda ni dah tua Mid…” kata Rohaya merendah diri.

“Ye ke Uda dah tua? Nampak seksi dan sentiasa muda je…” kata Hamid pula sambil menghentikan keretanya di bawah pokok.

Mereka terdiam sejenak. Mata masing-masing memandang ke hadapan. Laut yang luas terbentang memberikan pemandangan yang indah untuk mereka berdua.

“Betul ke Uda seksi?” tanya Rohaya ingin tahu.

“Ye sayang… ” Kata Hamid sambil terus merapatkan dirinya kepada Rohaya.

Mereka berdua berkucupan mesra di dalam kereta. Tangan Hamid meraba seluruh tubuh Rohaya. Peha kakaknya yang digerami itu menjadi sasaran utama tangannya yang nakal. Kemudian Hamid menghentikan kucupannya dan matanya menatap wajah Rohaya. Wajah janda beranak tiga yang juga kakak kandungnya itu di tatap penuh rasa sayang. Tudung berwarna krim yang membaluti kepalanya kelihatan menyerikan wajahnya yang ayu. Hamid mengusap pipi kakaknya. Ibu jarinya menyentuh dan mengusap kening kakaknya dan kemudian menyentuh tahi lalat di kening kirinya.

“Mid… Mid tak rasa apa-apa ke kita buat macam ni… Yelah.. kita ni kan adik beradik… Mid tu pulak dah kawin.. Dah ada anak…” tanya Rohaya kepada Hamid yang sedang asyik membelai wajahnya.

“Uda… Terus terang Mid cakap… Sebenarnya… Mid cintakan Uda… Malah, Mid lebih cintakan Uda berbanding isteri Mid…” Hamid terdiam sejenak.

“Tapi kita ni adik beradik Mid… ” kata Rohaya lagi.

“shhh….” Hamid meminta Rohaya menghentikan kata-kata sambil jari telunjuknya di letakkan di bibir kakaknya.

“Uda… Mid sanggup buat apa saja untuk Uda, mati pun Mid sanggup jika itu harganya kerana mencintai Uda.. Jadi Uda janganlah persoalkan lagi tentang hubungan sulit kita ni… Mid cuma nak Uda tahu bahawa Mid menyintai Uda sepenuh jiwa raga Mid…” habis sahaja Hamid berbicara, mereka berdua kembali berkucupan penuh perasaan.

Tangan Hamid kembali meraba seluruh pelusuk tubuh kakaknya. Punggung kakaknya yang lentik dan lebar itu di ramas geram. Hamid kemudian menarik baju kurung kakaknya ke atas lalu menanggalkannya. Matanya terpaku melihat kakaknya dalam keadaan yang amat seksi di hadapannya. Tubuh kakaknya yang hanya memakai gaun maxi satin berwarna emas tanpa lengan dan bertudung berwarna krim membuatnya benar-benar bernafsu. Perut kakaknya yang membuncit dan sendat dibaluti gaun yang satin yang mengikut bentuk tubuh kakaknya itu menaikkan nafsunya. Bahu kakaknya yang tidak dilindungi apa-apa itu di kucupi dan seterusnya kucupan itu naik ke telinga kakaknya yang masih di lindungi tudung berwarna krim.

Rohaya yang sedar akan keinginan seksual adiknya itu terus membuka zip seluar adiknya. Batang adiknya yang semakin keras dikeluarkan dari seluar dan tangannya kemas menangkap dan melancapkannya lembut. Mendesah kecil Hamid apabila batangnya diperlakukan sebegitu oleh kakaknya yang seksi itu.

Melihatkan batang adiknya yang keras berotot itu, nafsu Rohaya semakin bergelora dan bangkit. Air liurnya berkali-kali di telan akibat rasa kegeraman dan keinginan seksualnya yang turut meningkat. Rohaya pun terus menundukkan tubuhnya dan terus mengucup kepala batang adiknya yang sudah kembang berkilat seperti cendawan. Kepala batang adiknya itu kemudiannya di hisap lembut. Lidahnya bermain-main menguli kulit kepala batang adiknya. Hamid benar-benar terangsang oleh perlakuan kakaknya itu. Kepala kakaknya yang bertudung itu di pegangnya lembut.

Kemudian Rohaya terus mengolom seluruh batang adiknya ke dalam mulut. Batang adiknya yang keras itu di hisap dan dinyonyot penuh nafsu. Tubuh Hamid menggeliat kecil menahan kenikmatan batangnya dihisap kakak kandungnya. Hamid membaringkan tempat duduknya. Kemudian jelas di matanya melihat wajah kakak kandungnya yang begitu dicintai sepenuh hatinya itu sedang enak menghisap batangnya dengan matanya yang terpejam dan dengan tudung yang masih kemas membaluti kepalanya.

“Ohhhh… uuhhhhh… Udaa…. Sedapnyaaa… ahhhh…. Udaaaa…. ” Hamid merengek kenikmatan sambil melihat kakaknya menghisap batangnya dengan khusyuk dan penuh perasaan.

Kemudian Rohaya menghentikan hisapannya. Dia menarik kepalanya lalu memandang wajah Hamid yang sedang kemerahan. Tangannya melancapkan batang kekar Hamid yang licin dengan air liurnya.

“Sedap sayanggg….” tanya Rohaya kepada adiknya lembut dan manja.(ceritalucahku.blogspot.com)

“Ohhh.. Sedappp… Uda hisaplah lagi…. Sedappp sangat….” kata Hamid tak tahan.

“Nanti Hamid nak lepas kat mana?” tanya Rohaya lagi.

“Lepas dalam mulut Uda ye sayanggg… boleh ye…” pinta Hamid.

Rohaya tidak menjawab. Dia hanya tersenyum dan kembali menyambung menghisap batang adiknya. Batang Hamid di sedutnya dalam dan kepalanya kemudiannya turun naik menenggelamkan batang Hamid keluar masuk mulutnya. Hamid sungguh nikmat diperlakukan sebegitu. Tubuh kakaknya yang hanya memakai gaun maxi berwarna emas yang kilat itu di usap. Punggung lebar kakaknya yang montok dan melentik itu di usapnya penuh nafsu.

Rohaya yang tahu adiknya itu menggemari punggungnya, sengaja melentikkan tubuhnya membuatkan punggungnya kelihatan semakin melentik seksi dan menggiurkan. Serta merta dia dapat merasakan batang adiknya yang sedang dikolom itu semakin meleding kerasnya didalam mulut. Tanpa membuang masa, Rohaya terus menghisap batang adiknya dengan lebih laju dan rakus. Perasaannya sebagai seorang kakak langsung tiada di kotak fikirannya, baginya, dia adalah seorang kekasih kepada adiknya yang semakin dicintai itu.

Melihatkan punggung lebar kakaknya yang semakin menonggek dan lentik itu, keghairahan Hamid semakin menjadi-jadi. Dia semakin berahi dan semangatnya untuk melepaskan air maninya di dalam mulut kakaknya yang masih bertudung itu semakin meluap-luap. Hamid memegang kepala kakaknya lembut. Tangannya turuun naik bersama hayunan kepala kakaknya yang turun naik menghisap batangnya. Wajah cantik janda berusia 49 tahun yang juga kakak kandungnya itu bagaikan mengundang air maninya untuk keluar serta merta.

“Udaaa…. Ahhhhh!!!!” Hamid menjerit kecil di dalam kereta.

Akhirnya, Hamid terkujat-kujat sendirian menikmati batangnya melepaskan pancutan demi pancutan air mani yang padu dan deras ke dalam mulut kakak kandungnya. Tubuhnya mengejang bersama deruan air mani yang menerjah kerongkong kakaknya yang sedang enak menghisap dan menelan seluruh air maninya.

Rohaya menikmati otot batang adiknya yang berdenyut di dalam mulutnya. Batang adiknya di hisap sedalam yang termampu sambil menyedut keluar seluruh air mani adiknya yang dicintai itu. Rohaya menghisap dan menelan air mani adiknya berteguk-teguk dengan penuh nafsu hingga mata putihnya sahaja yang kelihatan. Hinggalah tiada lagi air mani adiknya yang keluar barulah Rohaya mengangkat kepalanya mengeluarkan batang adiknya dari mulutnya.

Hamid kelelahan akibat batangnya dihisap kakaknya. Itulah pertama kali dalam hidupnya batangnya dihisap kakak kandungnya yang begitu digerami selama ini. Hamid menyimpan batangnya yang mula lembik ke dalam seluar dan tersenyum melihat kakaknya yang sedang mengelap bibir menggunakan tisu, membuang sisa air liur yang terkeluar dari celah bibir. Rohaya tersenyum melihat adiknya memandangnya. Kemudian dia membaringkan tempat duduknya dan kemudian terus rebah dalam dakapan adiknya. Rohaya terasa bagaikan mempunyai seorang suami baru yang mengisi kekosongan jiwanya. Kasih sayang dan cintanya kepada adiknya yang tercipta dari tragedi yang tidak disangka benar-benar mengubah hidupnya. Dia kini mempunyai tempat mengadu dan tempat untuk bermanja dan berkasih sayang. Kepuasan demi kepuasan yang adiknya berikan membuatkan dia sanggup untuk menyerahkan seluruh jiwa dan raganya demi keinginan batin mereka berdua. Rohaya sanggup menjadi isteri kedua adiknya, asalkan cinta dan keinginan batinnya sentiasa diubati, walau setiap hari dia terpaksa menerimanya, jika itulah kehendak adiknya.

Bagi Hamid pula, keinginannya untuk memiliki tubuh kakaknya kini akhirnya tercapai secara mutlak. Malah, cinta kakaknya juga berjaya dicuri dan di nikmati. Hamid memang benar-benar puas dan bangga dengan kejayaan rancangan jahatnya. Dia kini mempunyai isteri kedua yang begitu dicintai sejak sekian lama. Tubuh kakak kandungnya yang selama ini di berahikan dan selama ini hanya bermain di dalam khayalan kini menjadi miliknya yang mutlak. Dia kini adalah suami kepada kakak kandungnya, dan juga bapa angkat kepada ketiga-tiga orang anak saudaranya. Tubuh kakak kandungnya kini bersedia menjadi tempatnya melepaskan nafsu syahwatnya tidak kira masa dan ketika. Malah, keinginannya untuk melakukan hubungan seksual luar tabie yang tidak pernah dinikmati bersama isterinya kini mempunyai tempat untuk dilampiaskan. Hamid tersenyum bangga. Tubuh kakaknya yang rebah di dalam dakapannya di peluk erat. Punggung montok kakaknya yang lebar dan melentik itulah yang menjadi kunci kepada segala keberahiannya selama ini. Punggung seksi itu jugalah yang telah menjanjikan kesetiaan untuk dipenuhi benih cinta di dalam lubang najisnya.

Maka, mereka berdua pun bermadu asmara seperti sepasang pengantin baru di dalam kereta di bawah pokok di tepian pantai. Tiada siapa mengganggu, tiada siapa menghalang. Bermadu asmara demi cinta sepasangan adik beradik kandung yang tiada sempadan. Bermulalah hubungan gelap sepasang suami isteri kandung yang hangat dan mengasyikkan